sonsibilaps 0 Posted August 14, 2012 ulje ne trosi skoro uopste,mozda za predjenih 4000km 200 grama,sto je zapanjujuce kod dizela jel svaki dizel mora da troskari pomalo.Dizne sam radio kod nekog u duvaniste,ili je to taj na trosarini pojma nemam majstor nosio.Na diznama pise 150 bara ugravirano e sad ne znam kako se steluju i na koliko.Ja kuci imam drugu bosh pumpu za njega,dao mi kosija koji je vozio isti auto,pa se mislim nju da odnesem i da napraviim Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted August 14, 2012 Dizne se steluju,ako me secanje ne vara na 139 bara,i to bi svaki bosista trebalo da ume da uradi.Usput i pumpa treba da se pretrese,jer mozda ona podbacuje sada kad su dizne nove.A zbog ventila i gumica siguran budi da nebi dimio samo kad je hladan.Iznenadices se kad vidis da je svaka predkomora naceta,i onda ces da juris drugu glavu ili predkomore i to je igranka.U novom milosevu je bosista koji vrlo dobro zna sta radi,a uz to daje i garanciju.Nazalost ja njegov tel. vise nemam.Ako ti je za utehu ja sam sa tim motorom kome je bilo ne moguce nastelovati ventile,jer je bio toliiko potrosen da nisam na tako tanku meru mogao da obradim plocice ventila,presao 200 000.znam tog dr.fiata, on je mnogo skup,uzeo bi mi pare koliko kosta moj auto Ne znam,gledacu da resim do zime taj problem,nego vazno da on pali dobro i da ide pa ce da vidimo ostalo.Ne isplati mi se da ulazem mnogo u stari auto:)Ja kod tog Dr. Fiata ne bih ni biciklu popravljao,decko nema dve blage veze!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 14, 2012 Red, imas odgovarajuvu temu pa napisi lose iskustvo ako si imao, bilo bi dobro da se cuje. Sonsi, prvo paljennje proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted January 23, 2013 Koliko bara treba da bude pritisak ulja kod 2.5 td ( Lancia thema ). Kad ga upalim, tek nakon 10 sekunde rada ode u 3 bara, i tako drzi a kad se zagreje opadne izmedju 0 i 1 bar. Da li to tako treba da bude ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted January 24, 2013 Stavi ladin davac za manometar i resio si problem.Bitno je da ti lampica za ulje ne svetluca na leru kad je vruc motor.Samo vozi i uzivaj naravno kontrolisi nivo ulja povremeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted January 27, 2013 Transporter, pitao sam samo koliko treba da bude bara pritisak .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted January 27, 2013 (edited) Neobracaj previse paznju na pritisak,lampica ja merodavna.Posle generalne i sa ispravnim manometrom(,pa i u Italiji posle generalne u fiat servisu),pritisak nije isao preko 4 a na leru vruc oko1,2--1,4.Da budes siguran promeni davac,oni imaju vek trajanja .Probaj da nadjes ladin Edited January 27, 2013 by Transporter131 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 27, 2013 Dobar ti je pritisak druze, nemoj da se cimas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted January 27, 2013 ok,hvala na savetu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted February 3, 2013 U kom smeru se pomera bosh pumpa da bi se stavila u ranije paljenje , da li prema bloku motora ,ili prema napred,tj, prema farovima auta?? Fiat Croma 2.5 td 1989.god .... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 3, 2013 Obelezi je gde je bila pa je probaj sam, valjda bese prema bloku ali nemogu stvarno da ti garantujem. Cuces kako menja rad i zvuk, pocece da "cuka" mnogo grublje, da zvoni, ali nesmes da preteras, samo nijansu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted February 3, 2013 Motori se vrte u desno(osim par izuzetaka) suprotno pomeras . Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted February 4, 2013 znaci pomeram u levo, tj u smeru suprotnom od kazaljke na satu,znaci prema farovima....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted February 5, 2013 (edited) Ne, prema bloku pomeras.Kao sto smo ti ranije rekli,ne diraj samo vozi.Ali ako bas hoces da se igras... i videces da nista neces dobiti. Sa srecom Edited February 5, 2013 by Transporter131 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted February 5, 2013 Kako mislis nista necu dobijem ? Pa do cega je onda ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blackguard 0 Posted February 5, 2013 kazes ima ulja u crevu? proveri bre da nije otiso dihtung glave, da nije pomesao ulje i vodu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted February 5, 2013 (edited) Pa neces, nije to kao kod starih benzinaca da mozes razvodnik da okrenes za ceo krug ,dobices samo 3 do 6stepeni a u toj razlici na pohabane delove neces nista osetiti.Kao sto si ranije rekao da imas pumpu viska ,uradi je i dizne pa ce biti nekih rezultata. Pozdravkazes ima ulja u crevu? proveri bre da nije otiso dihtung glave, da nije pomesao ulje i vodu...Kakav dihtung glave? Kad pomesa ulje i vodu podize nivo u karteru Edited February 5, 2013 by Transporter131 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 6, 2013 Pa neces, nije to kao kod starih benzinaca da mozes razvodnik da okrenes za ceo krug ,dobices samo 3 do 6stepeni a u toj razlici na pohabane delove neces nista osetiti.Kao sto si ranije rekao da imas pumpu viska ,uradi je i dizne pa ce biti nekih rezultata. Pozdravkazes ima ulja u crevu? proveri bre da nije otiso dihtung glave, da nije pomesao ulje i vodu...Kakav dihtung glave? Kad pomesa ulje i vodu podize nivo u karterutacnije kad pomesa ulje i vodu dobijes i karter i hladnjak pun majoneza... belicaste smese ulja i vode....drugo njemu je paljenje naj verovatnije ne nastelovano dobro...izbacivanje belog dima kod dizela je simtom koji ukazuje na ne sagorelu naftu tj naft koja je ubrzgana u pogresnom trenutku sad bez detaljnog pregleda motora tesko je zakljuciti u kom smeru treba da se pomera paljenje tj mora da se ide tzv. metodom na pipanje tj. da se zakrece pumpa u oba smera i da se proba da se nasteluje na naj mirniji rezim rada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sonsibilaps 0 Posted February 6, 2013 Ne znam ,to je verovatno nesto malo,jer kad se zagreje nema ni trunke dima .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_nis 0 Posted March 5, 2013 iz Nisa sam,sta dal trosi ?Ohoho, drugar, jel ti vozis kromu sa belim koznim sedistima ))). Quote Share this post Link to post Share on other sites