Vujadin 0 Posted July 12, 2012 (edited) Dobar dan! Imam dvostruki problem sa navedenim autom: 1. U voznji sa upaljenom klimom se ponekad desi da volan zablokira tj. dolazi do prestanka rada motora u voznji. Posle ponovnog startovanja sve je u najboljem redu. Verovatno nije neki specijalan problem ali zna u voznji da bude vrlo iritantno. 2. Prilikom startovanja motora dok auto stoji u mestu duze vreme, akumulator naglo izgubi na voltazi pa ne moze da upali, gde opet sumnjam na klimu da povlaci taj deo jer se cesto pali sama od sebe prilikom davanja prvog kontakta. Tu ne verujem da je do akumulatora problem jer je relativno skoro menjan. Napominjem da su mi se oba problema pojavila u relativno kratkom vremenskom roku pa su problemi mozda i povezani jedan sa drugim. Bilo koji savet ili pomoc bi mi znacio. Hvala unapred! Edited June 22, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 12, 2012 Proveri zategnutost kaiša, i njegovo stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 12, 2012 Posebni su remeni za alternator i servo-klimu na tom motoru. Proveri svakako zategnutost a takodje i kako puni alternator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancist 0 Posted March 20, 2013 (edited) kontaktiraj servis autoelektronika ribari i pitaj - evo linka sa kontaktom015/270-885,dzinovicn@gmail.com Edited March 20, 2013 by Lancist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vujadin 0 Posted April 8, 2013 Vecina problema iz gornje poruke je resena, medjutim imam jos jedan malecni problem:Naime posto sam tek uradio veliki servis i tom prilikom majstor je primetio da se pri davanju kontakta i dalje ponekad klima upali sama od sebe i pritom pomenuo da postoji neka opcija da se klikom na neka dva dugmeta to deaktivira tj. da ne pali klimu prilikom starta. Moje pitanje je koliko je ovo tacno, a ako je tacno, koja su to dva dugmeta ili ako nije tacno sta dalje preduzimati? Menjani su svi moguci kajsevi, alnaser je komplet remontovan, a i alternator dobro puni tako da te stavke nisu sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 8, 2013 Ako ti je podeseno da stoji na Auto Econ modu ne bi trebalo da pali kompresor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 11, 2016 Pozdrav ljudi!Da neotvaram novu temu napisat cu ovdje.Ne pali mi se kompresor klime,ustvari ni nemam plina u sistemu moram ju napunit ali mi se ne pali kompresor dok stavim na nizu temperaturu pa me zanima dal ga nece opce palit jer nema plina ili je neki drugi kvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 12, 2016 Neće uopće jer nema plina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 12, 2016 Ok hvala,reko da pitam prije nego napunim klimu da nebi moro skidat nesto kompresor pa ce mi plin otic na ljetovanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 12, 2016 Napunis probaš pa ako ne radi zamolis ih da ponovno izvuku i dođeš za par dana kad sredis Šta ne valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 12, 2016 dali bi jos mogo negdje biti kvar da ju nece upalit,neki senzor ili nesto,neka logika mi govori da bi trebo ukljucit remenicu bez obzira na plin dok se stavi na nizu temperaturu ili se varam Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 12, 2016 Po mom iskustvu je to prvi razlog zašto ne pali kompresor, nakon toga se razmišlja o ostalim stvarima. Pali li se lampica na klimi kad ju upalis? Ako pali onda ispitivacem provjeri na kablovima na kompresoru dolazi li do njega plus. Možda climatronic ne radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted July 12, 2016 Nemoze kompresor da se uključi ako nema plina(gasa)postoji presostat koji nedozvoljava uključenje kompresora ako je pritisak manji od 2 bar-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 12, 2016 dok stavim na auto mod i na onu zadnju temp ispod 18c pali mi ventilator na max i smijer zraka samo da puse na gornje zracnike i stavlja klapnu da vuce zrak iz kabine auta ali ne ukljuciva remenicu da bi se kompresor vrtio Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 12, 2016 Šta nije da se remenica stalno vrti a samo se kompresor ukljuci i pruži otpor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 12, 2016 a mislim elektro magnet na remenici da spoji kompresor.A koja bi to lampica trebala svijetlit za klimu Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 12, 2016 Na tipki. Normalno da ne pali , fali vjerojatno plina i automatski ne možeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
reikok 0 Posted July 12, 2016 Na kojoj tipki,onoj (auto) gdje se i pali grijanje ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted June 21, 2021 (edited) Imam sledeci problem. Auto sam kupio od bivseg vlasnika koji je bio u posedu dve godine, i klimu nije punio niti koristio za hladjenje. Ja sam pre dve nedelje odvezo auto na punjenje klime i proveru curenja. Nigde nije curila, i napunjeno je oko 800gr gasa. Posle punjenja kod majstora sam upalio klimu, i tek posle drndanja nekolicine dugmadi na panelu klima uredjaja, upalio se kompresor i poceo da hladi. za veoma kratko vreme je hladio jako dobro. Posle toga povremeno sam ukljucivao klimu na hladjenje, medjutim svaki put je iziskivalo da ispritiskam bukvalno svu dugmad, dok krene da hladi. Medjutim, od pre par dana(dve nedelje posle punjenja), klima nece uopste da hladi. Kad stavim FULL AUTO i postavim temperaturu 18c recimo, ubrza ventilator na maksimum i uopste ne ukljucuje kompresor. Isto se desava i kada ja biram brzinu ventilatora ili zatvoreni tok vazduha ili uzimanje od spolja. Pokusavao sam da stavim i na AUTO LOW ,takodje ubrza ventilator na maksimum i ne pali kompresor. Da li se neko susretao sa tim problemima do sada? ili mozda postoji neki nacin da aktiviram kompresor? Edited June 22, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted June 21, 2021 Reostat? Meni je palio samo najjacu brzinu ventulatora a ne i prvu, koja se aktivira ranije. Malo je cudno sto sve dugmice ispritisaks, da li to 'ne sacekas tj nestrpljivo klikces' dok se sama u nekom momentu 'ne probudi' ili mislis da ims neku 'skrivenu sekvencu ili mod' pod kojom radi? Pitam sa aspekta da joj malo duze vremena treba da pocne da radi generalno (kompresor mozda u problemu) i vec pomenut reostat (pali samo najvecu brzinu ventilatora) ili mislis da klima generalno ne reaguje na standardnu proceduru paljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted June 22, 2021 (edited) Mislim da klima ne radi kad bi trebala. Pre par dana sam isao na put i uopste nije htela da se ukljuci da hladi, vec samo duvao ventilator. ventilator radi na svim brzinama, i prati svaku promenu brzina koje zadam. ima 5 brzina. ne znam na koji nacin moze kompresor da se proveri? kad je majstor punio klimu, prethodno je proverio da li curi, i nigde nije curela. kod majstora se kompresor startovao posle minut recimo, ukljucivanja na najnizu vrednost i krenuo da hladi. od pre par dana nece uopste da ukljuci hladjenje. razumljivo bi mi bilo da mu treba recimo minut dva dok krene da hladi. Na onom meracu struje tacno vidim kad se kompresor upali. na leru se to oseti na obrtajima i oseti se vibracija na pocetku i krece leden vazduh. Juce sam se popodne ponovo zezao, pokusavao sam sve kombinacije dugmadi, temperatura, odvoren tok vazduha , zatvoren, i uopste nije htelo da krene. da li, kad se klima stavi na LOW, ispod minimalne temperature na uredjaju, ona treba da poce da hladi bez obzira na to koja je temperatura napolju? Edited June 22, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted June 22, 2021 Proveri da nije ostala opet bez freona. Nece kompresor raditi ako nema sta da 'obrne', a kako je sve cesce prestajala sa radom, cini mi se da je do toga. Po ovim vrucinama, sigurno bi palila klimu bilo da si je stavio na 20 ili 25C. Ja bih oterao kola opet u taj servis, nesto mislim da nije do komandi vec nesto u samoj klimi: freon, reostat, kompresor. Kada pricamo o brzini ventilatora, nisam mislio na komande u autu, vec sam ventilator klime, koji bi trebao imati 2 brzine i zavise jel crkao reostat ili ne. A te komande o kojima pricas su iz kabine i pokrecu ventilator kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 22, 2021 18 hours ago, UrosKostic said: ...svaki put je iziskivalo da ispritiskam bukvalno svu dugmad, dok krene da hladi Pogledaj: - Lancia Kappa - kako se pravilno koristi klima? Pogledaj sada, nakon spajanja tema, i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš tako i ovo: On 4/8/2013 at 11:05 PM, Martini said: Ako ti je podeseno da stoji na Auto Econ modu ne bi trebalo da pali kompresor. 1 UrosKostic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted June 22, 2021 (edited) Da, procitao sam, i to sam u sustini i ja mislio. prosto zadas temperaturu, i klima radi. medjutim, pogledao sam juce i danas gomilu videa na youtube, i svi savetuju da se proveli lamela kompresora. ja sam proverio i moja je toliko masna i prljava i rukom sam je jedva pomerio milimetar. dok na snimcima moze slobodno da se okrece, dok auto ne radi. Edited June 22, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted June 22, 2021 pozdrav dobri ljudi, problem je resen. crkao je relej, u onoj crnoj kutiji, gde se nalaze releji svetala, sirene i klime. stavio sam relej sirene i odmah je proradilo. 2 1 DelPiero, djomla and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites