Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
MMica

Stilo 1.6 - safe mode

Recommended Posts

Pozdrav forumu ! Imam pitanje za nase uvazene kolege po volanu koji se , po mojoj proceni, dosta dobro snalaze sa stilovim problemima a to je: da li je neko provereno resio problem da auto u toku voznje predje u tzv "save mode" tj ne dozvoljava vise od 2000 obrtaja motora bez obzira koliko pritiskao papucicu gasa uz naravno engine fault, bip bip.......na dijagnostici se prijavljuje ,koliko se secam, P1220,P1222....i jos neki vezani za leptir gasa, ali to sam sve probao/menjao ..btw, ovaj problem pokusavam da resim vec dve godine koliko sam i vlasnik jednog od fiatovih promasaja veka i SVE sto sam nasao i procitao na raznim forumima sam i pokusao. ECU,leptir, D4,fuse box,ciscenje konekcija......jedino sto mi pada na pamet a nisam probao je katalizator. Ima li kakav savet?Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno nisi očekivao da će rešenje biti ovako jednostavno i brzo: evo ga, čitaš, dakle: prodaj auto i rešio sise problema :D

Ja sam hteo da uzmem stila i na vreme sam odustao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E stvarno , ako nemas neki konstruktivan predlog nemoj ni pljuvati nesto sto nisi probao pogotovu kada covek ima ozbiljnih problema koji su pritom resivi!

Ja bih krenuo od klapne i njenog potenciometra (senzora). Ima tema i slike o rasklapanju.

Ako nije to , mozda je struja u problemu.

Da ne komlikujem mnogo evo jedan koristan link a i tamo spominju ECU. Samo treba sve isproveravati pa tek onda razmisljati o racunaru.

http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=16385.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim covek je iz BGa - eto mu prilike da poseti neke od forumskih majstora i iznese nam kasnije svoje utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je "save mode" samo rezultat nekog kvara na necemu (koliko nepoznatih :help:) a da je uzrok verovatno u trenutnom otkazivanju nekog od senzora ali dovoljno da to komp registruje i onda ....rock&roul. Probao sam drugi ECU (naravno prethodno mu uradio virgin) pa pomislim kakve sam srece sa ovim autom mozda i ovaj ima istu gresku pa nabavim i treci i kada sam mislio da je to..ponovo isto. Klapnu gasa sam rasturio i ocistio, motor klapne probao, radi ko sat (na 5V vuce oko 2Ampera struje sto je smesno za njegov drajv iz ECU koji moze da gura 8A),cak sam da bi izbegao konektor ECU-klapna, izveo zice direktno sa kompa u klapnu i opet nista.....Na momente bih ga polio benzinom...ali izazov je i otkriti kvar, pa jesam li serviser elektronike 25god ili ne? Inace, auto je skroz ok, lepo i lako se vozi , komande su toliko "meke" da ga moja cerka zove neznomir ali ima taj bag sa elektronikom koji anulira sve lepo..ala se raspisah....Moje pitanje i dalje stoji: da li je neko uspesno resio ovaj problem? Zahvaljujem se na postu kolegi Mijailovicu a moj savet za savetnika Sirius9 je da ne daje savete tipa prodaj to jer nisu za nivo ovog foruma .Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto slicno , ako nije isto, mi se javljalo jedno vreme sve dok nisam kalibrisao t.j. resetovao klapnu gasa na dijagnostici pa odradio kalibraciju i pusti ga da ponovo uci.

Joj , navucicu sebi jos neku bedu pisuci.... :laughing:

p.s.

Cini mi se da iako vecina drugara sa foruma znaju moguce resenje problema ali zbog malera se ne usudjuju komentarisati! Pu-pu-pu-.... :D

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav maler....prijatelju,ovo je Srbija.Ovde vaze drugacije price nego u normalnom svetu. A sto se tice tih podesavanja (throttle learn proces) kao i proxy prilagodjavanja sve sam ponavljao vise desetina puta. Provalio sam samo da se kvar mnogo cesce desava na plinu a samo jednom sam uspeo da ga ulovim u toku voznje kada je bio povezan na dijagnostiku i tada je napon sa precat lambda sonde bio zakucan a on mora da radi od 0,3 do 0,9Volti kada sonda radi pravilno. To me opet vraca na ECU, ali nemoguce je da sva tri imaju istu gresku. Prosle nedelje sam odradio kod drugara ciscenje dizni (ultrazvucno) posto ga vozim samo na benzin i to je bio jedini servis koji mu nisam uradio do sada. Kvar i dalje postoji i nastavljam sa pokusajima da ga resim :smoke: Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 18. 16v . benz-plin. Trokira mi na ler gasu. Kod majstora smo ustanovili na dijagnostici da mi je motorized trotle - 23 stepena. Dakle u minusu. Majstor se zezao oko leptira ,i reko mi da vozim na benzinu par dana da se parametri srede. Filter gasa je star i trebao bi da se zameni. to cu sutra uradidti ,pa cu da ga vozim i na gas. javljamn sta je bili. ali  zna li neko moze li se uopste taj parametar vratiti u normalu ?

On 8/14/2012 at 11:59 PM, Mijailović P. said:

E stvarno , ako nemas neki konstruktivan predlog nemoj ni pljuvati nesto sto nisi probao pogotovu kada covek ima ozbiljnih problema koji su pritom resivi!

Ja bih krenuo od klapne i njenog potenciometra (senzora). Ima tema i slike o rasklapanju.

Ako nije to , mozda je struja u problemu.

Da ne komlikujem mnogo evo jedan koristan link a i tamo spominju ECU. Samo treba sve isproveravati pa tek onda razmisljati o racunaru.

http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=16385.0

izvini ne 

 

On 8/14/2012 at 11:59 PM, Mijailović P. said:

E stvarno , ako nemas neki konstruktivan predlog nemoj ni pljuvati nesto sto nisi probao pogotovu kada covek ima ozbiljnih problema koji su pritom resivi!

Ja bih krenuo od klapne i njenog potenciometra (senzora). Ima tema i slike o rasklapanju.

Ako nije to , mozda je struja u problemu.

Da ne komlikujem mnogo evo jedan koristan link a i tamo spominju ECU. Samo treba sve isproveravati pa tek onda razmisljati o racunaru.

http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=16385.0

Izvini ne mogu da nadjem slike  i temu.help pls.ty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cerberaspeed12

Ako je samo ta greška prijavljena onda nije strašno.

Uglavnom, na klapni se nalazi senzor (potenciometar) koji usled godina oslabi pa ne pokazuje dobro poziciju klapne.

Rešenje je rasklopiti sam senzor TPS i srediti ga ili probati drugu klapnu.

Sve to uz obaveznu kalibraciju klapne gasa.

Potraži i temu u odeljku "Uradi Sam" o rasklapanju klapne.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cerberaspeed12

 

U slucaju da se radi zamena klapne gasa, sistem ce zahtevati kalibraciju. Na tabli ce po pokretanju motora blinkati lampica (check engine).

Drugi nacin je da se rucno preko dijagnostike ( Egzaminer, MES ) pokrene kalibracija.

Kalibracija klapne se radi na ugrejan motor. Dakle, da bude na radnoj temperaturi.

Tri puta pritisnuti papucicu gasa preko 4000-5000 o/min i tada bi trebalo prestati blinkanje signalne lampice u obliku cesme (check engine).

Nesto ces naci na sledecim linkovima:

 

U ovoj temi mozes dosta toga naci i nevezano za sam problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...