Jump to content
FAS Goran
wignja

Bravo 2.0 20v HGT / 1.6 16v - relej ventilatora hladnjaka / druga brzina ventilatora

Recommended Posts

novi naravno imas na ap-sport, jedan od slucajeva bar kod mene, prodao sam ga hgt ,je bilo sto se stvorio vazdusni cep a posto vazduh nije prenosnik toplote moj nije ukljucivao, meni je problem bio relej sto je i zamenjen i posle sve sljakalo. prva brzina je na 92 stepena druga na 96, kad dodje malo iznad pola vec pali, standarno stoji na 1/3, tu i pali ako palis kljimu negde oko 74 stepena. nadam se da sam pomogao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kaki jedna trecina. Meni skala gruva do poslednje bele crtice pa se onda malo ohladi do crte ispod pa opet i sve tako.Videcu za taj dzep ali nisam ja te srece. Skoro sam menjao radijator za grejanje ali brzine ne rade celo leto tako da pretpostavljam da nije do toga. 

 

Prvo cu zameniti termodavac pa cu videti dalje.

 

Pomogao si i vise nego sto mislis. Puno hvala :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok opet mi nije jasno....Danas sam zamenio ovaj termodavac i ista se stvar javlja. Ukljucuje samo drugu brzinu i to tek na poslednjoj crti (kao na fotografiji). Idem posle da kupim jos relej od 70A pa sta bude....

 

asd010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nediraj nista skini opet onaj sa termodavaca i probaj opet da spojis ako rade nije do releja pogledaj kontakte naspricaj wd-om

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam natopio wd-om i ponovo testirao prvu i drugu brzinu i sve to radi. Ali da li radi sa autom odnosno da li radi kada auto postigne temperaturu ne znam. Mrzelo me da sada turiram pa cu to sutra ustanoviti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako radi tako znaci sve je ok termodavac zajebava ili imas vazduha u hladnjaku.


testiraj unimerom termo davac. ubaci ga u neku posudu sa vodom i stavis na ringlu. spojis isti redosled kao za prvu brzinu u cekas da ti unimer zapisti ili ti pokaze 1 kao dokaz da je zatvorio stujno kolo, nista lakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni su elektricari nasli da mi je jedan kablic bio u prekidu, i da zato nije ukljucivao I brzinu ventilatora, vec samo drugu kad ode temperatura gore...

proveri i kablove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa racunam da je do kablova ne bi radila ona fora prespajanja zicicama...Sada cu probati na foru kljucale vode...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti nije relej, relej je cetvrtast i treba ti od 70A nalazi se zakacen za hladnjak tu kod ventilatora, prva brzina se pali preko termostata a druga preko kompa, izvucu prikljucak sa termodavaca sa hladnjaka ima tri zice ako je sa dve brzine, spojis donju sa gornjom levom to ti je prva brzina proveris da liradi, posle donju sa desnom gornjom to ti je druga. to sto si skino je reostat i sluzi sa pojacavanje ili smanjivanje broja obrtaja ventilatora.

 

 

Danas sam nasao vremena da skinem relej i na njemu nasao da je od 30A?!

 Da li je to ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije treba od 70A obican kao za svetla dve tanje stopice i dve siroke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako....imam problem sa ventilatorom hladnjaka....fiat bravo 1.2 16v 1999. i kod akumulatora imaju 3 releja,jedan veliki od 50a crni veliki i dva manja jedna crveni od 30a i crni manji od 20a...za cega koji sluzi,jer sam skontao da je veliki od ventilatora a ovaj manji crni od 20a je isto od ventilatora jer prvo on ukljucuje pa onda tek ovaj veci...moze neko objasnjenje jer imam problem oko ukljucivanja i iskljucivanja ventilatora...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, BGMilos said:

Ne znam koliko se vidi pošto šaljem sa telefona, J31 je relej druge brzine na nosaču akumulatora. 

Screenshot_2019-06-10-15-04-09-614_com.adobe.reader.png

Screenshot_2019-06-10-15-05-06-710_com.adobe.reader.png

Proverio ali na tom mestu nema ničega što liči na relej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BGMilos said:

Tu su, ispod plastičnog poklopca. 

IMG_20190611_144254.jpg

Iz nekog razloga kod mene  nema tog poklopca. Možda su nešto petlja kada su stavljali plin. U pitanju je lybra 2.0 2004g

IMG_20190611_092425_HDR_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je neko tu petljao nešto jer sada kada sam pogledao fotografije drugih automobila svi imaju kod akumulatora taj plastični poklopac. Ako neko ima predlog i majstora za ovaj problem neka se javi. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav . Našao relej druge brzine bio sakriven kod fara. Malo bolje pročitao temu i vidim da se prva brzina uključuje ranije jer meni se pali ventilator na 98c. Izgleda da je problem prva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlakše se na dijagnostici provere obe brzine... Ako je prva problem onda treba obavezno proveriti relej prve brzine i otpornik prve brzine koji se nalazi na samom ventilatoru. Po fabričkim podacima se prva brzina pali na 95 stepeni, a druga na 102. Kad se uključi klima u zavisnosti od pritiska se isto aktiviraju prva ili druga brzina. 

Edited by BGMilos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...