dussannn 1 Posted September 26, 2012 Na dijagnostici opet greska na drugoj sondi (iza katalizatora). Na dijagramu na leru stoji na 450mV i ne mrda, dok kod dodavanja gasa ima skokova. Predlog majstora je da se zamene mesta sondama pa da se vidi gde ce biti greska. Ako je opet na istoj onda je verovatno za zamenu. Što se tiče klapne gasa primetio sam da na leptiru postoji rupica (2mm). Koliko sam video na slikama na drugim autima te rupice nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted December 21, 2012 bivši vlasnik bušio. Imao isti problem ako i ti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 15, 2013 (edited) Moze li mi neko reci da li je moguce da je ovoliko osetljiva papucica gasa da jedva mogu rukom da drzim obrtaje na 2000. Normalno drzi ler i kad krenem rukom lagano da stiskam papucicu gas on krene i veoma brzo se nadjem na 2700 posle toga pritiskanjem papucice normalno podize obrtaje, znaci samo tih prvih do 2500 su na samom pocetku pritiskanja papucice, jedva uspem da nadjem prstom gde su 2000 obrtaja da tu zadrzim. Veoma je nezgodno pri kretanje krecem kao da sam tek seo u auto obrtaji odu do 3000 i ja onda za dlaku popustim i eto me u leru naravno auto se ugasi jer ga drzim na kvacilu jer krecem Sutra idem kod majstora sta da probamo, tu kalibraciju ili nesto trece? Nema nikakvih drugih problema sem te neujednacene osetljivosti na gasu, drzi ler, ravnomerno ubrzava, ne trza i sl. Edited January 18, 2013 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 16, 2013 Sad dosao iz servisa, Uradio veliki servis i stavili ga na diagnostiku i sve je ok. Papucica gasa je po meni dosta osetljiva pa ne mogu da se naviknem auto vozim tek dva dana. Valjda cu se navici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 18, 2013 Opusti se, sve je stvar navike.Isto je npr. i sa pedalom kočnice koja u 99% slučajeva ''radi'' u svega par centimetara, jer ti više i ne treba za kočenje, osim onih incidentnih situacija kada je jako pritisneš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 25, 2013 Citajuci neke teme nadjoh kakav je bio kod mene problem. Skidan je leptir da bi se ispitao neki drugi auto da li ima problem sa motoricem klapne pa je vracen na moj auto i posle vracanja nije odradjen postupak za ucitavanje parametara leptira, a nisam ni ja to znao pa sam odradio ucitavanje parametara sasvim slucajno neznajuci to.Za one koji su skidali konektore i celu klapnu ovo morate odraditi da bi klapna radila kako treba.Za ucitavanje parametara leptira ( throttle - relearn) potrebno je uraditi sledece kada vratite leptir na usis i povezete konektore i sve ostalo.- okrenuti kljuc u polozaj kontakta (ne dirati papucicu gas dok se ne zavrsi ceo postupak)- sacekati 60sek- vratiti kljuc na stop tj skinuti sa kontakta- sacekati 10sek i upaliti motor.Ja sam ovo odradio nenamerno i posle toga je gas normalno radio. Mislio sam da li je moguce da toliko nemam osecaj na gasu , dobro je, ipak sam imao problem . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 25, 2013 Na ovaj postupak je ukazivano na više mesta gde sam se i ja prepoznao svojevremeno.Očekivao sam da smo apsolvrali ovu nedoumicu na prethodnim sesijama ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 25, 2013 Postoji kalibracija gasa, idi neka ti je urade časkom na Examineru...traje 5 minuta. Videćeš hoćeš li posle toga osetiti drugačije ponašanje papučice, ali generalno...ona ionako malo drugačije reaguje u odnosu na gas koji ima sajlu, stvar je navike. Ja tu adaptaciju radim sa FiatECUScanom i ELM327 dijagnostikom.Ima opcija za reset parametara klapne gasa (motor ugasen) .Posle ovoga blinka motor na tabli.Ugasim i upalim ga ponovo i dodam gas tri puta do 5000-6000 o/min (indikator motora se gasi).Ugasim ga ,sacekam 10-15s i to je to.Ovo raditi kada je motor dostigao radnu temp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 25, 2013 (edited) Da, ali problem je nestao pre stavljanja na diagnostiku, Kada smo ga stavili nije pokazivao nista a sumlnjam da bi i bilo koju gresku i pokazao jedino smo mogli probati kalibraciju ali nismo imali potrebe.. Uglavnom se moze odraditi i bez diagnostike, ko skida klapnu da zna postupak. Edited January 25, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 16, 2013 Deo je sada ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37445&st=160#entry890114 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli6 0 Posted March 19, 2015 Ja tu adaptaciju radim sa FiatECUScanom i ELM327 dijagnostikom.Ima opcija za reset parametara klapne gasa (motor ugasen) .Posle ovoga blinka motor na tabli.Ugasim i upalim ga ponovo i dodam gas tri puta do 5000-6000 o/min (indikator motora se gasi).Ugasim ga ,sacekam 10-15s i to je to.Ovo raditi kada je motor dostigao radnu temp. Drugar i ja imam istu tu "kucnu" dijagnostiku i jel mozes samo da mi napise gde treba da odem da je kalibrisem udjem na f7 tj prilagodjavanje i sta onda izaberem?meni je program multiecuscan Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted May 5, 2018 Da osvezimo malo ovu temu.Da li neko zna kako se podesava potenciomer na pedali gasa.On ima na sebi cetiri sarafa koja se olabave i potenciometar se moze zakretati pod nekim manjim uglom.Kod mene taj potenciomer ne stoji u srednjem polozaju a i imam neku "rupu"izmedju lera i kretanja. Kod Tempre mi je slicno i ovladao sam time ali sa Stilom jos ne znam kako se to podesava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dwyanewade 1 Posted March 10, 2021 Pokrecem opet temu u nadi da cu dobiti odgovor. Naime vozim uporedo stila i pola 2015 tdi. Nisam vozio jedno vreme pola i kada sam seo danas i uporedio stilo ima prelaku papucicu gasa...dakle ja bukvalno pipnem za milimetar gas a on odmah skace na 2000obrtaja. Da li ima ovo ikako da se nasteluje, pogotovo sam se iscimao kada mi je seo drugar koji vozi isto stila samo novijeg i kaze ovo ti je jako cudno, kaze ti nemas ni 1cm hoda tebi auto odmah ide na 2000 obrtaja. Previse je lagano Quote Share this post Link to post Share on other sites