srki1003 0 Posted July 17, 2012 Pozdrav drugari.Zanima me da li neko od vas zna koji servis je dobar za skidanje i iskljucicanje DPF filtera?Imam problem nekad mi kad izbacim u ler u voznji obrtaji poskakuju i nekad ostanu i kad stanem na 1000. u tim trenucima kad krecem i vozim malo mu treba vremena da povuce i na burdu mi kad se to desi pokazuje vecu potrosnju.Pitao sam mnoge sta bi moglo da bude..... neko kaze da je DPF a neko da je EGR ventl...Ima li neko iskustvo sa tim i zna li gde mogu to da uradim i koliko kosta ....GP 2009-to, presao je 95000 km.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 17, 2012 Meni to ne lici na dpf, idi prvo do dobrog servisa na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted September 15, 2014 (edited) Izgleda da je ipak DPF. Imate li neku preporuku za servis koji ga softverski i mehanički otklanja? Edited September 17, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted September 16, 2014 Ja sam uradio u Novaspeedu. Softversko zatvaranje EGR-a, gasenje dpf-a kao i fizicko izbijanje istog. Doduse, uz to i remap. Sve u paketu 160 e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted September 18, 2014 Hvala druže.Ja sam ipak uradio u Sve za vaš auto.Bili su mi bliži,a i nešto jeftiniji.Kod njih je sada cena za Cromu Mjt od 80 e za Bosh komjuter,100 e za neki tamo,a 120 e za Siemens.Kod mene je bio Bosh...tako da me je softversko i mehaničko skidanje Dpf(mada je skinut i katalizator...pošto su bili zajedno u tom loncu)koštalo 80 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 18, 2014 Jesi ti da liskinut kat i DPF? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted September 19, 2014 (edited) Jesi ti da liskinut kat i DPF?Jesu t.j. da lisu mi kutiju sa unutrašnjošću.Delove od katalizatora su izdvojili u kesu da se ne bi pomešali sa DPF-om.Upravo sam ga prodao... Edited September 19, 2014 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 2, 2016 (edited) 100 evropskih gasenje dpfa i egra, 120 sa remapom i dva merenja. U ns cu raditi u Safe Chip. Ima i u Bg al aj, dosta ljudi mi je preporucilo SC.. Edited November 4, 2016 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 2, 2016 Nije mnogo. U "Nova speed" su mi rekli da je oko 200e to zadovoljstvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 2, 2016 Nisam se dalje ni raspitivao pravo da ti kazem. Odgovara mi cena a verujem da decko zna da radi, bar ono koliko sam citao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 2, 2016 I ja sam na par mesta video da ih hvale. Nije lose znati... Hvala za informaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 2, 2016 Nema na cemu, javljam ti sutra utiske i kako je proslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 (edited) E sad kako oko Dpf "ukidanja" . Dali staviti cev i zavariti senzore gore ili downpipe cev koja je bolje odrađena a pitanje koliko je tu više efikasnosti kod (downpipe) jer kod njega se garantuje i neka pridobit dodatnih konja. Kakvih konja kad je prazna cev i u jednom i drugom primeru A drugo dali se kod preprogramiranja daju nastaviti parametri da se turbo neče prevrtavati previše jer posle skidanja dpf filtera nije isti tlak na izlazu turba koji je postojao pre. Edited January 21, 2018 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 21, 2018 Izvadi samo sace iz dpfa zavari i vrati na svoje mesto. Sto se tice prepunjavanja bice ga ali vrlo malo, nema potrebe menjati mapu ako to ne zelis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 jeli mnogo posla da se izbije to saće, možda ta opcija i najlakša a i izgled na tehničkom ostaje isti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 21, 2018 Odprilike se na klipu vidi koliki je posao izvaditi ga iz lonca. Deluje krto kao sace iz katalizatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 21, 2018 Nije neki posao koliko sam video.. Bar ovaj kod mene je ispao lagano.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 @dekirsto bi u 2 sata trebao da odradi dobar mehaničar. Kakvo si stanje imao posle, snaga motora, rad, potrošnja, glasnost turba ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 21, 2018 Sve je isto, mozda potrosnja malo manja, mada i to je slicno ako ne i isto. Dobijes malo drugaciji zvuk pozadi na auspuhu i napred kod dpf-a, cuje se vazduh u praznom loncu. Nista specijalno i nista sto ce ti smetati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 21, 2018 1 hour ago, Mišo165 said: Kakvih konja kad je prazna cev i u jednom i drugom primeru Prazna cev, ali različite zapremine. Nije isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 e to je sad više fizika, znači downpipe ipak bolji nego prazan dpf lonac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 21, 2018 46 minutes ago, dekirs said: Sve je isto, mozda potrosnja malo manja, mada i to je slicno ako ne i isto. Dobijes malo drugaciji zvuk pozadi na auspuhu i napred kod dpf-a, cuje se vazduh u praznom loncu. Nista specijalno i nista sto ce ti smetati. Pa šta se onda dobije? Sad ćeš reći pa ne razmišljam o DPF-u...slažem se ali ni ja ne razmišljam o DPF-u takođe... @Mišo165 ako možeš sačuvaj ceo DPF a uradi cevku sa priključcima za senzore kao što si rekao. Ako ikad dođe do toga da moraš da ga imaš na kolima za malo novca i vremena ćeš ga vratiti nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 pa šta če mi kad je skoro pa već zamašen, učestijo regeneracije sve više Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 21, 2018 (edited) Ja sam dobio 10k dinara u dzepu i mirnu glavu, potrosnju nisam merio niti se opterecujem potrosnjom, ali eto nekima je i potrosnja manja. Isto tako dobio sam i sigurnost da nece biti problema u buducnosti i da mi nece zakucati kada npr krenem na more u Grcku A da ne spominjem visak ulja u motoru od ucestalih regeneracija i potencijalne probleme zbog toga.. Edited January 21, 2018 by dekirs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 pa potrošnja sigurno da padne, ja kako gledam sad kad upali regeneraciju trenutna bude na 20 litara, a padne i snaga tad, radi ventilator na max.... Ovako motor kad se to skine treba da lakše zadiše, a možda i brže navija ubrzanje makar se nadam tako Quote Share this post Link to post Share on other sites