nesa 169 345 Posted November 27, 2016 (edited) On 28.3.2016. at 2:36 PM, andreja.micovic said: Stvarno dobro održavan auto. Pošto vidim da si relativno skoro menjao viljuške. Gde si radio i koliko košta to zadovoljstvo? Skoro sam se preselio u NS i tražim nekog da sredim trap na svojoj Marei. Pozdrav Nisam dugo ovde dolazio, pa ti nisam odgovorio ni na privatno, izvini. Mislim da ću u budućnosti biti češće ovde. Koliko se sećam viljuška je bila oko 4000, a ruke ne znam, ne bi trebalo da bude skupo. Moja je benzinka, ne znam da li je i za JTD ista viljuška, tako da podatak uzmi sa rezervom. On 3.5.2016. at 6:43 PM, IlijaGM said: Ima li nekih novosti sa autom,kolika je sada km? Da, bilo je dosta kilometara, a i radova: 364000- zamenjen izlaz iz zupčaste letve, uložak zadnje desne viljuške, levi amortizer zadnjih vrata, ulje i svi filteri. 372000 - popravljene makaze brisaca zbog otkaza desnog 374000 – zamenjeni butanski filteri 378000 – zamena ulja i svih filtera 383000 – zamenjene pločice 386000 – zamenjen motorski ventilator i zadnja desna opruga 387000 – zamenjen desni kraj spone i manžetna letve volana 391000 - zamenjena benzinska pumpa 392000 – zamenjeno ulje i svi filteri 395000 – stavljene nove zadnje opruge 396000 – zamenjeni butanski filteri 398000 – zamenjen levi kraj spone, desna manžetna, desni izvod iz zupčaste letve, zavarena izduvna grana i kućište katalizatora. 399000 – zamenjeni kablovi i svećice, popravljen butanski senzor temperature Na satu je sad 400.000 km. Deluje mnogo, ali auto radi bez problema. Nemam značajnu potrošnju ulja, sad kad sam menjao svećice bile su bele, dakle to bi trebalo da znači da je motor dobar. Dobar je i trap, a tako uvek i mora da bude, ne samo mojom voljom. Naime u mojoj firmi se često i iznenada kontrolišu kola, a to izgleda tako da ti kontrolor sedne u kola i ti ga voziš putem sa mnogo grba i rupa. Ako na autu nešto lupa isključuje se do popravke. Osim gubitka para to je i bruka. Zato auto mora biti stalno u top formi. Znači auto me još uvek pristojno služi i da se samo samo ja pitam sigurno ga u bližoj budućnosti ne bih menjao. Međutim, u firmi u kojoj radim (taksi) se uveliko šuška da ćemo do proleća morati mi s Mareama da uzmemo neki mlađi i bolji auto. Punto je već izbačen, tj može Grande, a stariji ne. S druge strane, gradske vlasti su ubacile varijantu da ćemo moći da imamo Euro 3 do 2018. godine. E sad, pitanje je šta posle, odnosno nije još precizirano da li posle tog roka samo nećemo moći da ih kupujemo, a da ih vozimo dok imamo ili ćemo morati odmah da ih prodajemo. Ne bih da kupujem auto da bih ga imao samo godinu ili dve. Jednostavno ne volim da često menjam kola. I tako sam u glavi složio da bi sledeći auto mogao da bude Lybra, Multipla ili Stilo, po mogućstvu Euro 4. Videću još. Edited November 27, 2016 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5772 Posted November 27, 2016 Svaka čast kako održavaš auto. Nisu svi taksisti tako revnosni. Ima ih dosta kod kojih je bitno samo da ide. A što se tiče izbora sledećeg auta, viđam sivu Deltu, ali neki niži paket opreme, na taxiju. Prijatno iznenađen. Pre par godina sam se kladio da je delta duža od Maree i bi duža par cm tako da ispunjava i neke druge zahteve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 28, 2016 Ne može Punto Classic za taxi? On je Euro 4 a poslednji primerci su 2011. godište, dakle ima ih mnogo mlađih i od Grandea. TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted November 28, 2016 3 hours ago, Sasa_NS said: Ne može Punto Classic za taxi? On je Euro 4 a poslednji primerci su 2011. godište, dakle ima ih mnogo mlađih i od Grandea. TT Može on za taxi generalno, ali u mojoj firmi ne, makar bio i 2010. A firma mi dobro radi, pa ne bih da je menjam. U većini drugih može, samo Crveni i SOS ne