Elra 204 Posted July 17, 2012 (edited) Krenuo sam sa sredjivanjem Lybre.Iz zadnjeg trapa pri prolasku preko neravnina, prvo se culo sam cvilenje (to su sigurno zadnju seleni i njih cu zamijeniti) u zadnje vrijeme kada se malo brze prodje preko rupe, cuje se "duboko" tup. Sta to moze da bude.Na slici ispod dijelovi oznaceni crvenom i plavom bojom su masni. Od kako sam kupio auto, tako stoje. Da li je nesto zabrinjavajuce? Inace, ispod ovoga je turbina. Edited July 18, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted July 17, 2012 Zameni silen blokove. A to sto je musavo od ulja to je kod svih jtd-ova. Samo po gasu,da se ne ulenji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 18, 2012 ok, tako sam i mislio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 18, 2012 Hm, nije mi baš najjasnije iz kog si ugla slikao, ali koliko vidim , plavim si zaokružio termodavač koji se ušrafljuje u telo termostata. Turbina nije ispod termostata, već je napred, ispod izduvne grane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 19, 2012 Hm, nije mi baš najjasnije iz kog si ugla slikao , pa sa desne strane gledajuci odnapred. Tj. ovako ce mozda biti pribliznije:Inace, kao sto ti rekose, na vecini JTD je tu manje ili vise masno, zbog uljnih para. Pogotovo je kod Stila to bez veze reseno posto je crevo plasticno pa se vremenom deformise od toplote bloka motora - cini mi se da je kod Alfi i Lancia metalan taj deo ako se ne varam? A i provereni majstori kad im skrenes paznju na to samo odmahnu glavom.Mada, da budem iskren, vidjao sam i vise JTD kod kojih je ovaj spoj od interkulera na blok suv kao barut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 19, 2012 Tacno je da treba da bude suv, ali izmi u obzir koliko godina ti ima auto pa samo da je stajao pa bi vlazio ,a jos plus km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 20, 2012 Pretpostavljam da je ovo famozno crijevo koje ide na turbinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted July 26, 2012 Jesu li ovo fotke odozgo ili odozdo?Malo su ti uglovi snimanja na svim fotkama otkačeni/Na spojevima gumeno-plastično crijevo,koje ine od turbine ka kuleru, povremeno dolazi do izbijanja uljnih para,koje znaju da naulje okolinu. E to ti je razlog za činjenicu da većina JTD motora ima taj problem. Možda bi imalo smisao promjeniti oba gumena crijeva, šelne, te očistiti kuler?Ne znam da le je to neko radio.Ako je neko radio ove stvari ili ne neki drugi načim riješio neka nam kaže svoja iskustva.E da spominjao si i zadnje selen blokove. Ja bih prvo promjenio gumice zadnje balans štangle,koji se inače lako mijenjaju,nisu skupi a češće odlaze!Srećn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 26, 2012 Slikano je odozdo E sad zamijenio bih ja to rado, ali ne mogu ovo crijevo da nadjem u Sarajevu. Majstor kaze da nije to puno strasno...Hvala na savjetu za zadnje gumice. Quote Share this post Link to post Share on other sites