Jump to content
FAS Goran
srki1003

Skidanje DPF (Fap) filtera

Recommended Posts

On 4/25/2019 at 2:21 PM, neshtry said:
Joj kad su poletele kresnice i dim... Ima aparat u kolima.
To je od gradske vožnje i stalnog prekidanja reganeracije

Sa tim S1 u kolima mozes da se slikas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, da ne otvaram novu temu, imam nekoliko pitanja, izvinjvam se sto je ovako pod brojevima, voleo bih sve odgovore ako neko zna. U pitanju je 1.9mtj 88kw 8v 2007god

 

1. Ako zatvorim egr i zgasim ga softverski, hoce li se dpf brze zapusavati?

2. Da li softversko gasenje egr podrazumeva samo brisanje i ignorisanje gresaka na instrument tabli, ili to podrazumeva nesto mnogo komplikovanije oko mapiranja rada motora?

3. Ako padrazumeva neko da kazem mapiranje, promene nekih parametara, kako da znam da mi je to majstor uradio,a ne samo brisanje gresaka?

4. Ako izvadim dpf, i stavim cev, i ugasim dpf, jel moraju na tu cev da se vracaju senzori?

5. Jel moze nekad sa se vrati taj dpf i ukljuci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

- EGR vraća izduvne gasove nazad u usisnu granu. Kada ga zatvoriš oni se ne mogu vraćati, pa samim tim to nikako ne može škoditi DPF-u.

- Taj koji ti gasi EGR zna šta treba da uradi u mapi jer ćeš mu biti jedno 526. po redu kojem to radi. :D Ne briše on grešku, nego menja mapu tako da se više greška ne prijavljuje.

- Tako što ti neće sijati greška.

- Ne vadi se lonac i umesto njega stavlja cevka, nego se lonac iseče sa gornje strane, izvadi se ono što je unutra, i onda vari taj lonac i vraća nazad, baš kako bi na oko izgledalo da je sve tu i sve su sonde ubodene.

- Može. Ali, ne taj isti da se vrati, nego da se kupi drugi, nov. Cena za njega će verovatno biti jedno pola vrednosti tog auta, možda i više. Samim tim, iako može neće biti isplativo.

A, zašto bi ga uopšte vraćao?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima! Ma odkud znam, stalno prate da ce gledati kolicinu cestica na izduvu, pa da mogu da vratim dok je na tehnickom, ako to ima smisla uopste. Mere i sada nesto, ali verovatno bez nekog veceg znacaja, ali znam da mere nesto gledao sam, rekao mi je ovaj na tehnickom da sagoreva bas dobro, da ne izlazi mnogo necega na merenju, ako to ima smisla. U svakom slicaju skinuo sam danas da ocistim egr, ja ne mogu da verujem da je zapusen skoro skroz!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, raks88 said:

...stalno prate da ce gledati kolicinu cestica na izduvu, pa da mogu da vratim dok je na tehnickom, ako to ima smisla uopste.

Nema smisla. A, nema ni potrebe.

Ne postoji automatizam da čim auto nema DPF sigurno pada na tehničkom. Ako je motor ok, dizne ok, turbo ok...biće i rezultat na testu ok i bez DPF-a.

Već su išli ljudi bez DPF-a na svojim autima i merili reziltat, pogledaj malo po ovoj temi:

klik OVDE 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct zar nisu pričali da će da kuckaju dpf na tehničkom da vidi dal je prazan? 

I zar ne može da se stavi cevka umesto dpf-a? Što da zvrji prazan izgleda radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze cevka, kod mene je lakse napraviti cev posto je duzine pola metra i prava je, al u toj cevi trebaju dzekovi i senzori. Hvala na odgovoru gore, procitacu!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

 

Nema šta da ga kucka, tj. nije mu u interesu da ne prođeš tehnički jer ga je on kuckao. Pri čemu nešto ne znam da li mu je to ''kuckanje'' merodavan/tehnički dozvoljen (prihvatljiv) način kontrole.

