Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini Huracan (naslednik modela Gallardo)

Recommended Posts

autocar.jpg Autocar: Lamborghini Huracan STO vs Porsche 911 GT3

 

Ko sebi danas može da priušti superautomobil namenski napravljen za trkačku stazu, ima mnogo opcija. Ali, malo njih je tako ubedljivo poput ova dva automobila: Lamborghini Huracan STO i novi Porsche 911 GT3.

 

Lamborghini Huracan STO je najnovija i možda najbolja verzija Lamborghinijevog V10 superautomobila. Njegov 5.2 V10 atmosferac razvija oko 630 konja pri vrtoglavih 8.000 obrtaja u minuti, uz 565 Nm obrtnog momenta. To mue je dovoljno da uhvati stotku za okruglo 3 sekunde, i omogući mu maksimalnu brzinu od 310 km/h. Ali ti brojevi nisu ono o čemu se radi u STO, kaže Lamborghini. Kaže da se STO sa zadnjim pogonom udara na superioran osećaj vožnje, emocije i zabavu. Pa, evo onda još malo emocija u vidu cifara - košta 307.000 evra. :)

 

Mogli biste da kažete slične stvari i za Porsche 911 GT3, ali nema sumnje da su njegove performanse takođe veoma sportske, trkačke čak. Takođe ima atmosferski motor, 4.0 sa 6 cilindara kojem je blokada na 9.000 obrtaja, i postiže 503KS pri 8.400 obrtaja u minuti. Taj motor daje i 470Nm obrtnog momenta, ubrzaće od 0-100 km/h za 3.4 sekunde, a ima najveću brzinu od 318 km/h. Njegova cena je 151.000 evra.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2022. Lamborghini Huracan STO

 

Kompletan test uz vožnju na Autobanu - ovaj auto je najbliže što može da se dobije Super Trofeo varijanti (čisto trkačkom Huracanu):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: Lamborghini Huracan STO

 

Kao što možete zamisliti vožnja bilo kog Lamborghinija, bilo gde je uzbudljiva! Ali, voziti Lamborghini koja je posebno napravljen za što brže trkačke krugove je posebno iskustvo.

Krenite na Roebling Road Raceway i pogledajte kako to izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Huracan Performante na Autobanu

 

Umesto fabričkih 640KS/600Nm iz 5.2 V10 atmosferca, sada ima 851KS/770Nm jer je motoru dodat kompresor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaylenogarage.jpg Jay Leno & 2022. Lamborghini Huracan STO

 

Mnogim bogatim ljudima širom sveta je ovaj auto omiljeni Lamborghini, iako nije ni najskuplji ni najjeftiniji od svih koji se prave. Pogledajte zašto i Jay Leno spada u tu grupu ljudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

rybrookTVyoutubelogo.jpg RybrookTV: 2022. Lamborghini Huracan STO

 

STO je skraćenica za Super Trofeo Omolagato, što odmah ukazuje na trkačke akreditive ovog automobila jer je Super Trofeo jedan od uspešnih Lamborghinijevih GT3 trkačkih modela. Ogromna količina tehničkog znanja stečenog na trkama preneta je u STO.

631KS u autu od 1.300 kilograma možda najbolje objašnjava kako ide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan u novoj verziji stiže 12. aprila

 

lamborghini huracan jv.jpg

 

Lamborghini je još ranije ove godine najavio da će tokom 2022. predstaviti još dve nove verzije u gami Huracana. Jedna od njih će premijeru imati već sledeće nedelje, ali osim najavne slike konkretnih detalja još nema.

 

Italijanski proizvođač je uz sliku na FB-u, najavio da najnoviji Lamborghini stiže 12. aprila. Slika otkriva tek poklopac motora od karbona i natpis V10. Nezvanično, to bi mogao da bude dugo očekivani Huracan JV Stradale koji je sličan Huracanu STO, ali sa manje agresivnim aerodinamičkim paketom. To znači da će prednji deo bti doteran, ali da će pozadi biti zadržan upadljivi difuzor. Takođe, očekuje se i nešto manji zadnji spojler, kao i slične okrugle izduvne cevi. Ona druga nova Huracanova verzija za ovu godinu bi navodno mogla da bude serijsko izdanje Sterrato concepta, kao nešto specijalno u segmentu superautomobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Tecnica zvanično

 

Lamborghini Huracan 06.jpg

 

Lamborghini je zvanično predstavio specijalni Huracan Tecnica.

