Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sonsibilaps

Fiat Croma 2.5 TD (1992.) - dimi hladan

Recommended Posts

ulje ne trosi skoro uopste,mozda za predjenih 4000km 200 grama,sto je zapanjujuce kod dizela jel svaki dizel mora da troskari pomalo.Dizne sam radio kod nekog u duvaniste,ili je to taj na trosarini pojma nemam majstor nosio.Na diznama pise 150 bara ugravirano e sad ne znam kako se steluju i na koliko.Ja kuci imam drugu bosh pumpu za njega,dao mi kosija koji je vozio isti auto,pa se mislim nju da odnesem i da napraviim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne se steluju,ako me secanje ne vara na 139 bara,i to bi svaki bosista trebalo da ume da uradi.Usput i pumpa treba da se pretrese,jer mozda ona podbacuje sada kad su dizne nove.A zbog ventila i gumica siguran budi da nebi dimio samo kad je hladan.Iznenadices se kad vidis da je svaka predkomora naceta,i onda ces da juris drugu glavu ili predkomore i to je igranka.U novom milosevu je bosista koji vrlo dobro zna sta radi,a uz to daje i garanciju.Nazalost ja njegov tel. vise nemam.Ako ti je za utehu ja sam sa tim motorom kome je bilo ne moguce nastelovati ventile,jer je bio toliiko potrosen da nisam na tako tanku meru mogao da obradim plocice ventila,presao 200 000.

znam tog dr.fiata, on je mnogo skup,uzeo bi mi pare koliko kosta moj auto :D

Ne znam,gledacu da resim do zime taj problem,nego vazno da on pali dobro i da ide pa ce da vidimo ostalo.Ne isplati mi se da ulazem mnogo u stari auto:)

Ja kod tog Dr. Fiata ne bih ni biciklu popravljao,decko nema dve blage veze!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red, imas odgovarajuvu temu pa napisi lose iskustvo ako si imao, bilo bi dobro da se cuje. Sonsi, prvo paljennje proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bara treba da bude pritisak ulja kod 2.5 td ( Lancia thema ). Kad ga upalim, tek nakon 10 sekunde rada ode u 3 bara, i tako drzi a kad se zagreje opadne izmedju 0 i 1 bar. Da li to tako treba da bude ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi ladin davac za manometar i resio si problem.Bitno je da ti lampica za ulje ne svetluca na leru kad je vruc motor.Samo vozi i uzivaj naravno kontrolisi nivo ulja povremeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neobracaj previse paznju na pritisak,lampica ja merodavna.Posle generalne i sa ispravnim manometrom(,pa i u Italiji posle generalne u fiat servisu),pritisak nije isao preko 4 a na leru vruc oko1,2--1,4.Da budes siguran promeni davac,oni imaju vek trajanja .Probaj da nadjes ladin

Edited by Transporter131

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obelezi je gde je bila pa je probaj sam, valjda bese prema bloku ali nemogu stvarno da ti garantujem. Cuces kako menja rad i zvuk, pocece da "cuka" mnogo grublje, da zvoni, ali nesmes da preteras, samo nijansu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, prema bloku pomeras.Kao sto smo ti ranije rekli,ne diraj samo vozi.Ali ako bas hoces da se igras... i videces da nista neces dobiti. Sa srecom :scooter:

Edited by Transporter131

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neces, nije to kao kod starih benzinaca da mozes razvodnik da okrenes za ceo krug ,dobices samo 3 do 6stepeni a u toj razlici na pohabane delove neces nista osetiti.Kao sto si ranije rekao da imas pumpu viska ,uradi je i dizne pa ce biti nekih rezultata. Pozdrav

kazes ima ulja u crevu? proveri bre da nije otiso dihtung glave, da nije pomesao ulje i vodu...

Kakav dihtung glave? Kad pomesa ulje i vodu podize nivo u karteru

Edited by Transporter131

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neces, nije to kao kod starih benzinaca da mozes razvodnik da okrenes za ceo krug ,dobices samo 3 do 6stepeni a u toj razlici na pohabane delove neces nista osetiti.Kao sto si ranije rekao da imas pumpu viska ,uradi je i dizne pa ce biti nekih rezultata. Pozdrav

kazes ima ulja u crevu? proveri bre da nije otiso dihtung glave, da nije pomesao ulje i vodu...

Kakav dihtung glave? Kad pomesa ulje i vodu podize nivo u karteru

tacnije kad pomesa ulje i vodu dobijes i karter i hladnjak pun majoneza... belicaste smese ulja i vode....

drugo njemu je paljenje naj verovatnije ne nastelovano dobro...

izbacivanje belog dima kod dizela je simtom koji ukazuje na ne sagorelu naftu tj naft koja je ubrzgana u pogresnom trenutku sad bez detaljnog pregleda motora tesko je zakljuciti u kom smeru treba da se pomera paljenje tj mora da se ide tzv. metodom na pipanje tj. da se zakrece pumpa u oba smera i da se proba da se nasteluje na naj mirniji rezim rada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...