Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

Na sta vam ovo lici? mene jaaako podseca na zaobljeniju verziju... nije tesko pogoditi cega

 

vw%20golf%207%20ac.jpg

 

Auto blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi se i Bravo prodavao bolje, da je bio malo "ostriji"...Evo nova Astra je jako slicna Bravu (iz daljine ih je tesko razlikovati), ali ima malo "ostriju" liniju i izgleda da je to cini privlacnijom (vise je novih Astri na ulicama, nego polovnih Bravo-a)...Ako bude ovakav: VW uz italijanski "smek" - sto da ne... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

po meni bi ovo , uz promenu znaka napred, moglo da prodje kao naslednik stila... :D

Al ipak je to Golf, i kakav god da bude, prodavace se kao lud, takva je realnost...

A sto se tice ovog komentara za Bravo i Astru... Astra nova kosta 11000, a Bravo polovan u dobrom stanju kosta 8000... Normalno je da ce svi pre dati 11000 za nov auto nego 8000 za slicnog polovnjaka...

Edited by nsgaghy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi se i Bravo prodavao bolje, da je bio malo "ostriji"...Evo nova Astra je jako slicna Bravu (iz daljine ih je tesko razlikovati), ali ima malo "ostriju" liniju i izgleda da je to cini privlacnijom (vise je novih Astri na ulicama, nego polovnih Bravo-a)...Ako bude ovakav: VW uz italijanski "smek" - sto da ne... :)

a na motore si zaboravio!

Share this post


Link to post
Share on other sites
86189-vw%20golf%20gti.jpg
 

Prvo kratko podsećanje da će pretpremijera novog VW Golfa biti održana 4. septembra u Berlinu i da će ''sedmica'' zatim biti predstavljena i na Salonu automobila u Parizu (prodaja treba da startuje u novembru). I u novoj generaciji će se kupcima nuditi i sportska GTI verzija koja se po sadašnjim najavama očekuje u septembru 2013. godine, i to na Salonu u Frankfurtu.

Najavljuje se da će Golf VII GTI biti nešto snažniji i lakši od sadašnjeg modela, što u praksi znači da će raspolagati sa 220KS i da će imati oko 70 kg manje. Takođe, biće i ekonomičniji, pa se navodi da će potrošnja biti smanjena za oko 15%, dok će cena porasti za oko 800 eura i iznosiće 28.500 eura (u Nemačkoj). Međuosovinsko rastojanje je produženo za 3 cm (sa 258 na 261 cm), a deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteli mi to ili ne,golf ce biti auto za sva vremena,ispisao je jednu dobru istoriju autoindustrije......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvorio je klasu vozila koja se sada najviše voze po evropskim drumovima. Uvek je bio dobra kupovina, tako da se neke stvari ne mogu osporiti.

Druga je stvar što italijani imaju veću dušu, a to je ono subjektivno što neki ljudi ne mogu da razumeju.

Kod nas golfovi imaju poseban status.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen objavio nove detalje o Golfu VII

 

vw%20golf%20455.jpg
 

Prvo kratko podsećanje da će pretpremijera novog VW Golfa biti održana 4. septembra u Berlinu i da će ''sedmica'' zatim biti predstavljena i na Salonu automobila u Parizu (prodaja startuje u novembru). To je ranije nego što je prvobitno planirano, budući da je aktuelni Golf VI predstavljen krajem 2008. godine. Prvi Golf je inače promovisan 1974. godine, drugi 1983., treće izdanje je usledilo 1991., ''četvorka'' je stigla 1997., a Golf ''petica'' 2003. godine. Sve u svemu, od 1974. godine do danas proizvedeno je više od 29 miliona primeraka Golfa.

Golf VII će kupcima biti dostupan u hatchback verzijama sa 3 i 5 vrata, kao karavan, kabriolet sa klasičnim platnenim krovom, a možda ponovo i kao Golf Plus. Po nekim ranijim najavama možemo očekivati i Golf CC, kupe sa četiri vrata. Najavljuje se da će Golf VII (napravljen na novoj MQB platformi) biti duži i širi nego Golf VI, prostraniji, komforniji, bezbedniji i zabavniji za vožnju. Takođe, biće i lakši nego do sada.

 

Konkretnije, Golf VII je dugačak 4255 mm, širok 1799 mm, visok 1452 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2637 mm, trag točkova je povećan za 8 mm napred i 6 mm pozadi, dok je zapremina prtljažnika povećana sa 350 na 380 litara. To znači da je Golf VII od prethodnika duži za 56 mm, širi za 13 mm, niži za 28 mm i da ima 59 mm duže međuosovinsko rastojanje. Unutrašnjost je prostranija, pa VW u svom press saopštenju ističe 15 mm više mesta za noge putnika pozadi, kao i više mesta za ramena putnika (31 mm napred i 30 mm pozadi).

 

vw%20golf%2045.jpg
 

Težina je u zavisnosti od verzije smanjena do 100 kg u odnosu na Golf VI, a bazni model ''sedmice'' ima 1050 kg.

 

vw%20golf%207.jpg
 

Smanjena je i potrošnja goriva, i to 13.9% u proseku, dok su neke verzije ekonomičnije i do 23%. Volkswagen za sada nije naveo koji će se sve tačno motori ugrađivati u novi Golf, ali je potvrdio dolazak novih trocilindričnih i četvorocilindričnih turbo dizelaša. Bazna verzija će imati 1.2 TSI benzinac, a pominje se i 1.4 TSI turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem (ima 140KS, u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom potrošnja goriva je 4,8 l/100 km, emisija CO2 iznosi 112 g/km), kao i TDI dizelaš sa 105KS koji će trošiti 3,8 l/100 km. Na Salonu u Parizu će biti predstavljen i VW Golf GTI concept, koji bi trebalo da ima 2.0 litarski turbo motor sa 225KS i da bude oko 70 kg lakši nego sadašnji model.

 

vw%20golf%20gti%2022.jpg
 

Takođe, novi Golf GTI će biti i ekonomičniji, pa se navodi da će potrošnja biti smanjena za oko 15%, dok će cena porasti za oko 800 eura i iznosiće 28.500 eura (u Nemačkoj). Deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost. Kupci Golfa VII će između ostalog moći da dobiju i adaptivni cruise control sa emergency braking funkcijom (pri brzinama do 30km/h), kao i sisteme lane assist, traffic sign detection i OPS (overhead parking system).

 

86407-vw%20golf%20gti%2033.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je nekad Mercedes na sva zvona hvalio se sa w210 da je laksi od w124. I na kraju smo videli da su stedeli gde ne bi smeli i zato je vecina w210 truleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi renderi

 

vw%20golf%20VII.jpg
 

Pretpremijera novog VW Golfa će biti održana 4. septembra u Berlinu, a zatim će biti izložen i na Salonu automobila u Parizu.

 

vw%20golf%20VII%20890.jpg
 

Dok se to ne desi, evo i novih rendera koje je objavio nemački Auto Bild. Auto Bild inače piše i da će Golf VII biti jeftiniji od svog prethodnika, pa bi tako osnovna ''sedmica'' u Nemačkoj trebalo da ima za 475 eura nižu cenu od osnovnog Golfa VI.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso, da se nisi zeznuo pa u ovaj zadnji post ubacio predstavljanje Golf VI :laughing: ?

Sto se mene tice, na onim testiranjima nisu ni morali da mu maskiraju eksterijer, skoro pa kopirana prethodna generacija. Ne znam za vas, ali da novu VII vidim sa 30 m udaljenosti, ne bih mogao da napravim razliku u odnosu na VI, cini mi se. Enterijer takodje...

Ali za prodajne rezultate do sada moze samo da im se skine kapa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma...promenili su malo branike, svetla i za njih je to dosta. :thumbup:

Ha ha ha, zaposlili su nekog iz Zastave, to je njihov sistem razvoja.

Nešo, ne zaboravi i haubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, to je taj pravac koga se drze, sigurno njihovi inzenjeri ne sede pijuci pivo (za dizajnere vec ne smem da tvrdim ;) ).

Konzervativni dizajn sa minimalnim izmenama koji ce se dopasti sto sirem krugu ljudi. Pogledajte i na drugoj slici koju sam gore postavio, izgled zadnjeg kraja u poslednje 3 serije. A tu mi opet VII u tom detalju sada lici na IV.

I, naravno, kvalitet (ili mit o kvalitetu u ovim zadnjim serijama) koji vuku jos od legendarne, a kod nas neprevazidjene :laughing:, I i II.

Doduse, Golf VII je postavljen na novoj VW MQB platformi...

Ali to je pravac koji evo vec skoro punu cetvrtu deceniju daje izvanredne prodajne rezultate i to je ono sto je neosporno i za sta im se samo moze skinuti kapa (cini mi se blizu 30 miliona prodatih primeraka, jedan od najprodavanijih modela na svetu). Licno mi je uvek bio hladan auto, bez ikakve emocije ili autenticnog detalja kada ga vidim ili provozam (vozio i prethodnika VI) - ali, voleo ga neko ili ne, Golf ostaje Golf...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećno mu bilo, ja ga ne vozio nikad!!! Nije mi jasno to izbacivanje nove generacije posle tako kratkog vremena... I opet je dizajnerski auto nula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenice dobro pune kasu, skoro u svakom uporednom testu dobija najviše bodova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma samo marketing i nista vise!

ja sam se kleo u Golfa i Vagena uopste.

trebalo je dosta godina da prodje da shvatim da je posle G2 sve postalo konfekcija

i da ti automobili ne vrede te pare. izgubili su renome bar za mene!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...