nebojsa01 0 Posted August 20, 2012 Tesko ces naci odvojeno zadnja sedista da neko raspari. Obicno prodaju ceo enterijer sedista, tapacire, zadnju policu i nosace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted August 20, 2012 (edited) Prodajem sat od mog HGT-a,ako si zainteresovan javi se na pp,pozz! :)A enterijer sam prodao coveku za 250e,bio je perfektan,ali se mogu naci kako kazu ljudi i jeftinije! Edited August 20, 2012 by neo abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted August 20, 2012 (edited) Mogu li ja taj sat sam da ugradim ili moram do nekog servisa? Koliko bi me to kostalo? Koliko je to uopste komplikovano za zamenu???Evo ti jedan stariji van za primer, nista skupo nije radjeno. Tvoj bi bio i lepsi jer je noviji model, a kako bi bio dobar da je Gp za naseg kolegu sa foruma...Punto je ubica ... Pa posto sam vec odlucio da ga zadrzim, ne verujem da cu da ga ukrasavam ko novogodisnju jelku. Ali ovo farbanje plastike me ubi. Pricao sam sa nekim farbarima, cene nisu naivne, za ruke uglavnom traze po 30-40e, i to da oni kupe materijal, i to napominju da rade sa najboljim (citaj najskupljim) prajmerom za plastiku, sad posto je moj branik tu i tamo malo ogreban na nekim mestima, treba to i lepo izgitovati itd... Edited August 20, 2012 by bulat Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted August 20, 2012 Mora sat od dizela i naravno za noviji model tj za mk2b. Ako zelis da ti radi bord komp onda moras i rucice da menjas jer je na desnoj dugmence za bord (moze i bez toga naravno) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancezemun 0 Posted September 9, 2012 Evo da i ja priskocim u pomoc, posto ja sad to radim, samo na Puntu mk2a, menjam tablu, farbam branike, ja jos dodajem kacketic pozadi i stavljam pragove ,lepim crnu foliju na krov,a i ocu da menjam enterijer,ali za enterijer sad nemam para!Ovako nasao sam tablu za 30e,farbanje branika za 70e-nista ja ne kupujem,sve majstor radi,pragove i kacketic treba da narucim iz Sapca,kod clana sa foruma Helloween ja mislim da mu je nick,pragovi 60e kacketic 30e,cekam da mi javi ortak koliko je kod njegovog burazera ta folija! Ispadne me,bez enterijera, oko 200-220 e,sto i nije toliko strasno,ako se radi postepeno,ja sam morao da cekam pare da skupim pa tek onda da radim! Danas sam na buvljaku u Zemunu nasao felne 14-ice za 120e malo su izgrebane,ali dobro,malo ih ispoliras i teras,za te pare po meni je dzabe,ali ipak nemam toliko iskustva oko toga tako da nisam uzeo!Toliko od mene,ako ti je znacilo nesto ovo,super,ako nije jbg E i da ti odgovorim na pitanje,ja sam mog punta uzeo pre 3-4 god,za 2900e,samo sto je moj 1.9 D,posluzio me,da kucam u drvo,fenomenalno,malo trosi,nije mnogo skup za odrzavanje,najskuplje sto sam mu menjao je letva volana i ona me izasla u AP sportu 9000 din! Nije ti cale pogresio sto je uzeo Puntica,veruj mi,uz malo truda moze prelepo da izgleda i spolja i iznutra! Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted September 9, 2012 Ne bi bilo to toliko strasno da sam ja njega uzeo kao ti tvog pre 3-4 godine, nego stvar je malo komplikovanija kad ti pretplatis u startu auto i + treba sve to da ulozis... Pa kad se saberes i oduzmes, mog'o si za klasu iznad da trazis auto. Al dobro... Puntisu vozim vikendom, sa zad da cuknem u drvo vecih problema nema, osim serva koji se tako ponekad ugasi kad odes u pun levi ili desni. Polazem velike nade u masinu, samo da posluzi! A za ove sminkerske detalje... otom potom... Ide sad regres pa 13-ta plata... ))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancezemun 0 Posted September 10, 2012 Polako sve ce to doci na svoje ako imas zelju i naravno sredstava. A to za volan,to je meni bilo kad mi je otisla letva volana,ja sam npr mogao sasvim normalno da skrecem u levu ali kad motam u dosno dodje do odredjene tacke i samo pukne,oseti se jak trzaj i pukne kao da je otpao tocak, pa kad nastavim da motam i tako puca,volan se zaglavi ne mogu nista da radim dok ne ugasim auto i onda popusti,mada to mi je predstavljalo problem pri parkiranju,posto sam vozio do par majstora tako sa pokvarenom letvom i na