Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
darko58

Tipo 1.6 - dimi više pri startovanju motora

Recommended Posts

ne mozes da menjas lezajeve a da ne obradis radilicu to ti je ko brisanje dupeta polovnim wc papirom...

mislim da je obrada oko 30-40 e

Ovde se grdno varaš prijatelju, provereno. Njemu motor ne lupa i nema problem sa radilicom, ima problem sa potrošnjom ulja. Što znači da je obrusio karike i spržio gumice ventila. Za takvu pojavu verovatno da ni cilindri nisu ispod prve specijale ako nisu već i preskočili. I zamenom karika hoće povećati pritisak u cilindru ,ali ne do te mere da ne može držati novi ležaj koliko mogu izdržat nove karike na polovnom cilindru.

Da bi obradio radilicu, mora izvadit ceo motor onda kad je već izvađen i ogoljen treba obradit i cilindre, a nijeli to posle cela generalka koja će koštat preko 500e.

Moj predlog je skinut glavu motora, očistit i ušlajfovat ventile postavit nove gumice, skinuti karter, izbiti klipove i očistit, zamenit karike i ležajeve na klipnjačama. Sve montirat nazad i taj motor ima da prede najmanje 25 000 km. A osveženje će koštat otprilike oko 150e do 170e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Gusar

Prijatelju jedno je teorija drugo je praksa. Kad sam napisao "provereno" mislio sam na to da sam lično sa svojih deset prstiju montirao više stotina motora na ovaj način. U koje spadaju i dizeli sa znatno višim pritiskom u cilindru. Nikada ali baš nikada nisam imao problem. Imam ja iza sebe dosta i generalno remontovanih motora i imaću opet u budućnosti.

I da priznam upravu jesi da je najbolje izvršit kompletan generalni remont izvršit sve mašinske obrade, ali bato to danas puno košta za te pare može se kupit ceo tipo. Nego i ovo pisanje nije čista situacija nismo ni ti ni ja ni čuli ni videli taj motor donosimo zaključke iz priče koja i ne mora da bude tačna. Uostalom nećemo ga ni videt, videće ga neki mrčo od majstora kojem će naš drug koji je otvorio ovu temu, da soli pamet do iznemoglosti, a sve to čitajući naše savete ima majstor da se krsti i levom i desnom.

Nemam nameru da se raspravljam i dokazujem, citirao sam te zato što znam da nisi upravu kad kažeš da je to jedino rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nista osim karika,gumica ventila i eventualno lezajeva ne isplati da ulazem,jer su cene auta pale katastrofa.Auto ide kao metak,pali lepo,u sred zime na pola kljuca ali ti izduvni gasovi me ubise,iz tog razloga razmisljam da ga osvezim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glava mora da se izravnja!! Iskrivi se cim je skines sa bloka inace grehota je ne obraditi radilicu makar je i sam skidao... A cifra od 30 e je relativno mala a mnogo znaci... Blok ne mora da se obradjuje samo radilica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa drugim uljem ja u istom tipu sa karburatorom koristim 10 godina iskljucivo liqvi moli mineralno sa aditivima auto je presao 235000km i ne trosi ni gram ulja menjam na svakih 5500km. Nikad nista nije otvarano na motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...