Jump to content
FAS Goran
Mijailović P.

Rover 214 si / Rover MG ZR - mišljenja

Recommended Posts

Drugar ima povoljnu priliku da pazari jedan 214 si, pa me zamolio da se raspitam kod ljudi sa iskustvom kakav je autic i cemu moze da se nada.
Inace, ovaj je 2000. godiste i jako lepo izgleda ali nije na oglasima pa ne mogu ni sliku da stavim.
Ako neko nesto zna molio bih da nas malo edukuje i uputi na neke eventualne probleme u vezi ovog autica.
Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno, jedno vreme sam jurio i ja nesto slicno tome samo onaj doterani MG, ali je komsija imao i kad smo pricali rekao mi je da bezim od toga jer se non stop nesto kvari i kod njega i kod jos nekih koje on poznaje, drugar sad ima neku limuzini sa oznakom 75 i imao je problem sa kvakom vozacevih vrata unutrasnjom, prvo je jedva nasao da kupi, a kostala je vise nego nova ... skoro je pocepao karter i morali su da ga krpe jer nov ili polovan nije imao sanse da nadje . MIslim da mu je bolje da kupi nekog punta ili nesto slicno tome, jer je punto u toj ceni i da se vozi kao covek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROVER IS OVER, teško za delove, nepouzdana vozila i kome kasnije prodati. Jedino ako je poklon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liči na Opela "suzu", ali to nije. Sastavljan je u Oksfordu, Engleska, u grupqciji MG Austin Rover, prvobitno koristio Hondine motore i to konkretno tip za koji se zanimate, je bio opreman motorima tipa Concerto, Montego...i na kraju Civic-ovim motorima od 83,86 i 103 ks. Transmisija sa pet stepena penosa i automatskim menjačem. Elektronika Lucas.

Bio je to kvalitetan auto, medjutim mislim da je to ipak "egzotika" za balkanske uslove...i verujem da bi bio zadovoljniji za Bravom :thumbup: Ili, ako ste zaljubljenik u Rover-a, pokušajte sa modelom "45" (ovaj što ste naveli je baš star).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji god da kupi generalno je problem sa delovima, vidjao sam i jedan 45 u Smederevu, vozio ga neki taksista i posle par meseci poskidao oznake i prodao ga. Razlog ne znam ali verujem da je i on imao muke sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam na pomoci i koliko vidim ovo ce biti sasvim dovoljno da ga odvrati od kupovine. Sa druge strane, mislim da je neka licitacija u pitanju pa je i cena pristupacna.

Ipak, javicu sta je uradio a ja cu pokusati konstruktivno da uticem na njega jer sam jos neke od informacija pokupio na izvesnim forumima.

Hvala jos jednom! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivsi kolega vozio i to u ful stanju i ful opremi,ali ga nije hvalio,dok na priumer caletov kolega vozi i zadovoljan,hvali ga!

Ovaj prvi sto sam naveo stvarno je bio mnogo lep,a enterijer da ti stane oko,koza,drvo i slicno...

Sto se tice odrzavanja ,ja znam za servis na Umci,veliki servis,vidim imaju posla.

E da isto bivsi kolega ima 75cu,hvali ga bas ekstra,u njemu je dizel motor iz bmw,imaju saradnju rover i bmw sto se tice dizel motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... prvobitno koristio Hondine motore i to konkretno tip za koji se zanimate, je bio opreman motorima tipa Concerto, Montego...i na kraju Civic-ovim motorima od 83,86 i 103 ks.

Zar nije varijanta 1.6 bila sa Civic-ovim motorom, a ne ova 1.4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... prvobitno koristio Hondine motore i to konkretno tip za koji se zanimate, je bio opreman motorima tipa Concerto, Montego...i na kraju Civic-ovim motorima od 83,86 i 103 ks.

Zar nije varijanta 1.6 bila sa Civic-ovim motorom, a ne ova 1.4?

Pa da. ovaj poslednji koji se potom ugradjivao u 45...a u 2000 je išao Accord, a potom u 75 sve je preuzeo BMW i što reče IvanIk "OVER"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,zanima me vase misljenje oko kupovine sledeceg auta u narednih god-do 2 dana...Naime vec duze vreme merkam Rover MG  ZR,pa se kolebam izmedju dizela i benzinca+plin,mnogi ce u startu reci nemoj rover jer nema delova,kvare se skupi za odrzavanje...ali mnogi ljudi koj voze i vozili su taj auto nahvalise ga pogotovu dizela zbog potrosnje i performansi i kao i uvek srbin sta ne zna to kudi..

.Imam coveka za delova,a cuo sam da je na dizelima lanac a ne kais zvog bmw-ovih motora a za benzince sam samo cuo da im odlazi dihtung glave na svakih 10 000km,ako neko ima iskustva sa roverom ili jos bolje MG ZR sa tim motorima (2000 dizel 101 ili jos bolje 113 jer tog jaceg vise merkam :) i benzincima 1.4) ,i znacio bi mi sto detaljniji opis :)

MOLIM VAS nemojte davati komentare tipa "Bezi od toga" ili "bolje ti je..."...

 

E sad a druga opcija se koju mislim da ce svi vise podrzati ali me zanima REALNO misljenje je Alfa 147 sa 1.6 T.S.+plin 105ks za koje sam cuo da nemaju neki deo u motoru koj imaju 120ks koj zna da odlazi,sto se alfe tice radije bih uzeo benzin mada znam da su JTD motori odlicni jer i sam vozim taj motor ali u verziji od 105ks,ako bih nasao neki MJET od 140-150ks dolazi i on u obzir ali zbog visoke cene on mi je opcija samo ako se nadje nesto u ok stanju da nije visoka cena...

 

Ajde ljudi da cujem vasa iskustva i misljenja :):cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srbin bi pre izdao rođenog brata nego da prizna da se zahebo pri kupovini auta  :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam napisao da mi uopste nisu potrebni takvi komentari? :clap:

Edited by IvanBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa od 105 konja nema varijator, za razliku od onog od 120 konja.

 

Taj dizel u Roveru od 101 ks je, koliko znam, Hondin motor. 

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko ću ti pomoći ali moj burazer po ujaku, inače automehaničar je vozio dugo Rovera 20 dizela i bio mu je i radni i porodični auto i uvijek ga je hvalio i bogami se navozao s njim. Dijelova ima i nisu ništa skuplji od dijelova većine auta koji se kotrljaju našim putevima.
Zbog proširenja posla, a i porodice kupio je Stla karavan :D
Rokija je nudio meni ali nisam imao tad para pa je otišao porodičnom prijatelju koji ga i dalje vozi bez ikakvih većih kvarova. Izdržljivi su to auti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa od 105 konja nema varijator, za razliku od onog od 120 konja.

 

Taj dizel u Roveru od 101 ks je, koliko znam, Hondin motor. 

 

A jel i ovaj jaci od 113ks isto hondin,ja sam cuo da oni koriste benzince od honde i toyote a dizele od bmw-a..

Ne znam koliko ću ti pomoći ali moj burazer po ujaku, inače automehaničar je vozio dugo Rovera 20 dizela i bio mu je i radni i porodični auto i uvijek ga je hvalio i bogami se navozao s njim. Dijelova ima i nisu ništa skuplji od dijelova većine auta koji se kotrljaju našim putevima.

Zbog proširenja posla, a i porodice kupio je Stla karavan :D

Rokija je nudio meni ali nisam imao tad para pa je otišao porodičnom prijatelju koji ga i dalje vozi bez ikakvih većih kvarova. Izdržljivi su to auti.

 

 

Dosta ljudi je nahvalilo taj dizel a performanse su mu odlicne s obzirom na potrosnju imaju cak 240NM oba modela sto je odlicno a potrosnja im je oko 6,5L,tako da su jako slicni stilu i alfi 147 sa JTD motorima ali Rover ima sjajno vesanje,malo ne udobno ali ne verujem da se mnogo razlikuje po tome od italijana :laughing: Tako da sam se bas zagrejao za taj auto,vrlo je moguce da ga pazarim vec sledece god ipak moj bravo star skoro 15god :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel i ovaj jaci od 113ks isto hondin,ja sam cuo da oni koriste benzince od honde i toyote a dizele od bmw-a..

 

Rover 75 je konstruisan od strane BMW-a, on ima njihove motore, 45 i 25 već ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jednog prijatelja koji srednje žalosno vodi brigu o automobilu.

Već 7 godina i 250.000 km tera Rovera 75 2.0 D, koji danas na satu ima pobliže 450.000 km.

Ne čini Bog zna kakva čuda pri ubrzanju, ali ide sasvim solidno.

Deluje mi kao izdržljiv auto, uzimajući u obzir brigu koja se o njemu vodi.
O ceni delova kao i o njihovoj nabavci, ne bih znao puno da ti kažem jer je dotični malko sklon zaobilaženju istine po tom pitanju...

Ispada po njegovoj priči da su delovi za nijansu skuplji nego za Yugića.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Rover 75 je konstruisan od strane BMW-a, on ima njihove motore, 45 i 25 već ne.

 

Mislim da su motori u MG ZR modelu isti kao kod Rover-a 25tice,a cuo sam da su ti motori od Honde ili Toyote...sad ne znam sta je tacno,ali mislim da cu ipak ciljati na dizel (onaj jaci) s obzirom na cenu atesta plina koja skace iz dana u dan,jer sam primetio da ni jedan na prodaji nema plin sto se benzinaca tice...

 

Imam jednog prijatelja koji srednje žalosno vodi brigu o automobilu.

Već 7 godina i 250.000 km tera Rovera 75 2.0 D, koji danas na satu ima pobliže 450.000 km.

Ne čini Bog zna kakva čuda pri ubrzanju, ali ide sasvim solidno.

Deluje mi kao izdržljiv auto, uzimajući u obzir brigu koja se o njemu vodi.

O ceni delova kao i o njihovoj nabavci, ne bih znao puno da ti kažem jer je dotični malko sklon zaobilaženju istine po tom pitanju...

Ispada po njegovoj priči da su delovi za nijansu skuplji nego za Yugića.

 

Taj dizel je od BMW-a i ima lanac umesto kajsa,jako dobro se pokazao,nego me kopka da lije taj isti dizel mada ne verujem i u MG-zr samo malo oslabljen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat je imao 75 sa bmw motorom i sluzio ga je super, a ti 214 imaju manu dihtung koji cesto strada a kostao je pre 2 god oko 100e.A dizel misli da nije bmw u ostalim modelima.Za taj MG kazu da je isto kvarljiv kao i 214 sti sto su mi na odpadu rekli da mu je mana sto nema amortizere nego neke jastuke koji kada propadnu su skupi za menjanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se bas zagrejao za ovaj MG ZR dizel 2000 tdi,dosta ljudi ga je nahvalilo kao sto rekoh,a performanse su odlicne,za budzenje je jedan od najboljih dizela chip tungom i to najmanjim chipom sa 113 ide na 140+ KS i sa 260 na 350+ NM i pasu brizgaljke od SDI-a kao dupe na nosu,pa se snaga i jos da povecati...ima neki decko koj uvozi delove za rover-mg i te engleze,nije nesto skup,recimo veliki servis je nesto oko 200e-250e za taj motor sto mi rece,tako da Mislim da nema razloga koj bi me odvratio od tog auta tj tog auta sa tim dizel motorom 2.0 :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ti iskustvo iz prve ruke: MG ZR 1.4 benzinac. Imao sam ga. Nazalost, ne moras da slusas, reci moje misljenje u vezi kupovine: BEZI OD TOGA!!!

Koliko god ne zelis te odgovore, sa druge strane hoces iskustvo neko da ti prenese, evo prenosim ti jos jednom: BEZI OD TOGA!!

Auto je cisto biiip. Kod mene je auto bio jedva 5000 km. DVA PUTA sam radio glavu tj dihtung je zviznuo dva puta. Mozes da stavis metalni dvoslojni sa restayling modela (2005+) on navodno nece da probije, ali samo navodno. Uopste nije pitanje DA LI nego KADA probija. Menjaci su tek prica. Crkavaju ko dobar dan. Ja sam imao srecu moj je bio radjen pre kupovine pa nisam morao ja da ga radim. Step motor ler gasa, uzasno skupe svecice, problematican sistem hladjenja (termostat) itd. Sto je jos gore, to niti ide niti lezi u krivinama. Mozda lepo izgleda ali samo to. Benzinci uopste nisu nikakve Honde to su Roverovi motori iz K serije. Bukvalo u gepeku moras da nosis rezervni dihtung, ulje, antifriz i cim krene da dize temperaturu prvi servis i menjaj, ne pitaj sta je odmah je to.

Dizeli nista bolji. Motori da, ali ostatak auta.............los. Jako los. Veruj mi, bolje gledaj nesto drugo. Ja sam imao iste informacije kao i ti i da izvines ke*ao kako necu da slusam to ne kupuj itd. Pa sam kupio. Skupa skola. 1000 eur za 2 meseca. NE racunam gume, redovan servis itd.

Jos jednom: BEZI OD TOGA!!!

I ako ti je izbor izmedju Alfe i MG, ALFA bez ikakvog razmisljanja.

Edited by Dzoni_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav imam rover 214 si imam problema radjena je glava dihtung glave nov ali ostalo je izgleda u hladnjaku sto kazete majonez i vraca mi u posudu za antifriz temperatura normalna sve ok kad izvadim merac za ulje sve je ok ali i dalje daje kao da mesa vodu i ulje ne znam kako da ocistim sistem da bi sipao antifriz hvala unapred na odgovorima

Послато са SM-A536B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...