Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Mali apdejt.

Danas zamenjen i taj cuveni termostat, kupio sam Vernet i 4500 din. je placen.

Ubio sam se kao siroce jer sam prvi put to radio, od 11 do malo posle 17 casova znaci cirke 6 sati rada i sad sve sljaka super i posle svega toga i dalje sam pri misljenju da je ~5000 din koliko u servisima traze za to planinarenje mnogo jer oni znaju proceduru sta i kako treba.

Opalio sam par slicki, cisto da vidite na koji sam nacin uradio to. :)

th_17112012223.jpgth_17112012224.jpg

th_17112012225.jpgth_17112012226.jpg

Na poslednjoj slici se vidi i isecena usica nosaca cevi koja i zadaje najvise muke.

Pre par dana sam i najzad ubacio muziku iz juga, tj. trenutno samo HU Alpine i razlika je oooogromna u odnosu na fabricki cd plejer.

Oko toga mi je pomogao clan Boxter i ovom prilikom zelim da mu se i javno zahvalim! Hvala care! ;)

A da, trenutno je na autu zimski set, tj. one fabricke alu 15ice sa zimskim gumama naravno. :)

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podseti me jedan dan ako naletim na tebe u kraju da cujes kako se cuje ovo moje sa ovim izduvom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek smo ustedeli, nisi mi reko da si isekao usku, ja sam skratio brezon koji je drzi pa sam ipak vratio sve na mesto ali na knap :)

Sad mi reci kom djavolu sluzi taj nosac uopste, kad je cevka ko pajser jbt, ne mrda nigde :D

kao preduga je pa da se na pola negde prikaci, majku im boziju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno, zasto se ne pomuciti malo i ostaviti tu kintu za nesto drugo, nije neka fizikalija pa da se mora terati u servis.

A za cev pitaj konstruktora *ebem ga u usta. :D

@Ticma

Vazi tebra, kad god te put nanese gore ti bani. ;)

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican autic ,moj je isti takav sve isto samo sto je 2004.god.nikad do sada nisam vozio dizel ali ovo ide kao mutavo da ne poverujes ...sve pohvale!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je prelep, samo da te odlično služi i ne preteruj u brzini jer to ide u 3. lepe .p.m. i nikome ne daji auto ni samo da proba jer ta proba može da te košta..a kad piješ , halo taksi a ovu zver kući parkiraš i ćao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas izmerena potrosnja, za ovih par daba predjeno 205km u lokalu (po Beogradu) i opet sam sipao pun i stalo je 11,5l. Ja sam zadovoljan. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije strasna potrosnja, ja tipujem da moj mozda i malo manje popije, mada nikad nisam merio cep-cep.

a za taj apdejt sa kazaljkom na F pogledaj i kod mene :D:p

Kako ide do sad, ne vidim da se zalis, znaci da si zadovoljan zujalicom??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pih, urekoh ga ja... :blushing:

Veceras pri nekom jurcanju na autoputu, nas 4 bilo u kolima pri brzini od ~190km/h (prvi put sam ga stisao toliko) mi je upalio check engine lampicu koju nece da ugasi ni kad se auto ugasi pa ponovo upali. U radu motora nisam nista cudno primetio sem da koliko mi se cini auto mnogo lakse i lepse ubrzava, sta to moze biti, jel moguce da mi je onaj dpf ili fap (kako se vec zove) bio zapusen?

Sutra cu ici na dijagnostiku, da li zna neko sta bi to moglo biti, radoznao sam i zeleo bih sto pre da saznam sta to moze biti? Zna li neko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad u tematiku zašto se pali kod dizela nisam ulazio, ali znam da meni trepće kada ga zgazim i vozim na višim obrtajima i da je to zbog lambda sonde i lošeg plina ili benzina koji auto sagoreva, tako da moguće da je nešto zapušilo, ali je u suštini ok kada ne pravi nikakve anomalije u radu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

U majke mu ga.........:(

Ne znam sta moze da bude, ja sam mog isto samo jednom isto sa cetvoro u kolima navukao na 195 km/h i nista nije bilo, nije se zalio...e sad ako ga nisi peglao toliko nikad do sad moguce da se uzbunila neka od tih stavki koje mogu da se "produvaju"

Ako vec ides na dijagnostiku videce se tamo tacno sta je, da ovde ne lupetamo napamet :)

Javi i nadam se da je nesto bezazleno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao slican problem na puntu samo sto je moj bio jtd,bilo je prikljesteno crevo od interkulera. Proveri da li dobro stoji protokomer. To je bilo moje iskustvo.

Inace,PUNTO SABIJA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vozate dizele tako blizu njihovih krajnjih mogućnosti, može li on jadničak da kuca blokadu kao benzinac? ;) Ne može...ali upali check engine.

Dakle, idi očitaj šta je tačno uzork, ali znaj da on nema druge nego da pali check engine i gasi gorivo ako zatreba...kao što rekoh, nije to benzinac pa da ''kuca blokadu''. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso nije to njemu ni blizu blokade (~5300 rpm) , a iskreno nisam je ni "trazio" jer on do 4k obrtaja stize bez ikakve muke. Mjet je to.

Uradio sam dijagnostiku i u pitanju je greska *Senzora pritiska turba*. Majstor kaze da tu gresku oce da izbaci zbog prljavog MAP senzora koji cu sutra ocistiti.

Gresku smo naravno odma ponistili, auto je proban i vozen i normalno i pun gas i nije je ponovo palio...

PS. Jel imao ko iskustva sa tom greskom?

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je da se ne ponavlja greska...mozda je nikad ne prijavi vise a da ni ne ocistis nista...

Meni se nije desavalo na srecu do sad, presao sam oko 11000 km...

Javi kako si ocistio to, mozda treba preventive radi i ja da ga sredim, ko zna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...