Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

carobsession.jpg CarObsession video: Test Volkswagen Golf GTI TCR

 

Poslednji dah Golfa 7.5 u vidu ove verzije. Baziran na GTI Performance modelu, ali sa više snage. Zadržava 2.0 motor, ali sada ima 290 konja i 380 Nm. Ima takođe i veće, jače kočnice...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5d3a0eaf19944_unnamed(13).jpg.e78d4b7ff644df7a49958665d8b99a56.jpg CarAdvice.com video: Volkswagen Golf Alltrack vs Ford Focus Active vs Subaru XV

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Volkswagen Golf GTI TCR

 

abt tcr 1.jpg

 

ABT Sportsline predstavlja svoju novu ponudu za Volkswagen Golf GTI TCR. Ukratko, njegov 2.0 turbo motor je ovde pojačan sa fabričkih 213 kW/290KS i 380 Nm na 250 kW/340KS i 430 Nm obrtnog momenta, pa je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa 5.6 na 5.4 sekunde.

 

abt tcr 2.jpg

 

Takođe, najveća brzina sada iznosi 265 km/h. ABT Sportsline za Golf GTI TCR između ostalog nudi i modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, set crnih ABT GR alu točkova od 20 inča i dekorativnu grafiku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovnjak: Volkswagen Golf 7 1.6 TDI karavan

 

Golf_7 010.jpg

 

Na testu imamo pomalo neuobičajenu verziju Golfa za naše tržište. Na prvom mestu, reč je o karavanu, što će nemali broj ljubitelja ovog modela zgroziti. Kod nas se karavanske verzije i dalje smatraju nekom vrstom poljoprivredno-transportnih mašina. Naprimer, u trenutku pisanja teksta na oglasima je samo 25 sedmica u karavan verziji od ukupno 320 komada. Tu je i 1.6 TDI motor, koji se u raznim verzijama već čitavu deceniju ugrađuje u brojne modele VW grupacije (VW, Audi, Škoda, Seat), ali i dalje izaziva sumnjičavost vozača. I dalje svi, izgleda, patimo za starim dobrim 1.9 TDI. Ispod haube našeg automobila je verzija sa 110 KS, karakteristična za štedljivu BlueMotion verziju, što znači da su u cilju smanjenja potrošnje goriva na ovom motoru izvršene određene izmene.

 

Golf_7 009.jpg

 

Inače, BlueMotion je verzija kod koje je naglasak na štedljivosti, pa su tu i druge razlike u odnosu na standardni Golf. Menjač ima drugačije prenosne odnose i šest stepeni prenosa umesto pet. Aerodinamika - između ostalog, maska hladnjaka je gotovo zatvorena, optimizovan je protok vazduha kroz prostor gde je neophodno hlađenje, a tu su i posebni paneli sa donje strane. Aerodinamiku unapređuje i spušteno oslanjanje - Golf BlueMotion je niži za 1.5 cm od običnog Golfa.

 

Golf_7 008.jpg

 

Takođe fabrički stiže sa gumama koje imaju veoma nizak otpor kotrljanju, a na vlasniku je da li će kasnije da se zadrži na istim gumama ili će da uzima drugi model/proizvođača. Naš Golf je proizveden 2015. godine, a prešao je oko 70.000 kilometara. U kabini vlada karakteristična atmosfera za Golf i generalno VW vozila. Često ćete čuti reč dosadno, ali nama to nimalo ne smeta. Materijali su kvalitetni, lepo uklopljeni i za sada nema znakova habanja. Malo koji konkurent može da mu parira.

 

Golf_7 007.jpg

 

Vozačka pozicija je odlična, sa solidnim mogućnostima za podešavanje sedišta i volana. Sedišta su udobna, mada verovatno za nijansu tvrđa nego što će prosečan vozač želeti. Dobro su profilisana - taman koliko treba. Tu je i onaj karakterističan osećaj u skoro svakom Golfu - uđete i osećate se kao da ste ga vozili već 1.000 puta. Uostalom, isto kao i u šestici, petici...

