Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@DrO

 

Koja slučajnost :D Taj auto stajao kod mene u dvorištu na "čuvanju" do pre mesec dana... ne poznajem ljude, to neki poznanici mog oca, nisam znao da je izašao u oglase. Baš sam ga bio zagledao iznutra i spolja, upoređivao sa svojim matorim GP-om iz 2006. i supruga i ja smo se odmah složili da naš izgleda kao nov u odnosu na njega :D  Nažalost, nisam imao prilike da ga provozam. Ako ništa drugo, video sam kako Evo izgleda iznutra i uverio se da to nije ništa vredno doplate/menjaže u odnosu na klasičan GP (ili je problem bio u stanju auta pa je sve delovalo lošije nego što zapravo jeste)

 

@Abarth

 

Čuj gde? Pa oduvek je važila ona stara da su kod nas na severu najlpše žene :D

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko gleda, preporucio bih mu da ne dolazi da gleda ako zivi negde dalje.

Za 15 minuta sam nasao nekoliko mana, nisam hteo da se zamajavm vise.

Automobil je u katastrofalnom stanju (suprotno od opisa).

Vozacevo sediste pocepano (na slikama se ne vidi od B stuba).

Zadnja leva vrata ne mogu da se otvore, znam da je to "boljka" GP-a ali boljka je teze otvaranje, ova se vrata jedva i iznutra otvaraju.

Cela desna strana je izgrebana, ali cela, na slikama se jedva vidi kada de zagreladate, ali i tada se vidi daleko manje.

Turbina zvizdi kao na fubalakoj utakmici, u drugoj kad dam gas motor se ne cuje od zvizdanja.

Koza na volanu radjena.

Letva volana ne valja.

Kilometraza je bar 3 puta veca...

Rekao bih da je prodavac prevarant.

Zazori na kolima nigde nisu isti.

Ceo izgleban, iscukan, ulubljen od grada ceo, krov katastrofa.

Jedina svetla tacka je kvacilo koje mi se cini OK.

4676A0EF-80FA-4FC9-95C4-32AC44096B3D.png

8B4F8522-A66D-40B9-9F75-8387A4F7A3AF.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo se ja jutros sa vlasnikom: "auto u fulu, nema bolje opreme od ove, motor suv, turbina odlicna, kvacilo odlicno"..

 

otisao ja da pogledam auto, sa 50m se vec videlo da je auto raspad, iscukan je sa svih strana, felne kao da su farbane temperama, motor na meracu duva kao lokomotiva, kvacilo tvrdo kao kamen, u petu i sestu ne moze da se ubaci, turbina zvizdi, greska na tabli: "ta greska mu je nesto za temperaturu, pali se kada mu stisnem jaci gas"  :lol:

 jedino su me odusevila sedista koja su preudobna.. 

 

image.thumb.png.e398fb1412507e74f8c08cf5e3b5ca58.png

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12428598/fiat-bravo-19-mjet-sport

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto jos uvek nije dobio po p... Kad se to bude desilo, promenice pricu :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima raznih budala, evo citiram sebe od pre 2 godine, kada sam kupovao auto:

Quote

Evo me posle dužeg vremena, da oživim temu, i dopunim spisak. Tokom višenedeljne misije zvana "kupovina polovnjaka", nagledao sam se svakakvih krševa i naslušao raznih budalaština.

Jedan od najčešćih odgovora prodavaca je: "to meni ne smeta".

Auspuh bušan, prdi - "to meni ne smeta"

Auto više liči na svinjac nego na auto iznutra - "to meni ne smeta"

Daje 2 seta guma - brinerki, tj slikova - "to meni ne smeta" (gume nisu ni za sađenje cveća)

Zakrči pri ubacivanju u drugu, 3 vozača su vozila i svakome se to desi - "to meni ne smeta, ne umeš da šaltaš". Zamalo da se pobijemo sa seljačinama iz Alibunara.

Auto sav iščvakan, zadnji branik stoji bez veze, visi, pola nosača nema - "to meni ne smeta"

 

Pitaš ga da li je motor dobar, da ne dolazimo džaba, kaže - dobar je. U pitanju je bio Seat Leon FR 1.9TDi od 150KS. Taj auto treba da cepa gume u drugoj i trećoj. Ide kao da ima 80ks. Izvadimo ti šipku za ulje, a ono vulkan kulja, prska ulje do očiju.

a i ovi su mi jaki veoma:

Quote

Mnogo mi je jako kada u opisu automobila u oglasu stave "mali potrošač", a prodaje na primer lancia kappa 2.0 20vt ili Volvo V70 2.0T5 iz 1997. Znači automobili koji su osvedočeni kao srkatori, i stvarno nema potrebe da se raspravlja o potrošnji, ali eto, mora da se navede da je mali potrošač.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic Bas mi je palo na pamet ovo za menjac pre neki dan.

Sestobrzinac VW ima klikutavu (englezi bi rekli "crunchy") drugu brzinu kada je hladniji. Nije nista strasno, ali baaas kada obratis paznju se primeti.

Ne sme da grebe posle 5min voznje, ali dobar deo tih menjaca ima blagi klik odmah nakon starta.

Znam za pricu da je covek na Leonu menjao menjac zbog toga i opet klikce.

Meni je to bilo izrazeno prvih 3-5 000km na kolima. Nakon toga se drasticno smanjilo, a sada vise ni ne primecujem, mada moguce da sam i ja vec naucio da saltam kako njemu odgovara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio stari Leon, mk1, sa ARL 1.9TDI motorom od 150ks. Taj menjač je veoma žilav, ali na matorom kršu je sve moguće, naročito uz hronično neodržavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Danilo1 said:

 jedino su me odusevila sedista koja su preudobna.. 

Samo jedna od prednosti Sporta (koji je kod mene jedino i dolazio u obzir od Fiata), u odnosu na obican Bravo.

Slazem se sa ostalima u vezi komentara, slike i cena sve govore. A moj ti je savet ako juris bas taj auto za sebe na duzi period, da se ispruzis jos malo za restyle varijantu (2010+), nije toliko velika razlika u ceni. Jedino ako ne gadjas bas ciljano 1.9 dizela, ali si onda limitiran na max 2008. godiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cena je vise za GP. Bolje dodaj jos neku paru za normalnog Brava, da ne boli glava kasnije. 

Ja bih rekao, moje misljenje, da se Bravo gleda tek od 4500 evra, a kada tu dodas sport opremu, felne od 17 ili cak 18 inca, motor sa 150 konja, cena moze lako i na 4800-5000 evra za lepe primerke.

Ti primerci ispod 4000 su uglavnom ili u ocajnom stanju ili bez opreme.

Taj sa oglasa ima prilicno solidnu opremu (koja nije ful kao sto prodavac navodi) i po ceni se vidi da tu nesto nije OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Danilo1 said:

auto u fulu, nema bolje opreme od ove

Zarad lepote oglasa se cesto zazmuri na to da su Bravci dolazili i sa panoramom, navigacijom, prednjim parking senzorima, fabrickim xenon svetlima, fabricki zatamnjenim zadnjim staklima i gornjim delom soferke, fabrickim alarmom, senzorima za kisu i svetlo, podesivim multifunkcionalnim displejom, elektricnim podesavanjem sedista, grejacima sedista, Stop&Start sistemom, itd., itd... Daleko od toga da je to sve nekome potrebno, ali ne ide bas uz opis "full oprema".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha tacno tako, i pored navedenog jos toliko opreme moze da se navede...ali ne mogu reci ni da onaj sa oglasa ima losu opremu, daleko je od ful-a ali je solidna.

A pola oglasa na nasim sajtovima navode ful opremu iako auto ni blue&me ne poseduje...a ne nesto drugo

https://www.autoscout24.hr/ponude/fiat-bravo-2-0-jtd-business-sport-leer-navi-xenon-sto-dizel-siva-0b8a20fa-3944-4ff7-a41c-d13e03406ed9

d.thumb.jpg.d237fb7aba90d633515676b9398403da.jpg

 

Evo ga primerak sa ful opremom, mislim da mu fali samo par sitnica do tog totalnog fula.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i dodat PrintScreen oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je tek ono sto mi na prvu od dodatne opreme pade na pamet... Da ne budem pogresno shvacen - slazem se, korektna je opremica u odnosu na veci deo onih iz oglasa, ali su mi generalno ti "full" opisi vise nekako u pesnickom zanosu :) .

Takodje, neke stvari od pomenute opreme ne da mi ne bi trebale, nego sam i ciljano gledao da ih izbegnem kod kupovine.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ju_re said:

Evo ga primerak sa ful opremom, mislim da mu fali samo par sitnica do tog totalnog fula.