daju. 16 hours ago, andreja.micovic said: Svaka čast kako održavaš auto. Nisu svi taksisti tako revnosni. Ima ih dosta kod kojih je bitno samo da ide. A što se tiče izbora sledećeg auta, viđam sivu Deltu, ali neki niži paket opreme, na taxiju. Prijatno iznenađen. Pre par godina sam se kladio da je delta duža od Maree i bi duža par cm tako da ispunjava i neke druge zahteve Nova Delta ako misliš sigurno ima veće međuosovinsko rastojanje od Marea i kabina je prostranija, a sad da je ukupno duža, to nisam znao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 28, 2016 To je auto Što se tiče ludvanje kazaljke za teperaturu, rasturiš tablu i poprskaš kontakte, i rešiš problem. Isto tako i meni pred odlazak na more. Malo je bezveze kad neznaš temperaturu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted November 28, 2016 Uglavnom znam temperaturu, otvarao je to električar i prskao, ne umem ja. Nije to pomagalo. Nudi mi jedan drugu tablu, ali kaže da to bude svakako i da mi niko neće garantovati da posle par meseci neće biti isto. Inače trenutno izgleda ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 29, 2016 E je.. Kod mene pomoglo Kolko kilometra, odlično izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted November 29, 2016 Lim mi je dobar, mislim generalno s tim ovi automobili dobro stoje. Upravo je sirena opet pocela da mi pravi problem. Nije to tragedija, skinem utikace i ocistim kontakte, naprskam sprejom, pa radi. Nevolja je u tome sto je zaturena u desni blatobran i tesko joj je prici. To cu sutra, sad se vec slabo vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted January 24, 2017 Za vikend mi je priredio zvrčku, mada je doduše ispao problem zbog zamenskih delova. Pumpa za benzin koju sam jesenas menjao je ispustila dušu, a pošto je jako hladno nije hteo da upali ni na plin. Trenutno je kod majstora koji mi je remontovao pumpu, nadam se da će danas biti gotovo. Inače sam imao još radova na kolima, to ću kasnije postaviti kad budem sveo bilans i sa ovim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 1, 2017 Novi radovi: 403000 – čišćenje benzinskih dizni 405000 – zamenjena leva viljuška, uporna spona i guma homokinetičkog zgloba. 406000 – veliki i mali servis, zamenjen levi homokinetički zglob. 407000- popravka pumpe za benzin u garanciji i kupljen nov akumulator. Pre neki dan rano ujutro kad sam dao kontakt mi se na displeju koji pokazuje kilometražu i temperaturu pojavilo ovo: Tako se nastavilo veći deo prepodneva uvek kada bih dao kontakt i posle par sekundi mi se vratilo u normalu. Međutim, nije htelo da mi pokazuje spoljnu temperaturu. Već sam imao u glavi kako ću kad dođem kući da prelistam ovde da li je nekom to već bilo, ali oko podneva se sve vratilo u normalu i više s tim nisam imao problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
G.P. 3 Posted February 4, 2017 Tvoja marea zavidne kilometre nabraja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 4, 2017 Zavidni su kilometri, ali isto tako je i ogroman broj ljudi koji je prošao kroz nju. Sad nešto računam, taj broj je preko 50.000. Tu neko malo ponešto očeše, zagrebe i tako su mi tapacirunzi na vratima došli u dosta loše stanje. Zato sam ih sve zamenio prošle godine. Tad sam promenio i naslon između prednjih sedišta. Još ranije sam namestio patent da mi telefon bude na volanu u toku vožnje. To mi omogućava da pritiskom komande za spikerfon normalno pričam u toku vožnje. Pošto mi je telefon blizu usta normalno me svi čuju, a i ja njih. Nije tu samo problem što je priča s telefonom na uhu zabranjena, nego i to što mi tako nešto zaista smeta. Takođe su mi smetale i bubice u uhu za priču preko blututa. Probao sam, nerviralo me je i digoh ruke od toga. Telefon sam pričvrstio pomoću čičak trake koju sam zalepio na volan. Kad ga jenog dana budem prodavao benzinom ili alkoholom ću ukloniti ostatke lepka i to je to. Metar čičak trake je oko 50 - 60 dinara na pijaci (0,5e). To na autu izgleda ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted February 5, 2017 Da li su na tvojoj marei diskovi ili dobosi pozadi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 5, 2017 Dobosi. Mislim da svi JTD imaju diskove, a od benzinaca 2,0, a za 1,8 ne znam. Napred su mi ventilirajuci diskovi i za to su mi rekli da nemaju sve 1,6. Ne znam od cega to zavisi. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 9, 2017 E sad imam novu zapetljanciju. Vec neko vreme mi kod zadnjeg tocka prilicno lupi kad naidjem na rupu. Mislio sam prvo da je amortizer, ali me je bunilo to sto sam oba menjao prosle godine. Nista polovnjaci, lepo u radnji s racunom i garancijom 2 godine. Odoh kod majstora koji je utvrdio da selen blok dise i kad smo gurali tocak prema gore na dizalici stvarno je tu udaralo. To je ova igracka:Problem je sto to novo nigde nije bilo da se kupi, pa sam narucio, treba popodne da stigne. Nece to biti ni lako ni jednostavno, treba torzija da se skida i rezervoar verovatno. Ceo dan posla. Secam se da je negde MS PK pisao kako to prilicno utice na udobnost. Istina, definitivno. To ce biti zamenjeno od nedelje. Sad mi ide vikend, treba prvo i neke pare uzeti. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
G.P. 3 Posted February 9, 2017 klasicna boljka na puntacima i brava/bravo/maera grupaciji...inace se pogorsa udobnost i zadnji kotaci se izbace nakoso Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 9, 2017 A ne, nisu se izbacili tockovi, to biva kad ode ona viljuska, pa se to remontuje. Ima tih kompleta za reparaciju ovde po radnjama. I to sam radio na oba tocka. A ovo sam jedva nasao. Nije nesto skupo, oko 15e, ali treba dosta toga da se skida. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 793 Posted February 9, 2017 To bese ona guma na spoju torzije i karoserije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 9, 2017 Da, ispred tocka. Mozda se ovako bolje vidi:Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 793 Posted February 9, 2017 Eto prilike, ako budes skidao torziju - da proveris u kakvom su ti stanju kocione cevi...i eventulano da promenis iste ako su počele da trule. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 9, 2017 Da, razmisljao sam o tome, a mogao bi se i rezervoar isprati. Nikad nije koliko je kod mene. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 793 Posted February 9, 2017 Obavezno, kad će već biti skinut. I malo da osvežiš patos - ili da zamaskiraš tragove korozije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 9, 2017 Gledao sam to vec, patos je dobar, ali pragovi bas i nisu. To sam pre 2 nedelje gitovao i zafarbao, cisto da ne bi tu ulazila voda, a kad otopli videcu s nekim da mi to zavari. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted February 16, 2017 On 9.2.2017. at 7:31 PM, Martin said: Eto prilike, ako budes skidao torziju - da proveris u kakvom su ti stanju kocione cevi...i eventulano da promenis iste ako su počele da trule. Dakle uradili smo to juče. Kočione cevi su bile u očekivano lošem stanju pa su i one zamenjene, kao i obe sajle ručne kočnice. Isprali smo i rezervoar, mada za divno čudo i nije imao nešto mnogo mulja. Benzinci toga imaju malo, a i ja na benzin malo vozim, tako da nije bog zna koliko ni goriva protrčalo kroz njega. Sad je osećaj u vožnji mnogo lepši. Vidno je udobniji, posebno onima nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted February 17, 2017 Nisam znao da ima Torziju . Ja sam mislio posto ima amortizere i opruge da je to je to, ali .... Znači isti zadnji trap kao kod Megana 1, Xsara.... Quote Share this post Link to post Share on other sites