Jump to content
FAS Goran
srki1003

Skidanje DPF (Fap) filtera

Recommended Posts

Pozdrav drugari.

Zanima me da li neko od vas zna koji servis je dobar za skidanje i iskljucicanje DPF filtera?

Imam problem nekad mi kad izbacim u ler u voznji obrtaji poskakuju i nekad ostanu i kad stanem na 1000. u tim trenucima kad krecem i vozim malo mu treba vremena da povuce i na burdu mi kad se to desi pokazuje vecu potrosnju.Pitao sam mnoge sta bi moglo da bude..... neko kaze da je DPF a neko da je EGR ventl...

Ima li neko iskustvo sa tim i zna li gde mogu to da uradim i koliko kosta ....

GP 2009-to, presao je 95000 km.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druže.Ja sam ipak uradio u Sve za vaš auto.Bili su mi bliži,a i nešto jeftiniji.Kod njih je sada cena za Cromu Mjt od 80 e za Bosh komjuter,100 e za neki tamo,a 120 e za Siemens.Kod mene je bio Bosh...tako da me je softversko i mehaničko skidanje Dpf(mada je skinut i katalizator...pošto su bili zajedno u tom loncu)koštalo 80 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi ti da liskinut kat i DPF?

Jesu t.j. da lisu mi kutiju sa unutrašnjošću.Delove od katalizatora su izdvojili u kesu da se ne bi pomešali sa DPF-om.Upravo sam ga prodao...

Edited by aleksandarbud

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 evropskih gasenje dpfa i egra, 120 sa remapom i dva merenja. U ns cu raditi u Safe Chip. Ima i u Bg al aj, dosta ljudi mi je preporucilo SC..

 



 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad kako oko Dpf "ukidanja" :mellow:. Dali staviti cev i zavariti senzore gore ili downpipe cev koja je bolje odrađena a pitanje koliko je tu više efikasnosti kod (downpipe) jer kod njega se garantuje i neka pridobit dodatnih konja. Kakvih konja kad je prazna cev i u jednom i drugom primeru :huh:

 

A drugo dali se kod preprogramiranja daju nastaviti parametri da se turbo neče prevrtavati previše jer posle skidanja dpf filtera nije isti tlak na izlazu turba koji je postojao pre.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadi samo sace iz dpfa zavari i vrati na svoje mesto. Sto se tice prepunjavanja bice ga ali vrlo malo, nema potrebe menjati mapu ako to ne zelis.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odprilike se na klipu vidi koliki je posao izvaditi ga iz lonca.

 

 

Deluje krto kao sace iz katalizatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je isto, mozda potrosnja malo manja, mada i to je slicno ako ne i isto. Dobijes malo drugaciji zvuk pozadi na auspuhu i napred kod dpf-a, cuje se vazduh u praznom loncu. Nista specijalno i nista sto ce ti smetati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mišo165 said:

Kakvih konja kad je prazna cev i u jednom i drugom primeru :huh:

 

Prazna cev, ali različite zapremine. Nije isto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, dekirs said:

Sve je isto, mozda potrosnja malo manja, mada i to je slicno ako ne i isto. Dobijes malo drugaciji zvuk pozadi na auspuhu i napred kod dpf-a, cuje se vazduh u praznom loncu. Nista specijalno i nista sto ce ti smetati.

Pa šta se onda dobije?

Sad ćeš reći pa ne razmišljam o DPF-u...slažem se ali ni ja ne razmišljam o DPF-u takođe...

 

:D

@Mišo165 ako možeš sačuvaj ceo DPF a uradi cevku sa priključcima za senzore kao što si rekao. Ako ikad dođe do toga da moraš da ga imaš na kolima za malo novca i vremena ćeš ga vratiti nazad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam dobio 10k dinara u dzepu i mirnu glavu, potrosnju nisam merio niti se opterecujem potrosnjom, ali eto nekima je i potrosnja manja. :)

Isto tako dobio sam i sigurnost da nece biti problema u buducnosti i da mi nece zakucati kada npr krenem na more u Grcku :D

A da ne spominjem visak ulja u motoru od ucestalih regeneracija i potencijalne probleme zbog toga..

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa potrošnja sigurno da padne, ja kako gledam sad kad upali regeneraciju trenutna bude na 20 litara, a padne i snaga tad, radi ventilator na max.... Ovako motor kad se to skine treba da lakše zadiše, a možda i brže navija ubrzanje :D makar se nadam tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...