Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 3/19/2022 at 9:29 AM, rkoma1986 said:
Evo ja promenio fabricki zamajac na 350.000, moglo je da se tera lagano, nije bilo ama bas nikakvih vibracija, nego je poceo da se cuje sve cesce i cesce. Fun fact - Dule je uvezao auto doduse pre skoro 5 godina kad je bio na 300.000. Dule, nije hejt, da ne shvatis pogresno


A kod mene menjan na 150k. :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaci da je secan po gradu samo, nista vise default_).gif

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока


Znači da je neadekvatno čipovan, maltretiran.......jbg, barem ovaj Felxov

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojoj bivšoj Z10 crklo kvačilo na ~65K, al' 90% od toga je njakana po palanke jbg. Ne nešto često, al' i žena ga je vozila, što takođe nije puno pomoglo, je l' ... :lol:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znači da je neadekvatno čipovan, maltretiran.......jbg, barem ovaj Felxov

 

Sent from my DN2103 using Tapatalk

 

Vise je do maltretiranja, mislim. U svakom slucaju ga je mentol vozio pa je dobro sto je i tih 150 izgurao.

 

 

Sent from my M2103K19G using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na svom Bravu izgurao 230k sa setom kvačila. Zamajac jje po riječima majstora dobar i ne treba ga dirati...Kupio sam auto sa provjerenih 150k kilometara na satu, bio je skuplji osjetno od ostalih Bravo JTD u ponudi, ali je za sve imao papire i potvrde.  Sve je do vozača. Ako ga vozi čovjek od znanja i redovno održava može set i preko 200k, ako ga vozi ronjgo...jbg :thumbdown:

Edited by Mr_Good

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od uslova voznje, a i od vozaca naravno. Vozila koja se voze na otvorenom putu mnogo manje se trose , nista cudno nije da zamajac izgura 500-600hkm.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017-te sam tražio auto na mobile.de… pasat b6 2010 sa metanom se nalazio za 8-9-10k €, retko da je bio koji ispod, kod nas sam probao jedan iz uvoza na 7.500€ i odustao od kupovine. 200 ili 250k km mi je bilo u pretrazi na mobile.de. Isključim filter km i odmah mi izleti, b6 2009 metan, Taxi, kozura, full nema šta nema, 535k km. Cena - 3990€ sa povratom pdv-a, firma prodaje. Od vizuelnih ulaganja vozačko sedište bila pocepana kozura, na tabli je imao nešto modifikovano za taksi. Sve ostalo vizuelno savršeno. Malo jače od 3k €. Ulozis tablu, sedište, transport, uvoz, papiri i prodaš ga u Srbiji? Može ali samo skines 400.000km jer kad se zameni tabla i sedište, izgleda bas kao 135k jel? Još ako ga ne ispregleda neki majstor, bomba. Zaradiš 3.000€ samo tako… a ako mu ne skines km, ostaviš ga na 535k km, kažeš da si zamenio sedište i tablu jer je jel’te bio taksi koliko bi zaradio? 3000€?

Pitanje nije upućeno nikome, niko i ne treba da odgovara, samo po 100-ti put prelazimo isto gradivo… kilometraža se spusta radi lakše prodaje i većeg profita. Spustanje kilometraže je prevara jer varamo kupca o stanju a i vrednosti auta. Valjda će to biti nekad i kod nas regulisano zakonom.. tj.već je to regulisano zakonom samo nema inspekcije i nema sankcija za to… i tako nam je kako nam je…

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moramo shvatiti svest balkanaca da svaki automobil na kom je na tabli preko 200.000 km bio taj auto star 5 ili 15 godina za nas je prešao mnogo, nepouzdan, loš...

 

Ovako magična cifra 150 - 180k km  u glavi makar i za VW G5 iz 2006. znači dooooobar, vidi što je malo prešao, ovo se isplati kupiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Moramo shvatiti svest balkanaca da svaki automobil na kom je na tabli preko 200.000 km bio taj auto star 5 ili 15 godina za nas je prešao mnogo, nepouzdan, loš...
 
 


Jeste Axicu... zato se Nemci, Švajcarci i svi ostali otimaju za takve, to je samo balkanski mentalitet.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vracanje km i da jeste zakonom regulasano kako to da dokazes, mislim bilo gde u svetu....ja sam uvezao auto za prodaju i stoji mu toliko km na satu, ja mogu da garantujem samo da je nisam ja vratio ali ne mogu da znam da  li je neko nekad dirao km na tom autu.... kod nekih kola moze da se utvrdi preko dijagnostike ako je nestrucno vracena km ali opet i kad se utvrdi zasto kazniti prodavca vozila kad nema dokaza da je to on uradio. Ok kad bi postojao podatak kad je km vracena i onda mozes da utvrdis kod koga je vracena ali to nije moguce utvrditi. Zato i ne moze takav zakon da se sprovede u delo. 

U CH kola uopste ne moraju biti jeftina ni sa 300k km sve je relativno i kao i kod nas ako neko zna sta prodaje drzace cenu bez obzira na to sto pise na satu. Isto tako se jeftino moze pazariti auto i sa 150k km, dakle nema pravila i zavisi od mnogo faktora. To sto mnogi misle da tamo sva kola prelaze puno grdno se varaju, odredjeni automobili i motorizacije prelaze dosta km, npr. ko hoce da prelazi dosta km taj kupuje limuzinu vece kubikaze nece da ubije 300k km sa twingom, corsom, cliom,fiestom  itd od 1200-1400ccm lupam sad, tako da je vecina tih kola stvarno oko i ispod 200.000km naravno nadje se po neki izuzetak kao i svuda. Opet ni ta limuzina sa vise kubika ne znaci da ce preci puno, primer je drugar koji zivi tamo i kupio c4 picaso 2.0 dizel, ali njemu taj auto ne treba realno za po Bernu gde zivi, on mahom koristi gradski prevoz, taj auto koriste za odlazak u SRB ili na more i povremene izlete vikendom po CH, kaze das ne prelazi vise od 10-15k km godisnje...Kupio je auto sa malo km, vozice ga par godina i opet ce imati malo km na satu i prodace ga dobro..auto je sad star ja mislim 6-7 god i mislim da nema vise od  60ak k km na satu, kupio ga je sa ispod 20k km

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2022 at 10:02 PM, voodoons said:

2017-te sam tražio auto na mobile.de… pasat b6 2010 sa metanom se nalazio za 8-9-10k €, retko da je bio koji ispod, kod nas sam probao jedan iz uvoza na 7.500€ i odustao od kupovine. 200 ili 250k km mi je bilo u pretrazi na mobile.de. Isključim filter km i odmah mi izleti, b6 2009 metan, Taxi, kozura, full nema šta nema, 535k km. Cena - 3990€ sa povratom pdv-a, firma prodaje. Od vizuelnih ulaganja vozačko sedište bila pocepana kozura, na tabli je imao nešto modifikovano za taksi. Sve ostalo vizuelno savršeno. Malo jače od 3k €. Ulozis tablu, sedište, transport, uvoz, papiri i prodaš ga u Srbiji? Može ali samo skines 400.000km jer kad se zameni tabla i sedište, izgleda bas kao 135k jel? Još ako ga ne ispregleda neki majstor, bomba. Zaradiš 3.000€ samo tako… a ako mu ne skines km, ostaviš ga na 535k km, kažeš da si zamenio sedište i tablu jer je jel’te bio taksi koliko bi zaradio? 3000€?

Pitanje nije upućeno nikome, niko i ne treba da odgovara, samo po 100-ti put prelazimo isto gradivo… kilometraža se spusta radi lakše prodaje i većeg profita. Spustanje kilometraže je prevara jer varamo kupca o stanju a i vrednosti auta. Valjda će to biti nekad i kod nas regulisano zakonom.. tj.već je to regulisano zakonom samo nema inspekcije i nema sankcija za to… i tako nam je kako nam je…

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spusti mu kilometražu, malo kozmetički picne i opala: Ko čaša! Malo vožen zemljače, to samo baba od 70 godina do crkve i Lidla u selu pored Braunšvajga vozila :thumbup:

A kad skontaš da su iznad zadnje klupe zakrpljene rupetine od zvučnika fi 35 cm...jbg baba izgleda bila nagluva pa da bolje čuje vijesti na radiju budžila ozvučenje :whistle:

Edited by Mr_Good

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da samo sto u Nemackoj se zna koja je boja taksija. Takva kola su uvek bila jeftinija. 

Kupim auto za npr 3500 i prodajem ga za 4000. Ima pravih 180k km. 

Kupim auto za 3000 i prodajem ga za 3500. Ima pravih 250k km. 

Kupim aito za 2500 a prodajem ga za 3000. Ima pravih 300k km ali mora da se vrati na 180k da bi se lakse prodao. Cena je 3000 i dalje ali je cena ta koja ce ga lakse prodati. 

To tako ide a ne kako vi zamisljate  da ce se taj sa 300k prodavati kao onaj sa pravih 180k. 

 

Dalje je stvar do prodavca da li ce reci prave kilometre i tim cinom nece napraviti prevaru ili ce cutati i garantovati za km a to je prevara. 

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

O no there goes the neighborhood!

 

Zar vam ni jedna tema nije sveta!!!???:no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma da samo sto u Nemackoj se zna koja je boja taksija. Takva kola su uvek bila jeftinija. 
Kupim auto za npr 3500 i prodajem ga za 4000. Ima pravih 180k km. 
Kupim auto za 3000 i prodajem ga za 3500. Ima pravih 250k km. 
Kupim aito za 2500 a prodajem ga za 3000. Ima pravih 300k km ali mora da se vrati na 180k da bi se lakse prodao. Cena je 3000 i dalje ali je cena ta koja ce ga lakse prodati. 
To tako ide a ne kako vi zamisljate  da ce se taj sa 300k prodavati kao onaj sa pravih 180k. 
 
Dalje je stvar do prodavca da li ce reci prave kilometre i tim cinom nece napraviti prevaru ili ce cutati i garantovati za km a to je prevara. 

Znaci:
1. 180.00km - 3500€
2. 250.000km - 3000€
3. 180.000km - 2500€


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2022 at 3:41 PM, Rasta said:

Na mojoj bivšoj Z10 crklo kvačilo na ~65K, al' 90% od toga je njakana po palanke jbg. Ne nešto često, al' i žena ga je vozila, što takođe nije puno pomoglo, je l' ... :lol:

 

 

Kod mene Z10, na oko 120K km, kvačilo još uvek dobro, ali 90% je van gradska vožnja...

 

Fabiju koju sam imao od 83K do 220K km, nikad menjano kvačilo, isto uglavnom vangradska vožnja

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...