Jump to content
FAS Goran
aca777

Tipo 1.6 - gasi se

Recommended Posts

Tipo 1.6 sa plinom

U sred voznje, (bila blaza nizbrdica) auto se ugasi, i nece da upali. Vergla dobro, akumulator dobar, plin imam, ali nema sanse da upali.

Prebacim i na benzin, ali isto.. posle nekoliko pokusaja izadjem iz kola i guram ga...doguram ga do prvog skretanja, popnem na trotoar, pokusam da upalim jos par puta ali nema sanse.

Ostavim ga tu, produzim ka gradu. Po povratku iz grada, nekih 3 sata kasnije, dodjem do auta, kresnem, i on upali! (ne bas kao obicno jer ovako pali sto kazu kao mina),ali upali za 2,3 sekunde.. i krenem ka kuci,i na putu ka kuci, uz neku blazu uzbrdicu (ne znam da li ima nikakve veze sa nagibom, ali eto nappminjem za svaki slucaj), ide, i na samom kraju te blaze uzbrice na 2 sekunde vidim gubi snagu, dam mu jaci gas da se ne ugasi, ali dzabe, odma se ugasi.

Ista prica, nema sanse da upali.. izguram ga opet do prve sporedne ulice, i na po 5-10 minuta pokusavam da ga upalim.. tu izgubim 30,40 minuta pokusavajuci, (prebacivao opet i na benzin ali nece, pa vracao na plin ali isto)i cekajuci da se sam oporavi kao i malopre.. kad i posle 40 min nista, zovnem brata da dodje da mi pomogne da guramo, jer do kuce ima oko 500m. On dok je dosao proslo je jos 15min. i cim je dosao aj da probam jos jednom, i on upali!

Brat mislio da sam ga zezao samo da bi dosao peske, ali nije tako.. dovezao sam ga bez problema do kuce, tu posle ugasio i upalio probe radi bez problema.. Sta ovo moze biti?

Da napisem da nije bio pregrejan nista, relacija je bila 2 km u 1 pravcu, i noc. A hvala Bogu kad mi nijednom nije stao pre 2 dana kada sam isao u selo 75km u 1 pravcu.. taj dan sam presao preko 160km bez problema, a danas sta ovo moze biti??

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da vam pomognem posto vidim da niko ne zna :smoke: .. u pitanju je bila jedna zicica koja ima u sebi prekid, i u jednom polozaju auto radi a u drugom ne.. zica vodi do tastera gde se podesava da radi na plin ili benzin.. hvala Bogu pa nemam troskova za opravku, vec je bila samo sitnica:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovao sam u tebe, pa sam te prepustio samo sebi. Vidiš nisam pogrešio. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to retko ko da bi ti dao odgovor,ja bih pricao o nekim drugim mogucnostima,ali kada je tako zica u prekidu to moras da juris i gledas, posebno sto mi ne vidimo tvoj auto ... :):p

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno brate, i ja sam hteo da mi neko kaze o tim drugim mogucnostima, jer igrom slucaja je bila zica i problem resen, ali da nije bila, jos niko nije pomenuo sta da gledam od mogucnosti za ovakav kvar, tipa neki uredjaj za paljenje i tome slicno.. veliki pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako imam Fiat Tipo 1.6 66kw 89god monopoint 

kada ga upalim sve radi normalno i na plinu i na benzinu,ali kada se ugreje temp dodje do 90 stepeni kada ga pustim na leru da radi pocne da se gasi i ugasi se za par sekundi ili odma! to mi se desava i na benzinu ali se teze gasi... i itek mi se to pocelo desavati od kako je spoljna temp pocela da raste tj kako je ugrejalo... 

na sta da obratim paznju i sta da pogledam?

unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri senzor radilice  nalazi se negde kod zamajca  crni kabal  simptomi su da se auto gasi kad se ugreje a kad je hladan upali bez problema .I sam sam imao takav problem i senzor je bio u pitanju .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledacu pa ti javim... :) nadam, se da je to,jer sam mu sve zivo pomenjao i vise ne znam sta bi moglo biti... to mi je zadnja nada da je to u pitanju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je kao kod lancije stoji iznad zamajca (zupcasti kais) sa leve strane motora zasrafljen sa dva srafa potrazi crni okrugli kabl na svakom autu je slican 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao prvo pozdrav svima, ovako u pitanju je fiat tipo 1.6 66kw sa DVE BREGASTE monopiont, u pitanju je da mi se gasi na leru,i na plinu i na benzinu, sve sam pregledao i nista nije pa sumljam na onaj el magneti ili sta vec ne znam kako bih ga oslovio koji se nalazi na "karburatoru" otpozadi do kabine i ima dzek sa 4 zice (2 - 2)!
pa me interesuje kako se zove,  cemu sluzi on i kakvi su simptomi kada on crkne i da liima neko polovno da radi... ?
posto slutim na njega...

a evo i slike da se zna o cemu pricam...

 

cxca30100.jpg  cxca30101.jpg  cxca30102.jpg
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...