Ddd 4 Posted August 2, 2012 Ja sam vozio oko 3-4 godine tako a onda je crkao dihtung na glavi motora pa sam sve to uradio kad je motor vec otvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 7, 2012 Da li cu da mu smanjim potrosnju ulja ako mu sipam malo gusce ulje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 8, 2012 Gumice ventila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 11, 2012 Juce sam u voznji primetio da se bas osecaju izduvni gasovi iz auspuha,kad se otvori prozor.Da li bi to resio samo zamenom gumica ventila.Nisam ga palio 3 dana i kad sam ga startovao ujutru bas je zadimio muski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 11, 2012 Spremi se ti za malo veće ulaganje u taj motor, teško da će proći samo sa gumicama lepo se pomoli Bogu da prođe sa karikama i gumicama.Iz iskustva tokom godina 0,5l ulja na 1000km i beli dim na prvo paljenje i nestaje posle par min. rada, je problem sa gumicama ventila. Konstantno beli dim i viša potrošnja ulja od pomenute i kd se vozi duže nizbrdo da koči motorom, posle dodavanjem gasa zadimi kao traktor samo beli dim. To bude problem sa gumicama i karikama, ako često masti neku od svećica onda zasigurno nevaljaju ni cilindri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 12, 2012 Kao sto sam i napisao,zadimi samo na prvo paljenje,posle vise ne dimi.Ali se osecaju ti izduvni gasovi.Majstor mi trazi 2000 din da mi zameni gumice bez skidanja glave.Da li je to izvodljivo i preporucljivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 12, 2012 Izvodljivo DA, preporučljivo- ja bih preporučio deluje mi više nego povoljno u odnosu na posao koji ga čeka. Ali da se razumemo uvek je bolje skinuti glavu i ventile, pa ih lepo očistiti od gareži, koja baš ume da se natrpa na ventile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 13, 2012 Za skidanje glave i tu varijantu mi trazi 4000 dinara,nije ni to skupo kad bi problem resio samo sa gumicama.Da li bi resio te izduvne gasove zamneom gumica,bas se osecaju,bez katalizatora je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 13, 2012 Zameni auspuh... Odatle su ti izduvni gasovi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 13, 2012 Sad sam ga upalio po malo svezijem vremenu,izbacio je onaj dim pri prvom paljenju i dimio je,po mraku se vidi da dimi,i stalno izbacuje vodu iz auspuha u vidu kapljica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 15, 2012 Konstatovali smo da malo hoce da naduva crevo sto ulazi u bocu za tecnost-antifriz,da nabije pritisak u crevu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 15, 2012 Dihtung glave . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 15, 2012 Znaci ne dize temparaturu preko njegove radne,pali ventilator,samo se to desava sa crevima.Da li bi slajofanjem ventila,zamenom gumica i dihtunga resio malo te izduvne gasove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 15, 2012 Dobićeš dosta sa šlajfovanjem ventila i zamenom gumica, ali kad već sve to radiš odradi karike i leteće ležajeve i onda tek nećeš poznati svoj auto. A što se tiče duvanja creva otvori još neku haubu od nekog auta koje je vruće(voženo) i videćeš da mora naduvat creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 15, 2012 Karike pod uslovom da su dobre stubline, kaze majstor da ako motor nije otvaran pitanje kakve su. Koliko li se krecu karike i leteci lezajevi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 16, 2012 Kompresija je juce merena, 13, 11, 12, 11 od zupcastog kaisa redosled. Auto vuce lepo ,lepo pali. Hoce da izbaci beli dim i kad se nabije gas. Da nije taj beli dim od dihtunga glave nisam primetio da mi gubi vodu ali nabija pritisak u crevima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 16, 2012 Obrati paznju na rashladnu tecnost , nivo i prozirnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 16, 2012 Danas sam bio kod jednog majstora i vezano za svecicu sto mi jednu masti,naprsla je razvodna kapa i kaze da moze od je da masti.Iskustva ljudi su da hoce da masti i kad je otiso cilindar,da li je preporucljivo da se menjaju karike ako cilindri nisu bas najbolji,konkretno da se produzi vek motoru?Vezano za taj pritisak u crevima,da li hoce kad termostat ne otvara dobro da se nabije pritisak.Radna temperatura auta mi je malo iznad 90 stepeni?Da li cu zamenom karika,gumica ventila,eventualno letecih lezajeva da mu smanjim izduvne gasove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 Ako radis sve to radilica mora na obradu... Smanjices izduvne gasove pod uslovom da se ta zamena uradi kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 Koliko je obrada te radilice...sa radilicom mu jos dodje generalka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 ne mozes da menjas lezajeve a da ne obradis radilicu to ti je ko brisanje dupeta polovnim wc papirom...mislim da je obrada oko 30-40 e Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 A ako je ok,ne bi je pipao jel se otvara poso,mozda su lezajevi i dobri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 ista situacija kad zamenis karike a ne zamenis lezajeve krepaju vrlo brzo prolupa motor zato sto sa novim karikama raste opterecenje na lezajevimai obavezno ciscenje uljnih kanala na radilici...a ako uradis sve to onda ti je motor osvezen za jos 100 kkm i miran si... gotovo da dobijes nov motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko58 0 Posted August 18, 2012 Zvao sam za obradu radilice 30 evra je.Iskreno zao mi je da ulazem toliko ali 50 evra gore dole i nije strasno ako cu da dobijem mnogo sa tim zamenama.Auto je limarijski i enterijerski ocuvan,kao nov.Ja ga i prodajem ali tesko da izvuces pare jos i ovo ulaganje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 18, 2012 pazi ako se generalna odradi kako treba tj. da se provere svi sklopovi uljna pumpa uljni kanali onda se dobije prakticno nov motor koji mozes da teras sigurno josh 100 kkmako je sve dobro nema ulagnja u limariju uradi to i budi miran Quote Share this post Link to post Share on other sites