Huracan Tecnica pokreće 5.2 atmosferski V10 motor koji razvija 640KS i 564 Nm obrtnog momenta, koji je pozajmljen od Huracana STO i uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

223894-Lamborghini Huracan 05.jpg

 

Kao i STO, model Tecnica ima zadnji pogon te od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 325 km/h.

 

223895-Lamborghini Huracan 04.jpg

 

Zahvaljujući rekalibrisanom LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) sistemu moda vožnje, specijalnom podešavanju oslanjanja, sistemu upravljanja zadnjim točkovima i ''inovativnim poboljšanjima hlađenja kočnica'', vozač na stazi može da ide do samih Huracanovih granica, ali i da uživa u prijatnoj vožnji bez žurbe. Za ovaj Huracan Tecnica iz Lamborghinija kažu ''da je savršeno zabavan za vožnju''.

Direktor kompanije Lamborghini Stephen Winkelmann je rekao da model ''odaje počast tehičkoj čistoći i fizičkoj senzaciji'', kao i da kompletira ponudu Huracana jer je pronašao svoje mesto između Huracana Evo (zadnji pogon) i modela STO fokusiranog na stazu. Automobil je težak 1.379 kg tako da će ubrzanja biti fantastična, a za zaustavljanje će se brinuti karbon-keramičke kočnice sa posebno dizajniranim ''delfektorima za hlađenje i provodnicima'' koji usmeravaju protok vazduha prema diskovima da bi se maksimizovale performanse i smanjila potrošnja. Ventilisani diskovi su kombinovani sa kočionim klještima sa šest klipova napred i četiri pozadi.

 

Lamborghini Huracan 03.jpg

 

Težina automobila je smanjena zahvaljujući šasiji napravljenoj od aluminijuma i ugljeničnih vlakana, a karoserija je takođe nastala korišćenjem sličnih tehnika. Elektronski sistem stabilnosti može da se u potpunosti daktivira, tako da driftovanje Tecnicom uopšte neće biti teško.

Sam izgled automobila je inspirisan konceptom Terzo Millenio Concept iz 2017. godine, što se posebno vidi po Ypsilon dizajnu novog prednjeg branika u obliku slova ''Y''. Prvi put u slučaju Huracana vazdušna zavesa je integrisana, dok je tu sada novi prednji spliter sa nižim otvorenim krilcima koja usmeravaju vazduh kroz točkove poboljšavajući hlađenje i downforce. Crni detalji u bazi vetrobranskog stakla ''povećavaju utisak lakoće''.

 

Lamborghini Huracan 02.jpg

 

Profil otkriva da je Huracan Tecnica sada duži za nešto više od 60 mm u odnosu na Huracan Evo. Krov je takođe lakiran u crnu boju, kao i bočni usisnici vazduha. Redizajnirani zadnji deo je dobio novi vertikalni zadnji prozor za bolju preglednost, a redizajniran je i poklopac motora napravljen od ugljeničnih vlakana. Pozadi je takođe i novi branik s optimizovanim ventilacijskim otvorima. Difuzor, koji je opciono dostupan u crnoj boji. dolazi standardno u boji karoserije, a sada ima nove heksagonalne završetke izduvnih cevi, dok fiksno zadnje krilo povećava downforce za 35% u odnosu na Huracan Evo. Otpor vazduha je smanjen za 20%, a podvozje Tecnice je takođe optimizovano novim aero deflektorima. Automobil je dobio 22-inčne Damiso felne inspirisane onim koje ima Lamborghini Vision GT, a dolaze sa Bridgestone Potenza Sport gumama.

