Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Gledao sam i tako , iskreno ne bih da me godisnje izadje vise od 500e sa registracijom  ali izlaze i to lepo ove novije igracke, a navika stare vremenske atmo benz masine ne bledi ;) Ljudi se tim premoscavanje sistemom zalete jer je potreba veca od izbora i onda svasta bude

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, srdjos said:

 

samo da napomenem, ovo je km na zadnjem tehnickom, od njega je mogao da predje jos 20-30 kkm

i generalno, ovo je malo smanjivanje, 80% auta kod nas su preko 300 000km

 

tako da km ne vredi ni gledati, gledati stanje auta, da je sto bolje i to je to

Da naravno, pise kada je bila zadnja reg, kog datuma. Procenis koliko je prelazio godisnje pa dodas jos pola ako je proslo npr jos pola god i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, nemanja84bg said:

Ispod 5 godina auto ne vredi preko 5k evra kakav god on bio.

Ako sam dobro razumeo (sasvim je moguce da nisam) ti kazes/smatras da za auto stariji od 5 godina ne vredi dati vise od 5000 eura?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, horvat said:

 

I sad:

image.thumb.png.304d37a43536e4cd4f9c63936bf706af.png

 

photo1663315448.jpeg

Većina spušta malo ispod 200. Prošli auto sam kupio sa 194 na satu. Ne znam da li je stvarno, ali znam da me je služio kao nijedan pre. Prešao sam 200 hiljada kilometara bez većih kvarova. Potpuno ispravan, limarija dobra, a i motor. Još uvek ga imam, ne prodajem ga, samo kažem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Ako sam dobro razumeo (sasvim je moguce da nisam) ti kazes/smatras da za auto stariji od 5 godina ne vredi dati vise od 5000 eura?

 

Nemoj se uopste truditi da citas njegove postove :D

Bez uvrede za kolegu forumasa, ali odavno se nije pojavila ovakva "zvezda" na forumu a bilo ih je raznih :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Ako sam dobro razumeo (sasvim je moguce da nisam) ti kazes/smatras da za auto stariji od 5 godina ne vredi dati vise od 5000 eura?

 

Nije rekao jel kod nas ili u Svici :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Decak Iz Vode said:

Ako sam dobro razumeo (sasvim je moguce da nisam) ti kazes/smatras da za auto stariji od 5 godina ne vredi dati vise od 5000 eura?

Važilo pre ovih poskupljenja za najjeftinije automobile. 207 je 2012. koštao osnovna verzija 10 000 evra, danas 208 klot košta 18 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, nemanja84bg said:

A kod nas 15 godina nov nov ch papirenzy vozila baka do poste po penziju :D

Ništa nije novo što je izašlo iz salona ali evo ti auto koji trenutno imam i vidi kakav mu je volan a takva su mu i sedišta i kompletan enterijer. 2006 švajcarac sa 206k km i ful servisnom istorijom. 

Znači postoje kola sa normalnim kilometrima ali se postavlja pitanje da li to kupci u Srbiji hoće da plate. 

Ovamo kukate kako je sve preslo preko 300k a kad naleti ovaj sa pravih 200k koliko više vredi? 

Ja sam moj Punto 1,2 2003 bele boje,bez muzike (nema instalaciju ni zvučnike) kog sam vozio skoro 5 godina prodao pre dve nedelje za 2000€ ali je aito imao 46k km. I dok se većina snebivala na pomen te cifre jer ih ima i za 800€ naišao je lik koji ceni male kilometre i kupio ga da ga ni probao nije jer je došao na preporuku. Kasnije se javio da su svi oduševljeni sa autom.  

Ima kola ali malo ima kupaca za te sa pravim kilometrima jer hocete da ga platite kao onaj najjeftiniji na oglasima ili tek nešto više. Ovo je već skoro dvodecenijsko iskustvo. 

20220916_170012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Decak Iz Vode said:

Ako sam dobro razumeo (sasvim je moguce da nisam) ti kazes/smatras da za auto stariji od 5 godina ne vredi dati vise od 5000 eura?

Nisam bas mislio bukvalno ali ajde za ostalu aristokratiju do 10 000 ne vise. Znas ti sta je 5 godina po evropi gde vise ni granica nema , to se aka pentra skace potapa roni voze tamo kerove sa sve dlakurdama po enterijeru ma sta hoces uz to je dao oglas i ceka da mu kes dotrci na noge. Uredu ako je trampa obojica rizikuju pa se ide jace sa cenom ali ovako covek dobija full iznos aktivu i jos se frlja sa 20 000e za ne znam bmw klotara iz 2012 2013 - to je 10 godina a on pise da je u fullu auto i sta ti ja znam a samim tim je slagao znaci da ce da slaze i za ostalo.  Cene su divlje to je ono jer novo mnogo manje njih kupuje pa su klotare odjednom postale 3jka u fullu 2.0 dizel ili benz m paket eslajn cudo ludo:D

 

@knezevic76 tvoja varijanta  je ok ,vidis kako si linearno i lepo prikazao - samo nemoj tu vrh masinu bas u ovu temu da ne ureknes :D  da nije cross ja bi ga kupio iskreno

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The Punisher bice vise da je vecina jer su to americki i evropski podatci ili cak ceo svet gde nema prva druga kreni stani hopa cupa po visoki trotoarcici poskocicu ,nego ja to tako preiskreno :D al se busaju odjednom kad je neko iskren ,hoce na noge aktivu i jos eslajn matori ovo ono gevinde opruge auto 2cm od poda a ono stock kratez klotara sa simpa sedistima i kasetas :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, MiloshBg said:

Postoji i 1.4 16v sa 90 konja. Taj posedujem, cist PSA motor na kais. :) Taj motor je takodje odlican.

Nije se taj motor proslavio i mnogo je losiji od ovih koje sam pomenuo, nije 90 vec 88 konja, taj  hoce da prolupa u maloj pesnici klipa, licno iskusio a kad sam trazio delove za taj motor bilo je bas jeba i svi koji rasturaju PSA grupu su mi rekli da i sami te motore retko nalaze u dobrom stanju.... druga mana im je da bregasta hoce da riba u kucistu, a koliko se secam cene bragastih sa kucistem su bile 250-300e pod uslovom da nadjes dobre i da neko hoce da ti garantuje za to posto stanje ne mozes da vidis dok se kuciste ne postavi na glavu i pritegne sve. Sve u svemu daleko je bolji od VTI varijanti ali daleko losiji od 8v i 1.6, tako da ko se razume realno izbegava i taj motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

66kw, 90 konja, doduse neki kazu 70kw 95 konja. Tu nisam pametan, ali PeugeotBox kaze 90cv.

Mozda kad se dotera iz uvoza i nakon servisnih intervala od 20-30 km.... 

Pricao sam sa covekom iz Verana ( tih godina ) i dan danas, jedan od najzahvalnijih motora u 207.

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imamo (matori) C3 1,6 benz. automatiš kod kuće, ide k'o zmaj. Ulje od prošlog maja u njemu žuto k'o dukat, čisto, da ne poveruješ.

 

Još ga je prethodni vlasnik nakrkao do max, i malko preko ... rek'o potrošiće valjda toliko, al' nema šanse, ne verujem da je za par mm spao nivo.

Znači, postoje i motori koji skoro uopšte ne troše ulje ... Doduše, i moj bivši auto ga je jako malo trošio (1.2 8V). Al' zato pretprošli, 2.3D ... :ermm: uvek sam imao punu čantricu u gepeku ... :D A i on je bio PSA proizvod ... :thumbup:

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

bem li ga 65kw je taj motor to je 88 konja eno pogledaj u oglasima ili na auto data , ima ga i u c3, c4, 207, 307 ali dobro nije to sad toliko bitno znamo o cemu pricamo.... to kod mene jeste bio slucaj iz uvoza ali znam jos par pirmera kola ovde , doduse mozda su i ona nekad uvezena ne znam im poreklo ali po pricama majstora nije bas sjajan. Moj majstor kad sam mu reko da mi se nesto cuje da lupka odmah mi reko mala pesnica nisi prvi ali to je manji problem u odnosu na bregaste koje su konstrukcijski lose resene.

 

Potrosnja ulja nije merodavno za procenu da li je neki motor dobar ili nije, neki su tako reseni da i novi trose ulje i to je normalno.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da l' je to dobro ili nije, ne bih znao, al' meni nekako milije kad ga troši manje ... :thumbup: 

 

Nego, kad ste već tu, šta se čuje kao caktanje dok je hladan motor, a kasnije kad se zagreje dobro, ne ? Hidropodizači ? To je komšina dijagnoza, nije da sumnjam u njegov sud, al' nije jednom pogrešio ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Rasta said:

Da l' je to dobro ili nije, ne bih znao, al' meni nekako milije kad ga troši manje ... :thumbup: 

 

Nego, kad ste već tu, šta se čuje kao caktanje dok je hladan motor, a kasnije kad se zagreje dobro, ne ? Hidropodizači ? To je komšina dijagnoza, nije da sumnjam u njegov sud, al' nije jednom pogrešio ... :D

Pa dobro ne mislim na neke nenormalne potrosnje ulja, zna se sta je u granicama normale i sta fabrika i deklarise

 

hidropodizaci 99% spimptomaticno za fiatove motore

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Dzimbo said:

Glupost samo 321kkm, moja 147 gura 400kkm+.. 

  • Moze da gura kolko hoces te brojke su jasne i predstavljaju standard ono sto svi tvrde na celom svetu, dzaba sto gura kad nije bezbedan ,a ovde je ekonomski tigar kolko mi se cini :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...