kraju sam sam zamenio letvu uz ujakovu pomoc,za sat vremena smo je zamenili,nije nista strasno,par srafova,skines i izvuces staru stavis novu i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 10, 2012 Mora da se ugasi kad odes u pun, to je normalno. Ja sam u Nemackoj kupio punta sa pravih 88hkm i isto se gasio city kada odes u pun do kraja. Evo posle tri godine isto tako radi, i letva je i dalje bez greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancezemun 0 Posted September 10, 2012 Hmm ne znam ja ga motam pun do kraja i ne zakoci toliko,desi se ponekad da nece sam da se vraca,kao sto bi trebalo,ali da se zakoci kao njemu i da mora da ga gasi,toga nema vise! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 10, 2012 Ne bi bilo to toliko strasno da sam ja njega uzeo kao ti tvog pre 3-4 godine, nego stvar je malo komplikovanija kad ti pretplatis u startu auto i + treba sve to da ulozis... Pa kad se saberes i oduzmes, mog'o si za klasu iznad da trazis auto. Al dobro... Puntisu vozim vikendom, sa zad da cuknem u drvo vecih problema nema, osim serva koji se tako ponekad ugasi kad odes u pun levi ili desni. Polazem velike nade u masinu, samo da posluzi! A za ove sminkerske detalje... otom potom... Ide sad regres pa 13-ta plata... )))au bre ti i majbaha da si kupio novog samo bi kukao cuti tu i vozi dobar motor dobra limarija sta bre oces vise od auta da neces i palacinke sa dzemom da ti sprema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 10, 2012 :laughing: Gusare za ovo nije +1 nego +5 :laughing: . Nije covek imao nekog krsa nikada pa moras da ga razumes... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted September 25, 2012 Samo sa domacim dzemom! Nasao sam neki sat, neko pomenu da moraju i neke rucice da se menjaju? Sto? Kako? Gde? itd. Kakve su okolnosti ako stavim sat od benzinca a kakve ako stavim od mjeta? Hoce li da radi isto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 25, 2012 Posebna tema o tome:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38298 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted September 25, 2012 http://www.kupujempr...lter_id=5775073Evo ti zadnja klupa, mozes i boju da biras Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted December 28, 2012 zadrzi to! bolje ti lezi van od obicnog Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted December 28, 2012 Prolaziš ono što sam ja, pa evo:1. Enterijer ~ 300€ komplet od putničkog2. Sat sa okretaljkom ~ 50€3. Zadnja providna stakla ~ 25€4. Farbanje branika ~ 30€ po komadu (ja to nisam uradio, lepši mi je sa crnim)5. Atest ~ 6000 din na FTN Novi Sad7. Senzor položaja volana nov bez motora i kompa za njega ~ 56.000 din (možeš i polovan)Prednost Van-a u odnosu na putnički je da kad njih 3 sednu nazad i natovariš gepek, nećeš ni osetiti, a kod putničkog ćeš vući dupe po putu, krući je i stabilniji na putu.Negativna strana je da se teško proda ako je van, iz neznanih razloga ljudi ne žele da ga kupeJa sam moj prodao pre par meseci za 1350€ 2003 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 28, 2012 (edited) Pa sada... enterijer u dobrom stanju moze da se nadje za 180-200. Sat moze i za 20-30. Zadnja stakla i ne moraju da se menjaju, stvar ukusa, sto bi menjao senzor ako nije riknuo...edit: i njegov je 1.3 mj, a tvoj je valjda bio 1.9ds (izvinjavam se ako sam omanuo )Jeste da je tema malo starija, ali... mozda bi se isplatilo da je uzeo neki koji nije bio VAN zbog svega gore navedenog, ali kad je vec ovako napravi ga da valja i teraj Edited December 28, 2012 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 28, 2012 Negativna strana je da se teško proda ako je van, iz neznanih razloga ljudi ne žele da ga kupePa beži narod od njih jer obično imaju veliku kilometražu i taj auto promeni po nekoliko "profesionalnih" vozača koji uvek negde žure i kojima je definicija da firmin auto ide najbolje preko rupa... Mada to ti je ista stvar kao da si kupio polovan auto od nekog porodičnog čoveka srednjih godina, gde su ga vozili i on, vozi ga ponekad i žena (koja je možda loš vozač), vikendom i uveče ga vozi sin (koji potpisuje na svakom semaforu i trka se sa njim, skreće pod ručnom i sl. samo što mu ćale to ne zna) i ćerka koja je tek položila (pa se uči na njemu), ali naš čovek će uvek opet da kupi auto od čikice, finog i porodičnog čoveka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted December 29, 2012 Prolaziš ono što sam ja, pa evo:1. Enterijer ~ 300€ komplet od putničkog2. Sat sa okretaljkom ~ 50€3. Zadnja providna stakla ~ 25€4. Farbanje branika ~ 30€ po komadu (ja to nisam uradio, lepši mi je sa crnim)5. Atest ~ 6000 din na FTN Novi Sad7. Senzor položaja volana nov bez motora i kompa za njega ~ 56.000 din (možeš i polovan)Prednost Van-a u odnosu na putnički je da kad njih 3 sednu nazad i natovariš gepek, nećeš ni osetiti, a kod putničkog ćeš vući dupe po putu, krući je i stabilniji na putu.Negativna strana je da se teško proda ako je van, iz neznanih razloga ljudi ne žele da ga kupeJa sam moj prodao pre par meseci za 1350€ 2003 god.Malo si preterao sa cenama. Imam atest za putnicko tako da je to ok. Ljudi, auto je bruka! Presao sam od avgusta 5000 km. Ulozio sam samo neke sitnice, menjao ulje, kupio gume, paknove, zvucnike, zadnju policu... Na onaj minus od pre mesecak dana je palio iz prve kao i da je jun mesec. Sutra bi TREBALO da mi stigne dijagnostika ELM327 (malo amaterski da se zezam). Nesto ga i ne bih prodao sad. Mada mi trosi malo vise nego sto se prica al ga ne stedim na gasu, posteno. Povuce kad treba... Imao sam dosta troskova ove jeseni i zime pa nisam imao za enterijer. Bilo bi dobro kad bi nasao negde u okrugu (Gornji Milanovac, Cacak, Kragujevac...) Jeste tvrdji malo, ali kad sedne nas 3-4 onda je taman.Ovih dana imam problem koji me strasno nervira a to je vozacev brisac. Poluga koja vezuje brisac i motor brisaca je spada sa brisaca, valjda se pojela neka gumica koja to drzi... Grune kisa a meni brisac ode u aut. Samo ostane u vertikali. Malo je nepristupacno da se to namesti ali to cu mozda danas da uzmem na tenane da zavrsim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 29, 2012 Imaš kod MOL pumpe u Mojsinju kod Čačka (put Kraljevo-Čačak) Fiatov otpad, to ti je blizu, a verovatno imaju enterijer i sve što ti treba, a nije ti daleko.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted December 29, 2012 Ne bih da reklamiram otpad iz Cacka (Mojsinje) ali ima sigurno, a sa cenama nije skup. Slucajno poznajem vlasnika otpada, Darko se zove, t.j. moj burazer se ozenio njegovom rodjenom sestrom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 29, 2012 Imaš li foto aparat ? Pa slikaj tog mučenog Punta.Za brisač, pojeo se plastični prsten pa poluga spada. Ako nemaš polugu možeš privremeno da zamaskiraš tako što ćeš da navučeš preko jabučice neko plasticno crevo (što tesnije to bolje) pa preko toga polugu. Ili neko je prodavao one osigurače što nedozvoljavaju polugama da spadnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted December 29, 2012 Poslednje 2 slike su ta problematicna poluga, ja sam samo stavio gumicu, valjda ce stajati neko vreme. Malo zeznuto po zimi cackati... :/ Punto k'o punto. Nista posebno, al sam namerno slikao i one problematicne delove... A i pocelo da se smracava pa sam negde koristio blic negde ne... Slikao sam sa k800! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa01 0 Posted December 29, 2012 Za pocetak da mu ofarbas branike, to je ono sto bi drasticno promenilo izgled ovom puntu. Sve ostalo....vremenom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted December 29, 2012 (edited) Kao sto si rekao, Punto ko` Punto. Valjda si ga za vreme koje je kod tebe upoznao, htedoh da kazem otkrio mu sve skrivene i neskrivene mane. Kompletan enterijer te sa zamenom zadnjh stakala nece kostati preko 250 eura, tabla sa obrtaljkom ti je 30-ak eura, branike ako hoces ofarbaj i imas putnickog Punta, sve ovo vazi pod uslovom da je mehanicki dobar. Ovako dok ga prodas, pa kupis nesto drugo, uradis odmah mali i veliki servis...novcano si presao ono sto prodajom mozes dobiti za njega. a sta si uzeo tek ces s` vremenom da vidis. Edited December 29, 2012 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites