Jump to content
FAS Goran
Ivan

Citroen DS5 / C5 / DS7 Crossback / DS Automobiles

Recommended Posts

Citroen C5 sa novim 2.0 BlueHDi dizelašima

 

citroen%20c5%2066.jpg

 
Citroenova najveća limuzina u ponudi od ovog leta ima i dva nova 2.0 litarska BlueHDi dizel motora. Slabiji je BlueHDi 150 S&S, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a jači je BlueHDi 180 S&S, u paru sa EAT automatikom.
 

citroen%20c5%20666.jpg

 
U paleti su i novi alu točkovi, pri čemu Confort verzije imaju 17-inčne, a Hydractive Exclusive dobijaju 18-inčne točkove.
 

citroen%20c5%206.jpg


Takođe, šira je i paleta boja za eksterijer koja sada obuhvata i boju Moka Brown, a treba pomenuti i 7-inčni ekran osetljiv na dodir. C5 sedan sa BlueHDI 150 motorom košta 31.400 evra, dok verzija sa 180KS startuje od 35.000 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 5LS, DS 5 i DS 6WR ''60 Years Anniversary''

 

ds%205ls.jpg

 
DS Automobiles je na 2015 Chengdu Auto Show-u u Kini predstavio specijalno ''60 Years Anniversary'' izdanje tri svoja modela (DS 5LS, DS 5 i DS 6WR), i to povodom 60-godišnjice pojavljivanja originalnog Citroena DS.
 

ds%205.jpg

 
Sva tri automobila su u žuto-zlatnoj boji, sa hromiranim detaljima, retrovizorima u carbon look-u, ''60 DS 1955'' oznakama, alu točkovima, sedištima sa kožom i alkantarom, kao i logom ''60 DS 1955'' utisnutim na prednjim sedištima.
 

ds%206wr.jpg

 
Prodaja ova tri modela će u Kini početi u oktobru (za proizvodnju se brine Changan-PSA), a treba naglasiti da ova specijalna edicija nije ograničena.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 4 za Kinu

 

ds%204s%204.jpg

 
Objavljene su nove slike novog modela iz PSA Grupacije, i to DS 4S za 2016. godinu.
 

ds%204s%2011.jpg

 
Ovde se radi o DS 4S modelu koji je DS Automobiles pripremio za kinesko tržište i koji je jedna od premijera ovogodišnjeg sajmu automobila Guangzhou Motor Show u Kini.
 

ds%204s%20111.jpg

 

ds4%2011.jpg

 
PSA grupacija nije objavila mnogo detalja, dok slike pokazuju da se radi o kompaktnom automobilu sa upadljivom hromiranom maskom (sa saćastim centralnim delom), LED svetlima, novim alu točkovima, dvobojnim kožnim enterijerom... Kako bilo, auto je napravljen na modularnoj EMP2 platformi, a biće dostupan sa tri benzinska motora. Za sada se pominju 1,8 litarski benzinac sa 136KS i 204KS, dok se za treći agregat samo navodi da je reč o potpuno novom EB2 turbo motoru (čija snaga nije saopštena).
 

ds4%201.jpg

 

ds%204s%2055.jpg

 

ds%204s%205.jpg

 

ds%204s%20111111.jpg

 

ds%204s%201111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

DS4 i DS5 su jos uvek raritet i, bar za mene, pojava na nasim putevima.

 

Sudeci po prodajnim rezultatima,raritet su i na drugim putevima :D

 

:D , generacijo, ja nemam snage vise :) ... Kada god opusteno caskamo o sjajanom dizajnu DS serije, mora da se ubaci prica o prodaji?

Pa valjda je poenta biti jedinstven i razlikovati se od okoline. Komentarisem ono sto mi se svidja i sto se izdvaja, sta me za*ole kako se prodaje. Poenta cele DS serije je razlicitost, delom ekskluzivnost i avangarda. A to automatski povlaci nesto vecu cenu i manji broj prodatih primeraka.

Kad uzeh Stila, isto je bio raritet na putu i odusevio me motorom i dizajnom. Ali nisam odustao jer je imao neocekivano slabu prodaju i fabrika je na svakom primerku gubila oko 2500 EUR. Daleko je naravno Stilo od te klase, ali eto samo paralela u razmisljanju.

Ako se neko zainteresuje za Deltu, sigurno ga briga sto se prodavala kao da izlazi iz porodicne manufakture...

 

Rekao sam pre par meseci u odgovarajućoj temi :whistle::) o DS modelima da će DS5 tokom cele 2015. godine biti prodat širom Evrope u 10.000 komada.

Zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodato je: 8.783 komada (pad od 10% u odnosu na isti period prošle godine). Taman će da dobaci do oko 10.000 na kraju 2015. godine.

 

Ona narodna verzija, tj. C5:

zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodato je: 10.398 komada (pad od 28% u odnosu na isti period prošle godine). 

Onda i ne čudi ova vest:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55217-citroen-ds5-c5-ds-automobiles/?p=1237896

 

Pošto je već napisano opravdanje da eto...nije bitno koliko se prodaje, bitno da je auto lep, avangarda, da se razlikuje od drugih, da ne liči na konfekciju, i tako to. :D

Slažem se da broj prodatih ne umanjuje kvalitet tog automobila.

I, voleo bih i ja da živimo u svetu u kome proizvodnja nekog modela ne zavisi od njegovog uspeha na tržištu...nego eto, zavisi od toga koliko je lep. Ali šipak. Auti se ne prave za muzej umetnosti, nego za tržište.

Naravno, i pre Citroena se videlo da nema u Evropi tržišta za takve automobile. Jedan od primera je Lancia Nuova Delta (od 2008. godine). Umesto da se uče na tim greškama, ekipa iz Citroena je rešila da i ona izgubi pare. Tako im je C5 umro za Evropu po onome što i sami pričaju, a slična sudbina onda čeka i DS5.

Nemci su oblikovali taj segment evropskog tržišta, i tu nema mesta za emocije, samo za kvalitetnu prosečnost u svemu. Svi ostali koji pomisle da može drugačije, dobiju hvalospeve kod najvećeg dela automobilskih novinara, dobiju nagradu za najlepši automobil na nekom od mnogobrojnih izbora, i dobiju debele minuse u finansijskim bilansima. Hvalospevi prođu, minusi ostanu.

 

Usput, pošto se pominjala Giulietta. Taj segment tržišta je ukupno porastao za 12% u odnosu na 2014. godinu.

Od početka ove godine, pa zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodato je širom Evrope 31.826 komada Alfa Romeo Giulietta (rast od 1% u odnosu na isti period 2014. godine).

Citroen DS4, od početka ove godine, pa zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodat je širom Evrope u 12.956 komada (pad od 19% u odnosu na isti period 2014. godine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je naporan sa ovim brojkama. :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiiiiiiii, ni ti ni Dante kao da ne kapirate da nas par na ovom forumu koji komentarišemo konkretno izgled DS5 kao nečega što nam se baš baš sviđa ZABOLE za prodajne rezultate i da ne patimo od momenta da vozimo ili da nam se pak samo sviđa ono što većina gleda sa odobravanjem.

Alo, ne govorimo uopšte o prodajnim rezultatima nekog auta već o autu koji pleni odakle god da ga pogledaš (bar nas nekolicinu jer o ukusima ne treba raspravljati) ali vi uporno potežete priču o isplativosti tako nekog modela!

Pa mene baš zabole za isplativost jer to nešto ne kupujem da bih na njemu zaradio (jer to sigurno neću kao ni ti ili neko drugi na nekom "isplativom" modelu) već radi ličnog uživanja. To što je Citroen izgubio lovu me takođe zabole a i ko uopšte garantuje da je izgubio? Ti, ja, Pera.....mani me statistike...

 

Znači da rezimiramo ne hvatajte se prodajnih rezultata jer oni meni/nama ne govore ništa što već ne znamo i ne znače nam ništa u izboru nekog auta (mislim da se to vidi iz izbora auta koji sad vozim, a mogao sam da kupim 100x "bolji" auto za te pare...da li sam mogao?)

Takođe, iz razloga slabe prodaje tog konkretnog modela imaš mogućnost da voziš čistu ekskluzivu što je još jedan veliki + jer se ne utapaš u more bezličnih i preforsiranih vozila.


 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te brojke nam određuju šta će nam fabrike nuditi za vožnju...a, za sve su švabe krive. :D

Promeni malo branik i dodaj druge farove, i eto novog modela. Naplati i kurblu za prozore kao dodatnu opremu od par stotina evra i teraj. Ljudi kupuju, odgovara im, bogate se švabe...a, oni koji vole da naprave lep auto, koji nije konfekcija, ti gube pare. Na kraju će se ili i oni prilagoditi (na jednoj platformi jedno 10 modela), par varijanti opreme samo u izboru, dizajn koji je svima ok, ali nikome nije woow, ali isto tako nikome onda nije ni bljak...- ili će propasti.

Prosečnost, prosečnost, prosečnost u svemu, konzervativno, konfekcija...i to nam je tužna automobilska sudbina. :)

Bar za nas koji kupujemo masovne, serijske automobile. Za bogate će se uvek praviti ono što vole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiiiiiiii, ni ti ni Dante kao da ne kapirate da nas par na ovom forumu koji komentarišemo konkretno izgled DS5 kao nečega što nam se baš baš sviđa ZABOLE za prodajne rezultate i da ne patimo od momenta da vozimo ili da nam se pak samo sviđa ono što većina gleda sa odobravanjem.

Alo, ne govorimo uopšte o prodajnim rezultatima nekog auta već o autu koji pleni odakle god da ga pogledaš (bar nas nekolicinu jer o ukusima ne treba raspravljati) ali vi uporno potežete priču o isplativosti tako nekog modela!

Pa mene baš zabole za isplativost jer to nešto ne kupujem da bih na njemu zaradio (jer to sigurno neću kao ni ti ili neko drugi na nekom "isplativom" modelu) već radi ličnog uživanja. To što je Citroen izgubio lovu me takođe zabole a i ko uopšte garantuje da je izgubio? Ti, ja, Pera.....mani me statistike...

 

Odlično kapiram. Čak sam i napisao to gore, pročitaj još jednom moj post.

Da li tebe brine isplativost nije važno. Brine fabrike. A, pošto njih brine, i pokazuje se da nije isplativo praviti takve aute, oni će prestati da ih prave. I, onda više neće postojati taj izbor za nas kupce...to hoću da se razlikujem, hoću

da ne vozim konfekciju, hoću da bude moj auto drugačiji. Kao što posle tvoje Delte nije došla nova Delta jer takav auto tržište neće, tako ni posle C5 neće doći novi C5 za Evropu. Ne tvrdim ja o isplativosti, niti Pera, nego:

 

Citroen je već najavio da će zameniti svoj C5 model, a izvršna direktorka firme Linda Džekson je u razgovoru sa magazinom Automotive News Europe potvrdila da je jedino sigurno da će se nova generacija modela prodavati na kineskom tržištu.

------------------------------------

 

Ali i mi buranija kroz par godina dođemo u situaciju da vozimo neki takav auto baš iz razloga što ih malo ko kupuje pa im cena vrtoglavo padne.

 

Samo zato što su pojedine fabrike u prvoj deceniji 21. veka još uvek mislile da mogu da prođu sa takvim autima, razvijali su ih i nudili tržištu. To su auti koji se već sada kupuju kao polovnjaci, i koji će se tako kupovati i u narednim godinama. Pošto vidiš da naslednika Delte nema, vidiš da ni Citroen neće imati naslednika za Evropu za svoj najbolji DS model (tek treba da vidimo šta će biti i sa DS4), šta će onda kupiti kao polovnjak kupac koji želi drugačiji auto, tamo negde oko 2020. godine? Ništa. Moraće i on tada da kupi konfekciju.

Evo još jedan primer, Alfa Romeo MiTo. To je bio ''ušminkani'' Grande. Ali, ni MiTo neće imati naslednika.

Zatvaranje oči na brojke o prodaji je samo guranje pod tepih neprijatne istine. Smeli dizajn, ''drugačiji auto'', avangarda...- nažalost, umrla je za evropsko tržište u tom segmentu. I, opet kažem....švabe su krive. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, jeste...bio je  :) tako su govorili i automobilski novinari, npr. neke od njegovih nagrada:

 

Die besten autos 2010 - Import small cars category - Auto, Motor und Sport

Die besten autos 2011. - Import small cars category - Auto, Motor und Sport

2010. What Car? Reader Awards - Supermini category winner
"My favorite cars" Small cars category Quattroruote
"Auto Europa 2009" - UIGA (Union of Italian Motoring Journalists)
"Most beautiful car of 2008" - Repubblica.it

Uvek će se pojaviti nešto što pleni...

 

Sve su manje šanse za to jer takvi auti očigledno donose samo crvene brojeve u bilansima. Što bi ga fabrike pravile onda...

Taj luksuz se sada dozvoljava samo za maloserijske automobile koji služe za imidž brenda. Npr. kao Alfa sa modelom 8C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usput, pošto se pominjala Giulietta. Taj segment tržišta je ukupno porastao za 12% u odnosu na 2014. godinu.

Od početka ove godine, pa zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodato je širom Evrope 31.826 komada Alfa Romeo Giulietta (rast od 1% u odnosu na isti period 2014. godine).

Citroen DS4, od početka ove godine, pa zaključno sa krajem septembra 2015. godine, prodat je širom Evrope u 12.956 komada (pad od 19% u odnosu na isti period 2014. godine).

 

Ijaoooo,skoro 3x prodavanija Djulka :unworthy::clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Iiiiiiiii, ni ti ni Dante kao da ne kapirate da nas par na ovom forumu koji komentarišemo konkretno izgled DS5 kao nečega što nam se baš baš sviđa ZABOLE za prodajne rezultate

 

Pa ko kaze da treba da vas ZABOLE prodajni rezultati :D Ko?

Mi komentarisemo auto industriju,aktuelne modele,pravimo poredjenja po vise osnova...A jedan veoma vazanpodatak je i sama prodaja i uspeh nekog od modela.

 

To se zove objektivno poredjenje.I prodaja je jedan od parametara.

 

Da li je nesto lepo,pleni ili je bulja je subjektivna kategorija i oko toga nema svrhe raspravljati.

Meni je MiTo najlepsi auto u svojoj kategoriji,daleko najlepsi,Giulietta dizajnerski ne samo da odksace u svojoj klasi vec je pojam auto dizajna... :thumbup:

A Gnjorfa za to vreme 409 425.

Komada.

Deli Dante.

 

Poredimo premimum modele DS4 i Giulietta,a ne Golf,Focus,Astra i ostalu boraniju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...