Jump to content
FAS Goran
edwin

Tempra 1.6 - zatrza na 3000 obrtaja

Recommended Posts

Vozim Tempru 1.6 sa karburatorom weber 32 34 TLDE i DigiPlex 2 MED 433 N paljenjem.

Dešava mi se da na 3000 okretaja motor cukne 2-3 puta, a kad to prijeđe, auto se opet normalno ponaša. Pregledao sam sve vakume na karbu, sve žice što postoje i sve se čini ok!

Razvodna kapa, rotor razvodnika, svjećice, kablovi, sve novo.

Isto mi se ponaša i na plin i na benzin!

Jel može biti do bobine? To još jedino nisam mijenjao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tek sad videh, karakteristicno za bobinu ako trza tako, bas u tom opsegu obrtaja...

Drugaru na Marei 1800ccm potpuno isto, sve zivo pregledo i na kraju bobina.. Oko 4000 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i to da uradis,a sta ti znaci "cukne",mislis zatrza?

Pogledaj ti opet dobro te kablove,nema veze sto su novi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam sad da li tvoj auto to uopste ima,ali jesi li pregledao to sa tvoje profilne slike? ja sam imao problem sa cimanjem na vecim obrtajima jer je protokomer bio prljav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Tempru 1.6 sa karburatorom weber 32 34 TLDE i DigiPlex 2 MED 433 N paljenjem.

Dešava mi se da na 3000 okretaja motor cukne 2-3 puta, a kad to prijeđe, auto se opet normalno ponaša. Pregledao sam sve vakume na karbu, sve žice što postoje i sve se čini ok!

Razvodna kapa, rotor razvodnika, svjećice, kablovi, sve novo.

Isto mi se ponaša i na plin i na benzin!

Jel može biti do bobine? To još jedino nisam mijenjao!

Probaj kada skines poklopac karburatora iza njega na bloku motora imas neki ne znam tacno ali kao stabilizator uglavnom skontaces dolaze 2 zice do tog djeka pregledaj malo zice vidi jel OK jer i mene je isto zezalo i sve sam zivo promjenio od svjecica,filtera,kablova,karburatora i onda smjesni kvar od 10 eura. Bombina nije sigurno jer da je bombina kada ti se auto zagrije izgasio bi se i nebi mogo paliti dok se ne ohladi ( nekosta nista probati mozda je bas do njega )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao indetican problem na FIAT tipu 1.4 i hteo sam da poludim,cimanje je bilo kao da se motor zaustavi u sekundi i nastavi,na kraju krajeva guma na dnu karburatora bila je skoro neprimetno napukla i kroz nju je vukao falsh vazduh usekao sam gumu nabio diht mase i da cuknem od drvo radi lepo,uradio sam na josh par mesta slichnu stvar kako ide poklopac na karburator nije najbolje bilo izdihtovano tako da je verovatno josh to dolilo ulje na vatru,napravio sam gumu stavio mase,i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...