Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozdrav forumasima!

Supruga zapenila za Cliom 4.generacije, i to samo u crvenoj boji pa resih da je obradujem...:santa:

Voleo bih da cujem misljenja i iskustva o ovoj generaciji, odrzavanju, sta je problematicno, ev.neku sugestiju itd.

U pitanju je TCE 90, ima TNG 2016.god.

Unapred hvala :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@italiano

 

Na "AutoRepublici" je jedan član Dačija foruma ( koji je na tom forumu zaista veoma uvažen ), ostavio nedavno ovakav komentar:

 

"Letos kupljen nov Logan Comfort, 1.0 tce. Bez plina.
Odlucih da ne uzmem eco g, je kumovala racunica koja je obuhvatala sledece : razlika u potrosnji, koju pominju svi koji su vozili (tipa, bar 20-25%), doplata 700 eura, dodatni troskovi odrzavanja koje niko ne pominje, sistem iz korena integrisan sa benzinskim (ne moze da se izvadi ako nesto ne bude kako treba), voznja na benzin koja se mora raditi relativno cesto da se benzinski deo ne zapusti, da dizne ostanu u formi.
Potrosnja benzina se krece 5.2-5.5, neki avg je 5.4 (od cepa do cepa metoda merenja), a kontam da plina mora trositi bar 7. Ovakva neto racunica je razlika na 100km u iznosu od nekih 1.5 eura, bez uracunatih troskova redovnog odrzavanja, dodatne voznje na benzin koja smanjuje razliku, troskova reatesta, plus potencijalni problemi izmedju redova kao ovaj iz teksta, a treba i otplatiti 700e doplate. I onda stvarno ne razumem zasto bi iko uzeo eco g."

 

 

Inače, na Dačija forumu o problemima sa 0,9 TCE LPG iz 2016. imaš napisanih barem 20 strana postova na posebnoj temi koja je bila posvećena samo LPG problemima tog motora. Ako te više interesuje, moraš da se registruješ na forumu. A prijavljuju i neke neprijatnosti za novi ECO-G.

 

Kada sve to dovedeš u vezu sa ovim gore postom koji sam ti kopirao, ja bih dobro razmislio pre kupovine tog TNG Clia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Znam da moze biti problematican TNG.

Ako se to desi vozice se samo na benzin :D.

No, auto je vec rezervisan, motor lepo radi, dobro vuce, odlicna sedista, i jako udoban za razliku od P-206...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, moron said:

@italiano

 

Na "AutoRepublici" je jedan član Dačija foruma ( koji je na tom forumu zaista veoma uvažen ), ostavio nedavno ovakav komentar:

 

"Letos kupljen nov Logan Comfort, 1.0 tce. Bez plina.
Odlucih da ne uzmem eco g, je kumovala racunica koja je obuhvatala sledece : razlika u potrosnji, koju pominju svi koji su vozili (tipa, bar 20-25%), doplata 700 eura, dodatni troskovi odrzavanja koje niko ne pominje, sistem iz korena integrisan sa benzinskim (ne moze da se izvadi ako nesto ne bude kako treba), voznja na benzin koja se mora raditi relativno cesto da se benzinski deo ne zapusti, da dizne ostanu u formi.
Potrosnja benzina se krece 5.2-5.5, neki avg je 5.4 (od cepa do cepa metoda merenja), a kontam da plina mora trositi bar 7. Ovakva neto racunica je razlika na 100km u iznosu od nekih 1.5 eura, bez uracunatih troskova redovnog odrzavanja, dodatne voznje na benzin koja smanjuje razliku, troskova reatesta, plus potencijalni problemi izmedju redova kao ovaj iz teksta, a treba i otplatiti 700e doplate. I onda stvarno ne razumem zasto bi iko uzeo eco g."

 

 

Inače, na Dačija forumu o problemima sa 0,9 TCE LPG iz 2016. imaš napisanih barem 20 strana postova na posebnoj temi koja je bila posvećena samo LPG problemima tog motora. Ako te više interesuje, moraš da se registruješ na forumu. A prijavljuju i neke neprijatnosti za novi ECO-G.

 

Kada sve to dovedeš u vezu sa ovim gore postom koji sam ti kopirao, ja bih dobro razmislio pre kupovine tog TNG Clia.

 

Evo, ja sam aktivan na Dacia forumu.

Od Logana ECO G, tri komada - ja i od pre neki dan još jedan. Treći je iz Bugarske. Nema ovog što su naveli u Autorepublici. Ovome iz Bugarske crko LPG MAP senzor. Sve ostalo ok, a prešao preko 20k km.

Sa Loganom ECO G prešao sam od kraja oktobra do  danas preko 11k km, nemam problema.

 

Na forumu ima par novih Stepwaya sa i bez plina. Jedan član iz Hrvatske je prijavio neke probleme sa svojim Stepweyom ECO G, ne znam šta je u pitanju. 

 

Prethodni 0.9 imao je porpilično problema sa TNG uređajima, "fabričkim" odnosno, modeli sa tng uređajima ugrađenim kod uvoznika - uglavnom su u pitanju nedostaci prilikom ugradnje. Opet, sa druge strane, ljudi koji su naknadno ugrađivali TNG u 0.9 tce nisu imali problema. Jedan član, pod nadimkom Veterinar, prodao je Logan MCV, 2015. godište, sa pređenih 160k km na plinu. Nije imao problema. Naručio je Joggera ECO G. 

 

O računici i iskustvima sa ECO G motorom, imate sve u mojoj temu.

 

KAO NEKO KO JE SA ECO G MOTOROM PREŠAO 11000 KM,  smatram sebe kompetentnim da preporučim ECO G (Logan, Stepway , Jogger ili Duster). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah da ti kažem, uskoro ćeš na AutoRepublici moći da čitaš Pekijev test još jedne ECO-G verzije Dačije. Jogger. Petosed. :) 

 

Što se tiče komentara (člana Dacia foruma) sa AR koji sam gore zalepio ( koji na kraju kaže "I onda stvarno ne razumem zasto bi iko uzeo eco g.") , lako ćeš preko Google pretrage naći taj članak na AR i ko ga je pisao. Ako ne nadješ, reci, ostaviću onda ovde i link ( nije problem ). Videćeš da je i pre kupovine novog Logana TCE 90 imao takodje Daciu. I to baš TNG verziju. Nije, dakle, neko ko nema praktičnog iskustva sa TNG-om. Na AR se potpisuje pod istim "imenom" sa kojim je registrovan i na Dacia forumu. I videćeš da je uvažavan na Forumu, jer je veoma stari član i  veoma je stručan ( i vidim da ga povremeno upitaju za savet ).

 

U nekoliko navrata u poslednjih oko godinu dana je na AR posebno pisao o ovom aspektu ECO-G ( "sistem iz korena integrisan sa benzinskim (ne moze da se izvadi ako nesto ne bude kako treba), voznja na benzin koja se mora raditi relativno cesto da se benzinski deo ne zapusti, da dizne ostanu u formi " ). I ja sam zaključio da je to ključni razlog zašto je izbegao ECO G.

 

A ovde na Fiat forumu si mogao da čitaš i nedavno iskustva vlasnika npr. 500L "sa fabričkim plinom" i "cenom problema" kada kod takvih verzija dizne počnu da zezaju. 

 

Oko pomena člana foruma pod imenom "Veterinar", mrzi me sada da ponovo tražim ( a i ne "smem da kopiram" ( :) ), jer Administratori Dačija foruma nedavno prete da ništa odande ne sme da se kopira bez njihove prethodne dozvole ili će da bude izbačen sa foruma onaj ko to prekrši ( "majku mu", kakve to tamo opasne tajne o brendu postoje, koje čovek ne sme da sazna osim ako nije član foruma ? :)   ) , ali, jasno se sećam, našao sam jednom negde na Dačija forumu i jedan stariji post tog člana u kome je baš domaćinski napljuvao TNG verziju. Prosto, svi mi ljudi imamo istu osobinu, pamtimo samo lepe uspomene, a potiskujemo one loše. Tako i on.

 

Vezano za pomenuti MAP senzor i ECO G, neko je na Dacia forumu napisao da je prateći rumunski forum zaključio da se on pokvario i da je promenjen maltene na svakom drugom primeku ECO-G.

 

Molim Te da sve ovo ne shvatiš kao hejt. Nije. Meni ni u džep, ni iz džepa. Uostalom, nemaš pojma koliko sam ja pozitivnih komentara napisao o Dačiji (pa i ovih dana i za to "dobio po nosu" :) ). Ali, dosta toga o Dačija brendu što sam pročitao na Dačija forumu meni je na neki način bilo razočarenje. Primera radi, neko od starih članova foruma sa TNG iskustvom je tamo napisao i da je dosta toga što su bile nelagode vlasnika 0,9 TCE TNG ( zbog kojih su neki od njih i vršili reklamacije) , u upustvu za upotrebu novog 1,0 ECO-G je opisano kao normalna pojava i normalno ponašanje vozila. Jasno je i zašto je tako uradjeno. Ista pobuda kao kada u upustvu za upotrebu napišeš, primera radi, da je normalna potrošnja motornog ulja do jedan litar na 1.000 km. Pa da vidim kako ćeš uspeti i eventualnoj reklamaciji uvećane potrošnje ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaru koji drži rent-a-car je u garanciji menjan 0.9 motor na Sanderu. Zakucao, potrošio svo ulje, zakupac nije kontrolisao (zabole ga baš).
 

28 minutes ago, moron said:
jer Administratori Dačija foruma nedavno prete da ništa odande ne sme da se kopira bez njihove prethodne dozvole ili će da bude izbačen sa foruma onaj ko to prekrši ( "majku mu", kakve to tamo opasne tajne o brendu postoje, koje čovek ne sme da sazna osim ako nije član foruma ?

Dotakli smo dno kad Dačijaši šilje qrac
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bih ti kopirao to "upozorenje" ( sa teme koja se odnosi na neke nelagode kod 1,0 ECO-G ), morao bih prethodno da tražim odobrenje administratora, a bojim se da ga neću dobiti, tako da možeš samo da veruješ ili ne veruješ u moje "prepričavanje" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, moron said:

 

 

Vezano za pomenuti MAP senzor i ECO G, neko je na Dacia forumu napisao da je prateći rumunski forum zaključio da se on pokvario i da je promenjen maltene na svakom drugom primeku ECO-G.

 

Molim Te da sve ovo ne shvatiš kao hejt. Nije. Meni ni u džep, ni iz džepa. Uostalom, nemaš pojma koliko sam ja pozitivnih komentara napisao o Dačiji (pa i ovih dana i za to "dobio po nosu" :) ). Ali, dosta toga o Dačija brendu što sam pročitao na Dačija forumu meni je na neki način bilo razočarenje. Primera radi, neko od starih članova foruma sa TNG iskustvom je tamo napisao i da je dosta toga što su bile nelagode vlasnika 0,9 TCE TNG ( zbog kojih su neki od njih i vršili reklamacije) , u upustvu za upotrebu novog 1,0 ECO-G je opisano kao normalna pojava i normalno ponašanje vozila. Jasno je i zašto je tako uradjeno. Ista pobuda kao kada u upustvu za upotrebu napišeš, primera radi, da je normalna potrošnja motornog ulja do jedan litar na 1.000 km. Pa da vidim kako ćeš uspeti i eventualnoj reklamaciji uvećane potrošnje ulja.

Ja sam pisao o tome - za MAP senzor i to da je u uputstvu za upotrebu navedeno da je "normalna pojava" prebacivanja sa plina na benzin na niskim temperaturama, pri velikim opterećenjima. U servisu kažu da je do plina, a plinadžije kažu da se to dešava na turbo-benzincima sa lpg. 

Nije bitna stvar, lično meni ne smeta jer svaki radni dan prelazima 120 km pa mi se isplati. Malopre napunio oba rezervoara, pa evo neke potrošnje plina i benzina. Uglavnom se vozi magistrala.

IMG_20220305_200122.thumb.jpg.19c76b7d962af9de05af270a180a64b0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2007. Renault Clio III RS

 

Treća generacija se pravila od 2005. do 2012. godine, ima 2.0 atmosferac sa 197 konja i 215 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni Renault Clio E-Tech

 

Renault Clio E-Tech

 

Renault je kroz istoriju pokazao da se ne plaši da uradi nešto novo i drugačije, odnosno da napravi zaokret u svojoj politici. Nešto slično se dešava i danas. Prostor se oslobađa za dolazak modela Megan E-Tech, atraktivni Austral dolazi na mesto Kadjar-a, a dizel motori, po kojima je francuski brend bio prepoznatljiv, polako postaju deo prošlosti. Hibridi i električni modeli poput Zoe će dobiti prednost, kao i SUV u odnosu na klasične limuzine ili hečbek modele. 

 

"Klio" je i dalje popularan gradski automobll

 

Prosečna potrošnja u gradskim uslovima je oko 4.5 litara benzina, što je 800 dinara za 100 kilometara.

Ukratko, ništa od ovoga nije neočekivano - jednostavno, to je trend koji svi veliki igrači moraju da prihvate. Neki su to uradili ranije, neki preko noći, ostali u hodu... A šta ima novo kod Renaulta? Kod nas je konačno stigla hibridna verzija pete generacije Clia koja se od klasičnog izdanja popularnog gradskog automobila razlikuje po ''E-Tech'' oznaku na poklopcu prtljažnika. Da, tamo gde je nekada pisalo ''dCi''. Vizuelno, to je jedina razlika. Clio E-Tech nije plug-in hibrid, već koristi praktičniju i jeftiniju tehnologiju sa benzincem, dva elektromotora i baterijom (1,2 kW) koji se puni rekuperacijom energije prilikom kočenja. 

 

Zapremina prtljažnika "klija E-Tech" je 330 litara

 

U realnim uslovima sistem vrlo dobro funkckioniše. Pri hladnom startu odmah se javlja 1.6 benzinac sa 93 KS, ali veom brzo, u zavisnosti od toga koliko je baterija dopunjena, kreće vožnja na struju. I to prava, u EV režimu, a ne samo za 100-200 metara. Glavni elektromotor (49 KS i 205 Nm) pokreće automobil, dok slabiji (20 KS) ima funkciju starter-generatora. Tajna kvalitetnog hibridnog rada je MultiMode automatski menjač koji koristi tehnologiju iz Formule 1. On ima četiri stepena prenosa za rad benzinskom agregata, kao i dodatna dva kada se vozi na struju. Slabiji e-motor se koristi i za sinhronizaciju prenosa, kako bi se u svakom trenutku dobijao maksimum od hibridnog sistema. A to je potrošnja između 4.2 i 4.5 litara u gradskim uslovima, ali i ubrzanje od 9.3 sekundi do stotke. Znači, po potrebi. Prosečna potrošnja može da bude i manja, ispod četiri litre ako izaberete eko režim i ne prelazite 70 km/h, ali i viša na auto-putu, kada vam je na raspolaganju maksimalnih 145 konja. Kapacitet baterije možete da pratite na instrument tabli i primetićete da se ''dobro drži'', odnosno ne prazni brzo.  A, ako se zna da je cena benzina 178 dinara, onda 100 kilometara možete da pređete za 800 dinara, što je ekonomičnije od bilo kog modela sa dizel motorom.

 

Kvalitetno urađen i moderan kokpit

 

Što se usporavanja tiče, samim tim i punjenja, vozač na raspolaganju ima klasičan ''drive'' i režim ''brake'', koji omogućava snažnije kočenje i ujedno veću rekuperaciju energije. ''Brake'' se koristi na nizbrdicama ili ako imate dovoljno prostora da se zaustavite kada se, na primer, na semaforu upali crveno svetlo. Praktično, nećete morati da koristite nožnu kočnicu, ali pazite koliko su vam blizu automobili koji se nalaze iza. 

 

Rad hibridnog sistema prati se na instrument tabli

 

Dobra strana je da ćete svakim danom da pronađete nešto novo što će vožnju Clia E-Tech da učini zabavnom. Baš u retkim slučajevima će se benzinac ''čuti glasnije'', ali i to možete da rešite, dovoljno je da samo na trenutak popustite pedalu gasa i ''prevarite sistem''. Sve ostalo je, manje-više. kao u klasičnom Cliu. Jedino je instrument tabla prilagođena radu hibridnog sistema, nema obrtomera, već pokazuje informacije vezane za pogon. Ako insistirate na komforu, onda birajte manje točkove, a ne od 16 ili 17 inča. U vožnji ne bi bilo loše da upravljač pruža više povratnih informacija sa puta. Clio E-Tech se nudi sa jednim paketom, bogatim ''Evolution'', a cena je visokih 22.390 evra.

 

preuzeto sa - sportal.blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Renault Clio

 

Aktuelna peta generacija Clia predsatvljena je 2019. godine, i po prvi put je Clio tada dobio hibridnu tehnologiju. Tri godine kasnije upravo je ta hibridna varijanta dobila bolji paket opreme kako bi bila atraktivnija za kupovinu.

Renault kaže da je takav Clio nikada efikasniji po pitanju potrošnje goriva: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotvyoutubelogonovi.jpg MobilAutoTV: 2023. Renault Clio E-Tech 145

 

Ovo je nova verzija potpunog hibrida E-Tech za 2022.godinu. Renault Clio E-Tech se pokazao kao odličan mali hibridni automobil sa dobrim električnim potencijalom za vožnju - bezbedan, prijatan u gradu i na putu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Renault Clio IV

 

Renault Clio četvrte generacije sa TNG instalacijom. Ova generacija popularnog francuskog kompakta pleni zanimljivim dizajnom i ujednačenim voznim karakteristikama. Veoma su česti kao vozila predstavnika prodaje, upravo zbog niskih troškova eksploatacije i dovoljno dobre pouzdanosti. Clio nosi ime po jednoj od devet muza iz grčke mitologije, a po broju primeraka na našim ulicama, deluje da je inspirisao zaista mnogo vozača. Motor mu je 0.9 TCe sa 90KS/135Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Clio restajling

 

233456-Renault clio rst07.jpg

 

Za razliku od Forda koji ukida Fiestu, u Renaultu su odlučili da ostanu prisutni u segmentu hečbek modela B segmenta, pa je tako njihov Clio sada doživeo i veće doterivanje.

 

233457-Renault clio rst06.jpg

 

Pre svega, prednji deo doteranog Clia odlikuje novi izgled koji u skladu sa novijim modelima francuske kompanije, uz novi korporativni logo u brušenom satenskom hromu. Posebno se ističu tanki LED farovi, koji su sada standardni u čitavom asortimanu i dnevna svetla koji se pojavljuju na levom i desnom uglu automobila, pri čemu svaki treba da predstavlja polovinu Renaultovog romba.

 

Renault clio rst05.jpg

 

Verzije sa Techno ili Alpine Esprit paketom opreme takođe dobijaju dizajn branika inspirisan motosportom, sa oštricom u boji karoserije za Techno i mat Shale Grey u Alpine Esprit izdanju.

 

233458-Renault clio rst04.jpg

 

Alpine Esprit verzija takođe dobiju sivi donji deo branika pozadi, dok svi automobili imaju nova zadnja svetla sa kristalno čistim poklopcima.

 

Renault clio rst03.jpg

 

U paleti je sedam boja za eksterijer (bela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narandžasta Valencia i siva Rafale), kao i novi dizajn alu točkova od 16 i 17 inča.

 

233459-Renault clio rst02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Clio je dugačak 4.053 mm, širok 1.988 mm i visok 1.439 mm. Materijali u unutrašnjosti su višeg kvaliteta i postoje održive tkanine, ali opšti raspored (ekran od 7 inča na jeftinim verzijama i 9.3 na skupljim varijantama) uglavnom je isti kao i ranije.

 

Renault clio rst01.jpg

 

Uz Esprit Alpine se dobijaju i sportska sedišta sa Alpine ''A'' logom, kožni troraki volan, aluminijumske pedale, kao i alu točkovi od 17 inča. Najmoćnija od svih opcija u ponudi je 1.6 E-Tech hybrid sa 145KS, a tu su i 1.2 benzinac sa 100KS koji radi na TNG, pa verzija od 90KS i bazni model sa 65KS. Renault je odlučio da u Cliu i dalje nudi dizel motor, u ovom slučaju to je dCi sa 100KS. Na kraju treba podsetiti da je Renault do sada (od 1990. godine i prve generacije) širom sveta plasirao preko 16 miliona jedinica ovog modela (sve generacije zajedno).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Renault Clio restajling će se proizvoditi u Revozu

 

Renault clio rst05.jpg

 

Renault je pre par dana predstavio restajling pete generacije modela Clio koji će nastaviti da se proizvodi u fabrici Revoz u Novom Mestu. Kako je najavljeno iz predstavništva Renaulta u Sloveniji, obnovljeni Clio će se fokusirati pre svega na hibridnu verziju, ali će ostati dostupan i sa dizel motorom. Još nije poznato da li će cela paleta motora biti dostupna u Sloveniji.

Takođe još nije poznato koju od verzija će proizvoditi Revoz. Od 1993. godine u fabrici u Novom Mestu je proizvedeno ukupno 2.1 milion primeraka ovog popularnog modela, koji je u više navrata bio na vrhu lestvice najprodavanijih automobila na slovenačkom tržištu. U Revozu se proizvode i Renaultovi modeli Twingo i Twingo EV. Još nije poznato koji modeli će se proizvoditi nakon završetka njihove proizvodnje. Prošlog novembra je Revoz potvrdio da je Grupa Renault u svoju novu strategiju uključila i fabriku u Novom Mestu. Pre toga se špekulisalo da Renault nema dugoročne planove za Revoz, i da bi njegovo postojanje za nekoliko godina moglo da bude dovedeno u pitanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: 2024. Renault Clio

 

Renault Clio - predstavnik francuskog proizvođača u segmentu malih gradskih automobila je zadržao identične dimenzije, ali je ipak predstavio mnogo toga novog. Ovo je 5 najvažnijih stvari koje treba da znate o njemu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Clio 1 sa samo 909 pređenih km prodat za 11.900 evra

 

239903-renault c 03.jpg

 

Renault Clio prve generacije je postigao veliki uspeh i zadržao se u prodaji od 1990. do 1998. godine. Ako ih danas vidite na putu uglavnom se radi o vozilima koja izgledaju kao da ih na putu drži malo selotejpa i puno truda mehaničara. Ali, pronađen je primerak sa pređenih samo 909 km, koji je sada i prodat. Prvi put je registrovan 24. jula 1991. u Madridu, i upravo je prodat za pozamašnih 11.900 evra.

 

239905-renault clio 02.jpg

 

Ponuđen na aukciji na internet platformi Collecting Cars u decembru, ovaj Clio 1 je pronašao kupca početkom januara. Gradski automobil dolazi u verziji sa troja vrata, RN opremom i 1.4 motorom (80 KS). Automobil je u odličnom stanju.

 

239904-renault clio 01.jpg

 

Kupljen je te davne 1991. u prodajnom salonu Renaulta u Madridu. Ali prva vlasnica je nakon samo 748 km bila toliko uplašena nekim događajem u saobraćaju i automobil je parkiran garažu. Vlasnica je sve ove godine plaćala garažu i osiguranje vozila. Auto je u februaru prošle godine kupio trgovac automobilima Jorge Ballan Diez koji je između ostalog zamenio pumpu za vodu i gume. Dva meseca kasnije i nakon što je prešao više od stotinu kilometara kako bi testirao mehaniku, Španac je kontaktirao trgovca automobilma u Francuskoj, koji je dobio zadatak da proda ovaj automobil. Na kraju se to i dogodilo, neko je kupio auto za skoro 12 hiljada evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...