neshaoct 9590 Posted July 6, 2019 U Revozu pokrenuta serijska proizvodnja Clia 5 U Revozu u Novom Mestu je danas i zvanično lansirana proizvodnja nove linije Clia 5. Proizvodna linija za novi model automobila Renault je koštala 90 miliona evra, a vlada je donirala 6 miliona evra podsticaja za projekte. Otvaranju su prisustvovali premijer Marjan Šarec i ministar privrede Zdravko Počivalšek. Vlada je potvrdila planirani podsticaj krajem prošle godine, a vladina kancelarija za komunikacije je saopštila da očekuje da će se novim ulaganjima u Novom Mestu dodati još 75 radnih mesta i povećati dodatu vrednost po zaposlenom. Prema Ministarstvu privrede, novčani podsticaji će biti višestuko vraćeni, budući da će Revoz za samo nešto više od tri godine doprineti samo porezima i doprinosima za plaćanje više od 14 miliona evra, a očekuje se da će ukupni efekti investicionog projekta za zemlju dostići 834 miliona evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 21, 2019 AutoTrader video: Test 2019. Renault Clio U današnjem SUV svetu, još uvek ima mesta na tržištu za male hatchback automobile (B segment) kao što je Clio. Njime Renault ne samo da daje svoj model u veliku ponudu takvih automobila, već se trudi da ostane na vrhu segmenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 29, 2019 Renault Clio 5 na testu Auto magazina Ono što su superstarovi među poznatim ličnostima, to je Renault Clio među automobilima. Vole ga svi - žene i muškarci, stariji i mlađi, siromašniji i bogati. Svaka grupa će lako pronaći svoju omiljenu verziju Clia pete generacije. Nema mnogo automobila na svetu koji mogu da se pohvale cifrom od 15 miliona prodatih primeraka. Među njima je i Renault Clio koji je na tržištu skoro punih 30 godina. Veliku popularnost je stekao i kod nas, i to iz mnogo razloga. Nova, peta generacija u svakom pogledu je još bolji auto, pa ne sumnjamo da ćemo ga na našim putevima i ulicama viđati u još većem broju. Koliko je Renault Clio 5 drugačiji od prethodnika, imali smo prilike da vidimo još na sajmu automobila u Beogradu. Bio je zvezda ne samo Renoovog štanda, već i sajma generalno. Ipak, jedno je kada auto gledate a drugo kada ga vozite. Zato smo se uputili u Portugaliju, gde smo dobili prvu priliku da isprobamo nove motore ali i bezbednosne sisteme, među kojima je i autonomna vožnja drugog nivoa. Po dolasku na Lisabonski aerodrom dočekala nas je flota automobila u različitim verzijama. Kao i do sada, u ponudi će biti trocilindarski atmosferac zapremine 999 kubika sa 72 konjske snage. Na mesto turbo benzinca od 90 konja sa 899 kubika dolazi malo pre pomenuti od 999 ali sa turbom, tako da sada ima 100 KS i 20 njutn-metara više, odnosno ukupno 160 Nm. Za sada najsnažniju varijantu predstavlja 1.3 turbo-benzinac, sa kojim smo imali prilike da se upoznamo u drugim modelima Renoa. U Cliu razvija 130 konja i isporučuje se isključivo uz automatizovani sedmostepeni EDC menjač sa dve lamele. Verujemo da će se uskoro pojaviti još sportskija verzija od 160 KS, što je inače najveća snaga 1.3 motora. Dizelaši nekako odlaze u drugi plan, s obzirom da su namenjeni onima koji prelaze velike kilometraže. Nisu planirani za ovu novinarsku test vožnju, ali smo iz prve ruke od strane inženjera dobili informacije da su dodatno unapređeni, ne samo u pogledu efikasnosti koja je na zaista vrhunskom nivou, već i kada je reč o tretmanu izduvnih gasova. Pre svega, vodilo se računa smanjenju emisije izuzetno otrovnih azotnih oksida. Odmah primećujemo veliku novinu u gami - Renault Clio sa oznakom R.S. Line, koji stiže kao zamena za dosadašnji GT Line. Pogađate, ima mnoge sportske detalje i najjači motor. Obilazimo auto; deluje veće od prethodnika iako je, zapravo, kraći za 12 milimetara. Otvaramo prtljažnik da stavimo kofere. Taster bravice nije na dnu vrata gepeka, već iznad tablice na vrhu branika. Reno kaže da je zapremina gepeka povećana na 391 litar. Dva kabinska kofera staju bez problema. Naravno, sedamo za volan R.S. Line. Sportska sedišta su nešto tvrđa od standardnih i pružaju dosta bolju bočnu podršku. Ne možemo da odolimo a da ne prokomentarišemo najveće novine u unutrašnjosti Clia. Površine meke na dodir su zaista svuda. Proizvođač kaže da su najveće u klasi. Uopšte ne sumnjamo u to, auto već na prvi pogled deluje premium. Meka je ne samo komandna tabla, već i kompletan tapacirung u vratima, pa čak i površine oko ručice menjača. Enterijer po kvalitetu materijala i završne obrade ni najmanje ne zaostaje za Meganom. Glavna atrakcija je vertikalni multimedijalni displej. Sa dijagonalom od 9.3 inča je postao najveći ekran koji se ugrađuj u Renoe. Čak duplo je veći od, do juče standardnog displeja dijagonale sedam inča. Instrumenti su takođe postali digitalni. Pripremljene su čak dve varijante. Veća od 10 inča ima i prikaz mape navigacije. Biće dosupna uskoro, a do tada prvi kupci mogu da uživaju u displeju instrumenata od sedam inča kakvim su opremljeni test automobili. Kao i kod ostalih Renault automobila, Multi Sense sistem je prisutan i ovde. Njegov zadatak je da promeni karakter automobila, tako da smo mogli da biramo između ekonomičnog, standardnog i sportskog režima. Svaki od njih menja dizajn displeja. Obrtomer je jedino dostupan u sport modu, tako da, ako želite standardan odziv na gas i uobičajen režim rada menjača možete da konfigurišete individualni režim, po vašim afinitetima. Inače, sportska sedišta su nešto glomaznija od standardnih, pa zauzimaju više mesta putnicima na zadnjim sedištima. Tako pozadi komforno mogu da sede osobe prosečne visine, sa desetak centimetara prostora između glave i krova. Generalno, iako je kraći, novi Renault Clio ima nešto više mesta u kabini od prethodnog. Umesto klasične ručne kočnice, tu je sada elektronska, pa ima više mesa za sitnice. Bežični punjač za mobilni se podrazumeva. Novi je i volan, kao i komande ozvučenja koje su postavljene uz njega. Izmenjen je samo njihov dizajn, iako im je pozicija na istom mestu kao i do sada. Isti je i raspored dugmića, pa ćete se lako snaći i bez gledanja. Dosta elemenata je, bar vizuelno, preuzeto sa novog Dustera i Kadjar-a: komande klima-uređaja, kao i tasteri iznad njega, dok su dugmići na volanu slični. Sve to smatramo velikim plusem, jer je ergonomija novih komandi zaista sjajna, a ništa manje nije atraktivan dizajn sa aluminijumskom završnom obradom. Krećemo u prvu vožnju. Auto je daleko ozbiljniji nego do sada. Oseća se kako je ogibljenje zategnuto, kako se manje naginje, a opet, nije neudobno. Volan je oštriji, direktniji. Bolje prenosi informacije sa podloge. Renoovi stručnjaci kažu nam da R.S. Line ima isto ogibljenje kao i standardne verzije. Upravljački mehanizam je generalno direktniji kod svih. Clio se u vožnji ponaša kao da pripada višoj klasi, posebno u krivinama gde osećate da su limiti daleko pomereni. Očigledno je da je potpuno nova CMF-B mehanička platforma konstruisana da bude dosta sportskija, uz zadržavanje svih neophodnih elemenata komfora u svakodnevnoj vožnji. Sedmostepeni EDC je tradicionalno sjajan. U standardnom režimu rano menja brzine, brzo reaguje na svaku komandu i želju vozača. Komande na volanu donose novost - klik na njih ne menja odmah u manuelni režim, već samo privremeno drži brzinu koju ste tražili, posle čega automatika nastavlja svoje. Motor od 130 konja omogućava nagla ubrzanja i međuubrzanja. Ne treba očekivati čuda od njega, posebno ne pri većim brzinama. Sa druge strane, dovoljno je snažan da pruži dobru zabavu i lepa iznenađenja u pogledu ubrzanja. Po dolasku na odredište u Evoru, dodatno se upoznajemo sa automobilom. Svaki Clio je opremljen LED farovima. Izložen je i Paris Initiale, koji nas podseća na Baccara verzije prve generacije. Bogato proštepana kožna sedišta i posebno mekan obruč upravljača samo su neki od elemenata luksuza, sa kojima nas je Renault u Cliu razmazio još davne 1991. godine, a pre toga u Renou 5... Novi dan novinarske prezentacije Clia pete generacije u Evori donosi nove izazove. Za povratak u Lisabon odabrali smo novi motor 0 1.0 sa 100 konjskih snaga. Interesantno je da Reno ima i 1.3 turbo iste snage, ali je za Clio određen manji u cilju niže potrošnje i emisije izduvnih gasova. U vožnji lokalnim putevima zabeležili smo prosek od oko 4.1 l/100 km, što je zaista sjajan rezultat s obzirom da smo dobar deo rute vozili brzinom od 100 km/h. Vibracije su minimalne, ne samo u vožnji već i na leru. Ubrzanja su neočekivano snažna, tako da vas novi TCe 100 sa 160 Nm po tom pitanju apsolutno neće razočarati ukoliko veći deo vožnje provodite u gradu ili na magistrali. Novi Clio ćemo već na jesen moći da isprobamo i na domaćim putevima. Najavljeno je da cena neće biti značajno povećana. Autor: Aleksandar Bursać pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 14, 2019 Emisija SAT: Proba Renault Clio V Sećamo se kako smo svojevremeno na prezentaciji modela Captur u razgovoru sa Renoovim inženjerima slušali kako ponosno ističu da su mnogi popularnost krosovera iskoristili da ''preskoče'' potrebu za karavan verzijom svojih mališana. Ukratko, krosovere su konstruisali tako da ujedno zamenjuju i male karavane. U Renou ne žele tako, pa se tvrdoglavo drže puta u kome na jednoj platformi umesto dva, imaju tri modela - Clio, njegovu karavan verziju i na kraju Captur kao predstavnika u segmentu krosovera. Novi Clio nas je podsetio na taj razgovor jer smo pronašli mnogo elemenata koji nam i danas pokazuju da Reno sa jednim od svojih najvažnijih modela ne želi da prati trendove, već da ih definiše i uporno gura dalje po svom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 4, 2019 Pit-Stop video: Test Renault Clio 1.0 TCe100 Clio nikada pre nije više izgledao kao mali Megan...što je sada dobra stvar. Još je i dobro opremljen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 5, 2019 Cenovnik za novi Renault Clio u Srbiji Najnovija generacija Renault Clia na tržištu Srbije startuje po ceni od 11.090 evra, koliko košta bazna verzija sa uračunatim popustima. Po toj ceni se dobija Clio Life SCe 75, sa benzinskim motorom od 56 kW/75KS i manuelnim 5-stepenim menjačem. Kompletan cenovnik, spisak serijske i opcione opreme, kao i tehničke specifikacije za novi Clio možete pogledati klikom ovde. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted September 7, 2019 Vozio sam ga nedavno i pozitivno me iznenadio, možda sam očekivao mnogo manje jer me sve iz Reno Nissan gupacije uvek razočara. Prvenstveno mislim na vozne karakteristike jer me šminka kod automobila uvek mnogo manje zanima. Doduše vozio sam najbolju verziju od 130 ks sa AT menjačem. Enterijer mi se nije svideo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 19, 2019 AutoservisEmisija video: Proba novi Renault Clio Francuski bestseler koji se pravi u Sloveniji stigao je sada do pete generacije. Mada, neki kažu da je samo ušminkana Clio četvorka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 8, 2019 Parkers video: Test Renault Clio Verovatno je dosta ljudi kao prvi auto imalo neki model B segmenta, pa je zato konkurencija ponude velika jer svi bi želeli da ''ugrabe'' naklonost novog vozača koji će posle toga još decenijama kupovati automobile: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 20, 2019 AutoTragač video: Renault Clio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 23, 2019 Test 2020. Renault Clio Spolja je evolucija u odnosu na stari model (mogao bi čak da prođe i kao facelift koliko malo izmena ima), ali unutra je prava revolucija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 28, 2019 Vrele Gume video: Test Renault Clio Da li je najbolje prodavani Renaultov model u svojoj petoj generaciji postao baby Megane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 2, 2019 (edited) Jedan lep review za mene sjajnog Subcompacta. Test: Renault Clio V - konačno pokazao zube Tu su i dalje prepoznatljive linije, ali novi Clio deluje prilično oštrije i atraktivnije u odnosu na prethodnika, prvenstveno zahvaljujući agresivnijim farovima sa karakterističnim ''kljovama''. Treba naglasiti da je uprkos sličnostima nije reč samo o temeljnom redizajnu, pošto Clio pete generacije koristi novu platformu koju deli sa modelom Captur. U našim rukama se našao primerak posebno ulepšan R.S. Line paketom opreme koji između ostalog donosi prelepe sedamnaestice, drugačiji prednji i zadnji branik, hromirani izduv i sportska sedišta. Uprkos ''tradiciji'' da svaka nova generacija mora da bude veća od prethodne, bez obzira o kojoj klasi govorimo, Clio V je od prethodnika kraći za 12 mm, a otprilike toliko je i niži. Međutim, širi je za oko 6.5 cm. Pošto je reč prvenstveno o gradskom automobilu, od značaja je to što ima prečnik zaokreta manji za oko 30 cm od prethodnika - 10.5 umesto 10.8 metara kod prethodnika. Možda deluje malo, ali kada pokušavate da izvedete neko parkiranje na granici mogućeg, svaki centimetar je zlatan. Nažalost, preglednost nije sjajna, kao što se može i pretpostaviti kada se baci pogled na zadnji deo: široki zadnji stubovi i mala zadnja stakla (dodatno zatamnjena u ovom paketu). Na sreću, tu je obilje dodataka za pomoć pri parkiranju - o njima malo kasnije, a uostalom, atraktivan sportski izgled kakav danas traže kupci bukvalno diktira da auto bude nepregledan. Motorizacija - 100 KS iz 999 ccm Iako trocilindarski motor ima samo 999 ccm, turbo punjač obezbeđuje maksimalnih 100 KS i 160 Nm. Deklarisano ubrzanje do 100 km/h je 11.8 sekundi. Ovi podaci ne deluju baš impresivno, ali u svakodnevnoj vožnji ipak ostavlja više nego dobar utisak. Može sasvim lepo da povuče, samo mu treba oštrije komandovati papučicom gasa i na vreme izabrati odgovarajući stepen prenosa. Stvar je u tome što maksimalni obrtni moment razvija pri, za jedan turbo motor relativno visokih 2.750 rpm. Uprkos tome, dovoljno je elastičan i pri nižim obrtajima. Naime, to što maksimum postiže u jednoj tački, ne znači da ispod nje, odnosno na manjem broju obrtaja nema dovoljno Nm. Dakle, kako neko ne bi stekao pogrešan utisak, motor je dovoljno elastičan i ima dovoljno snage za vožnju pod opterećenjem. Za prosečnog vozača idealna mera. Istina, može da deluje anemično ako ste suviše nežni sa gasom i pritom vozite u Eco (ekonomičnom) modu. Karakter po želji vozača Uz pomoć Multi-Sense sistema možete da birate koliko ''težak'' upravljač želite da bude (Comfort, Regular ili Sport), ponašanje motora, tj. odziv papučice gasa (Eco, Regular, Sport), prikaz na instrument tabli, boju na instrument tabli i osvetljenja kabine, itd. Postoje predefinisani modovi Eco i Sport, a možete i sami da birate razne parametre po želji. Sve je intuitivno i lako se podešava. Zahvaljujući ovim podešavanjima može značajno da mu se menja karakter u vožnji. U Sport modu vožnja je pravo zadovoljstvo. Imate osećaj kao da je reč o mnogo snažnijem motoru ispod haube u odnosu na Eco mod. Naravno, ukoliko vam je cilj što manja potrošnja goriva, Eco mod će vam definitivno pomoći da se suzdržite od nepotrebno oštrih ubrzanja. U sport modu imate i prikaz velikog obrtomera centralno smeštenog, čiju boju takođe možete da menjate - sjajna opcija za uživanje u oštroj vožnji. Akustika Motor radi mirno i kultivisano, tako da oni koji zaziru od trocilindraša nemaju razloga za brigu. Zvučna izolacija je takođe odlična, pa u leru ili pri laganoj vožnji ne može ni da se nasluti broj cilindara. Tek kada se više pritisne papučica gasa, javlja se karakterističan zvuk koji nipošto nije neprijatan. Dakle, zvuku motora i zvučnoj izolaciji ništa ne zameramo - naprotiv. Ponašanje u vožnji i udobnost Odlično se ponaša u krivinama, čemu doprinose gume dimenzija 205/45 R17. Oslanjanje ove verzije je isto kao kod standardne verzije uprkos R.S. Line opremi - ovaj paket opreme ne donosi sportsko oslanjanje. Iskreno, tvrđe oslanjanje nije nam nedostajalo - francuski inženjeri napravili su sjajan kompromis između udobnosti i voznih osobina. Iako je oslanjanje tvrđe podešeno nego kod prethodnika i uprkos 17-icama, auto je prilično udoban. Ne zamara ni duža vožnja po lošijem putu, a ni prelazak preko mrskih ležećih policajaca ne predstavlja traumatično iskustvo. Upravljanje je direktnije nego kod prethodne generacije, a kada upravljač prebacite u Sport mod dobijate odličan osećaj po pitanju kontrole automobila. Na auto-putu, odnosno pri višim brzinama ponaša se samouvereno i sigurno, tako da imate osećaj da ste u vozilu iz klase iznad, čemu doprinosi i već pomenuta dobra zvučna izolacija. Motor je takođe u potpunosti dorastao svim izazovima na auto-putu. Potrošnja u velikoj meri zavisi od uslova i stila vožnje. Izaberete li Eco mod i budete li nežni sa papučicom gasa, ne koristeći pritom klima uređaj reda radi, možete ozbiljno da se približite fabrički deklarisanoj prosečnoj potrošnji od 4.4 l/100 km. Nama je potrošnja došla bila oko 6.5 litara, bez klime, ali i bez velikog truda da vozimo ekonomično. Jednostavno, kada nije bilo potrebe za visokim obrtajima, vozili smo u Eco modu prateći ''savete'' sa instrument table kada treba prebaciti u viši stepen prenosa, dok bismo prebacivali u Sport mod i terali motor u visoke obrtaje kada bi uslovi vožnje postali takvi da treba brzo reagovati prilikom preticanja, praćenja bržeg toka saobraćaja, itd. Naravno, može ovaj motor da troši i mnogo više ukoliko ga konstantno forsirate. Sistemi za pomoć u vožnji, kod parkiranja, za bezbednost... Clio na testu je imao zaista obilje raznih sistema koji su nekada bili dostupni isključivo u višim klasama. Od LED farova koji automatski prebacuju između kratkih i dugih svetala (pazeći da ne zaslepljuje druge vozače), radara koji prati udaljenost do vozila ispred i koči u slučaju potrebe, prepoznavanje saobraćajnih znakova za ograničenje brzine, sistem za automatsko zadržavanje u traci, ''polu-automatsko'' parkiranje, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, automatsku ručnu kočnicu (sama se aktivira kada stanete), odličnu navigaciju sa više načina prikaza (i 3D), Apple Car Play. Podešavanje i aktiviranje/deaktiviranje ovih sistema je prilično lako i intuitivno. Kada se parkirate pomažu vam četiri kamere, odnosno dobijate pogled od 360 stepeni. Jedna kamera ispod znaka na ''njušci'', jedna pozadi i dve sa donje strane retrovizora. One snimaju kompletnu situaciju oko automobila i daju prikaz na ekranu, kako ne biste zakačili neki stubić ili drugu ''nevidljivu'' prepreku. Putnički prostor Sportska prednja sedišta su malo tvrđa, ali daleko od toga da su neudobna. Kao što se vidi na slikama, imaju izraženu bočnu podršku, pa odlično drže u