Vule 789 Posted August 17, 2012 Došlo je vreme da se menjaju diskovi i pločice na Bravi JTD, a čuo sam u nekoliko navrata da mogu da se spakuju čeljusti od Bravo HGT-a pa stave njegovi veći diskovi i pločice, koliko prepravki treba i da li išta uopšte treba da se prepravlja da bi se ovo uradilo?Jel postoji još neko bolje rešenje? Imam 16" felnu, može da stane sigurno veliki disk tako da to nije problem, e sad, od čega? HGT? Stilo? Punto? Coupe? Nešto peto?U principu, otišao bi do nekog otpada da pazarim čeljust pa uzeo nove diskove i pločice, kontam da je to najbolja varijanta (osim ako ne nađem i dobre polovne diskove sa dosta mesa, da se sastružu samo), te mi treba nešto što može bez prepravki ili uz minimalne prepravke da se montira?Ne bi se mnogo finansijski izletao pa zadnje neću za sad dirati, samo ću promeniti pakne i lepo to naštelovati, a napred napraviti nešto što je bolje moguće za što manje para.Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted August 17, 2012 U 16" felnu mozes bez problema da stavis kocione celjusti i diskove od Kupea 20vt.Oni su 305mm precnika i imaju cetvoroklipna klesta.To bi kocilo vrhunski ali malo teze da se nadje kod nas.Mislim da bi ti dovoljno bilo da stavis i 284mm diskove od HGT i da bi bio verovatno zadovoljan plus sto su dosta pristupacniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 17, 2012 Odlično, tako će onda i biti - samo još da vidim jel neko zna da li čeljust može jednostavno da se zameni ili mora još nešto uz to, neki nosači ili tako nešto? Čisto da znam kad budem tražio na otpadu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted August 17, 2012 Brembo celjusti od kupea se direktno srafe na glavcinu,ne postoji nosac.Medjutim ono sto ti mogu reci je da kad sam ih montirao na Punta II morao sam da napravim nosace sto je veoma lako reseno.Radi bez problema.Jedino sto moras da znas da ces morati da zamenis i glavni kocioni ako ih stavis jer tvoj serijski nema sanse da zadovolji Brembo klesta sa kolicinom ulja koja mu je potrebna u momentu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 17, 2012 A oće morati da se menja glavni kočioni ako budem išao "samo" na diskove od Brava HGT? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 17, 2012 Super, hvala puno obojici! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ajbanko 0 Posted August 17, 2012 Bravo front and rear disk conversions (except HGT)Ovo sam video odavno, sad mi pade na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 17, 2012 Nisam ispratio da li si već stavljao pozadi diskove, to ide sve šraf na šraf nisu potrebne modifikacije ni ništa sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 17, 2012 Nisam nazad ništa, doboši su, za sad to neću dirati, ali će svakako doći na red kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted August 17, 2012 Ako ugradjujes od HGT-a kocnice, moja preporuka je da ugradis kompletne sa zadnjim diskovima, treba samo staviti peti cilindar ostalo je sve isto, a HGT ima koci bolesno dobro kad je sve ispravno. Najmanje felne koje mogu na auto su 15". P.S. Ovo je za pohvalu da neko ko budzi kola razmislja i o kocnicama, svi su u fazonu daj samo snagu nemam para za kocnice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 19, 2012 Pa ne vredi drugačije, zabadam ga sa ~180 na Mišeluku skoro svaki vikend, moraju veće kočnice Videću za zadnje diskove, mislim da ću za početak samo veće prednje, a kasnije kad bude novaca rešiću i zadnje P.S. Koliko bi realno mogle da vrede polovne čeljusti, da znam da me ne oderu na otpadu kad odem da tražim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted August 19, 2012 (edited) 0652505556 - Mane , pitaj ovog coveka, ako ima sigurno te nece odrati. Edited August 19, 2012 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stojke87 11 Posted May 27, 2020 (edited) Jel stavljao neko neke veće ili samoventilirajuće diskove na Bravo-a(mk1) Ili bi moglo da se prepakuje tipa sa alfe Mito? Video sam da je ona 4x98 Blizi mi se zamena pa da ne uzimam bilo šta Edited May 27, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted May 27, 2020 Uzmes od kappe ili ciupea 20vt brembo i sa adapterima napakujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stojke87 11 Posted May 27, 2020 2 hours ago, DraganUS said: Uzmes od kappe ili ciupea 20vt brembo i sa adapterima napakujes. Kako mislis sa adapterima? Ne odgovara promer? Centralna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 27, 2020 Bilo bi jako jednostavno kada bi morali da vijamo samo ta dva parametra (centralnu 58.1 i 4x98 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted May 27, 2020 Izmeri razmak izmedju srafova na nosacu klesta i od toga kreni, mozda pasuje od stila, on ima 280 i kusur mm, nije mnogo ali je vece od 250mm koje ima bravo i punto dizeliSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 27, 2020 ALFA ROMEO 145/146 1.4i - 1.6i 16V Twin Spark 97 257x20x40 145/146 1.7i 16V 94-96 257x20x40 145/146 1.8i 16V Twin Spark 96 284x22x39 145/146 2.0i 16V Twin Spark 95 284x22x39 Zadnje svi modeli 94 240x11x40 155 1.7i - 1.8i - 2.0i Twin Spark 92-96 257x20x40 155 1.6i - 1.8i - 2.0i 16V Twin Spark 95 284x22x39 155 2.0i Turbo + 16V + Q4 - 2.5i V6 2/92-97 284x22x43 155 2.5 Turbodiesel 5/93 284x22x43 Zadnje svi modeli 92-97 240x11x40 164 2.0i Twin Spark 87-5/89 257x20x52 Zadnje 87-89 251x10x50 FIAT BARCHETTA 1.8i 16V 95-6/95 257x20x40 Zadnje 95 240x11x40 BRAVO/A 1.6i 16V - 1.8 16V - 1.9 TD 95 257x20x40 BRAVO/A 2.0i 20V HGT 95 284x22x43 Zadnje 240x11x40 COUPE' 1.8i 16V - 2.0i 16V 96 284x22x39 COUPE' 2.0i 16V 94-6/96 284x22x39 COUPE' 2.0i 16V Turbo 94-6/95 284x22x43 Zadnje 94 240x11x40 CROMA 1.6 - 2.0 CHT - 2.0 i.e. - 2.5D 85-9/92 257x20x52 CROMA 2.0i - 2.0i 16V 93-95 257x22x51 CROMA 2.0i Turbo - 2.4 TD 85-9/88 257x20x52 CROMA 2.0i Turbo 10/88-92 257x22x51 CROMA 2.0i Turbo - 2.5i V6 93-95 284x22x43 CROMA 1.9 TD 10/88-92 257x22x51 CROMA 1.9 TD 93-95 257x22x51 CROMA 2.5 TD 10/88-95 257x22x51 MAREA 1.8i 16V - 1.9 TD 96 257x20x40 MAREA 2.0i 20V - 2.4 TDl 95 284x22x43 Zadnje 240x11x40 MULTIPLA 1.6i 16V / 105 TD 1.9 JTD 98 284x22x39 PALIO 100 16V Weekend 95-97 257x20x40 PUNTO GT 1.4 Turbo 11/93-97 257x20x40 Zadnje 240x11x40 PUNTO II 1.8 16V 99 257X22X40 Zadnje 240x11x40 SCUDO 98 284x22x39 STILO 1.8 - 2.0 01 257x22x40 STILO 2.0 01 284x22x43 TEMPRA 1.8 - 2.0 - 2.0 4x4SW - 1.9TD SW/Berl. 90-96 257x20x40 Zadnje 240x11x40 TIPO 1.8 i.e. 16V - 2.0 i.e. 90 257x20x40 TIPO 2.0 i.e. 16V 91 284x22x39 Zadnje 88-9 240x11x40 LANCIA DEDRA 1.8 i.e. - 2.0 i.e. - 1.9TD 10/94-12/96 257x20x40 Zadnje 240x11x40 DEDRA 1.8ie 16V - 2.0 i.e. 16V 96-99 257x20x40 Zadnje 12/90-9/94 240x11x40 DEDRA 2.0 i.e.Turbo/HF/Integrale 284x22x39 Zadnje 240x11x40 DELTA (II) 1.8 16V (83kw) 96 257x20x40 DELTA (II) 1.8 16V GT/HPE (96kw) 96 284x22x39 DELTA (II) 2.0 i.e. 16V – HPE 5/93-8/95 284x22x39 DELTA HF (II) 2.0 i.e. 16V Turbo – HPE 5/93 284x22x43 DELTA (II) svi modeli zadnje 97 240x11x40 DELTA HF – Turbo 6/86-5/93 257x20x52 DELTA HF Turbo Integrale 8V - 16V 11/87-91 284x22x43 DELTA HF 4WD 86-10/87 257x20x52 LYBRA 1.8i 16V - 2.0i 20V - 1.9 JTD - 2.4 JTD 99 284x22x43.5 Zadnje 240x11x40 Od ovih auta sa 284mm diskom bi trebalo da stane bez vecih prepravki. 1 2 MiloshShomy, Stojke87 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted May 27, 2020 @Stojke87 Pitanje je spojeno sa postojecim topicom, pa mozes da prelistas i prethodne postove na ovu temu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stojke87 11 Posted June 3, 2020 (edited) @YUgisa Koji najveći disk može da stane u kljesta od hgt-a? Edited June 3, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 3, 2020 Ne mozes stavljati veci disk nego sto je predvidjen, mislim moze kada bi pravio adaptere ali i to nece omoguciti bas nesto bitnije vecu kocionu silu, samo ce biti postojanije nakon vise uzastopnih kocenja, mada i to pod uslovom da ne dodju preblizu felni pa da se ogranici dotok vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites