Jump to content
FAS Goran
Ivan

Citroen DS5 / C5 / DS7 Crossback / DS Automobiles

Recommended Posts

Novi DS 4 zvanično

 

210989-ds4 10.jpg

 

Nakon luksuznog DS 9 koji je premijeru imao prošle godine, DS Automobiles je sada svoju ponudu dopunio i novom generacijom modela DS 4.

 

ds4 09.jpg

 

Novi DS 4 se bazira na PSA platformi EMP2, pri čemu je automobil dugačak 440 cm, širok 183 cm i visok 147 cm, dok su točkovi i do 20 inča (većina verzija će raspolagati sa točkovima od 19 inča).

 

210987-ds4 08.jpg

 

Zapremina prtljažnika je 430 litara.

 

ds4 07.jpg

 

Novi DS 4 odlikuju i izazovni stajling, uz atletsku siluetu i Matrix LED Vision svetla, kao i prostrani enterijer sa modernim digitalnim instrumentima, 10.0-inčnim infotainment sistemom (DS Iris sistem sa glasovnim i komandama gestovima), Head-Up displejem i sistemom Night Vision.

 

ds4 06.jpg

 

Uz sve to, treba pomenuti i sistem autonomne vožnje Nivoa 2.

 

ds4 05.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni i koža, drvo, alkantara, ugljenična vlakna (u zavisnosti od paketa opreme), kao i sedišta sa grejanjem i masažom.

 

ds4 04.jpg

 

U ponudi će se između ostalog naći i varijanta DS4 Cross sa SUV vizuelnim elementima, što podrazumeva da će imati donji deo branika sa zaštitom i mat crnom bojom, kao i sjajno crne detalje (okviri stakala, prednja maska...), posebne alu točkove, krovne nosače, Traction Control (sa modovima vožnje za pesak, sneg i blato) i sistem Hill Assist Descent Control.

 

ds4 03.jpg

 

Potvrđeno je da će se u gami naći Plug-in Hybrid verzija sa kombinacijom četvorocilindričnog turbo benzinca sa 180KS i elektromotora sa 110KS, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 225KS. Biće moguća i vožnja samo u elektro modu (više od 50 km).

 

ds4 02.jpg

 

Takođe, tu su i 8-stepeni automatski menjač i oslanjanje ''Active Scan Suspension''.

 

210988-ds4 01.jpg

 

U paleti DS 4 će se naći i Puretech benzinci sa 130, 180 i 225KS, kao i BlueHDi dizelaš sa 130KS (svi u paru sa 8-stepenim automatikom). Na kraju, novi DS 4 će se nuditi sa izborom od sedam boja za eksterijer, a njegova prodaja u Evropi startuje u poslednjem kvartalu 2021. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz malo srece za 3-5g eto ga na oglasima za 10 soma :D

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, neshaoct said:

Novi DS 4 se bazira na PSA platformi EMP2, pri čemu je automobil dugačak 440 cm, širok 183 cm i visok 147 cm

Ala su ga napumpali :) sa dimenzijama, stari DS4 je bio dugacak 4.28m .

A sirinom skoro da je stigao prethodni DS5, koji je na 1.87m. 

Ne videh podatak o medjuosovinskom, ali nije mi jasno gde mu je "nestao" gepek, koji je na tanusnih 430l (za ove gabarite).

Svidja mi se i podatak o visini :) , tj. da su se oduprli ovoj maniji Crossovera.

Vizuelno mi nesto "fali" napred oko maske, centralnu konzolu kao ni kod vecine novijih vozila ne bih komentarisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako mi siluetom vuce na volvo, dok mi je od pozadi kao neki evoque..

ps. Nadajmo se da su naucili da ako vec napravis zadnja vrata onda treba da se otvara i prozor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepek mu je nestao verovatno pomalo zbog padajuce linije krova i tih 'usecenih' bokova, a pomalo mozda i zbog same platforme koja je predvidjena za baterije i elektro motore na zadnjoj osovini, iako hibridni model ima jos manju zapreminu (390L?)... samo moja pretpostavka, ne znam.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni simpa, nije da nije. Malo su mi previse ova DRL, ili šta već predstavljaju ova svetla što "cure" iz farova.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se ne secam toga, generacijo?

Znam da je i vizuelno i teoretski DS4 imao gepek oko proseka klase, ne secam se tacno cifre?

Poredio sam sa Bravom posto sam se interesovao za Citrusa - DS4 jeste imao malo manji gepek, ali i Bravo je na vrlo korektnih okruglo 400l .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Test DS 9

 

Povratak Francuske na tržište luksuznih limuzina, njihov rival Mercedesovoj E klasi....a u više realnom shvatanju stvari u autoindustriji - DS9 je Peugeot 508 u smokingu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. DS 9

 

Francuzi još kako znaju neke stvari o luksuzu...moda, tašne, parfemi, skupa vina, sirevi...al' nekako kad su luksuzni/skupi automobili u pitanju im ne ide jednako dobro.

DS9 je najnoviji pokušaj da nam pokažu šta je to francuski ultimativni luksuzni auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwyoutubelogo.jpg DW: DS 9 E-Tense 225 PHEV

 

Potpuno novi DS 9 ''puca'' na Mercedes E-klase i BMW Serije 7, ali može li se francuski brend zaista takmičiti sa njima?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAuto: 2021. DS 4

 

Izgleda kao hatchback, ali je ustvari negde između takvih automobila i crossovera. Veći je i ima veću visinu nego hatchback modeli, ali opet ne do onih visina na kojima su klasični crossover modeli.

Zbog toga iz Citroena kažu da ovim modelom ciljaju jednako na BMW X2 koliko i na Audi A3. Na prvi pogled izgleda da će moći da se bore sa premium modelima. Izgleda odlično, pojava je na putu, kabina je minimalističkija nego ranije, ali se i dalje oseća izrazito DS sa trouglastim tasterima svuda. Osim toga, postoji i plug-in hibridna varijanta koja će vam omogućiti da vozite do 55 kilometara samo na električnu energiju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2022. DS 4

 

Novi DS 4 je porodični automobil sa kojim Citroen ima velike ambicije. Hoće li ponuditi dovoljno da parira BMW-u Serije 1, Mercedesu A-klase ili Audiju A3?

Pogledajte da biste saznali:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS postaje potpuno električni brend od 2024.

 

ds4 braon.jpg

 

DS automobiles je postao još jedan od brendova u nizu koji u budućnosti planira prodaju samo električnih automobila. Istina, DS od 2019. prodaje elektrifikovane automobile, ali radikalnu promenu, odnosno prelazak na proizvodnju isključivo električnih automobila namerava da realizuje od 2024. godne. Kompanija nije otkrila mnogo detalja osim potvrde da će ''ojačati'' svoju ponudu nudeći električnu verziju modela DS 4. Nakon toga će biti predstavljen novi dizajn te će se pokrenuti prvi 100% električni projekat iz Stellantisa baziran na STLA Medium platformi.

 

Modeli bazirani na pomenutoj platformi biće dugi između 4.200 i 5.000 mm te će imati baterije kapaciteta između 87 i 104 kWh, koje će omogućiti domet do 700 km. Budući model će sadržavati ''izvanrednu tehnologiju i poboljšanja'' i ponudiće ''tehničke funkcije koje će savršeno odgovarati DS-ovim kupcima''. ''Automobilska industrija se menja široko i brzo. Kao pionir, kompanija DS Automobiles je predvidela ovaj potez pa je elektrifikacija u centru naše strategije'', izjavila je direktorka DS-a Beatrice Foucher. Ona je dodala da je odlučila da ubrza razvoj električnih vozila kako bi se ''kreirala nova 100% električna umetnost putovanja, poželjna u smislu zabave, kvaliteta i performansi''. Ovaj ''izazovni električni plan'' će početi da dobija svoj oblik 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: DS 4 premijera u Parizu

 

Francuski premium brend je na tržištu od 2014. godine, ali upravo DS4 bi mogao celu marku (izdvojenu iz Citroena) podići na visine koje nije dohvatila sa prethodnim DS automobilima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. DS 4

 

DS je uveren da može uzeti delić unosnog premium hatchback kolača sa novim DS 4. Oštrog izgleda, ovaj novi hibridni porodični automobil mora da se popne na veliku planinu kako bi ubedio ljude da se udalje od uobičejnih izbora u vidu Audija A3, BMW Serije 1 ili Mercedesa A Klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: DS 9 E-Tense 360

 

Hibridna luksuzna limuzina sa 360 konja, koja ide u segment zajedno sa E klasom ili Serijom 5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 7 Crossback Elysee za francuskog predsednika

 

219874-ds 7 01.jpg

 

U floti francuskog predsednika Makrona se sada nalazi i specijalni DS 7 Crossback Élysée. Osnova je DS 7 Crossback E-Tense 300, pri čemu je automboil dugačak 4.790 mm zahvaljujući 200 mm dužem međuosovinskom rastojanju.

 

219875-ds 7 02.jpg 219876-ds 7 03.jpg

 

Vozilo je blindirano, a između ostalog ima i držač zastave, crveno-plava trepćuća svetla, Ink Blue boju, RF oznake, posebne 20-inčne točkove, Basalt Black kožni enterijer, alkantaru, bežični smartphone punjač i dva individualna zadnja sedišta sa el. podešavanjem, grejanjem i ventilacijom. Plug-in hybrid pogon kombinuje PureTech motor i dva elektromotora, a tu su i baterije od 13.2 kWh. Kombinovana snaga iznosi 300 konja i 520 Nm, dok je pogon na sva četiri točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 3 Crossback E-Tense sa dužom autonomijom

 

220445-ds3 crossback.jpg

 

Nakon Peugeota e-208 i e-2008, i električni DS 3 Crossback E-Tense je za modelsku godinu 2022 dobio nešto dužu autonomiju. Zahvaljujući promenama (nova toplotna pumpa, Continental gume sa manjim otporom kotrljanja, izmenjeni prenosni odnosi u menjaču), domet sa jednim punjenjem baterija od 50 kWh je povećan sa 320 na 341 km (po WLTP-u). Cene za ovaj model u Francuskoj startuju od 31.600 evra, sa uključenim subvencijama. DS 3 Crossback E-Tense je dugačak 412 cm, raspolaže sa 136KS, a kupcima su dostupne i brojne opcije koje se tiču personalizacije eksterijera i enterijera. Na kraju, što se tiče električnih automobila Stellantis grupe, i Opelovi električni modeli Corsa-e i Mokka-e su za 2022. takođe dobili duži domet (plus sedam odsto), što u praksi znači da Corsa-e sa jednim punjenjem sada prelazi 359 km a Mokka-e 338 km (opet po WLTP-u).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 9 E-Tense 250

 

ds 9 02.jpg

 

DS Automobiles je proširio paletu svoje luksuzne limuzine DS 9 koja je sada dostupna i u novoj verziji E-Tense 250.

DS 9 E-Tense 250 ima hibridni pogonski sistem, sa kombinacijom PureTech benzinca sa 200KS, elektormotora sa 109KS i baterija od 15.6 kWh, pri čemu je moguća i vožnja samo u elektro modu (do 70 km).

 

ds 9 01.jpg

 

Najveća brzina je ograničena na 240 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je samo 1.1 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 26 grama po km. DS 9 E-Tense 250 je dostupan sa paketima opreme Performance Line+ i Rivoli+, pri čemu već i prvi između ostalog ima prednji gril u crnoj boji visokog sjaja, 19-inčne alu točkove i enterijer sa crnom alkantarom i šavovima u boji zlata. Verzija Performance Line+ u Francuskoj košta 58.000 evra, a skuplji Rivoli+ može da se kupi po ceni od 60.900 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: DS 9

 

DS9 je najskuplja limuzina postavljena iznad luksuznog SUV-a DS7 Crossback. DS9 je naslednik nekadašnjeg Citroena C6.

DS je referenca na oznaku inovativnog DS19 kojeg je Citroen proizvodio od 1955. do 1975. godine. Skoro 35 godina kasnije Citroen je ponovo upotrebio DS oznaku predstavljajući luksuzni podbrend, a 2010. godine Citroen DS3 je lansiran kao prvi luksuzni model novog podbrenda. Pratili su ga DS4 i DS5. Tokom 2015. godine, tokom DS5 restajlinga, brend DS je potpuno ''odvojen'' od Citroena:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2022. DS 9

 

Očigledno da je prilično upečatljiv na putu. Ima veliku masku hladnjaka zajedno sa trakom po sredini haube - baš kao što ćete videti na Mercedesu Maybach! Postoje nabori sa strane i puno hroma pozadi. Ustvari, zadnji deo podseća na E-klasu!

Kada uđete unutra videćete i osetiti gomilu matrerijala nalik plišu, kao i veliki infotainment i digitalnu instrument tablu. Međutim, ne rade tako brzo... Što se tiče performansi, najjači DS 9 je opremljen sa 1.6 turbo-benzinskim motorom zajedno sa dvostrukim električnim motorima. To sve zajedno daje 360 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...