Jump to content
FAS Goran
Ivan

Citroen DS5 / C5 / DS7 Crossback / DS Automobiles

Recommended Posts

cargurus.jpg CarGurus: DS 9

 

Ovaj auto je za sve one kojima treba veliki poslovni auto, ali su im više dosadili BMW Serije 5, Audi A6 ili Mercedes E-Klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS Automobiles želi da razvija automobile bez klasičnih kočnica

 

222328-ds e 04.jpg

 

Ako se pitaju dizajneri i inženjeri francuskog proizvođača luksuznih sportskih automobila DS Automobiles, ali i rukovodstvo trkačke serije Formule E, u skorijoj budućnosti zaustavljanje automobila neće zavisiti o diskovima i pločicama kočnica, već isključivo o elektromotorima s mogućnošću regenerisanja kinetičke energije. Naime, nedavno je javnosti predstavljen novi bolid Formule E, koji nema zadnje klasične kočnice, već koči samo regenerativno, a istu tehnologiju je ugradio i DS u svoj novi koncept.

 

222325-ds e 03.jpg

 

DS E-Tense Performance je prikazan kao prvi koncept drumskog automobila na svetu koji nema klasične kočnice. Na svim točkovima ovog automobila se nalaze sistemi regenerativnog kočenja, koji uz pomoć ugrađena dva elektromotora mogu da potpuno zaustave automobil kao i klasične kočnice. Reč je o sistemu regenerisanja kinetičke energije u električnu, snage čak 600 kW.

 

222326-ds e 02.jpg

 

U DS-u kažu da bi regenerativno kočenje uskoro moglo da postane jedina metoda zaustavljanja automobila. Koristi od toga bi bilevišestruke - osim što će pomoći pri dopunjavanju baterije električnih vozila, ukinuće potrebu za kočionim diskovima i pločicama.

 

222327-ds e 01.jpg

 

Taj potez će smanjiti i zagađenje okoline. Procene govore da oko 55% zagađenja vazduha koje stvaraju klasični automobili dolazi od čestica koje ne stvara izduv, dakle od guma, kočnica i slično. Gvozdena prašina iz klasičnih kočnica stvara i do 20% tog zagađenja, a veoma je opasna za zdravlje ljudi, pogotovo za one koji i inače imaju respiratornih problema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. DS 9

 

Luksuzna limuzina iz Francuske koja treba da odvrati deo ljudi od istih takvih nemačkih modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: DS 4 E-Tense

 

Novi DS 4 ne samo da je moderan, već je i u plug-in hibridnom obliku. Ima zadivljujuću ekonomičnost goriva, i goooooomilu hroma svuda :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpgMarekDrives: DS4 E-Tense

 

Bliski je rođak Peugeota 308 (ima isti pogon kao 308 GT Pack), ali što se oblika tiče bliži je BMW-u X2, Lexusu UX ili Mercedesu GLA. DS4 se može poručiti u ovoj ''hečbek'' verziji ili kao Cross, koji ima komade crne plastike svuda okolo, pa bi zato trebalo da više liči na crossover:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro obnovljeni DS 7 Crossback

 

ds7 crossback.jpg

 

DS Automobiles najavljuje da će 27. juna promovisati obnovljenu verziju modela DS 7 Crossback. Prošlo je već pet godina od kada je DS 7 Crossback prvi put predstavljen pa će restilizacija pomoći da ovaj model ostane dovoljno svež i nekoliko narednih sezona.

 

Što se izmena stajlinga tiče, očekuju se nova prednja svetla (nešto tanja od onih na aktuelnom modelu), veća prednja maska sa drugačijom šemom, doterani prednji branik i otvori za vazduh, kao i nešto šira zadnja svetla. U unutrašnjosti neće biti značajnih promena, osim stvari poput unapređenog softvera za ekran infotainment sistema i digitalnu instrument tablu. Podaci o gami DS 7 Crossbacka modelske godine 2023. još nisu zvanično poznati, ali se očekuju benzinci sa 130KS i 180KS, kao i plug-in hybrid sa pogonom na prednje točkove i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni DS 7

 

ds 7 2023 08.jpg

 

DS 7 je evolucija prvog 100% dizajna DS automobila otkrivenog 2017. godine, DS 7 Crossbacka, koji je projektovao novi duh avangarde. Poznat po svojoj unutrašnjosti bez premca, izuzetnoj prefinjenosti i najsavremenijoj tehnologiji, DS 7 Crossback je otvorio put novim razvojima, koje sada oličava Novi DS 7.

 

ds 7 2023 07.jpg

 

Karakter novog DS 7 je formiran od nekoliko zapanjujućih detalja. Uvek elegantan, novi DS 7 donosi više dinamike sa oštrijim, strukturnijim linijama i koherentnim dizajnom. Potpuno nova prednja strana se ističe oštrijim linijama kako bi se razvila ravnoteža svake karakteristike. Tim DS Design Studio Paris je blisko sarađivao sa proizvodnim timom u fabrici u Miluzu u Francuskoj kako bi postigao izuzetne rezultate u pogledu kvaliteta i čvrstoće.

 

ds 7 2023 06.jpg

 

Svetlosni potpis se razvija sa još izražajnijim izgledom. Kombinacija novih tanjih DS Pixel LED Vision 3.0 farova i DS Light Veil dnevnih svetala je besprekorna i izvedena je u duhu visoke mode. DS Wings i maska su veći, a donji deo je redizajniran u nizu boja u zavisnosti od modela. Tanja LED zadnja svetla sa efektom vrtloga su takođe redizajnirana sa tamnom metalik završnom obradom. Oni naglašavaju jedinstveni izraz novog DS 7. Poklopac prtljažnika i značka su prerađeni oštrijim linijama, dok slova DS Automobiles zamenjuju prethodni ''Crossback'' da bi se označila vizuelno rastegnuta zadnja strana novog DS 7.

 

ds 7 2023 05.jpg

 

Točkovi igraju ulogu u karakteru profila sa novim aluminijumskim felnama od 19 inča, koje su aerodinamičnije i imaju dizajn koji ima za cilj da pojača utisak veličine, kao i ekskluzivne alu felne od 21 inča, sa izrezbarenim tehničkim dizajnom, ekskluzivnim za novi DS 7 E-Tense 4x4 360. Okviri stakala i krovne rešetke nude se u varijanti u sjajnoj crnoj boji kako bi se naglasila dinamika siluete.

 

ds 7 2023 04.jpg

 

Kao i najveće pariske modne kuće, DS Automobiles poklanja posebnu pažnju izboru materijala i načinu na koji se oni tretiraju. Unutrašnjost novog DS 7 je stvorena da svako putovanje učini drugačijim. Vrhunac prefinjenosti, novi DS 7 OPERA se nudi u dve boje Nappa kože: bazalt crnoj i biserno sivoj. Na širim prostranstvima, najkvalitetniji deo kože dodaje prirodan i očaravajući dodir unutrašnjosti. Nove presvlake predstavlja privlačni, vidljivi i taktilni rezultat, posebno drapiranu Nappa kožu na instrument tabli i panelima vrata. Bez šavova ili spojeva zadržavaju osećaj i izgled prirodne kože. Pažnju posvećenu detaljima ovog enterijera pokazuju i biserni šavovi koji se nude u novoj beloj i Zephir bojama, volan od pune kože, reljefni umeci ''Clous de Paris'' - sinonim za DS Automobiles - i presvlake ponuđene u biserno sivoj boji.

 

ds 7 2023 03.jpg

 

Prefinjenost je takođe prisutna u unutrašnjosti Rivoli koja uvodi bazalt crnu boju i ima ušivenu podstavljenu oblogu koja je kombinovana sa kožnim presvlakama Claudia, koji imaju izraženije zrno kože.

Unutrašnjost Performance Line ima dublju crnu boju sa tekstilom od mikrovlakana Alkantara i zlatnim i karminskim dodirima koji naglašavaju dinamičan izgled.

Unutrašnjost Bastille je osvežena novom DS Canvas završnom obradom i bazalt crnom zrnom inspirisanom krljuštima na ribljoj koži.

 

Kao multienergetski brend sa najnižim emisijama CO2 u Evropi u poslednje dve godine i višestrukim šampionom Formule E, DS Automobiles je odlučio da ponudi novi DS 7 sa nizom pogonskih jedinica, uključujući tri plug-in hibrida sa 225 KS, 300 KS i 360 KS.

Novi DS 7 E-Tense 225 ima PureTech 180 benzinski motor i elektromotor od 110 KS koji je ugrađen u osmostepeni automatski menjač. Novi DS 7 E-Tense 4x4 300 i DS 7 E-Tense 4x4 360 imaju pogono na sva četiri točka sa PureTech 200 motorom, kao i elektromotorima od 110 KS i 112 KS na svakoj od osovina. 360 model je podešen od strane DS Performance. 130 BlueHDi pogonska jedinica će takođe biti dostupna. Nova baterija od 14.2 kWh daje do 65 km sa nultom emisijom u WLTP mešovitom ciklusu i do 81 km u gradskom ciklusu. Vreme punjenja je oko dva sata na punjaču od 7.4 kW.

 

Novi DS 7 E-Tense 4x4 360

Duh grandioznog putovanja DS Automobiles-a je oličen u novom DS 7 E-Tense 4x4 360. Da bi pratio nalet snage (motor od 200 KS, prednji elektromotor od 110 KS i zadnji elektromotor od 112 KS), novi DS 7 E-Tense 4x4 360 uživa u specijalnom podešavanju od strane DS Performance radi optimizacije upravljanja energijom. Šasija je spuštena za 15 mm, trag točkova je širi (+24 mm napred, +10 mm pozadi), a prednje kočnice su prečnika 380 mm sa čeljustima DS Performance. Novi 21-inčni Brooklyn točkovi su dodati novoj Lacquered Grey boji koja naglašava posebne obline i harizmu ovog modela. Ubrzanje od nule do 100 km/h se postiže za 5.6 sekundi. Infotainment sistem je jedna od najvećih promena za novi DS 7 sa uključivanjem DS Iris sistema. Ovo novo rešenje uvodi potpuno prerađeni interfejs, koji je potpuno konfigurabilan, reaktivan i besprekoran i podržan prirodnim prepoznavanjem glasa.

 

Redizajnirani 12-inčni ekran osetljiv na dodir visoke rezolucije sadrži meni sastavljen od vidžeta za pristup svim njegovim funkcijama jednim pokretom: za kontrolu povezane navigacije, ventilacije, digitalnih audio izvora i informacija o putovanju. Ovaj veliki ekran takođe omogućava prikazivanje pogleda napred i pozadi, koje obezbeđuju nove digitalne kamere visoke rezolucije i pristup funkciji Mirror Screen preko Wi-Fi mreže. Nova velika digitalna instrument tabla od 12 inča, sa ekranima koji se mogu menjati i personalizovati, sadrži osveženu grafiku sa svim vitalnim informacijama kao što je protok energije na plug-in hibridnim verzijama. Novi DS 7 takođe nudi tehnologiju za veću udobnost i opuštanje, kao što su DS Active scan Suspension i DS Night vision.

DS Active scan Suspension je sistem amortizacije koji kontroliše kamera i koji je potpuno jedinstven u svojoj klasi. Podešava svaki točak nezavisno prema nesavršenostima na kolovozu. Uz DS Night vision, infracrvena kamera čisti kolovoz i njegove ivice da bi otkrila bicikliste, pešake i životinje na udaljenosti do 100 m. Vozač prima informacije na novom digitalnom displeju instrumenata visoke rezolucije, pojačanom posebnim upozorenjem u slučaju opasnosti.

 

Bezbednost je optimizovana uz DS Driver attention monitoring i poluautonomnu vožnju DS Drive assist nivoa 2. DS Driver attention monitoring analizira nivo pažnje vozača pomoću dve kamere. Prvi proverava ponašanje automobila u okolini, a druga, postavljena licem prema vozaču, dijagnostikuje gde gleda i njihovo lice i pokrete očnih kapaka. Novi DS 7 je opremljen DS Drive assist, adaptivnim tempomatom koji može da pokrene zaustavljanje i ponovno pokretanje bez intervencije vozača.

 

ds 7 2023 02.jpg

 

Novi DS 7 E-Tense 4x4 360 La Premiere

Ograničeno izdanje novog DS 7 E-Tense 4x4 360 La Premiere se nudi na lansiranju. Baziran na novom DS 7 E-Tense 4x4 360 Opera, uvodi novu sjajnu crnu oštricu prednjeg branika, crne monograme i značke i sjajnu crnu završnu obradu na DS WINGS, prednjem grilu, okvirima stakala i krovnim šipkama.

 

ds 7 2023 01.jpg

 

Unutrašnjost je dostupna u bazalt crnoj i biserno sivoj. Biće ponuđen u četiri boje: Lacquered Grey, Perla Nera Black, Platinum Grey i Crystal Pearl. Novi DS 7 se pravi u Miluzu (Francuska) i biće dostupan za naručivanje tokom avgusta 2022. godine, a prvi modeli će se pojaviti u DS salonima od septembra 2022. godine.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: DS 4 E-Tense

 

Jedna stvar koja je sigurna u vezi sa ovim autom su luksuzne aspiracije brenda, tako da ga možete videti kao rivala Audiju A3, BMW-u Serije 1 ili Mercedesu A-Klase.

Međutim, s obzirom na njegov pomalo nekonvencionalan dizajn jer je pola SUV-pola hatchback, možete ga videti i kao rivala za SUV-ove pomenutih brendova, kao što su Q3, X2 ili GLA. U svakom slučaju je prilično jedinstvena ponuda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2022. DS 4 E-Tense

 

Ovo je verovatno najbolji DS do danas - napravljen je da bude konkurencija Mercedesovoj A klasi, BMW Seriji 1, ali i Golfu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i serijski DS E-Tense Performance

 

222328-ds e 04.jpg

 

Serijska verzija DS E-Tense Performance prototipa od 805KS bi mogla da postane realnost, ali bi to bio automobil samo za stazu, i to u ograničenoj seriji i prepun tehnologije Formule E. Sa vremenom od 0-100 km/h od samo 2 sekunde, ovaj električni automobil bi bio jedan od najbržih ikada proizvedenih, ali bi imao ''veoma visoku'' cenu, kaže za britanski Autocar generalna direktorka DS-a Béatrice Foucher (Beatris Fušer).

 

222325-ds e 03.jpg

 

Koncept je predstavljen u februaru ove godine kao deo razvojnog projekta sa inženjerima Formula E tima DS Techeetah, u kome francuska firma ima veliki udeo. E-Tense Performance ima motor od 335KS napred i motor od 469KS pozadi, koji u kombinaciji daju 805KS.

 

222326-ds e 02.jpg

 

Foucher navodi: ''Nikada ne bismo išli na sportske automobile, to nije pozicioniranje brenda, ali na kraju dana kada su svi videli (DS E-Tense Performance) prototip, rekli smo ok, bilo bi dobro kada bismo mogli da napravimo jedan, ili da prodajemo ovaj tip automobila'', ali odluka još nije doneta. Ona je dodala: ''Ako donesemo odluku, ugradićemo tehnologiju [koju smo naučili iz] Formule E, tako da to znači da, u smislu homologacije, ne bi ga bilo moguće homologovati za put, tako da bi bio samo za stazu, a ako napravite automobil za stazu to bi bilo u veoma malim količinama, i veoma visokim troškovima i cenama. Ne znam da li postoji dobra jednačina za to, ali svima se automobil dopao, pa ćemo morati da vidimo.''

 

222327-ds e 01.jpg

 

Upitana da li bi proizvodna varijanta mogla da izvuče ideje i tehnologiju iz sportskih brendova unutar Stellantis grupe, kao što je Alfa Romeo, Foucher kaže: ''Očigledno ono što Stellantis dizajnira u smislu tehnologije, uopšteno govoreći, odgovara svim premium brendovima, tako da da u smislu pogonskog sklopa, baterija i električnih modela.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 3 restajling

 

228336-ds3 06.jpg

 

DS Automobiles je u Francuskoj prikazao restajling verziju kompaktnog krosovera DS 3 (prvi put se pojavio 2018. godine kao DS 3 Crossback), koji je ovom prilikom izgubio dodatak u nazivu Crossback. Dakle, doterani DS 3 odlikuju određene vizuelne prmene, novi infotainment sistem i revidirana paleta pogonskih agregata. Takođe, potpuno električni DS 3 E-Tense ima više snage nego ranije i nešto veći domet.

 

228337-ds3 05.jpg

 

Kao i ranije, i DS 3 za novu modelsku godinu će moći da se dobije u benzinskim, dizel i EV varijantama. To znači da uz 1.2 PureTech 100 benzinac sa šestostepenim manuelnim menjaćem, 1.2 Puretech 130 benzinac i 1.5 BlueHDi dizel sa osmostepenim automatskim menjačem, u ponudi ostaje DS 3 E-Tense, ali sa novim električnim motorom i baterijom od 54 kWh. Tako restajling DS 3 E-Tense raspolaže sa 156KS i 260 Nm obrtnog momenta, što je povećanje od 20KS u odnosu na svog prethodnika. Nešto veća baterija (54 kWh umesto 50 kWh) uz mala poboljšanja u efikasnosti i aerodinamici rezultiraju povećanim dometom od 402 km. Putem punjača od 100 kW, baterija može da se napuni od 0% do 80% za 25 minuta.

 

228333-ds3 04.jpg

 

Stilske izmene nisu velike, a odnose se na prednji branik, moderniju i standardnu LED grafiku prednjih farova (opciono DS Matrix LED Vision), malo izmenjenu masku sa manje hroma oko nje i novu lakiranu crnu traku oko zadnjih svetala. Na to treba dodati novi dizajn alu točkova od 17 inča ili 18 inča, kao i širu paletu boja (nove boje su Diva Red i Lacquered Grey). Sve se inače mogu mogu kombinovati sa Perla crnim ili Carat sivim krovom, za klijente koji žele dvotonski izgled.

 

228334-ds3 03.jpg

 

Promene u enterijeru su fokusirane na novi DS IRIS infotainment, sa dvanaest kvadratnih vidžeta na ekranu osetljivom na dodir od 10.3 inča, kao i naprednim prepoznavanjem glasa koji podržava 40 jezika. Novi ekran je kombinovan sa podesivom 7.0-inčnim digitalnim instrument tablom i head-up displejom.

 

228338-ds3 02.jpg

 

Opcioni audio sistem Focal Electra od 515W ima 12 zvučnika, uključujući sabvufer i TNF visokotonce. Osim toga, tu je i novi volan sa drugačijim podešavanjem za integrisane kontrole. U zavisnosti od varijante, opcije presvlake uključuju Silicijum sivu Peruzzi tkaninu, alkantaru, Bazalt crnu, Pebble sivu ili Bazalt crnu Nappa kožu, pri čemu prednja sedišta mogu da imaju grejanje i masažu.

 

228335-ds3 01.jpg

 

Standardni bezbednosni paket između ostalog uključuje pomoć pri održavanju trake i prepoznavanje saobraćajnih znakova, dok su opcione funkcije poput Visio Park 2 (kamera od 360 stepeni), prošireno prepoznavanje saobraćajnih znakova i DS Drive Assist (kombinuje prilagodljivi tempomat i pomoć pri održavanju trake) doprinose autonomiji Nivoa 2. Narudžbine u Francuskoj su počele 27. septembra, a cene se tamo kreću od 30.100 evra za osnovnu benzinsku verziju, od 34.700 evra za bazni dizelaš i od 41.700 evra za električni E-Tense.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg Autotrader: 2023. DS7

 

U restajlingu DS je skinuo ono ''Crossback'' u nazivu ovog auta - i nije to uradio bez razloga:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 4 restajling

 

228580-ds4 2023 04.jpg

 

DS Automobiles je za novu modelsku godinu pripremio seriju izmena za hatchback DS 4 (uključujući DS 4 Cross). Ovo uključuje izmenjenu strukturu opreme, uz novi top paket Opera, plus povećani EV domet do 62 km za plug-in hibridni DS 4 E-Tense 225.

 

228581-ds4 2023 03.jpg

 

DS Automobiles navodi da je kod PHEV verzije ''poboljšana kontrola softvera'' omogućila povećanje njegovog EV dometa za 13%. To znači da DS 4 E-Tense sada može da pređe pomenutih 62 km u električnom režimu prema WLTP kombinovanom ciklusu, dok je njegov prethodnik u tom režimu prelazio 55 km.

 

228583-ds4 2023 02.jpg

 

Plug-in hibridni pogon u DS 4 E-Tense 225 raspolaže sa kombinovanom snagom od 225KS i 360 Nm obrtnog momenta. Doterani DS 4 takođe ima koristi od revidirane strukture asortimana, slična nedavno obnovljenim SUV-ovima DS 3 i DS 7. Najvažniji dodatak je nova oprema Opera, koja se nalazi na vrhu DS 4 i DS 4 Cross asortimana u smislu luksuza i tehničkih karakteristika. Odlikuju ga Criollo Brown Nappa koža, prednja sedišta koja nude funkcije grejanja, hlađenja i masaže, pa krovni otvor, električna vrata prtljažnika, podloga za bežično punjenje, aluminijumske pedale i DS Active Scan oslanjanje. U ponudi je i poluautonomni DS Drive Assist 2.0 sistem, ali kao opcija.

 

228582-ds4 2023 01.jpg

 

Performance Line i Performance Line + sportskog izgleda podrazumevaju crni tretman za DS amblem na prednjem grilu, plus oznake DS 4 i E-Tense na vratima prtljažnika, u kombinaciji sa teksturiranom crnom oblogom na vratima. Paket Bastile sadrži spoljašnje akcente u sjajnoj crnoj boji, unutrašnju oblogu od bazalt crne boje, PolyAmbient osvetljenje, zatvorenu centralnu konzolu i dva USB porta pozadi. DS 4 i DS 4 Cross su i dalje dostupni sa benzinskim, dizel motorima i plug-in hibridnim pogonima. Cene u Francuskoj se kreću od 33.450 evra za benzinski DS 4 PureTech 130, od 34.400 evra za dizel DS 4 BlueHDi 130, i od 41.100 evra za elektrifikovani DS4 E-Tense 225.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: DS7 Crossback

 

SUV-Crossover koji pretenduje da bude proglašen za najudobnijeg u klasi. DS Automobili kao derivat PSA grupacije, današnjeg Stelantisa - predstavljaju luksuzni podbrend ovog velikog proizvođača automobila. DS7 Crossback pleni sjajnom završnom obradom i luksuznim detaljima koji nisu uobičajeni u ovoj klasi vozila. Ponuda prostora je takođe na sjajnom nivou, kao i praktičnost. Kako se vozi i šta mu zameramo, pogledajte u najnovijem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS 3 restajling na sajmu u Parizu

 

Nema više Crossback u imenu, i kažu u komentarima da košta 50.000 evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: DS 4 Cross

 

Pomalo ekscentričan, otmen i namerno francuski - DS 4 Cross. Ovo ''Cross'' treba da naglasi njegov avanturistički duh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu novi DS SUV kao rival Audiju Q5

 

ds_aero 1.jpg

 

DS Automobiles za 2024. godinu palnira veliki SUV, koji će se u gami smestiti iznad DS 7 modela i blisko će odražavati Aero Sport Lounge concept iz 2020. (na slici). Novi SUV će upotpuniti gamu automobila ovog brenda, koja počinje sa DS 3 i uključuje DS 4, DS 7 i DS 9. Dok je DS 7 rival Audiju Q3, novi model će verovatno konkurisati Audiju Q5, koji zauzima vitalni segment za britansko i evropsko tržište.

 

Novi SUV, koji je već prošao opsežna testiranja, biće manji od Aero Sport Lounge concepta, koji je dugačak pet metara. Ali dizajn serijskog automobila blisko odražava onaj sa koncepta, potvrđuje šefica DS-a Beatrice Foucher. ''Silueta je inspirisana konceptom, a nalazi se između hatchbacka i SUV-a“, rekla je ona, dodajući da bi unutrašnjost - koja tek treba da bude otkrivena - mogla da se opiše kao ''veoma privlačna za oči''. Novi DS će ponuditi domet od oko 430 milja (690 km) i verovatno će koristiti veću, napredniju verziju nove baterije koja je nedavno primenjena na električni DS 3.

 

Uporedo sa novim SUV-om biće lansirana i električna verzija DS 4, nadovezujući se na prethodnu obavezu kompanije da predstavlja samo električne modele od 2024. S obzirom na relativnu mladost DS-a, Fušer je rekla da je firma imala priliku da povede kupce na put elektrifikacije, što je bilo izazovnije za etablirane brendove sa SUS motorima. ''Ovo je velika prednost što nismo toliko poznati'', rekla je ona. ''Možemo privući ljude pričom o elektrifikaciji. Ovo je Tesla uradio. Imamo prostora da kreiramo priču. To je razlog zašto smo prvi Stellantis brend koji je lansirao novu bateriju i pogon na DS 3, tako da smo lideri u kompaniji.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: DS 4

 

Druga generacija kompaktnog premium hatch-a DS 4 verovatrno zaslužuje više pažnje nego što će dobiti. Ovo je najinteresantniji i najizrazitiji automobil u segmentu tržišta kojem pripada. Tu su oštar izgled, izuzetna kabina - i opcija pametne tehnologije. PHEV (plug-in hibrid) tehnologija motora je tu za onoga ko želi.

Ukratko, ima mnogo toga da vam se dopadne kod ovog auta ako vam ne smeta njegova premium cena:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: DS 7

 

DS7 svakako igra na kartu dizajna, a restajlingom donosi potpuno nova zadnja svetla zajedno sa 3D oznakom brenda DS. Verzija u videu dolazi sa crnom oblogom oko lukova točkova, krovnih šinama i hromiranim okvirom prozora. Ali zvezda restajlinga je potpuno nova maska (rešetka) hladnjaka sa. Tu su i novi farovi i dnevna svetla.

Ali, dok je izgled spolja prilično impresivan, iznutra je drugačija priča. Jasno je da je DS pokušao da dizajn enterijera učini jedinstvenim, al' čini se da je više pažnje bilo da se eto bude drugačiji nego kvalitetniji:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je vec pisano na forumu, ali ajde da pitam. Razmatram da uzmem DS7, pa reko da vidim kakva su iskustva ljudi?

Kakva je situacija sa delovima, posto nema  predstavnistvo ovde?

I da li moze da radi myDS app u Srbiji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@druser

Covek od koga sam kupio peticu, uzeo je sebi upravo DS7 pre toga. Mogu da te povezem sa njim, pa da ti prenese iskustva ako ga ne bude mrzelo. 

U pitanju je DS7, 180 KS dizel automatik, paket opreme Opera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...