darko58 0 Posted August 18, 2012 Sta podrazumevas pod 100 kkm.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 100.000 kilometara slovima sto hiljada kilomeara... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 Salio sam se druze....daj boze da i mene i narednog vlasnika sluzi toliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 18, 2012 ne mozes da menjas lezajeve a da ne obradis radilicu to ti je ko brisanje dupeta polovnim wc papirom...mislim da je obrada oko 30-40 eOvde se grdno varaš prijatelju, provereno. Njemu motor ne lupa i nema problem sa radilicom, ima problem sa potrošnjom ulja. Što znači da je obrusio karike i spržio gumice ventila. Za takvu pojavu verovatno da ni cilindri nisu ispod prve specijale ako nisu već i preskočili. I zamenom karika hoće povećati pritisak u cilindru ,ali ne do te mere da ne može držati novi ležaj koliko mogu izdržat nove karike na polovnom cilindru.Da bi obradio radilicu, mora izvadit ceo motor onda kad je već izvađen i ogoljen treba obradit i cilindre, a nijeli to posle cela generalka koja će koštat preko 500e.Moj predlog je skinut glavu motora, očistit i ušlajfovat ventile postavit nove gumice, skinuti karter, izbiti klipove i očistit, zamenit karike i ležajeve na klipnjačama. Sve montirat nazad i taj motor ima da prede najmanje 25 000 km. A osveženje će koštat otprilike oko 150e do 170e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 bukvic ne se varam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 Da li je oabvezno ravnjan je glave ako nema ostecenja na istoj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 18, 2012 @ GusarPrijatelju jedno je teorija drugo je praksa. Kad sam napisao "provereno" mislio sam na to da sam lično sa svojih deset prstiju montirao više stotina motora na ovaj način. U koje spadaju i dizeli sa znatno višim pritiskom u cilindru. Nikada ali baš nikada nisam imao problem. Imam ja iza sebe dosta i generalno remontovanih motora i imaću opet u budućnosti.I da priznam upravu jesi da je najbolje izvršit kompletan generalni remont izvršit sve mašinske obrade, ali bato to danas puno košta za te pare može se kupit ceo tipo. Nego i ovo pisanje nije čista situacija nismo ni ti ni ja ni čuli ni videli taj motor donosimo zaključke iz priče koja i ne mora da bude tačna. Uostalom nećemo ga ni videt, videće ga neki mrčo od majstora kojem će naš drug koji je otvorio ovu temu, da soli pamet do iznemoglosti, a sve to čitajući naše savete ima majstor da se krsti i levom i desnom.Nemam nameru da se raspravljam i dokazujem, citirao sam te zato što znam da nisi upravu kad kažeš da je to jedino rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 Meni se nista osim karika,gumica ventila i eventualno lezajeva ne isplati da ulazem,jer su cene auta pale katastrofa.Auto ide kao metak,pali lepo,u sred zime na pola kljuca ali ti izduvni gasovi me ubise,iz tog razloga razmisljam da ga osvezim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 Glava mora da se izravnja!! Iskrivi se cim je skines sa bloka inace grehota je ne obraditi radilicu makar je i sam skidao... A cifra od 30 e je relativno mala a mnogo znaci... Blok ne mora da se obradjuje samo radilica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 19, 2012 U utorak otvaramo motor pa cemo da vidimo sta nam je ciniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 19, 2012 skini samo glavu za pocetak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 19, 2012 ...pa ćemo da vidimo šta je sve za menjažu Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted September 3, 2012 Probaj sa drugim uljem ja u istom tipu sa karburatorom koristim 10 godina iskljucivo liqvi moli mineralno sa aditivima auto je presao 235000km i ne trosi ni gram ulja menjam na svakih 5500km. Nikad nista nije otvarano na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites