MiloshBg 1020 Posted November 17, 2012 (edited) Mali apdejt.Danas zamenjen i taj cuveni termostat, kupio sam Vernet i 4500 din. je placen.Ubio sam se kao siroce jer sam prvi put to radio, od 11 do malo posle 17 casova znaci cirke 6 sati rada i sad sve sljaka super i posle svega toga i dalje sam pri misljenju da je ~5000 din koliko u servisima traze za to planinarenje mnogo jer oni znaju proceduru sta i kako treba.Opalio sam par slicki, cisto da vidite na koji sam nacin uradio to. Na poslednjoj slici se vidi i isecena usica nosaca cevi koja i zadaje najvise muke.Pre par dana sam i najzad ubacio muziku iz juga, tj. trenutno samo HU Alpine i razlika je oooogromna u odnosu na fabricki cd plejer.Oko toga mi je pomogao clan Boxter i ovom prilikom zelim da mu se i javno zahvalim! Hvala care! A da, trenutno je na autu zimski set, tj. one fabricke alu 15ice sa zimskim gumama naravno. Edited November 17, 2012 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 17, 2012 Podseti me jedan dan ako naletim na tebe u kraju da cujes kako se cuje ovo moje sa ovim izduvom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted November 18, 2012 Nek smo ustedeli, nisi mi reko da si isekao usku, ja sam skratio brezon koji je drzi pa sam ipak vratio sve na mesto ali na knap Sad mi reci kom djavolu sluzi taj nosac uopste, kad je cevka ko pajser jbt, ne mrda nigde kao preduga je pa da se na pola negde prikaci, majku im boziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted November 18, 2012 (edited) Ma naravno, zasto se ne pomuciti malo i ostaviti tu kintu za nesto drugo, nije neka fizikalija pa da se mora terati u servis.A za cev pitaj konstruktora *ebem ga u usta. @TicmaVazi tebra, kad god te put nanese gore ti bani. Edited November 18, 2012 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chok 0 Posted November 18, 2012 Odlican autic ,moj je isti takav sve isto samo sto je 2004.god.nikad do sada nisam vozio dizel ali ovo ide kao mutavo da ne poverujes ...sve pohvale! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted December 30, 2012 Mali update. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 30, 2012 Baš si se počastio za novu godinu sa ovim "starim" gorivom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted December 30, 2012 Aha, i nije staro "osvezio" sam ga sa Quote Share this post Link to post Share on other sites
EDO_SA 0 Posted December 30, 2012 Reci cijenu za originalne felge koje su ti dosle na autu da ti posaljem pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted December 31, 2012 Za sad ti nista konkretno ne mogu reci, pricacemo na prolece i ako se vidimo na skupu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EDO_SA 0 Posted December 31, 2012 Dolazim ja na skup, rezervisi ih Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted December 31, 2012 Nije mi zapelo da ih prodam, pricacemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted December 31, 2012 Auto je prelep, samo da te odlično služi i ne preteruj u brzini jer to ide u 3. lepe .p.m. i nikome ne daji auto ni samo da proba jer ta proba može da te košta..a kad piješ , halo taksi a ovu zver kući parkiraš i ćao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted January 1, 2013 Hvala Jovane, upravo tako i radim. Pozdrav i sve najbolje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted January 2, 2013 Danas izmerena potrosnja, za ovih par daba predjeno 205km u lokalu (po Beogradu) i opet sam sipao pun i stalo je 11,5l. Ja sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted January 3, 2013 Pa i nije strasna potrosnja, ja tipujem da moj mozda i malo manje popije, mada nikad nisam merio cep-cep.a za taj apdejt sa kazaljkom na F pogledaj i kod mene Kako ide do sad, ne vidim da se zalis, znaci da si zadovoljan zujalicom?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted January 3, 2013 Prezadovoljan sam, pu pu da ne ureknem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted January 3, 2013 Hahahah, nema sta da se urekne, valjano smo odabrali Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted January 3, 2013 Pih, urekoh ga ja... Veceras pri nekom jurcanju na autoputu, nas 4 bilo u kolima pri brzini od ~190km/h (prvi put sam ga stisao toliko) mi je upalio check engine lampicu koju nece da ugasi ni kad se auto ugasi pa ponovo upali. U radu motora nisam nista cudno primetio sem da koliko mi se cini auto mnogo lakse i lepse ubrzava, sta to moze biti, jel moguce da mi je onaj dpf ili fap (kako se vec zove) bio zapusen?Sutra cu ici na dijagnostiku, da li zna neko sta bi to moglo biti, radoznao sam i zeleo bih sto pre da saznam sta to moze biti? Zna li neko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 3, 2013 Sad u tematiku zašto se pali kod dizela nisam ulazio, ali znam da meni trepće kada ga zgazim i vozim na višim obrtajima i da je to zbog lambda sonde i lošeg plina ili benzina koji auto sagoreva, tako da moguće da je nešto zapušilo, ali je u suštini ok kada ne pravi nikakve anomalije u radu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted January 4, 2013 U majke mu ga.........Ne znam sta moze da bude, ja sam mog isto samo jednom isto sa cetvoro u kolima navukao na 195 km/h i nista nije bilo, nije se zalio...e sad ako ga nisi peglao toliko nikad do sad moguce da se uzbunila neka od tih stavki koje mogu da se "produvaju"Ako vec ides na dijagnostiku videce se tamo tacno sta je, da ovde ne lupetamo napamet Javi i nadam se da je nesto bezazleno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted January 4, 2013 I ja sam imao slican problem na puntu samo sto je moj bio jtd,bilo je prikljesteno crevo od interkulera. Proveri da li dobro stoji protokomer. To je bilo moje iskustvo.Inace,PUNTO SABIJA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2013 Kada vozate dizele tako blizu njihovih krajnjih mogućnosti, može li on jadničak da kuca blokadu kao benzinac? Ne može...ali upali check engine.Dakle, idi očitaj šta je tačno uzork, ali znaj da on nema druge nego da pali check engine i gasi gorivo ako zatreba...kao što rekoh, nije to benzinac pa da ''kuca blokadu''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1020 Posted January 4, 2013 (edited) Neso nije to njemu ni blizu blokade (~5300 rpm) , a iskreno nisam je ni "trazio" jer on do 4k obrtaja stize bez ikakve muke. Mjet je to.Uradio sam dijagnostiku i u pitanju je greska *Senzora pritiska turba*. Majstor kaze da tu gresku oce da izbaci zbog prljavog MAP senzora koji cu sutra ocistiti.Gresku smo naravno odma ponistili, auto je proban i vozen i normalno i pun gas i nije je ponovo palio...PS. Jel imao ko iskustva sa tom greskom? Edited January 4, 2013 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted January 5, 2013 Dobro je da se ne ponavlja greska...mozda je nikad ne prijavi vise a da ni ne ocistis nista...Meni se nije desavalo na srecu do sad, presao sam oko 11000 km...Javi kako si ocistio to, mozda treba preventive radi i ja da ga sredim, ko zna... Quote Share this post Link to post Share on other sites