 

223893-Lamborghini Huracan 01.jpg

 

Unutrašnjost je takođe posebna, sedišta su prilagodljiva po visini. Digitalni interfejs je redizajniran, boje su smanjene na klasteru, a čitljivost je poboljšana. Infotainment sistem podržava Apple CarPlay, Android Auto i Amazon Alexu, dok je STO inspiracija za povezanu telemetriju te je moguće sačuvati vremena na stazi putem aplikacije Unica. Lamborghini nudi osam standardnih boja karoserije, ali je dostupno još više od 200 putem Ad Personam programa. Za unutrašnjost je dostupna Alkantara za Tecnicu, kao i opcije različitog dizajna šavova i boja. Cena još nije poznata.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Sterrato u serijskoj formi?

 

lamborghini sterrato 01.jpg

 

Lamborghini pred sobom ima uzbudljivu godinu jer planira da predstavi četiri modela uključujući novog ''uličnog borca'' model Huracan Tecnica, dok je na drugoj strani porodičnog stabla Aventador Ultimae označio kraj ere Lamborghinijevih atmosferskih V12 motora.

 

Od četiri najavljena automobila, jedan je definitivno Huracan Sterrato.

Ranije su viđene špijunske fotografije kamufliranog automobila, ali ovog puta je otkriven njegov izgled u finalnoj producijskoj formi. Definitivno nije reč ni o ranije viđenom konceptu jer nema svetlosne linije na krovu, a sada je vidljiv i dizajn prednjeg splitera. Huracan Sterrato je prvi put predstavljen kao koncept 2019. godine i biće ''nova vrsta off-road automobila'' robusnijeg izgleda koji je podignut od tla. Zadržaće verziju 5.2 V12 motora korišćenog za druge verzije Huracana, ali za sada nije poznato da li će to biti verzija koja razvija 640KS u modelima STO i Huracan Tecnica, ali i pomenutom konceptu. Međutim, za razliku od navedene dve varijante, ova će gotovo sigurno imati pogon na sva četiri točka. Zašrafljena proširenja blatobrana izgledaju nešto agresivnije od onih koja su viđena na testnim primercima.

Bez obzira da li se automobilskoj zajednici sviđa Sterrato ili ne, on će definitivno učiniti ponudu Huracana privlačnijom. Veruje se da će Sterrato biti proizveden u ograničenom broju primeraka, a to se slaže s glasinama da će se Lamborghini oprostiti od Huracana 2024. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini proizveo 20.000-ti Huracan

 

lamborghini huracan 20k 02.jpg

 

Dok je prethodnik Gallardo tokom desetogodišnje karijere (od 2003. do 2013. godine) napravljen u 14.022 primeraka, Huracan je tu broku odavno prestigao i sada je stigao do okrugle brojke od 20.000. Jubilarni 20.000-ti primerak je Huracan STO u mat sivoj boji, a ide kupcu iz Monaka.

 

lamborghini huracan 20k 01.jpg

 

Ipak, i Huracan se polako približava kraju svoje karijere, ali ćemo pre toga videti Huracan Sterrato koji će biti predstavljen u narednim mesecima. Taj model će biti poslednja V10 mašina italijanskog brenda bez elektrifikacije. Lamborgini je takođe saopštio da se 71% kupaca Huracana do sada odlučilo za Coupe verzije, kao i da su glavno tržište u ovih osam godina bile Sjedinjene Američke Države sa 32% isporuka (slede Velika Britanija i Kina). Inače, 2021. je bila najbolja godina za Huracan sa 2.586 prodatih primeraka. Huracan je za sada najpopularniji Lamborghini ikada, ali je samo pitanje vremena kada će ga Urus SUV svrgnuti sa trona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Lamborghini Huracan GT3 Evo 2

 

lamborghini gt3 evo2.jpg

 

Trkački Huracan GT3 se pojavio 2015. godine, zatim je 2018. došao Huracan GT3 Evo, a sada je Lamborghini Squadra Corse potvrdio da će do kraja godine biti homologiran i Huracan GT3 Evo 2.

 

Lamborghini je tim povodom objavio i zatamnjenu sliku, uz najavu: ''The STOry continues…''

Ono ''STO'' najverovatnije znači da će Huracan GT3 Evo 2 biti inspirisan Huracanom STO (Super Trofeo Omologata). Vlasnici aktuelnog Huracana GT3 Evo će moći da konvertuju svoja vozila u Evo 2 specifikaciju za koju se već navodi da će biti veoma različita u odnosu na sadašnji model.

 

Automobil inače ima karoseriju od kompozitnih materijala, aero body kit (uključujući i podešavajući prednji spojler, revidirane pragove, podešavajući zadnji spojler, agresivniji zadnji difuzor i elemente od ugljeničnih vlakana), novu haubu, sportski izduvni sistem, high-performance kočnice... Lamborghini nije objavio slike unutrašnjosti, ali automobil će imati multifunkcionalni volan, sedište od ugljeničnih vlakna i zaštitni kavez. Osim toga, budući Huracan GT3 Evo 2 će moći da se takmiči sve do kraja sportske sezone 2026.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznati YouTuber morao da napusti Nirburgring

 

lamborghini sto n.jpg

 

Lamborghini Huracan je predstavljen 2014. godine. Italijanska marka je od tada ponudila brojne varijante svog V10 automobila, iako je trenutni STO nešto posebno. Naime, Super Trofeo Omologata je kombinacija drumskog i namenskog trkačkog automobila, što ga čini idealnim za vožnju do staze, vožnju po stazi, i zatim vožnju kući. Odnosno, idealnim ako u pitanju nije Nürburgring, jer čini se da je Huracan poznatog YouTubera Shmeea150 malo preglasan za Nordschleife. On je želeo da malo provoza svoj novi Huracan STO na Nürburgringu i poneo je gomilu kamera da bi snimio svoje putovanje. Zapravo je čak i izrazio zabrinutost zbog buke pre nego što je došao.

 

Navodno, Nürburgring ima ograničenje od 130 dB, a tokom njegovog jednog kruga njegov STO se je proizvodio 134 dB. Prema videu, Huracan je u potpunosti u fabričkom stanju, a YouTuber je čak naglasio da je Huracan vozio u STO načinu rada, što je najtiši način za stazu. Schmee je želeo da prođe jedan krug u STO načinu, a zatim da ga uporedi s Trofeo načinom rada. Nažalost, zaposleni Nürburgringa su ga u tome sprečili, pa je napustio stazu da bi testirao Lambo na javnim ulicama gde ne postoje propisi o zvuku. Zaposleni Nürburgringa su bili prijateljski nastrojeni prema situaciji, objašnjavajući da je ograničenje buke problem i za ostale fabričke Lamborghinije. Schmee je takođe bio ljubazan u vezi incidenta, ali prilikom jednog kruga kojeg je odvezao, 5.2 V10 je maksimalno iskoristio svojih 640 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Lamborghini Huracan STO

 

Chris Harris, Silverstone i Lamborghini - ne treba dodatna najava za sledeći video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Lamborghini Huracan STO

 

novitec h 01.jpg

 

U paketu su Novitec aero body komponente od ugljeničnih vlakana, novi točkovi od 20 i 21 inča (dizajnirani u saradnji sa Vossenom i dostupni u 72 kolor varijante), modifikovano oslanjanje, Novitec izduvni sistem (od nerđajućeg čelika ili laganog Inconel materijala) sa izduvni cevima od po 111 mm, kao i koža i alkantara za enterijer.

 

novitec h 02.jpg

 

Atmosferski 5.2 V10 motor i dalje raspolaže sa 630KS i 565 Nm obrtnog momenta.

 

novitec h 03.jpg novitec h 04.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Lamborghini Huracan STO

 

STO gde nema ništa ''O'' (Omologata) jer nema nijednu posebno razvijenu komponentu, i ima najveći lažni usis na krovu od svih automobila danas... al' ima i ponešto različito od ostalih varijanti Huracana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Lamborghini Huracan Tecnica

 

Ovo je verzija Huracana za koju Lamborghini kaže da je odličnih manira na putu, i bezkompomisnih performansi na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2023. Lamborghini Huracán Tecnica

 

Proizvođači super-automobila su se u poslednje vreme prilagodili tako što su pravili verzije svojih modela koje nude većinu performansi njihovih najjačih varijanti, ali uz prijatniju/udobniju svakodnevnu vožnju.

Sada i Lamborghini radi istu stvar sa Huracan Tecnica:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Lamborghini Huracana sa plug-in hibrid pogonom

 

Lamborghini Huracan 03.jpg

 

Donedavno najpopularniji Lamborghinijev model se sprema za penziju. Straha nema jer naslednik će ostati u najvećoj meri dosledan imenu marke koju predstavlja. Naime, naslednik će dobiti hibridni pogon, tačnije plug-in hibrid.

 

To je potvrdio Rouven Mohr, Lamborghinijev čovek za tehniku, otkrivši u intervjuu za AutoExpress da pripremaju nešto posebno: ''U pogledu pogona biće to plug-in hibrid, a po pitanju performansi to će biti opet veliki korak napred, ako smem reći. Motor će biti poseban za Lamborghini. Ne mogu još o detaljima, ali bih rekao da će imati više od šest, a manje od 12 cilindara što se tiče benzinskog motora.'' Lako je zaključiti da se radi o V8 ili V10 motoru, a mnogi su sigurni da će se zadržati postojeći 5.2 V10, ali uz važna unapređenja. Ono što dodatno iznenađuje je skok u performansama pogona. Neimenovani izvori kažu da će novi model raspolagati sa čak 850 konja. U svakom slučaju, elektrifikacija je velik izazov za Lamborghini, a to je priznao i sam Rouven Mohr.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Lamborghini Huracan STO

 

Najekstremnija varijanta Huracana - ima 631KS na 8.000 obrtaja, pogon je samo na zadnjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Lamborghini Huracan Tecnica

 

Tecnica bi trebala da spoji najbolje od EVO i STO varijanti, tj. da bude najbolja mešavina karakteristika i za put i za stazu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen serijski Lamborghini Huracan Sterrato

 

lamborghini sterrato 13.jpg

 

Lamborghini je zvanično najavio da će napraviti serijsku verziju koncepta Huracan Sterrato koji se pojavio pre nešto više od tri godine. Serijski Huracan Sterrato (ime još nije definitivno), koji će istovremeno biti i konačna evolucija Huracana, stiže pre kraja 2022. godine. Do tada, pred nama su teaser slike koje otkrivaju ovaj prvi Huracan spreman za terensku vožnju.

 

lamborghini sterrato 12.jpg

 

Iako je automobil i dalje maskiran, izgleda da se nije nije mnogo promenio otkako je studija ovog vozila predstavljena u junu 2019.

 

lamborghini sterrato 11.jpg

 

To znači da nas očekuje povišeni Huracan (+47 mm), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima blatobrana, širim tragom točkova, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 20 inča i modifikovanim oslanjanjem.

 

lamborghini sterrato 10.jpg

 

Najverovatnije će ga pokretati 5.2 V10 motor (koncept je imao 640KS), uz pogon na sva četiri točka, kao i sistem upravljanja na sva četiri točka. Isporuke bi mogle da startuju početkom 2023. ali cena za sada nije poznata.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Lamborghini Huracan Tecnica

 

''Sedi'' između početne varijante Huracana (EVO) i top varijante STO. Zato i jeste svojevrsna mešavina te dve varijante - ima STO motor ali vešanje najviše sa EVO, tako da bi generalno trebao da bude mnogo više prikladan za svakodnevnu upotrebu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Huracan Performante

 

...sa 1.250 konja jer su mu dodata dva turba - ovako ide na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars: Lamborghini Huracan Evo

 

Tiff Needell-u se pridružuje italijanski trkački vozač Vicky Piria. Dvojac se nalazi u regionu Emilija-Romanja u Italiji, gde se nalaze prestižni brendovi superautomobila kao što su Ferrari, Pagani i naravno Lamborghini.

Počevši od vožnje u gradu, Tiff upravlja italijanskim superautomobilom kroz srednjovekovni lavirint uskih ulica. Lamborghini tvrdi da je poboljšao tehnologiju unutar Huracana, sa nadograđenim infotainment sistemom.

Ostavljajući male italijanske uličice iza sebe, naš dvojac se zaustavlja na espresu kako bi popraičali o izgledu Huracana Evo. Nijedna vožnja Lamborghinija ne bi bila potpuna bez jakog gasa po krivudavim putevima, tako da Tiff i Vicky kreću u brda da testiraju upravljanje zadnjim točkovima i sisteme za vektorisanje obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...