krivinama. Vrlo atraktivno izgledaju, dajući dodatnu dozu sportskog duha. Uz podešavanje volana po visini i dubini, kao i sedišta po visini, svaki vozač će, bez obzira na visinu, lako naći poziciju koja mu najviše odgovara. Tu je i mnoštvo mesta za odlaganje sitnica, ukupne zapremine 26 litara - za 2 litra više u odnosu na prethodnika. U kabini su prisutni kvalitetni materijali meki na dodir, koji ostavljaju utisak kao da se nalazite u vozilu višeg segmenta. Na volanu se nalaze razne komande, uključujući i one za tempomat. Instrument tabla u zavisnosti od opreme može da bude dijagonale 7 ili 10 inča. Instrument tabla je moderna i pregledna bez obzira na izabrani mod. Naročito je atraktivan veliki centralni displej sa odličnim prikazom čak i kada u njega udara sunce. Umesto klasične ručne kočnice, tu je sada elektronska, što oslobađa prostor. Dostupan je i bežični punjač za mobilni. Centralno postavljen ekran osetljiv na dodir dijagonale 9.3 inča ima dobar prikaz, čak i kad je obasjan suncem. Petostepeni menjač ima dobro odmerene prenosne odnose, a ručica u sportskom stilu je na dohvat ruke. Zadnja klupa Tu je nekoliko centimetara više u odnosu na prethodnika. Visoki odrasli putnici se pozadi neće osećati baš prijatno, ali ako se vozač i suvozač malo žrtvuju, biće prostora za sve. Ako putnici nisu besni... Naprimer, ako vozač i putnik iza njega imaju po 180 cm, sve će biti u redu. Čak i ako su malo viši neće biti problema. Ne može se više ni očekivati od automobila ove klase i ove dužine - nije ni predviđen da služi kao limuzina, već kao auto koji će u potpunosti odgovarati npr. porodici sa nešto mlađom decom. Prtljažnik Sa 330 litara kod prethodne generacije, prtljažnik je porastao na 391 litar - najviše u klasi. Na slici iznad vidimo da se nasloni zadnje klupe asimetrično preklapaju. Sa oba preklopljena naslona dobija se 1.096 litara, tj. skoro 1.1 kubni metar. Ne bi smetalo da je tovarna ivica niža pošto ubacivanje težih predmeta može da bude nezgodno. Na dnu prtljažnika nalazi se rezervni točak dimenzija 185/65 R15, koji se dobija uz doplatu od 110 evra. Inače, samo otvaranje prtljažnika je moglo da bude malo bolje rešeno, mada nije velika zamerka. Zaključak Poslušan i upravljiv automobil, udoban, sa dovoljno snage, atraktivan, velikog prtljažnika, sa obiljem bezbednosnih i sistema za pomoć u vožnji... Nama se ovaj Clio veoma svideo. Primerak na testu košta 18.420 evra, pri čemu u tu cenu ulazi i 3.700 evra za dodatnu opremu. Osnovna verzija sa atmosferskim motorom od 75 KS može da se uzme za 11.290 evra, dok je Clio sa turbo benzinskim motorom koji smo testirali dostupan od 13.290 evra, sa standardnom opremom koja između ostalog uključuje i full LED prednja svetla, sistem za održavanje vozne trake, aktivno kočenje u slučaju nužde, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat... Preuzeto sa: polovniautomobili.com Edited December 2, 2019 by neshaoct prebacio slike na FLCS server / formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 5, 2019 CarBuyer video: Test 2020. Renault Clio Francuska autoindustrija nema prodavaniji auto od Renault Clia, a novi je mnogo više nov unutra nego spolja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 10, 2019 PolovniAutomobili video: Test Renault Clio U našem najnovijem testu ''oljuštili'' smo francusku pomorandžu sa TCE 100 motorom od hiljadu kubika i, kao što mu ime kaže 100 konja. U paket ''R.S. Line'' spadaju mnogi atraktivni dodaci, a neki vozači će dodatno znati da cene i parking pilot kojim je testirani primerak bio opremljen. Namenjen pre svega mlađima, Clio uspeva da bude istovremeno praktičan i zabavan, ali i veoma siguran uz brojne dodatne sisteme aktivne bezbednosti. Kako se vozi saznajte u novom videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 1, 2020 AutoservisEmisija video: Test Renault Clio TCe 100 RS Line Iako liči na redizajn starog modela, ustvari je potpuno nova generacija Clia - nova platforma, 90% delova skroz nova, kvalitetnija kabina, bolje ponašanje na putu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 10, 2020 Hibridni Renault Clio E-Tech Renault je za sajam automobila u Briselu najavio hibridnu verzija novog Clia. Renault Clio E-Tech je konvencionalni hibrid. Imamo 1.6 litarski benzinac i bateriju od 1.2 kWh. Kombinovana snaga pogonskog sistema iznosi 140KS. Renault navodi da Clio E-Tech ima do 40% manju potrošnju goriva u urbanom ciklusu u poređenju sa klasičnim Cliom sa SUS motorom. Clio E-Tech emituje manje od 100 grama CO2 po km, a u potpunom elektro modu može da postigne brzinu od 70-75 km/h. Renault Clio E-Tech ima suptilne izmene na stajlingu u poređenju sa klasičnim verzijama, raspolaže i sa bogatijom opremom. Francuzi najavljuju da će uskoro predstaviti i Megane E-Tech sa plug-in hibrid pogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 16, 2020 TopSpeed video: Test Renault Clio TCe 100 Intense Ovo je novi Renault Clio. Peta generacija modela koji je 90-ih godina prošlog veka započeo misiju i dobacio do prodaje od 15 miliona primeraka. U nove pobede kreće sa laskavim statusom najpopularnijeg francuskog automobila i najprodavanijeg modela u B segmentu. To je opredelilo čelne ljude Renault-a da novi Clio postane usredsređen na sve ono najbolje što je karakterisalo njegove prethodnike. Kod prve generacije to su bile inovativne tehnologije, kod druge prostor i komfor, kod treće kvalitet, a kod četvrte snažno izražen sportski dizajn. To je i osnovni razlog zbog čega se Clio 5 po spoljašnjem izgledu ne distancira u većoj meri od prethodnika: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 2, 2020 AutoMarket.hr video: Novi Renault Clio Novi Renault Clio spolja je evoluirao, a unutra je doživeo pravu revoluciju. Za njegov volan smestio se Juraj Šebalj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 29, 2020 Pit-Stop video: Test Renault Clio 1.3 TCe Initiale Paris Narodni auto, ali pravi narodni jer nije kao gomila modela danas iz C segmenta koji su sa cenom otišli na oko 30k evra. A, ima sve opcije kao i oni poput digitalnih instrumenata, ili kožnog enterijera, LED svetala, lepih točkova... Kad je još u ovakvom najvišem paketu ''Initiale Paris'', faktički nema stvari koje nema: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 2, 2020 MobilAutoTV video: Test Renault Clio TCe 130 Renault nam je predstavio i najnoviju generaciju svog najprodavanijeg automobila na regionalnoj promociji i test vožnji u Novom Mestu u Sloveniji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 16, 2020 AutoservisEmisija video: Test Renault Clio TCe130 EDC Clio sa ovim 1.33 turbo-benzincem ide samo i uz veće pakete opreme, tako da je negde pri vrhu ponude novog Clia po pitanju cene: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 17, 2020 AutoShopMagazin video: Test Renault Clio 1.5 dCi ''Edition 1'' paket opreme rezervisan za sam početak prodaje, što znači da je izdašan po pitanju stavki koje sadrži: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 6, 2020 Pit-Stop video: Test Renault Clio Intens TCe100 Clio sa ovakvim paketom opreme (Intens) je ono što bi njegov prosećan kupac želeo...tj. dosta stavki koje se inače doplaćuju ulazi u ovaj paket: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 13, 2020 AutoAnaliza video: 2013. Renault Clio Na testu je verzija sa 0.9 Turbo motorom od 90 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites