Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
lybra_

Vozači (ne)održavaju svoje automobile

Recommended Posts

Meni se to urezalo jos kao klincu,matori je uvek govorio da na polovnom autu uvek izmenjas kaiseve i filtere i zejtin makar bili i ganc novi,u fazonu sto je sigurno,sigurno je.

Kome je problem da da 200-250 evra za veliki servis nakon kupovine taj nije normalan,s obzirom na male kilometraze koje prelazimo po Srbiji,veliki servis traje 3 godine komotno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla je lepo rekao, jeste surovo ali kad bi tako bilo svet bi za nijansu bio lepši.

Najbitnije a velika većina na tome pada su kočioni uređaji, upravljački i svetlosna signalizacija. Veliki i mali servis i ako neuradiš štetu naneseš sebi ali sa neispravnim kočnicama bagami može da bude opasno. Malo ljudi zna da recimo loši amortizeri mogu da produže kočioni put za par metara u gradskoj vožnji. Dovoljno da neko strada ili samo lim. Što se tiče ispravnosti tu ću da dam pretposlednje pare ili auto nije u saobraćaju, mora sve da radi.

U ovim anketama ljudi maštaju i retko ko iznosi stvarne činjenice, najmerodavnije su one crne hronike i izveštaji AMS. Tu se ocrtava koliko je bitan kvalitet goriva od cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za veliki servis sto sam naveo, bilo je samo da se vidi koliko je to opusteno sto se odrzavanja tice.

Amortizere sam naveo upravo imajuci u vidu vrlo bitnu cinjenicu koju si i ti naveo vezano za njih. Kocioni put...

Ma niko ne misli o posledicama i to je tesko ljudima predociti i malo ih razdrmati. Ja to kad im pricam, odgovor je: Ma, hajde, doktore, ti preterujes sa tim kolima. Sta reci?

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reći će ti oni jednog dana, jbg bio si u pravu...

Kao i oni komentari kad sam napisao da najmanje pored tehničkog još dva puta godišnje proverim auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hard

to ,brate i meni stalno pricaju.da preterujem.ali ja ne znam drugacije.sa 1 platom u kuci ja NE MOGU i ne smem sebi da dozvolim gomilanje neispravnih stvari na kolima jer posle nikad stici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Bogu da se sa nekim slozim oko odrzavanja. Istog smo misljenja izgleda ovde trenutno.

Pa, ni sa rodjenom zenom ne mogu na kraj da izadjem sto se toga tice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da kazem neku pametnu... :laughing: Ja sam licno pristalica stare skole da auto treba uvek da bude kompletno ispravan. Do sada smo uvek kupovali nove automobile, a logika je bila: Bolje novi Fica ili Yugo nego nesto polovno, ko zna sta. Ficu je odrzavao tata, a Yuga ja. Uvek su bili mehanicki i estetski u top stanju. Yugo me je verno sluzio 20 godina i kada sam ga prodavao :( , kupac nije verovao da je presao 235000 km. Posto je doslo do prosirenja porodice, krenula je potraga za drugim autom. Finansije su dozvoljavale samo kupovinu polovnog automobila. Zelje su bile ili Lybra karavan ili Alfa 156 karavan. Za novac koji sam posedovao mogao sam da kupim samo veeelike krseve. Na kraju sam za malo manje pare kupio Fiat Palio Weekend u odlicnom stanju (predstavio sam ga na forumu). I nisam se pokajao, odmah sam uradio veliki servis i otklonio nekoliko sitnica, i do sada uz redovno odrzavanje nisam imao nekih problema. Mogu samo da zamislim koliko bi morao da ulozim novca (kojeg nemam) u odrzavanje nekog lesa od Lybre da bi bila u savrseno ispravnom stanju. Inace koristim svaku akciju besplatne kontrole tehnicke ispravnosti vozila, pred odlazak na more obavezno sledi kontrola u servisu. Do nekih boljih vremena bice: Lybra u srcu, Palio ispred zgrade! :lol:

Edited by vpejcic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi racunajte malo i taj njegov rad, pa i najobicniji radnik na gradjevini kod nas ima bar 1200 dinara + topli obrok,

To jedino neki majstor da ima, posto pomocni radnici imaju vecinom i dalje satnicu od 80din (cak i u gradjevinskoj firmi jednog ministra, naravno nisu ni prijavljeni) pa te pare mogu da zarade jedino ako rade 15h na dan, a topli obrok nisam ni cuo da postoji...

Sto se tice ankete, vecu glupost nisam cuo. Gume se i dalje kupuju najeftinije nove ili polovne koje su kao bolje od novih. Delovi se kupuju najeftiniji a na tehnicki pregled skoro i da ne znam ko posteno odradi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vozio neke automobile sa ovih 30 godina vozackog iskustva ( peglica, jugo i sad punto ) i po redu odrzavanja najvise sam ulagao u peglicu ali sam se sa njom i najvise navozao ( Italija, Madjarska ( Hungaroring :unworthy: ), Turska, Austrija,Jadranska turneja .... ), jugo se vozio samo po Beogradu a sad punto osim redovnog servisa :thumbdown: nista drugo i nijednom na regularnom tehnickom pregledu nisam bio vracen ( jednom mi je jedan maestro na tehnickom rekao za peglicu da imam silu kocenja od 95% :unworthy: sto on nije nikad video ). Na vanredni tehnicki sa jugom me je jednom oterala policija gde su 45 minuta pokusavali da nadju neku neispravnost ( cak su sa ogromnom polugom natezali balans stangle da nadju neki luft ) i na kraju su odustali i pustili me bez kazne :smoke: .

Htedoh reci redovna kontrola i odrzavanje je vrsta kulture koja se uci u kuci ili skoli.

Svaki zakon je dobar ukoliko se postuje i sprovodi u suprotnom slede sankcije ili u ovom slucaju izvestaji iz crne hronike.

Ako vozis auto moras i da ga odrzavas inace pretvaras ga u oruzje kojim mozes povrediti ili lisiti zivota sebe , svoje najmilije i ljude koje ne poznajes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za Nešu, bravo za Prvi Trag. Mislio sa Fiat Bravo za Nešu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju sam za malo manje pare kupio Fiat Palio Weekend u odlicnom stanju .... , odmah sam uradio veliki servis i otklonio nekoliko sitnica, i do sada uz redovno odrzavanje nisam imao nekih problema. Mogu samo da zamislim koliko bi morao da ulozim novca (kojeg nemam) u odrzavanje nekog lesa od Lybre

Pružiš se koliko možeš.

Znam dosta njih koji su istresli zadnji dinar za auto, a posle nemaju ni za otkalnjanje sitnih nedostataka, takoreći večito veze neispravan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi u pravu...Uvek imaju da malo dorade muziku, neki smajling detalj, felnice, folijice, custom izduve, obrvice, kacketice, pragcice, PRC ksenoncice i slicno.

A, sto je neispravan, to nema veze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa (ne Felipe, bio dobar) njih, pa kuknjava. Naročito sa Astrama i njihovim pumpama za gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...