Fali ;) , gledao sam za sebe i po inostranstvu, pa sam snimio i ranije ovog Nederlandera :) .

Btw, ne moras daleko da gledas, najnapucaniji Bravo koji sam ikada video je predstavljen bas kod nas na forumu, od strane mog imenjaka. Pojavio se jesenas na jednom placu - iako je bio stariji nego sto sam planirao, zvah cim je istrcao na oglase, ali je bila neka druga prica... Tj. usluzno je uvezen, a izbacen na oglase samo za reklamu placa: 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se slika tice, ne izgleda toliko strasno jer su i sedista i volan u dobrom stanju ( a na Bravu prvo strada koza na volanu) tako da mi i ne izgleda kao da je puno presao, zato sam i otisao da ga gledam a i zato sto mi je relativno blizu pa rekoh da bar bacim pogled kakav auto NE treba da kupim :D

Cak i uzivo ne izgleda da je puno presao vec kao da nikada nije otisao u servis i da je imao kretena od vlasnika koji ga je cukao stalno.. Volan nigde nije iscepan, malo je izbledeo a sedista su u bas dobrom stanju.. 

 

@Ivan  nije mi bitan toliko motor, bitno je da ima Sport paket (nikako ona obicna fabricka sedista) 

 

 

Zaboravih da dodam da je vlasnik dobio auto u zamenu neku tako da mi je odmah bilo sve jasno u kakvom je stanju i jos trese na 120 nenormalno a gume celave

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danilo1

Da znas da je tesko naci dobrog Sporta, pre svega jer ih nema mnogo u ponudi. Ja sam cekao iskljucivo mladji restyle (dizel ili benzin turbak, nebitno) i bukvalno ih uopste nema kod nas jer su i preko prilicno skupi. Verovatno im se ne isplati da ih uvoze (a te neke sitne bubice su ispravljene na restyle, a i lepsi je od starijih).

Vec sam poceo da odustajem i da gledam Giuliette Sport, DS4 i eventualno napucanije Delte, da bi mi iznenada istrcao 1.4 MultiAir Sport iz Svice, pa sam prelomio i uzeo benzinjaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Ivan said:

DS4

Zbog radi čega? Nekako mi u kontekstu Djulijeta i Delta nikako ne ide DS4, da je DS5 pa ajde, ali ovaj... 

Ukusi su različiti, ali moram reći da je meni običan c4 nekako privlačniji nego DS4. 

Ajde priznaje da te totti navukao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:, otprilike je 6 godina neki period posle koga prelomim za predstavljanje :P . Salu na stranu, jos uvek testiram i ispitujem MultiAir, sa T-Jet sam i imao nekog dodira i znanja, sa ovim sokocalom nikako. A stvarno je interesantan i lep motor za voznju u pitanju (uz vise torque i manju potrosnju u odnosu na obican T-Jet) i to me je, uz opremu, najvise i privuklo da ga pazarim. Pisacu iskustvo naravno po ovim opstim temama kao sto sam to radio i sa Stilom duze vremena.

12 hours ago, andreja.micovic said:

DS4

Zbog radi cega? Ukusi su različiti, ali moram reći da je meni običan c4 nekako privlačniji nego DS4.

Pre svega zato sto volim Citroene - enterijeri su im tu negde (DS4 zna da bude bogatiji) i za moj ukus su odlicni. Ali mi DS4 ima ispravljeno sve ono sto kod standardnog C4 fali u eksterijeru (za moj ukus previse konzervativan i nedinamican). Izdvojio bih restyle ili neku varijantu kao sto je Totti izbunario (diskretni detalji, oprema i felne).

A sto se tice izbora, kriterijum je bila pre svega standardna C klasa i po mogucstvu vozacki autic sa 5 vrata. Posto restyle Bravo Sporta i bukvalno nije bilo (a pratim ih odavno i jedini je dolazio u obzir od Brava), povecao sam planiranu sumu i smanjio godiste, pa su tu upali Giulietta Sport, restyle Astra, restyle Focus, Leon (koji je odskako cenom za ono sto sam ja trazio), moooozda neka napucanija restyle Delta i C4/DS4. Kada sam vec i zaboravio na Brava, istrcao je ovaj lepo napucani MultiAir, tako da sam prezadovoljan kupovinom i odnosom ulozeno-dobijeno. Ostaje jos da vidim kako ce se motorizacija pokazati kroz dalju eksploataciju, sve ostalo je robusno i provereno.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...