Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Još kad bi bilo para i vremena da se postavi neki kačketić, ja bih bio zaista zadovoljan sa eksterijerom :laughing: I još eventualno mat crne folije preko B stubova jer su dosta izgubili od one fabrički crne nijanse. Brisači bi trebalo da su u normalnoj poziciji, ali je verovatno tako ispalo zbog ugla iz kog sam slikao. Slikaću sutra sa spuštenom haubom, trebalo bi da normalno stoje. Inače, mnogo me nerviraju ovako "osakaćeni" brisači sa jednim spojlerom i zaista bih voleo da nađem i za drugi brisač pa da izgleda simetrično. Ovako bih mislio da mi je neko ukrao suvozačev spojlerčič da ga ne drže toraxi :laughing: . Crevo, kao i ostaktak unutrašnjosti haube, je imalo sigurno 2cm prašine na sebi, ali ulja nigde :laughing: . Jedino mi je majstor za koga sam ti rekao da ne zna o Fiatima baš mnogo rekao da su negde ispod kola malo slinava creva i da verovatno turbina pušta, e sad na šta je mislio ni on nije znao da objasni tako da ne znam baš :laughing: .

Za skup se nadam da će biti fino vreme, ali dolazim kakvo god bilo. Stvarno bi mi bilo žao da ne upoznam ljude sa kojima se neprestalno dopisujem zadnjih 2 meseca :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbm li ga, kod mene su brisaci maltene paralelni, u ravni te donje crne strafte soferke, sa aero metlicama se skoro i ne vide iz kabine, zato mi je i upalo u oko.

A sto se metlica tice, pa i fabricki je spojler samo na toj vozackoj... Ako ih budes menjao, pa se odlucis za aero, moja apsolutna preporuka je: http://heynermobil.d.../allseasons.pdf , prezadovoljan, pisao sam vec u temi o brisacima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Večeras sam baš gledao, kada gasim brisače idu do te strafte i vrate se 2-3 cm posle na gore i tu zaustave. Možda je nešto loše podešeno, ali ne smeta mi trenutno jer prilično dobro rade posao. Čitao sam to što si pisao o ovim brisačima i finu deluju, imaću ih na umu kad mi zatrebaju novi :) A za metlice sam pročitao da je spojler samo u fabričkoj, ali baš nesimetrično i ružno deluje, baš čudno da nisu stavili na obe metlice..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao je na red i nitro razređivač koji je fino rešio višak farbe i skinuo malo ulja koje je bilo na čepu. Evo kako sada izgleda

IMAG0510.jpg IMAG0511.jpg

Takođe sam i menjao sijalicu štop svetla koja nije svetlela. Na početku mi je bilo čudno zašto auto ne prijavljuje grešku, ali sam posle video da sijalica svetli, ali je toliko matirala da joj se svetlo ni ne vidi. Taman sam ovo iskoristio da skinem i drugi far i očistim smeće koje se nakupilo ispod njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ovom intervencijom izvlaci iz 'talijanske zveri jos 4KS i 11Nm obrtnog, uz manju potrosnju za tacno 0.03l/100km ;) ...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne loži ga više odvaliće se.

Za brisače, spusti onu polugu sa motora brisača. Neko je čačkao i nije vratio kako treba. Šta je oko, odmah primeti odstupanje od fabričkog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drugari, malo sam se namučio dok sam skinuo višak boje. Na kraju sam uzeo štapiće za uši, potapao ih u nitro i onda lagano trljao, ali se na kraju isplatilo :)

@Ivan primetio sam da ima malo veći obrtni moment :laughing: Večaras sam ga malo produvao, mislim da mu je baš prijalo da malo prodiše. Primetio sam da motor najlepše radi u 5. na oko 2000 obrtaja i preko. Potrošnja je malo skočila zbog većeg obrtnog momenta, ali jedva primetno u poređenju sa osećajem koji pruža kad mu se doda gas :laughing:

@ivan.ik Nisam baš shvatio šta da pomerim, tj ne znam tačno na koju polugu misliš. Pričao sam sa Ivanom oko ovog i problem u brisačima je što kad ih ugasim idu u kranju donju poziciju i posle se vrate za oko 2cm na gore kad god ih ugasio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi kako skidaš onu zaštitnu plastiku ispod brisača. Čudno je nalepljena za šoferku i da ti staklo ne pukne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi kako skidaš onu zaštitnu plastiku ispod brisača. Čudno je nalepljena za šoferku i da ti staklo ne pukne.

Paziću naravno. Generalno slabo znam o Stilu tako da šta god da radim trudim se da budem što nežniji i da pamtim šta skidam da ne bi bio posle problem sa vraćanjem.

Alal vera kako si ga sredio mora bit da sad ide kao metak.

Hvala :) Pravo sređivanje će tek doći kad bude para, ovo je samo neko igranje dok ne dođu na red spojler i nosači motora, a ako se ne bude kvario i pokaže se da je u dobrom stanju možda i neki čip pa da zaista ide kao metak :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacketic cemo na prolece zajedno da skarabudzimo, u paru.

brisa.jpg

Pazi ga imenjak sto ima talenta ;) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovaj motor čip pod obavezn... ja bih iskreno tu stavio i Abarth pragove i ne bih ništa dalje dirao osim nekih sitnijih detalja koji bi ga izdvojili iz mase Stilista :thumbup:

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacketic cemo na prolece zajedno da skarabudzimo, u paru.

brisa.jpg

Pazi ga imenjak sto ima talenta ;) .

Meni toliko ruke ne drhte, slika sa neta. Suština je ista.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacketic cemo na prolece zajedno da skarabudzimo, u paru.

