Mišo165 6 Posted January 21, 2018 da li bi se moglo unutrašnjost Dpf izbiti samo Dpf saće deo a katalizatorski deo pustiti unutra ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 21, 2018 Zbog radi čega??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 21, 2018 Ni zbog radi zašto!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 21, 2018 2 hours ago, Dezurni said: Zbog radi čega??? radi kao neke funkcija katalizatora . Da se malo priguši zvuk a možda i manje mogućnosti prevrtavanja turbine, dalje nema ništa do zadnjeg lonca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 22, 2018 uzmes ti lepo ugasis softverski DPF, onda skines DPF i umesto njega stavis obicnu cev i uzivas. Ne bi trebalo da imas razlike u zvuku, bar ja nisam imao (Stilo mjet 120ks) Zasto prvo gasenje pa vadjenje? -Da ne bi bio u situaciji da ti radi regeneraciju na "zivo" bez dpf-a kao sto se meni desilo ja sam svoj DPF prodao za nekih 80e a toliko me je izaslo gasenje DPF-a, EGR-a i chip kod Safeta pre par godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 22, 2018 ne znam verovatno ču raditi samo vađenje dpf budže a onaj deo kata ostaviti unutra da izgleda dpf kao na svom mestu zbog tehničkog. Gledaju kod nas sve više i više a samo cev se dosta primeti. Vađenje je 70 €, a gašenje programski 100 € ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 22, 2018 Ne možeš izvaditi jedno a ostaviti drugo. Mislim fizički možeš obzirom da su saća razdvojena ali pošto je proces regeneracije takav da se ubrizgavanjem "živog" goriva podiže temperatura kompletnog tog kućišta/lonca (kat+dpf) te spaljuju nečistoće, cenim da će nastati vrlo brzo začepljenje na kat saću kada se isključi softverski regeneracija. Ili vadiš sve il ne diraš ništa 2 Danilo1 and hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 22, 2018 (edited) verovatno je mislio na to da ga isprazni(da izvadi saće) i vrati na auto Edited January 22, 2018 by Danilo1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 22, 2018 Već je spominjao da ostavi saće katalizatora čitavo a DPF da čupa... On 21/01/2018 at 5:20 PM, Mišo165 said: da li bi se moglo unutrašnjost Dpf izbiti samo Dpf saće deo a katalizatorski deo pustiti unutra ? On 21/01/2018 at 10:50 PM, Mišo165 said: radi kao neke funkcija katalizatora . Da se malo priguši zvuk a možda i manje mogućnosti prevrtavanja turbine, dalje nema ništa do zadnjeg lonca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted January 22, 2018 za Brava ne znam gde mu se nalazi DPF ali kod mene je bilo sve u jednoj "budzi", ne znam kako misli da ostavi saće? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 22, 2018 Gde se nalazi vidi se na onim slikama gore što sam postavio. U loncu prvo ide manji deo saća koji predstavlja katalizator a onda veliki deo koji je DPF 2 hibi011 and Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 22, 2018 (edited) pa ovaj gornji kat deo se ostavi, ako neće da padne dole . Šta ga drži da ne padne ? Što da se začepi kat., prije će se dpf začepiti. Zašto se onda na starim dizelima bez dpf ne zamaši katalizator tek tako ? Edited January 22, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 23, 2018 (edited) šta je prednost Downpipa u poredbi sa praznim Dpf loncem ? Praznenje Dpf me izlazi 70 € i uništim ga zauvek, downpipe iznosi 130 € rostfrei sve navarito za priključke samo sklapanje gore. Edited January 23, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 25, 2019 (edited) https://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-9-3-VAUXHALL-VECTRA-SIGNUM-FIAT-CROMA-1-9-DIESEL-PARTICULATE-FILTER-DPF/130624199167?fits=Car+Make%3AFiat|Model%3ACroma&epid=1305870147&hash=item1e69cf19ff:g:uXwAAMXQHxVRhkTK Evo kome treba dpf cena ko sredjivanja trapa na alfi ili ciscenje usisne otprilike. Sad bas gledam cene, ovo je medju najpovoljnijim. Nov. Za Opel, Cromu, Sab itd...Postarina kolje, ali ko se snadje, moze to i free shipping da prodje Edited April 30, 2019 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14783 Posted April 25, 2019 200 jura grubo... Ok je cena, kod nas je jedno 500 jura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 25, 2019 (edited) Ma kakvi, ima ga za 300 kod nas, a imas tamo za 150 cak + 70 otprilike postarina sto je 220 e. U Svabiji moze da se nadje isto, manji je shipping naravno. Edited April 25, 2019 by Nidza Savin Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14783 Posted April 25, 2019 I staviš nov i vodiš računa, ne prekidaš ga i to, i ima da traje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 25, 2019 smesno mi je sto citam tu na forumu od ljudi koji su ga skinuli da im auto bolje ide i manje trosi, medjutim zbog ekologije je steta to cinitii ako sse ne mora Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14783 Posted April 25, 2019 Kod mene ima jedna sveža insignia i veliki pikaso, ne mogu da ih naučim kako se čuva dpf, komšinica sa insignijom pretrnula kada je počeo regeneraciju da radi... Jedva sam je smirio. Voze ih u gradskoj vožnji a već načeti... Dobro je znati da može nov da se nabavi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 25, 2019 Ma moze sve da se nabavi, treba istina para, nazalost. Takodje ne postoji polovan auto bez mane, to kad mi neko dodje i kaze nema mane, znam da ne moze, znam jer sam imao auto od 0 km i znam da je 170 000 km bio cuknut na parkingu, da mu je ovo ili ono ogrebano, pa redom. To su price za malu decu. I ovaj auto eto ima manu. Ako se na DPF zavrsi, ja sam i vise nego zadovoljan, ako Bog da, kupicu DPF i to je to. Realno, on ima svoju funkciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted April 25, 2019 On 4/25/2019 at 12:50 PM, Nidza Savin said: smesno mi je sto citam tu na forumu od ljudi koji su ga skinuli da im auto bolje ide i manje trosi, medjutim zbog ekologije je steta to cinitii ako sse ne mora Sta je smesno? 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 25, 2019 hej, pa smesno, u smislu da ispada da auto bolje radi bez onoga sto je fabrika propisala, ali nije prvi slucaj naravno i u tom smislu gomila ljudi ne samo ovde, nego i u HR, pa i na stranim forumima svedoci da auto bolje ide i manje trosi ako se dpf pravilno ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted April 25, 2019 Radi bolje i lakse svakako. Svaki prigusivac ili filter koji bi skinuo auto bi bolje radio, samim tim i isao bolje Fabrika nije stavila ni katalizator ni egr ni dpf da bi kolima bilo bolje nego cisto sto su primorani zbog tih izmisljotina oko ekologije 8 alfini0507, Ivan, Nidza Savin and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 25, 2019 On 4/25/2019 at 12:55 PM, neshtry said: Kod mene ima jedna sveža insignia i veliki pikaso, ne mogu da ih naučim kako se čuva dpf, komšinica sa insignijom pretrnula kada je počeo regeneraciju da radi... Jedva sam je smirio. Voze ih u gradskoj vožnji a već načeti... Dobro je znati da može nov da se nabavi! E koliko se Insignia zapalilo a kazu da je ne mali br paljevina vezan za DPF... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14783 Posted April 25, 2019 Joj kad su poletele kresnice i dim... Ima aparat u kolima. To je od gradske vožnje i stalnog prekidanja reganeracije Quote Share this post Link to post Share on other sites