Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Elra

Lybra SW 1.9 JTD - masno oko motora

Recommended Posts

Krenuo sam sa sredjivanjem Lybre.

Iz zadnjeg trapa pri prolasku preko neravnina, prvo se culo sam cvilenje (to su sigurno zadnju seleni i njih cu zamijeniti) u zadnje vrijeme kada se malo brze prodje preko rupe, cuje se "duboko" tup. Sta to moze da bude.

Na slici ispod dijelovi oznaceni crvenom i plavom bojom su masni. Od kako sam kupio auto, tako stoje. Da li je nesto zabrinjavajuce? Inace, ispod ovoga je turbina.

sw1510.jpg

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, nije mi baš najjasnije iz kog si ugla slikao, ali koliko vidim , plavim si zaokružio termodavač koji se ušrafljuje u telo termostata. Turbina nije ispod termostata, već je napred, ispod izduvne grane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, nije mi baš najjasnije iz kog si ugla slikao

:question: , pa sa desne strane gledajuci odnapred. Tj. ovako ce mozda biti pribliznije:

sw1510.jpg

Inace, kao sto ti rekose, na vecini JTD je tu manje ili vise masno, zbog uljnih para. Pogotovo je kod Stila to bez veze reseno posto je crevo plasticno pa se vremenom deformise od toplote bloka motora - cini mi se da je kod Alfi i Lancia metalan taj deo ako se ne varam? A i provereni majstori kad im skrenes paznju na to samo odmahnu glavom.

Mada, da budem iskren, vidjao sam i vise JTD kod kojih je ovaj spoj od interkulera na blok suv kao barut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno je da treba da bude suv, ali izmi u obzir koliko godina ti ima auto pa samo da je stajao pa bi vlazio ,a jos plus km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je ovo famozno crijevo koje ide na turbinu...

P190712_17_23.jpg P190712_18_10.jpg P190712_18_09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu li ovo fotke odozgo ili odozdo?

Malo su ti uglovi snimanja na svim fotkama otkačeni/Na spojevima gumeno-plastično crijevo,koje ine od turbine ka kuleru, povremeno dolazi do izbijanja uljnih para,koje znaju da naulje okolinu. E to ti je razlog za činjenicu da većina JTD motora ima taj problem. Možda bi imalo smisao promjeniti oba gumena crijeva, šelne, te očistiti kuler?

Ne znam da le je to neko radio.Ako je neko radio ove stvari ili ne neki drugi načim riješio neka nam kaže svoja iskustva.

E da spominjao si i zadnje selen blokove. Ja bih prvo promjenio gumice zadnje balans štangle,koji se inače lako mijenjaju,nisu skupi a češće odlaze!Srećn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikano je odozdo %29.gif

E sad zamijenio bih ja to rado, ali ne mogu ovo crijevo da nadjem u Sarajevu. Majstor kaze da nije to puno strasno...

Hvala na savjetu za zadnje gumice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...