Meni odgovara. Možemo zajedno do Šapca ako ne iskoči neki mnogo jeftin Abarth sa sve šoferšajbnom :laughing:

Na ovaj motor čip pod obavezn... ja bih iskreno tu stavio i Abarth pragove i ne bih ništa dalje dirao osim nekih sitnijih detalja koji bi ga izdvojili iz mase Stilista :thumbup:

Želim da stavim čip, ali to mi je potpuno zadnja opcija po prioritetu i neću ni razmišljati o njemu dok auto ne bude tehnički u savšenom stanju. Malo me brine kompletna priča o zamajcima i kvačilu posle čipa, nije rešenje ni čipovati auto pa menjati kvačilo svakih par meseci. A ako budem radio sigurno će biti kod renomiranih kuća jer bar neku garanciju daju i fino mi deluje način rada Revochipa koji je Kole opisao. Deluju kao skroz ok ljudi.

A za pragove nisam ni sam siguran da li mi se sviđaju. Nekad mi prelepo deluju i posle toga vidim Stila koji očajno izgleda sa njima, pa ne mogu da presudim :laughing: Moraće da padne neka montaža u photoshopu da bih video na šta bi moj ličio sa njima i da li bi bio kič ili ukasan Stilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni odgovara. Možemo zajedno do Šapca ako ne iskoči neki mnogo jeftin Abarth sa sve šoferšajbnom :laughing:

Ma dolazi Nemanja (heloween) i za BG, tako da je najmanji problem uzeti od njega.

Ja imam, ako te zanima, varijantu za originalni kacket i da zamenis svoju soferku za onu fabricki busenu za 35 EUR. Samo sto je cimanje, plus 4000 dinara za zamenu stakla (posto se ovo obicno ne busi), plus farbanje ako ne nadjes tu boju kacketa.

Laksa varijanta je kupiti ovaj od poliestera, ofarbati i zalepiti sa 3M.

Sto se tice chipa - zavisi od svacijeg ukusa i potreba. Dvoumio sam se kada sam uzeo auto i odustao. Vec godinama vozim stock, a probao u medjuvremenu sve i svasta cipovano.

Za moje potrebe je ova varijanta fabrikane, na ovu masu sasvim dovoljna. Volim agresivniju voznju na tehnicki zahtevnijim deonicama - a s obzirom na uslove na nasim putevima, nivo saobracaja, karakteristike vecine drugih vozila, meni su ove performanse sasvim dovoljne za brzu i bezbednu voznju i preticanja, cak i vise od toga. Po inostranstvu se vec dosta strozije drzim ogranicenja. Potrosnja u normalnoj voznji od pola litra gore-dole (stock vs chip) mi je bila apsolutno nebitna u odluci.

Tako da uvek moze brze i jace (eno i teme Benzinci vs Dizeli), generalno sam pristalica chipa, pitanje je samo da li ti je potrebno.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo je onda para zamena za malo muzike. Bolje onda da uzmem ovaj Šabački za 30ak evra i da uživam.

A čip mi objektivno ne treba. Ne vozim kola tako da izvlačim 100% snage pa da mi treba još malo, a ni nemam gde da ih tako vozim. Zanima me samo šta radi jtd sa čipom kad i ovako ubija kako ide i to je jedini razlog zbog koga bih ga čipovao. Ta razlika u potrošnji od pola litre mi ne znači uopšte, teško da bi se i primetila jer bi mi se verovatno više opustila noga posle čipa i posle par tih opuštanja bi išlo novo kvačilo i tako u krug. Tako da verovatno neće biti čipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam lično protiv čipa. Onaj u fabrici potrošio milijarde lira na probnom stolu da bi dobio ovaj kompromis. On kao ne zna da digne pritisak turbine i da roka gorivo. Dva litra i do oko 170 ks, preko toga idu na dve turbine. Sad neki haker se nađe pametan i to sve menja. Ja nisam za to.

Ortak to uradio na 147, digo pritisak izbacio katalizator i ko zna šta. Koliko će to da traje ?

Jesi spustio brisače ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, sto mu napravismo posao oko brisaca. Sta je ostro oko, vidi se da sam Stilista sa visegodisnjim iskustvom.

Nego ne smes da vozis sa ovako podignutim brisacima, povecava se otpor vazduha. Auuu, pa to utice i na povecanu prosecnu potrosnju :harhar: .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan.ik Ima logike to što pričaš za čip. Većina kuća za čipovanje tvrdi da kola gube samo deo ekoloških zahteva pri čipovanju i da je to jedina "šteta" nakon čipovanja. Iskreno mislim da su to gluposti i da podizanjem pritiska turbine smanjuješ njen radni vek, e sad koliko verovatno zavisi i koliko se nabija turbini taj novi maksimalni pritisak, ali definitivno je fabričko podešavanje bolje od čipovanog, posebno za naše traktorčiće koji imaju solidan broj kilometra.

Brisače nisam stigao ni da pogledam danas, imao sam ceo dan neke obaveze pa nisam ni prišao kolima. Sutra ujutru ću probati da ih sredim pa javljam kako je prošlo.

@Ivan ako je do potrošnje ima odmah da se reši :laughing: Još ko zna koliki otpor stvara onaj moj spojlerčić na vozačevom brisaču. Moraće potrošnja da ide ispod 4,5l kad ih sredim :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće, praviće veći vakuum pozadi i nek računa 0,0678 l veću potrošnju po suvom. A po kiši 0,1279 l jer će ćešće morati da koristi zadnji brisač (puno se više prlja zadnje staklo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...