Kad se stavi cevka onda mu je teže da se pravi ćorav, naročito ako treba fizički da slikaju DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao stručnjaka u SATu kako će ustanoviti jel  ok dpf pa zato napisao.

Aj na Delti/Bravu je vidljiv i dostupan dpf, može i slikati nego šta sa onima kod kojih je pokriven zaštitnim limovima i sakriven. Nema šanse da slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da je za TV rekao da će kuckati, al' u stvarnosti nešto ne verujem da će to raditi jer im nije u interesu. Kao i za sve druge provere, radiće samo ono što moraju i za šta sutra mogu da ih ''nategnu'' u nekoj kontroli. Ako se prođe test auto je očigledno ispravan po pitanju izduvnih gasova...pa ne znam ni kako bi utemeljili obaranje auta koji je prošao test.

Ili misle i da mu ne rade test ako mu prethodno zvučna nota kuckanjem nije odgovarajuća...al' nisu ti radnici na tehničkom ovlašćeni da budu sluhisti :D 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja citao, ni po Evropi jos uvek nemaju resenje za ovo. Prosto, samo mogu da utvrde prisustvo dpf-a, i ako ga ima, onda moraju da te puste, pa taman izlazio iz auspuha uranijum. "Kuckanje" ne sme da bude metoda. Pricaju o tome da kace auto na dijagnostiku, da vide jel izgasen dpf, al i to je pitanje kada i kako.

 

Elem, do sada mi je auto radio ok, ali imam utisak da u poslednje vreme malo losije vuce, malo vise dimi. Za mesec dana 2puta mi se desilo da auto nece da prmi gas kada ga upalim, padnu obrtaji na 600-700, i gusi se, i tako 7,8sek. Posto sam imao u planu da izgasim egr i dpf, a u mom malom gradu niko od servisa se nije proslavio, jos uvek skupljam informacije sta mi je bolje. Dok prelomim da izgasim, danas ipak odlucim da sam ocistim egr, mislio sam da cu brze, al uspeo sam za 2,3 sata sve da zavrsim, ocistio sam ga dobro. A kakav je bio- nisam mogao da verujem, pun garezi, haos, blokirao i nije hteo da se vraca. Uglvnom, siguran sam da auto sad ide dosta bolje, bolje prima gas, i na punom gasu ne dimi skoro ni malo. Necu jos dirati egr i dpf, dok se ovako ponasa. E sad, da li je ono neprimanje gasa bilo zbog egr-videcemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E voleo bi da mi ga kucnu u DPF, taman da im se raspadne tamo na tehničkom na šelne i šrafove pa da ih tužim da su mi uništili auto. De će bre u DPF da ga kuckaju, pa to ko u 00 da ga diraju...ak se ritne desnim točkom direkt će ih u glavu.

 

Šalu na stranu, ako ćeš da DPF gasiš i skidaš - samo kako ne neša rekao. Da ne bude da ga samo ugase softverski i ostave mu saće pa ti napravi čarlamu sa pritiskom jer se ne čisti (jelte ugašen softverski) a ni obratno - da ga izvade pa ti softverski ne srede, izbiće ti oči upaljen senzor na tabli. 

 

Kada su pojedinci prošli i obesmislili pregled izduvnih bez DPF-a, a pri tome da su im vozila ispravna, onda nemaš brige. 

Moraš malo da auto produvaš na AP-u i imaš duže kilometraže, sve ispod 10km je ubistveno za dizele, pogotovu ove sa DPF-om i sa sistemom čišćenja kao što ima Bravo. 

Čisti EGR ako si baš u tom sistemu vožnje i preventivno sipaj aditiv za regeneraciju/čišćenje DPF-a, ako planiraš da ga fabrički zadržiš. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo cevke umesto DPF-a, valja napomenuti da motor i sam zvuk izduva postanu prilicno glasniji, nije samo ima cevka - nema cevka (kako bi Brnaba to rekao). Da nije tako Milutinac bi vec imao tu donju pipu aka downpipe...

 

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...