Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini Huracan (naslednik modela Gallardo)

Recommended Posts

Prior Design Lamborghini Huracan

 

182437-prior 1.jpg

 

Superautomobili su po definiciji ekstravagantni, a kada pogledamo njihovu krvnu sliku, Lamborghini poseduje neke od najlepših i najboljih.

 

182438-prior 11.jpg

 

Pre svega toga, određeni vlasnici smatraju da modeli italijanskog proizvođača mogu biti još bolji. Sada, linija između široke opreme za karoseriju i one koja je potpuno sumanuta veoma je tanka, dok Prior Design deluje kao da je zakačio upravo ovu drugu, sa svojom PDLP610WB opremom za model Lamborghini Huracan.

 

182439-prior 111.jpg

 

Ovo ime možda jeste čudno, ali ono što predstavlja svakako privlači pažnju i sastavljeno je od širih krila na sva četiri ugla, novih pragova, prednjeg splitera i novog difuzora pozadi. Svi delovi su kreirani od fiberglas-rurafleks mešavine, sudeći prema nemačkom tjuneru, materijala koji donosi izvanredne površinske finiše i fleksibilnost, kombinovane sa stabilošću i čvrstinom radi boljeg farbanja i bezbednosti.

 

182440-prior 1111.jpg

 

Štaviše, Prior Design je takođe, dodao i vešanje podesive visine, veoma široke točkove, novi izduvni sistem i nekoliko modifikacija unutar putničke kabine. Uprkos surovom izgledu, ovaj Huracan ostaje u fabričkoj formi ispod haube. Tu čuči V10 zver zapermine 5.2 litara, koja i dalje pumpa 601 ks i 560 Nm obrtnog momenta, dovoljnih kako bi ubrzali Huracan do stotke iz mesta za svega 3.2 sekunde i omogućilo mu maksimalnih 325 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno jedinstven Lamborghini Huracan

 

182950-neidfaktor 1.jpg

 

Lamborghini Huracan se ističe na putevima čak i kada je u crnoj boji, ali zašto ne otići još jedan korak dalje i učiniti ga još ''luđim'' sa jedinstvenim enterijerom i eksterijerom? Jedan vlasnik tog modela je uradio upravo to. Naime, tjuning kompanija Neidfaktor koja se specijalizovala u izradi enterijera automobila je nedavno kao projekat dobila model Huracan ofarban u svetlo zelenu boju sa crvenim i crnim detaljima. Ova kompanija je dobila zadatak da enterijer učini ''upadljivim'' po ugledu na dizajn spoljašnjosti.

 

182951-neidfaktor 11.jpg

 

Kako bi u tome uspela kompaija je počela sa sedištima koja je presvukla u crnu alkantaru sa svetlo zelenim šavovima koji formiraju oblik pčelinjeg saća. Presvučena je i konrolna tabla, ali u crnu kožu, takođe sa zelenim šavovima, dok otvori za vazduh imaju iste crveno-crne detalje kao i spliter montiran na prednjem delu italijanskog super automobila. Alkantarom su presvučeni i paneli vrata, nasloni za ruke i volan, te je kao rezultat nastao potpuno jedinstveni Lamborghini Huracan.

 

neidfaktor 1111.jpg

 

Iako je kabina urađena tako da odaje utiusak prefinjenosti, sportske linije i klase, spoljašnji dizajn je, bar po našem mišljenju, previše ''drečav''.

 

182952-neidfaktor 111.jpg

 

Međutim, bez obzira na to da li nam se dopada boja i detalji na spoljašnjosti, moramo priznati da je Lamborghini Huracan super automobil koji bi svako poželeo, s obzirom da je njegovo srce atmosferski V10 agregat radne zapremine 5.2 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan ima osam otvora za ispuštanje ulja

 

Lamborghini-Huracan.png

 

Obična zamena ulja na prosečnom automobilu je uglavnom brz i jednostavan proces, međutim Lamborghini Huracan je više od prosečnog automobila. Za sve koji vole da rade na svom automobilu sami, ''Royalty Exotic Cars'' je napravio klip koji pokazuje kako zameniti ulje na ovom italijanskom sportskom automobilu. Sve počinje sa traženjem filtera ulja, koji se nalazi u polovini bližoj kabini. Majstor u ovom slučaju koristi račnu sa dugačkim produžetkom kako bi otpustio kućište filtera, nakon čega nastavlja da ga odvije rukom. Nakon toga, kada je Huracan u vazduhu, mehaničar skida oplate donjeg postroja. Običan automobil uglavnom ima jedan ili dva otvora za ispuštanje ulja. Huracan ima čak osam otvora. Razloge zbog kojeg Huracan ima toliko otvora za ispuštanje je veličina V10 motora, navodi mehaničar. Zbog velike količine ulja koje cirkuliše motorom, više otvora za ispuštanje je neophodno kako bi ulje izašlo iz raznih ''džepova'' suvog kartera. Sledeći korak je vraćanje svih čepova i adekvatno stezanje, jer niko ne želi Lamborghini koji ostavlja barice ulja na asfaltu. Nakon stavljanja novog filtera, sve što je potrebno jeste da se sipa ulje, i Huracan je spreman za nove pohode. Ceo proces je vrlo sličan onom kod ''običnog'' automobila, jedino veći broj otvora za ispuštanje ulja zahteva više pažnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promo video: Trkački 2019. Lamborghini Huracan GT3 Evo

 

Motor je 5.2 litarski V10, a automobil će trkački debi imati u januaru 2019. godine na trci 24 sata Dejtone:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan:

 

Boston: Zapalio se Lamborghini Huracan Performante

 

lamborghini huracan performante.jpg

 

Uzrok požara za sada nije utvrđen, u incidentu nema povređenih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luethen Motorsport Lamborghini Huracan Avio

 

luethen 1.jpg

 

Lamborghini je specijalni Huracan Avio (serija je ograničena na samo 250 primeraka) predstavio još pre više od tri godine, a sada se njime pozabavio i nemački Luethen Motorsport.

 

luethen 11.jpg

 

Luethen Motorsport nije dirao 5.2 litarski V10 motor (pa automobil i dalje raspolaže sa 610KS i 560 Nm, do 100 km/h stiže za 3.2 sekunde i može do 325 km/h), već se pre svega posvetio aerodinamičkom paketu, novim točkovima i novim detaljima za eksterijer.

 

luethen 111.jpg

 

Aero kit od ugljeničnih vlakana između ostalog sadrži prednji spojler, pragove i zadnji spojler, točkovi su Roc Schmiederader FL.10 od 20 i 21 inča, a tu si sepcijalna boja za eksterijer kao i ''L63'' oznake na vratima (L za ime kompanije a 63 za godinu osnivanja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Lamborghini Huracan facelift

 

187712-lamborghini-huracan 11.jpg

 

Dok se u poslednje vreme više pričalo o elektrifikovanom hiper automobilu kodne oznake LB48H i novom Aventadoru, u Lamborghiniju pripremaju i osveženje za aktuelni Huracan. To potvrđuju i prve ''teaser'' slike obnovljenog Huracana, uz najavu da će automobil dobiti agresivniji izgled, po uzoru na Performante verziju.

 

187711-lamborghini-huracan 1.jpg

 

U ponudi će i dalje biti varijante sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, dok će 5.2 litarski V10 motor dobiti nešto više snage. Kako se očekuje, u pitanju je dodatnih 10KS za LP610-4 i LP580-2, koji će nakon toga promeniti oznake u LP620-4 odnosno LP590-2. Takođe, neki izvori pominju i doterani enterijer, sa modifikovanom centralnom konzolom i velikim ekranom osetljivim na dodir. Na kraju, promene će doživeti i oslanjanje, a povećanje cene vozila se podrazumeva...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Evo

 

lamborghini huracan evo.jpg

 

Lamborghini je pre nekoliko dana objavio prve teaser slike koji su pokazale delove obnovljene verzije njihovog Huracana, a u međuvremenu se pojavila i ova fotografija koja otkriva kompletan zadnji kraj i bočnu stranu. Slika otkriva još nešto - ime automobila na zadnjoj tablici. Obnovljena verzija će naime poneti oznaku Huaracan Evo, kako bi se razlikovala od varijante LP640-4 Performance koja neće biti obuhvaćena ovim doterivanjem za 2019. Kako bilo, Huracan Evo je dobio izmenjeni zadnji deo, sa novim difuzorom i svetlima, a tu su i završeci izduvnih cevi smešteni iznad difuzora. Takođe, ranije najave kažu i da će prednji deo automobila odlikovati agresivniji izgled, po uzoru na pomenutu Performante verziju.

 

U ponudi će i dalje biti varijante sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, dok će 5.2 litarski V10 motor dobiti nešto više snage. Kako se očekuje, u pitanju je dodatnih 10KS za LP610-4 i LP580-2 koji će nakon toga promeniti oznake u LP620-4 odnosno LP590-2, a odlikovaće ih i nešto bolje performanse nego sada. Takođe, neki izvori pominju i doterani enterijer, sa modifikovanom centralnom konzolom i velikim ekranom osetljivim na dodir. Na kraju, promene će doživeti i oslanjanje, ali više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Evo i zvanično

 

Lamborghini-Huracan_Evo 111.jpg

 

Nakon nekoliko dana najavljivanja, Lamborghini je danas i zvanično predstavio obnovljenu verziju njihovog Huracana.

 

lamborghini huracan 45.jpg

 

Obnovljena verzija nosi oznaku Huaracan Evo, kako bi se razlikovala od varijante LP640-4 Performance a koja po nekim ranijim informacijama neće biti obuhvaćena ovim doterivanjem za 2019.

 

Lamborghini-Huracan_Evo 1.jpg

 

Kako bilo, Huracan Evo je u odnosu na dosadašnji Huracan dobio izmenjeni zadnji deo, sa novim difuzorom i doteranim svetlima, a tu su i završeci izduvnih cevi smešteni iznad difuzora.

 

Lamborghini-Huracan_Evo 1111.jpg

 

Takođe, automobil sada ima nešto agresivniji izgled prednjeg dela, sa izmenjenim branikom, spojlerom i otvorima za vazduh. Vizuelne izmeme zaokružuju 20-inčni Aesir točkovi, novi bočni otvori za vazduh, kao i atraktivna Arancio Xanto boja.

 

lamborghini huracan 455.jpg

 

Atmosferski 5.2 litarski V10 motor je dobio nešto više snage, pa sada raspolaže sa 470 kW/640KS pri 8000 o/min. i 600 Nm pri 6500 o/min. U saopštenju se navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 9.0 sekundi, maksimalna brzina je 325 km/h, dok je za zaustavljanje od 100 na 0 km/h potrebno 31.9 m Imajući u vidu da je automobil težak 1422 kg, to podrazumeva odnos težina/snaga od 2.22 kg po 1KS.

 

lamborghini huracan 4555.jpg

 

U paketu su i rafiniraniji lagani izduvni sistem, aktivno oslanjanje, upravljanje na sva četiri točka, torque vectoring sistem, LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata koji je centralna jedinica koja kontroliše sve aspekte dinamičkog ponašanja vozila), pa novi 8.4-inčni ekran osetljiv na dodir, nekoliko režima vožnje (Strada, Sport i Corsa), opcioni sistem za telemetriju sa dve kamere, kao i širok spisak za doterivanje enterijera (koža u više raspoloživih boja, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana, detalji u Arancio Dryope boji, ambijentalno osvetljenje...).

 

Lamborghini-Huracan_Evo 11111.jpg

 

Cena za Lamborghini Huracan Evo u Nemačkoj iznosi 193.720 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Lamborghini Huracan Evo Spyder

 

Nakon što je pre nekoliko dana otkrio Huracan Evo (u Coupe verziji), Lamborghini priprema i njegovu Spyder varijantu. I Huracan Evo Spyder će dobiti manje vizuelne izmene kao i 5.2 litarski V10 motor pojačan na 640KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Evo

 

Baziran na uspešnim verzijama Huracan LP610 i Performance, novi Huracan EVO dalje unapređuje već odličnu osnovu. Njegov V10 atmo-benzinac sada daje 640 konja i 600 Nm, a ubrzanje do 100 Kmh je palo na 2.9 sekundi zahvaljujući pogonu na svim točkovima i DCT menjaču sa 7 stepeni prenosa. Auto je tokom testa provozan kako na javnom putu, tako i na stazi, pa je zato utisak potpun:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...