ChobbyNS 283 Posted July 7, 2012 Meni se to urezalo jos kao klincu,matori je uvek govorio da na polovnom autu uvek izmenjas kaiseve i filtere i zejtin makar bili i ganc novi,u fazonu sto je sigurno,sigurno je.Kome je problem da da 200-250 evra za veliki servis nakon kupovine taj nije normalan,s obzirom na male kilometraze koje prelazimo po Srbiji,veliki servis traje 3 godine komotno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 7, 2012 Dovla je lepo rekao, jeste surovo ali kad bi tako bilo svet bi za nijansu bio lepši.Najbitnije a velika većina na tome pada su kočioni uređaji, upravljački i svetlosna signalizacija. Veliki i mali servis i ako neuradiš štetu naneseš sebi ali sa neispravnim kočnicama bagami može da bude opasno. Malo ljudi zna da recimo loši amortizeri mogu da produže kočioni put za par metara u gradskoj vožnji. Dovoljno da neko strada ili samo lim. Što se tiče ispravnosti tu ću da dam pretposlednje pare ili auto nije u saobraćaju, mora sve da radi. U ovim anketama ljudi maštaju i retko ko iznosi stvarne činjenice, najmerodavnije su one crne hronike i izveštaji AMS. Tu se ocrtava koliko je bitan kvalitet goriva od cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 7, 2012 (edited) Za veliki servis sto sam naveo, bilo je samo da se vidi koliko je to opusteno sto se odrzavanja tice.Amortizere sam naveo upravo imajuci u vidu vrlo bitnu cinjenicu koju si i ti naveo vezano za njih. Kocioni put...Ma niko ne misli o posledicama i to je tesko ljudima predociti i malo ih razdrmati. Ja to kad im pricam, odgovor je: Ma, hajde, doktore, ti preterujes sa tim kolima. Sta reci? Edited July 7, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 7, 2012 Reći će ti oni jednog dana, jbg bio si u pravu...Kao i oni komentari kad sam napisao da najmanje pored tehničkog još dva puta godišnje proverim auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted July 7, 2012 @hardto ,brate i meni stalno pricaju.da preterujem.ali ja ne znam drugacije.sa 1 platom u kuci ja NE MOGU i ne smem sebi da dozvolim gomilanje neispravnih stvari na kolima jer posle nikad stici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 7, 2012 Hvala Bogu da se sa nekim slozim oko odrzavanja. Istog smo misljenja izgleda ovde trenutno.Pa, ni sa rodjenom zenom ne mogu na kraj da izadjem sto se toga tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
konj_konjski 1 Posted July 8, 2012 (edited) Evo i ja da kazem neku pametnu... Ja sam licno pristalica stare skole da auto treba uvek da bude kompletno ispravan. Do sada smo uvek kupovali nove automobile, a logika je bila: Bolje novi Fica ili Yugo nego nesto polovno, ko zna sta. Ficu je odrzavao tata, a Yuga ja. Uvek su bili mehanicki i estetski u top stanju. Yugo me je verno sluzio 20 godina i kada sam ga prodavao , kupac nije verovao da je presao 235000 km. Posto je doslo do prosirenja porodice, krenula je potraga za drugim autom. Finansije su dozvoljavale samo kupovinu polovnog automobila. Zelje su bile ili Lybra karavan ili Alfa 156 karavan. Za novac koji sam posedovao mogao sam da kupim samo veeelike krseve. Na kraju sam za malo manje pare kupio Fiat Palio Weekend u odlicnom stanju (predstavio sam ga na forumu). I nisam se pokajao, odmah sam uradio veliki servis i otklonio nekoliko sitnica, i do sada uz redovno odrzavanje nisam imao nekih problema. Mogu samo da zamislim koliko bi morao da ulozim novca (kojeg nemam) u odrzavanje nekog lesa od Lybre da bi bila u savrseno ispravnom stanju. Inace koristim svaku akciju besplatne kontrole tehnicke ispravnosti vozila, pred odlazak na more obavezno sledi kontrola u servisu. Do nekih boljih vremena bice: Lybra u srcu, Palio ispred zgrade! Edited July 8, 2012 by vpejcic Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 8, 2012 Ljudi racunajte malo i taj njegov rad, pa i najobicniji radnik na gradjevini kod nas ima bar 1200 dinara + topli obrok, To jedino neki majstor da ima, posto pomocni radnici imaju vecinom i dalje satnicu od 80din (cak i u gradjevinskoj firmi jednog ministra, naravno nisu ni prijavljeni) pa te pare mogu da zarade jedino ako rade 15h na dan, a topli obrok nisam ni cuo da postoji... Sto se tice ankete, vecu glupost nisam cuo. Gume se i dalje kupuju najeftinije nove ili polovne koje su kao bolje od novih. Delovi se kupuju najeftiniji a na tehnicki pregled skoro i da ne znam ko posteno odradi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 8, 2012 Nisam vozio neke automobile sa ovih 30 godina vozackog iskustva ( peglica, jugo i sad punto ) i po redu odrzavanja najvise sam ulagao u peglicu ali sam se sa njom i najvise navozao ( Italija, Madjarska ( Hungaroring ), Turska, Austrija,Jadranska turneja .... ), jugo se vozio samo po Beogradu a sad punto osim redovnog servisa nista drugo i nijednom na regularnom tehnickom pregledu nisam bio vracen ( jednom mi je jedan maestro na tehnickom rekao za peglicu da imam silu kocenja od 95% sto on nije nikad video ). Na vanredni tehnicki sa jugom me je jednom oterala policija gde su 45 minuta pokusavali da nadju neku neispravnost ( cak su sa ogromnom polugom natezali balans stangle da nadju neki luft ) i na kraju su odustali i pustili me bez kazne .Htedoh reci redovna kontrola i odrzavanje je vrsta kulture koja se uci u kuci ili skoli.Svaki zakon je dobar ukoliko se postuje i sprovodi u suprotnom slede sankcije ili u ovom slucaju izvestaji iz crne hronike.Ako vozis auto moras i da ga odrzavas inace pretvaras ga u oruzje kojim mozes povrediti ili lisiti zivota sebe , svoje najmilije i ljude koje ne poznajes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2012 ...Automobili se kupuju a o velikom servisu niko i ne razmislja!Razmišlja FLCS:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 8, 2012 Bravo za Nešu, bravo za Prvi Trag. Mislio sa Fiat Bravo za Nešu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 8, 2012 Na kraju sam za malo manje pare kupio Fiat Palio Weekend u odlicnom stanju .... , odmah sam uradio veliki servis i otklonio nekoliko sitnica, i do sada uz redovno odrzavanje nisam imao nekih problema. Mogu samo da zamislim koliko bi morao da ulozim novca (kojeg nemam) u odrzavanje nekog lesa od LybrePružiš se koliko možeš.Znam dosta njih koji su istresli zadnji dinar za auto, a posle nemaju ni za otkalnjanje sitnih nedostataka, takoreći večito veze neispravan auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 8, 2012 Nisi u pravu...Uvek imaju da malo dorade muziku, neki smajling detalj, felnice, folijice, custom izduve, obrvice, kacketice, pragcice, PRC ksenoncice i slicno.A, sto je neispravan, to nema veze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 8, 2012 nista bez obrvica... a za te pare moze da uradi pola trapa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 8, 2012 Masa (ne Felipe, bio dobar) njih, pa kuknjava. Naročito sa Astrama i njihovim pumpama za gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 8, 2012 Komso, da nisi omasio temu? Quote Share this post Link to post Share on other sites