bulat 1 Posted April 13, 2014 U medjuvremenu sam ugradio daljinsko zakljucavanje u Funta. Radi odlicno, nikakvih problema nema, modul je Bear Automotive, kupljen na oglasima za 2300 sa postarinom. Upustvo za ugradnju sam ostavio na ovom linku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted April 13, 2014 A punto kako sluzi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted April 13, 2014 (edited) Odlicno, od poslednjeg posta sam uradio mali servis i presao jos 2-3 'iljade! Zamenio sam mu komplet kocnice. Pre mesecak dana sam mu stavio novu policu sa elipsama za 3000! Prekosutra stizu alu felne... I tako! Odlican je! Jesenas su mi obili kola i unistili su mi bravice da bi mi ukrali plejer. Pa sam to zamenio. Inace sam prezadovoljan! Lepo ide i vuce i skroz je ok! Edited April 13, 2014 by bulat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan012 0 Posted April 14, 2014 jao bre ti glupi klinci...da ih nadjes da im ruke polomis...drago mi je da si zadrzao punta, bas me je zanimalo sta ce ispasti na kraju:) Najbitnija je masina i limarija,sve ostalo su zaebancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted April 14, 2014 Bas bedak. Ja da krenem na posao, vrata otvorena, zice vise iz table a rupa u suvozacevim vratima ko prs' debela! Na vozacevoj bravi se vidi da je nesto pokusao da uradio pa nije uspeo pa se prebacio na suvozaceva i bas je unistio. Cetiri bravice + kontakt brava i kljuc - 8000 + plejer sa fleskom - 4000! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan012 0 Posted April 14, 2014 uuu on(i) su probali i kola da dignu...imao si srece da ne znaju sta rade Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted February 16, 2015 (edited) Interesuje me šta je sve potrebno za registrovanje teretnog Punta Van 1.3 mjt kao putničko vozilo. Znam da je potrebno kupiti zadnje sedište sa pojasevima ali me interesuje i šta je sve od papira potrebno za atest.Hvala unapred na savetima i upustvima. Edited February 16, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 16, 2015 Prolaziš ono što sam ja, pa evo:1. Enterijer ~ 300€ komplet od putničkog2. Sat sa okretaljkom ~ 50€3. Zadnja providna stakla ~ 25€4. Farbanje branika ~ 30€ po komadu (ja to nisam uradio, lepši mi je sa crnim)5. Atest ~ 6000 din na FTN Novi Sad7. Senzor položaja volana nov bez motora i kompa za njega ~ 56.000 din (možeš i polovan)Prednost Van-a u odnosu na putnički je da kad njih 3 sednu nazad i natovariš gepek, nećeš ni osetiti, a kod putničkog ćeš vući dupe po putu, krući je i stabilniji na putu.Negativna strana je da se teško proda ako je van, iz neznanih razloga ljudi ne žele da ga kupeJa sam moj prodao pre par meseci za 1350€ 2003 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 16, 2015 Neces moci da ga atestiras sada po novom jer Fiat nece da izda odobrenje za prepravku za te starije puntice, jer se kao razlikuju. Daju samo za Z10 i classic-a jer su fabricki teretni isti kao i putnicki samo imaju mrezu pozadi. Raspitaj se pre nego ga kupis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted February 16, 2015 Ovaj je MJT iz 2008 godine sa maskom kao kod classik-a. Ipak, zvaću Fiat pa ću proveriti za novije venove da li daju dozvolu za prepravku. Samo je ta dozvola od fiata izgleda problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 16, 2015 Pa da, bez nje nista ne mozes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted May 25, 2015 Nisam izbacivao slike a bilo je tu i tamo nekih prinova pa da se malo apdejtujem Sutra stizu prednji farovi (bili u poplavi, pa sam sam se organizovao da ih sredim), pragovi od sportinga i sivi poklopci od ventilacije. U medjuvremenu trazim prednji branik u beloj boji ali nikako da ga nadjem. Inace felne i gume su me kostale oko 18000 sa ptt-om. A zadnji branik me je izasao celih 1500 sa ptt-om i mana mu je sto je od mk2a, sraf na sraf. S obzirom na cenu, odlicno mu stoji (ima poneku ogrebotinu ali nista sto se ne moze srediti). Retrovizore sam juce farbao, prajmer i bela akrilna boja u spreju (koju sam skroz omasio u odnosu na auto). Takodje sam zamenio rucicu menjaca i plastiku oko rucne/menjaca (1000 din. oboje).Ovih dana sam se bas zagrejao oko sredjivanja kola pa cu eto okaciti jos neku fotku kad se odradi ostalo. Poorman's ćuning se nastavlja Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted May 25, 2015 svaka casu,punto bas doobro izgleda,pa sa srecom u daljem radu i cekamo slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 25, 2015 Odlično mu stoje felne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted May 25, 2015 (edited) Hvala. Nisu nisu nista specijalno, ali nisu ni lose. Ocuvane su. Zender Daytona 15" 7J Edited May 25, 2015 by bulat Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 25, 2015 Drago mi je da se druzite jos uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted May 25, 2015 Po ulozenom trudu i novcu ne bi bilo u redu da se rastanemo tek tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 25, 2015 U bre, sta si to radio toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted May 25, 2015 Pa kad vec pitas, da uradim malu retrospektivu svega do sad: Enterijer komplet - 16000Novi sat sa obrtaljkom - 2000Polica sa elipsama - 3000Rucica menjaca - 500Plastika oko rucne - 500Zadnji amortizeri - zaboravio samKomplet kocioni sistem - Prednje plocice, zadnji paknovi, sajle, obrada diskova, zadnja leva glavcina - 12000 (sa rukama majstora)4 felne i 4 gume 18000Zadnji branik - 1500Sijalice oko prekidaca ventilacije - 150Patosnice - 720Obloga volana - 450Originalni Valeo brisaci - 1700Antena - 450Daljinsko zakljucavanje - 2000 i nesto...ELM327 dijagnostika - 2000U najavi:prednji branik ~ 7000-9000set kvacila - 18000 (sa rukama majstora, on rekao cenu)sportski pragovi - 4000prekidaci podizaca i city-ja (pocrkale led sijalice)levi far (stari, zamenski, TYC, matirao iznutra, i otisla 2 nosaca) - malo komplikovanoablender sa trip dugmetom - 1000zadnje desno staklo - 1000i sitni limarijski radovi oko vozacevih vrata Tu nedge oko 600e za sve ovo vreme bez redovnog servisa i bez ovoga sto tek treba da radim. Iskreno i ne zalim se. Motor nit sam tak'o, nit sta ima tu da se dira, osim mozda da ocistim egr. Sve sto sam radio do sad je cisto estetske prirode. Ako hocete da prepravljate VAN-a. Razmislite jos jednom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 25, 2015 Egr nemoj da cistis vec ga blokiraj, jeftinije i bolje Solidnooo si ulozio Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulat 1 Posted May 25, 2015 Sta gubim a sta dobijam ako ga uklonim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 25, 2015 Ne gubis nista.Dobijas bolji rad motora, manje dima, mooozda i malo manju potrosnju. Sve u svemu 1veliki plus ako zatvoris! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 26, 2015 Ako mislis zbog softwerskog zatvaranja gasenja ja i dalje bih ga uklonio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 26, 2015 Kad sam poceo da citam temu iznervirao sam se, zamisljam kako moj cale uradi to na svoju ruku, preplati auto, jos kupi van... Tacno bih ga ubio. Ne mogu da zamislim tvoj bes na pocetku. Ali sad na kraju kad gledam slike, cale je uradio odlican posao Bas lep auto, svaka cast na trudu. Quote Share this post Link to post Share on other sites