Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
darko58

Tipo 1.6 - dimi više pri startovanju motora

Recommended Posts

Ja sam vozio oko 3-4 godine tako a onda je crkao dihtung na glavi motora pa sam sve to uradio kad je motor vec otvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam u voznji primetio da se bas osecaju izduvni gasovi iz auspuha,kad se otvori prozor.Da li bi to resio samo zamenom gumica ventila.Nisam ga palio 3 dana i kad sam ga startovao ujutru bas je zadimio muski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spremi se ti za malo veće ulaganje u taj motor, teško da će proći samo sa gumicama lepo se pomoli Bogu da prođe sa karikama i gumicama.

Iz iskustva tokom godina 0,5l ulja na 1000km i beli dim na prvo paljenje i nestaje posle par min. rada, je problem sa gumicama ventila.

Konstantno beli dim i viša potrošnja ulja od pomenute i kd se vozi duže nizbrdo da koči motorom, posle dodavanjem gasa zadimi kao traktor samo beli dim. To bude problem sa gumicama i karikama, ako često masti neku od svećica onda zasigurno nevaljaju ni cilindri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam i napisao,zadimi samo na prvo paljenje,posle vise ne dimi.Ali se osecaju ti izduvni gasovi.Majstor mi trazi 2000 din da mi zameni gumice bez skidanja glave.Da li je to izvodljivo i preporucljivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvodljivo DA, preporučljivo- ja bih preporučio deluje mi više nego povoljno u odnosu na posao koji ga čeka. Ali da se razumemo uvek je bolje skinuti glavu i ventile, pa ih lepo očistiti od gareži, koja baš ume da se natrpa na ventile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za skidanje glave i tu varijantu mi trazi 4000 dinara,nije ni to skupo kad bi problem resio samo sa gumicama.Da li bi resio te izduvne gasove zamneom gumica,bas se osecaju,bez katalizatora je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam ga upalio po malo svezijem vremenu,izbacio je onaj dim pri prvom paljenju i dimio je,po mraku se vidi da dimi,i stalno izbacuje vodu iz auspuha u vidu kapljica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ne dize temparaturu preko njegove radne,pali ventilator,samo se to desava sa crevima.Da li bi slajofanjem ventila,zamenom gumica i dihtunga resio malo te izduvne gasove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobićeš dosta sa šlajfovanjem ventila i zamenom gumica, ali kad već sve to radiš odradi karike i leteće ležajeve i onda tek nećeš poznati svoj auto. A što se tiče duvanja creva otvori još neku haubu od nekog auta koje je vruće(voženo) i videćeš da mora naduvat creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karike pod uslovom da su dobre stubline, kaze majstor da ako motor nije otvaran pitanje kakve su. Koliko li se krecu karike i leteci lezajevi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresija je juce merena, 13, 11, 12, 11 od zupcastog kaisa redosled. Auto vuce lepo ,lepo pali. Hoce da izbaci beli dim i kad se nabije gas. Da nije taj beli dim od dihtunga glave nisam primetio da mi gubi vodu ali nabija pritisak u crevima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio kod jednog majstora i vezano za svecicu sto mi jednu masti,naprsla je razvodna kapa i kaze da moze od je da masti.Iskustva ljudi su da hoce da masti i kad je otiso cilindar,da li je preporucljivo da se menjaju karike ako cilindri nisu bas najbolji,konkretno da se produzi vek motoru?

Vezano za taj pritisak u crevima,da li hoce kad termostat ne otvara dobro da se nabije pritisak.Radna temperatura auta mi je malo iznad 90 stepeni?

Da li cu zamenom karika,gumica ventila,eventualno letecih lezajeva da mu smanjim izduvne gasove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako radis sve to radilica mora na obradu... Smanjices izduvne gasove pod uslovom da se ta zamena uradi kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mozes da menjas lezajeve a da ne obradis radilicu to ti je ko brisanje dupeta polovnim wc papirom...

mislim da je obrada oko 30-40 e

Share this post


Link to post
Share on other sites

ista situacija kad zamenis karike a ne zamenis lezajeve krepaju vrlo brzo prolupa motor zato sto sa novim karikama raste opterecenje na lezajevima

i obavezno ciscenje uljnih kanala na radilici...

a ako uradis sve to onda ti je motor osvezen za jos 100 kkm i miran si... gotovo da dobijes nov motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam za obradu radilice 30 evra je.Iskreno zao mi je da ulazem toliko ali 50 evra gore dole i nije strasno ako cu da dobijem mnogo sa tim zamenama.Auto je limarijski i enterijerski ocuvan,kao nov.Ja ga i prodajem ali tesko da izvuces pare jos i ovo ulaganje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi ako se generalna odradi kako treba tj. da se provere svi sklopovi uljna pumpa uljni kanali onda se dobije prakticno nov motor koji mozes da teras sigurno josh 100 kkm

ako je sve dobro nema ulagnja u limariju uradi to i budi miran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...