 

Golf_7 006.jpg

 

Neko bi rekao da su Nemci neinovativni i da se plaše eksperimentisanja. Mi smatramo da su našli odličnu formulu i da zato nema potrebe da ništa drastično menjaju. Na zadnjoj klupi ima dovoljno prostora za dve visoke odrasle osobe - kako za noge, tako i za glavu. Treći putnik će se verovatno žaliti, naročito na nedostatak prostora za stopala izazvan relativno velikim centralnim tunelom.

 

Golf_7 005.jpg

 

Osnovna zapremina prtljažnika je 605 l, a kada se obore nasloni zadnje klupe dobija se 1.620 litara. To je osetno više korisnog prtljažnog prostora u odnosu na Golf hečbek čija je osnovna zapremina gepeka 380 litara.

 

Golf_7 004.jpg

 

Kad smo već tu, pomenimo i razliku u dužini između ove dve verzije Golfa:

hečbek 4.255 mm.
karavan 4.562 mm.

Razlika: 337 mm, odnosno skoro 34 centimetra. Međuosovinsko rastojanje im je isto. Nasloni zadnje klupe obaraju se u odnosu 60:40.

 

Golf_7 003.jpg

 

Obaraju se veoma lako, a to možete da obavite i iz kabine i iz samog prtljažnika, prostim povlačenjem ručice sa one strane koju želite da preklopite.

 

Golf_7 002.jpg

 

Pritom sigurnosni pojasevi ne prave nikakav problem, odnosno tako su montirani da ih naslon neće zakačiti kada se preklapa. Kada se nasloni obore, dobija se ravna površina, tako da se bez problema ubacuju veći predmeti. Međutim, Golf na našem testu nije imao centralni otvor u naslonima kroz koji mogu da se provuku duži predmeti (npr. skije), pošto ta stavka spada u dodatnu opremu. Krovni nosači se dobijaju u okviru standarne opreme i mogu da nose 75 kilograma.


Oslanjanje je čvrsto, ali istovremeno udobno. Golf se u krivinama ponaša sigurno i stabilno, poslušno prateći pokrete volana. Upravljač je direktan, mada ne bi smetalo malo više ''fidbeka'', tj. povratnih informacija. Primećujemo da je upravljiviji i agilniji od Golfa 6, čemu doprinosi i znatno smanjenje mase u odnosu na tu generaciju. Dakle, nije neudoban, ali nema ni neprijatnog naginjanja u krivinama. Neravnine po našim putevima lepo upija, tako da se može zaključiti da je napravljen odličan kompromis između voznih osobina i udobnosti. Poredeći ga sa standardnom verzijom i istim motorom (mada sa 105 KS), primećuje se mala razlika, pošto je BlueMotion spušten, ali se ta razlika primeti tek pri prelasku preko npr. ležećih policajaca ili većih neravnina. Ipak, treba uzeti u obzir subjektivni osećaj, različite gume, kao činjenicu da nije reč o novim automobilima. Naš primerak ima fabričke dimenzije guma 195/65 R15, koje takođe doprinose udobnosti. Zvučna izolacija je odlična - dobro su izolovani i zvuk motora i zvuk vetra. Po tom pitanju nemamo nikakvih zamerki. Do 100 km/h ubrzava za 11 sekundi, bar po fabričkim podacima. Motor razvija 110 KS u rasponu od 3.200 do 4.000 rpm i 250 Nm u rasponu od 1.500 do 3.000 rpm.

 

Golf_7 001.jpg

 

Ovo nisu uopšte loši rezultati, ali pojedini vlasnici se žale da je pomalo anemičan pri kretanju, odnosno u prvoj brzini. Za ove kritike verovatno je najviše kriv menjač čiji su prenosni odnosi proračunati tako da na prvom mestu doprinesu nižoj potrošnji goriva. Osim toga, dovoljno je snažan i elastičan. Pri visokim brzinama na auto-putu ponaša se vrlo smireno i sa samopouzdanjem se kreće brzinama većim od 170 km/h. Zabeležili smo prosečnu potrošnju od 5.5 l/100 km, pri čemu se nismo naročito trudili da štedimo gorivo, a bilo je i mnogo vožnje u saobraćajnoj gužvi. Uglavnom, VW Golf 1.6 TDI BlueMotion je zaista štedljiv auto, sa kojim i bez mnogo truda može da se postigne veoma niska potrošnja, naročito na otvorenom putu.


Ovaj motor je prilično kontroverzan. Čim se pojavio, ljubitelji VW marke smatrali su da neće biti adekvatna zamena legendarnom 1.9 TDI agregatu. Naravno, lako se zaboravlja da je 1.9 TDI dolazio u različitim verzijama, kao i da je imao svoje probleme. Izgleda da su 1.6 TDI pratili ''problemčići'' uglavnom prvih godina proizvodnje, dok su novije verzije znatno pouzdanije. Nevolje uglavnom izazivaju tri stvari - dizne, EGR ventil i DPF filter. Što se tiče samog DPF filtera, to je boljka svih iole savremenijih dizelaša. Jednostavno, čak i sami proizvođači kažu da je bolje kupiti benzinca ukoliko će se auto uglavnom voziti u gradu, naročito ako se uglavnom vozi na kratkim relacijama. Nažalost, to se ne govori i kupcima u prodajnim salonima.

Sa diznama je slična priča - ni njima ne prija loše gorivo, vožnja na rezervi, konstantno gušenje motora na izrazito niskim obrtajima.

Kvar EGR ventila može da bude veoma skup. Problem je u tome što EGR ventil i njegov hladnjak čine jednu celinu, tako da bez obzira šta se od to dvoje pokvari, čitava celina mora da se menja. Originalan deo je veoma skup, isto kao i zamena u ovlašćenom servisu. Međutim, postoje zamenski delovi koji su znatno jeftiniji. U nekim slučajevima EGR ventil može da se popravi. Ne da se očisti, već da se popravi pošto kvar može da bude mehaničke prirode. U ovom slučaju možete da uštedite mnogo novca, zadržavajući pritom originalni EGR, ali nažalost skidanje EGR ventila može da traje i do pet sati. Ova tema je prilično komplikovana, pa ako vas interesuju detalji, raspitajte se u servisima i na forumima.

Tu je i staro dobro zatvaranje EGR-a, što naravno ne preporučujemo zbog ekologije i mogućih problema u budućnosti na tehničkom pregledu, pri čemu neki tvrde da u tom slučaju treba skinuti i DPF, pošto će on bez EGR-a u svakom slučaju brzo stradati, što nas opet vraća na ekologiju i tehnički pregleda. Kod primeraka sa početka proizvodnje bilo je problema sa curenjem amortizera, što je obično rešavano u okviru garancije. Tu su i automobili proizvedeni između maja i oktobra 2016. koji su imali grešku na vazdušnim jastucima, pa su pozivani na servisnu akciju – ako naiđete na takav primerak, proverite da li je to obavljeno. Osim navedenih problema, Golf 7 generalno važi za kvalitetan i pouzdan automobil. Primerak sa našeg testa do sada vlasniku nije zadavao glavobolje.

 

Ovo je automobil sa jasnom namenom - štedljivi porodični transporter. Ako ne tražite od njega oštru vožnju, uzvratiće vrlo niskom potrošnjom goriva. Uostalom, kao što smo rekli, motor i menjač nisu ni predviđeni za jurnjavu, ali to ne znači da se pri visokim brzinama na auto-putu neće osećati kao kod kuće. Generalni utisak je da je reč o zaista kvalitetnom i ozbiljnom automobilu. I ne - ovo nisu hvalospevi zbog toga što je reč o Golfu. Golf nije popularan samo u Srbiji, kao što to mnogi kod nas smatraju. Veoma je tražen i u Evropi, što pokazuju prodajni rezultati.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

B&B Volkswagen Golf GTI TCR sa 450KS

 

gti 003.jpg

 

B&B Automobiltechnik je svoju ponudu proširio i novim paketima za Volkswagen Golf GTI TCR, pri čemu ovaj hot hatch u najjačoj verziji raspolaže sa 450 konja.

 

gti 002.jpg

 

U paleti su njihova četiri paketa za 2,0 litarski turbo benzinac. Stage 1 znači 340KS i 450 Nm (po ceni od 1.498 evra), Stage 2 ima 360KS i 470 Nm (cena 3.950 evra), Stage 3 podrazumeva 400KS i 520 Nm (7.950 evra), dok Stage 4 razvija 450KS i 580 Nm (po ceni od 12.950 evra za veći turbo punjač, novi interkuler, sportski izduvni sistem i novi softver). Ovaj najjači sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 285 km/h.

 

gti 001.jpg

 

Takođe, u paketu su i modifikovano KW oslanjanje, jače kočnice, alu točkovi od 20 inča, gume 235/30-20 i modifikovani DSG menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Volkswagen Golf 7 Rabbit

 

Kada kažemo ''Volkswagen Golf'' koja generacija Vam prva pada na pamet?

Pogledajmo što Juraj Šebalj ima za reći o legendi po kojoj se zove cela klasa :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled novog Volkswagen Golfa GTI

 

5dc9aae54adeb_197945-vwgti1.jpg.0b6d8ff5267082ff3daa4d19ea434b16.jpg

 

Volkswagen je prošlog meseca i zvanično predstavio osmu generaciju popularnog Golfa, dok nas sledeće godine očekuju i njegove sportske verzije. U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2.0 litarskim turbo benzincem i oko 245KS, a zatim slede i Golf GTI TCR sa do 300KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa oko 330KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima.

 

5dc9aae45d94a_197946-vwgti11.jpg.db3b8a8bb8164c8d32936866fe9f56e7.jpg

 

Što se tiče Golfa GTI, u paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Kao i ostale verzije, i Golf GTI će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalnu instrument tablu, "Travel Assist" sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom. Nemački mediji procenjuju da će novi Golf GTI u baznoj verziji koštati oko 33.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mountune Volkswagen Golf GTI

 

mountune golf 002.jpg

 

U britanskoj filijali američke tjuning kompanije Mountune, koja je najpoznatija po izuzetnim poboljšanjima na pojedinim modelima Forda, od maja se bave i automobilima iz VW koncerna.

Mountune odnedavno nudi rekalibrisanje centralne upravljačke jedinice motora koji pokreće još uvek aktuelni Golf GTI Performance, a VW-ov poznati četvorocilindarski dvolitarski turbobenzinac (EA888) nakon svega umesto standardnih 245KS i 350 Nm raspolaže sa 310KS i 475 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

mountune golf 001.jpg

 

U Essexu (Velika Britanija) zauzvrat traže nešto manje od 700 evra, a Golf GTI sa dodatnim potencijalom od 0 do 100 km/h stiže za nešto više od 5 sekundi. Podsećanja radi, standardni GTI Performance do stotke stiže za 6.3 sekunde i razvija 250 km/h. Vlasnicima sedme generacije Golfa GTI Britanci usput nude i poveći asortiman poboljšanih mehaničkih komponenti, zaključno sa efikasnijim kočnicama. Tu su i posebne 19-inčne felne koje ''potpisuje'' američka kompanija ''fifteen52'', a rezultat svega je odličan ''koktel'' koji će na putu držati korak i sa mnogo snažnijim (i skupljim) sportskim automobilima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mountune Volkswagen Golf GTI sa 380KS

 

mountune gti 03.jpg

 

Kompanija Mountune je predstavila svoj program za sedmu generaciju Volkswagenovog Golfa GTI. Dok čekamo da osma generacija Golfa stigne u salone, pažnju je privukao tjuner Mountune svojim Stage 2+ paketom koji je omogućio više snage za GTI prošle generacije.

 

mountune gti 02.jpg

 

Za 2.099 funti (2.358 evra) kupci mogu povećati snagu hatchbacka na 380KS i 510 Nm obrtnog momenta. Ključ ovog poboljšanja je IS38 turbopunjač koji je preuzet od Golfa R. Mountune je takođe uradio kalibraciju motora kako bi maksimalno iskoristio novi turbopunjač. Kupci će moći da izaberu različita podešavanja, uključujući, standardni, Stage 2+, valet i anti-theft mod protiv krađe.

 

mountune gti 01.jpg

 

Opciono tjuner nudi i poboljšano kvačilo za modele s manuelnim menjačima, odnosno izmenjeni softver za automatske menjače. Za one koji žive u toplim krajevima ili forsiraju svoje automobile kao da su na stazi, kompanija preporučuje sistem indukcije, kompletan izduvni sistem i poboljšani međuhladnjak. Ove komponente nisu deo Stage 2+ paketa koji kupci mogu sami ugraditi u svojim garažama. U suprotnom se mogu obratiti tjuneru. Poređenja radi, osma generacija Golfa GTI ima 2.0 četvorocilindrični motor koji isporučuje 241KS i 370 Nm obrtnog momenta. Kupci mogu da odaberu 6-stepeni manuelni ili sedmostepeni automatski menjač. Takođe, dobio je poboljšani DCC sistem koji uzima u obzir upravljanje, kočenje i ubrzanje dok prilagođava adaptivne amortizere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj brutalni VW Golf GTI II će JP Performance i Prior Design pretvoriti u stvarnost

 

202083-vw gti 003.jpg

 

Ovaj divlji VW Golf GTI je započeo svoj život kao virtuelna skica autora Khyzyla Saleema, ali na tome neće sve i ostati: ovo je projekat koji će uskoro postati stvarnost!

Volkswagen Golf 2, posebno na našim prostorima predstavlja više od ikone automobilizma i lokalne mobilnosti i dan danas, a GTI verzija ima posebno mesto u srcima mnogih fanova.

 

202084-vw gti 002.jpg

 

Dizajner je putem društvenih mreža potvrdio da će se luda prerada sa ekrana kompjutera preseliti na put uz pomoć tjunera ''JP Performance'' i ''Prior Design''-a. Nema sumnje, kad ovaj projekat bude završen sigurno će biti jedan od najluđih VW Golfova 2 GTI.

 

202085-vw gti 001.jpg

 

Uz sve ostale promene, najviše se ističe wide-body proširena karoserija, mega široke gume i spušteno oslanjenje, kao najznačajniji elementi spoljašnjeg dizajna. Podataka o pogonu još nema, ali sigurno je da ćemo sa zanimanjem pratiti ovaj projekat sve do završetka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Volkswagen Golf R od 0-280 km/h

 

2.0 Turbo sa pogonom na svim točkovima koji fabrički ima 300 konja i 400 Nm.

Ali, posle Manhart dorade ovaj Golf 7.5 ima 450 konja i 500 Nm obrtnog momenta, pa sada do stotke ide za 3.8 sekundi (4.6 fabrički), odnosno svih 285 km/h maksimalne brzine (250 fabrički):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Volkswagen Golf R 7.5

 

2.0 Turbo sa 450 konja i 500 Nm (fabrika je bila 300 KS/400 Nm) na autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Volkswagen Golf R mk7.5

 

Manhart ga je doradio, pa pogledajte šta je sve promenjeno u odnosu na fabriku i kako ide Golf sa 450 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Golf GTI Clubsport

 

Al' naknadno dorađen tako da je sada ovo 500 KS na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTE HyRACER

 

vw hgolf 02.jpg

 

Pripravnici iz nemačke maloprodajne mreže Volkswagen Groupe (Volkswagen Groupe Retail Deutschland ili VGRD) predstavili su svoj projekat u Autostadtu u Wolfsburgu pod nazivom Golf GTE HyRACER. Projekat vozila je prvobitno bio planiran za 39. Wörthersee Treffen' VW Golf GTI susrete na poznatom austrijskom jezeru u Koruškoj u maju 2020. koje je otkazano zbog pandemije koronavirusa.

 

Polaznici VGRD-a su prilagodili vozilo u roku od nekoliko meseci. Zajedno su planirali Golf GTE HyRACER i napravili ga prema svojim idejama. ''Hy'' u nazivu modela označava hibrid, a ''Racer'' aludira na dinamičke gene showcar automobila homologiranog za vožnju na javnim putevima. Jurgen Stackmann, član uprave za prodaju marke Volkswagen i Bernd Osterloh, predsednik Saveta za generalne i grupne radove koncerna Volkswagen, istakli su strateško značenje i važnost obuke u Volkswagenu. Ovaj projekat je premijera za VGRD, a polaznici su mogli da se prijave putem internog postupka prijave. Iz velikog broja prijava je odabrano 13 mladih žena i muškaraca. Karoserija vozila je logistički bila remek-delo. Polaznici su dolazili iz različitih autokuća širom Nemačke i samo su mogli da u ograničenom vremenskom periodu rade zajedno na automobilu. Precizno planiranje, intenzivna koordinacija i nezavisni rad su zato bili preduslovi za uspešnu realizaciju projekta.

 

Zanatska umeća u mehanici, autolimarstvu i lakirerstvu su bili u prvom planu u dizajnu i doradi. Golf GTE HyRACER ima individualni komplet karoserije koji se sastoji od prednjeg dela sa prepoznatljivim ''C'' potpisom, proširenih blatobrana, zadnjeg dela sa difuzorom, krovnog spojlera sa integrisanim Arteon svetlom kočnice, sportskog izduvnog sistema sa centralnim dvostrukim izduvnim cevima koji daje HyRACER-u bogat zvuk, kao i individualno podesive sportske šasije, koja spušta GTE za 40 mm. Proširenje celog vozila je preko 80 mm. Performanse sistema Golfa HyRACER-a su tek neznatno izmenjene i povećane na oko 250 KS. Ovaj Golf koristi unikatne crne 19-inčne naplatke finiširane tehnologijom praškastog premaza, koje su posebno dizajnirali polaznici za svoj projekat ovog vozila. 265 mm široke gume pružaju potrebno prianjanje na asfaltu, a kočioni sistem sa diskovima od 380 mm zaustavlja vozilo.

 

vw hgolf 01.jpg

 

Unutrašnjost je velikim delom opremljena Alkantara materijalom. Kontrastni plavi šavovi i sportska sedišta s integrisanim naslonima za glavu i izvezeni natpis GTE HyRACER u plavoj boji impresivno pokazuju da su se polaznici takođe pozabavili detaljima. Uz to ide odgovarajući karirani uzorak na sedištima i vratima. Visokokvalitetni upravljač Alkantara sa plavom oznakom na ''12 sati'' i plavim ukrasnim šavovima skladno zaokružuje kokpit. Tu je još jedan zanimljiv detalj u prtljažniku: dva električna skutera koja se takođe mogu napuniti i koristiti kada ovim vozilom dođete na svoje odredište. Još jedan naglasak je skriven ispod poklopca motora: imena svih 13 polaznika su ugravirana na metalnoj pločici.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTI Clubsport sa 420KS

 

yido 04.jpg

 

Kreacija nemačke firme Yido Performance.

 

yido 03.jpg

 

Za ovaj Golf GTI Clubsport su predviđeni novi aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), atraktivniji eksterijer sa novom grafikom, crno-crveni VW znak, set 20-inčnih alu točkova u boji zlata, modifikovani kočioni sistem, podešavajuće vazdušno oslanjanje, Remus izduvni sistem, Recaro trkačka sedišta, zaštitni kavez...

 

yido 02.jpg

 

Automobil sada raspolaže sa 420KS i 651 Nm, ali se u vesti ne navode podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini.

 

yido 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden poslednji e-Golf

 

209917-vw e-golf.jpg

 

Volkswagen je saopštio da je u fabrici u Drezdenu prestao sa proizvodnjom električnog e-Golfa (baziran na sedmoj generaciji Golfa). Nemci su e-Golf u Americi prestali da nude još u martu ove godine, ali su nastavili da ga prodaju u Evropi sve do sada. e-Golf je lansiran 2014. godine i u Volfsburgu se proizvodio sve do proteklog leta, dok je njegova proizvodnja u Drezdenu počela u martu 2017. godine. Volkswagen je ukupno proizveo 145.561 primerak e-Golfa (od toga 45.401 u Drezdenu), što ga čini jednim od najpopularnijih električnih automobila u Evropi. Takođe, Volkswagen će u naredne tri nedelje izvršiti sve neophodne promene kako bi u Drezdenu krajem januara 2021. počeo sa proizvodnjom električnog modela ID.3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...