Jump to content
FAS Goran
Vule

Bravo/Brava JTD - veći diskovi?

Recommended Posts

Došlo je vreme da se menjaju diskovi i pločice na Bravi JTD, a čuo sam u nekoliko navrata da mogu da se spakuju čeljusti od Bravo HGT-a pa stave njegovi veći diskovi i pločice, koliko prepravki treba i da li išta uopšte treba da se prepravlja da bi se ovo uradilo?

Jel postoji još neko bolje rešenje? Imam 16" felnu, može da stane sigurno veliki disk tako da to nije problem, e sad, od čega? HGT? Stilo? Punto? Coupe? Nešto peto?

U principu, otišao bi do nekog otpada da pazarim čeljust pa uzeo nove diskove i pločice, kontam da je to najbolja varijanta (osim ako ne nađem i dobre polovne diskove sa dosta mesa, da se sastružu samo), te mi treba nešto što može bez prepravki ili uz minimalne prepravke da se montira?

Ne bi se mnogo finansijski izletao pa zadnje neću za sad dirati, samo ću promeniti pakne i lepo to naštelovati, a napred napraviti nešto što je bolje moguće za što manje para.

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 16" felnu mozes bez problema da stavis kocione celjusti i diskove od Kupea 20vt.Oni su 305mm precnika i imaju cetvoroklipna klesta.To bi kocilo vrhunski ali malo teze da se nadje kod nas.Mislim da bi ti dovoljno bilo da stavis i 284mm diskove od HGT i da bi bio verovatno zadovoljan plus sto su dosta pristupacniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično, tako će onda i biti - samo još da vidim jel neko zna da li čeljust može jednostavno da se zameni ili mora još nešto uz to, neki nosači ili tako nešto? Čisto da znam kad budem tražio na otpadu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brembo celjusti od kupea se direktno srafe na glavcinu,ne postoji nosac.Medjutim ono sto ti mogu reci je da kad sam ih montirao na Punta II morao sam da napravim nosace sto je veoma lako reseno.Radi bez problema.Jedino sto moras da znas da ces morati da zamenis i glavni kocioni ako ih stavis jer tvoj serijski nema sanse da zadovolji Brembo klesta sa kolicinom ulja koja mu je potrebna u momentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A oće morati da se menja glavni kočioni ako budem išao "samo" na diskove od Brava HGT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ispratio da li si već stavljao pozadi diskove, to ide sve šraf na šraf nisu potrebne modifikacije ni ništa sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nazad ništa, doboši su, za sad to neću dirati, ali će svakako doći na red kasnije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ugradjujes od HGT-a kocnice, moja preporuka je da ugradis kompletne sa zadnjim diskovima, treba samo staviti peti cilindar ostalo je sve isto, a HGT ima koci bolesno dobro kad je sve ispravno. Najmanje felne koje mogu na auto su 15". P.S. Ovo je za pohvalu da neko ko budzi kola razmislja i o kocnicama, svi su u fazonu daj samo snagu nemam para za kocnice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne vredi drugačije, zabadam ga sa ~180 na Mišeluku skoro svaki vikend, moraju veće kočnice :)

Videću za zadnje diskove, mislim da ću za početak samo veće prednje, a kasnije kad bude novaca rešiću i zadnje :)

P.S. Koliko bi realno mogle da vrede polovne čeljusti, da znam da me ne oderu na otpadu kad odem da tražim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0652505556 - Mane , pitaj ovog coveka, ako ima sigurno te nece odrati.

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel stavljao neko neke veće ili samoventilirajuće diskove na Bravo-a(mk1) Ili bi moglo da se prepakuje tipa sa alfe Mito? Video sam da je ona 4x98
Blizi mi se zamena pa da ne uzimam bilo šta

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DraganUS said:

Uzmes od kappe ili ciupea 20vt brembo i sa adapterima napakujes. 

 

 

Kako mislis sa adapterima? Ne odgovara promer? Centralna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmeri razmak izmedju srafova na nosacu klesta i od toga kreni, mozda pasuje od stila, on ima 280 i kusur mm, nije mnogo ali je vece od 250mm koje ima bravo i punto dizeli

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALFA ROMEO
145/146 1.4i - 1.6i 16V Twin Spark 97 257x20x40
145/146 1.7i 16V 94-96 257x20x40
145/146 1.8i 16V Twin Spark 96 284x22x39
145/146 2.0i 16V Twin Spark 95 284x22x39

Zadnje svi modeli 94 240x11x40

155 1.7i - 1.8i - 2.0i Twin Spark 92-96 257x20x40
155 1.6i - 1.8i - 2.0i 16V Twin Spark 95 284x22x39
155 2.0i Turbo + 16V + Q4 - 2.5i V6 2/92-97 284x22x43
155 2.5 Turbodiesel 5/93 284x22x43
Zadnje svi modeli 92-97 240x11x40

164 2.0i Twin Spark 87-5/89 257x20x52
Zadnje 87-89 251x10x50

FIAT
BARCHETTA 1.8i 16V 95-6/95 257x20x40 Zadnje 95 240x11x40

BRAVO/A 1.6i 16V - 1.8 16V - 1.9 TD 95 257x20x40
BRAVO/A 2.0i 20V HGT 95 284x22x43
Zadnje 240x11x40

COUPE' 1.8i 16V - 2.0i 16V 96 284x22x39
COUPE' 2.0i 16V 94-6/96 284x22x39
COUPE' 2.0i 16V Turbo 94-6/95 284x22x43
Zadnje 94 240x11x40

CROMA 1.6 - 2.0 CHT - 2.0 i.e. - 2.5D 85-9/92 257x20x52
CROMA 2.0i - 2.0i 16V 93-95 257x22x51
CROMA 2.0i Turbo - 2.4 TD 85-9/88 257x20x52

 


CROMA 2.0i Turbo 10/88-92 257x22x51
CROMA 2.0i Turbo - 2.5i V6 93-95 284x22x43
CROMA 1.9 TD 10/88-92 257x22x51
CROMA 1.9 TD 93-95 257x22x51
CROMA 2.5 TD 10/88-95 257x22x51

MAREA 1.8i 16V - 1.9 TD 96 257x20x40
MAREA 2.0i 20V - 2.4 TDl 95 284x22x43
Zadnje 240x11x40

MULTIPLA 1.6i 16V / 105 TD 1.9 JTD 98 284x22x39

PALIO 100 16V Weekend 95-97 257x20x40

PUNTO GT 1.4 Turbo 11/93-97 257x20x40
Zadnje 240x11x40

PUNTO II 1.8 16V 99 257X22X40
Zadnje 240x11x40

SCUDO 98 284x22x39

STILO 1.8 - 2.0 01 257x22x40
STILO 2.0 01 284x22x43

TEMPRA 1.8 - 2.0 - 2.0 4x4SW - 1.9TD SW/Berl. 90-96 257x20x40
Zadnje 240x11x40

TIPO 1.8 i.e. 16V - 2.0 i.e. 90 257x20x40
TIPO 2.0 i.e. 16V 91 284x22x39
Zadnje 88-9 240x11x40

LANCIA
DEDRA 1.8 i.e. - 2.0 i.e. - 1.9TD 10/94-12/96 257x20x40
Zadnje 240x11x40
DEDRA 1.8ie 16V - 2.0 i.e. 16V 96-99 257x20x40
Zadnje 12/90-9/94 240x11x40
DEDRA 2.0 i.e.Turbo/HF/Integrale 284x22x39
Zadnje 240x11x40

DELTA (II) 1.8 16V (83kw) 96 257x20x40
DELTA (II) 1.8 16V GT/HPE (96kw) 96 284x22x39
DELTA (II) 2.0 i.e. 16V – HPE 5/93-8/95 284x22x39
DELTA HF (II) 2.0 i.e. 16V Turbo – HPE 5/93 284x22x43
DELTA (II) svi modeli zadnje 97 240x11x40

DELTA HF – Turbo 6/86-5/93 257x20x52
DELTA HF Turbo Integrale 8V - 16V 11/87-91 284x22x43
DELTA HF 4WD 86-10/87 257x20x52

LYBRA 1.8i 16V - 2.0i 20V - 1.9 JTD - 2.4 JTD 99 284x22x43.5
Zadnje 240x11x40

 

Od ovih auta sa 284mm diskom bi trebalo da stane bez vecih prepravki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stojke87

Pitanje je spojeno sa postojecim topicom, pa mozes da prelistas i prethodne postove na ovu temu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes stavljati veci disk nego sto je predvidjen, mislim moze kada bi pravio adaptere ali i to nece omoguciti bas nesto bitnije vecu kocionu silu, samo ce biti postojanije nakon vise uzastopnih kocenja, mada i to pod uslovom da ne dodju preblizu felni pa da se ogranici dotok vazduha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...