Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Novi Renault Clio u drugoj polovini 2018.

 

renault%20clio%201211.jpg

 

Renault je pre nekoliko meseci promovisao restilizovanu verziju aktuelne generacije Clia, dok će po pisanju francuskog Auto Plusa potpuno nova generacija biti lansirana u septembru 2018. godine. To znači da će te godine automobil prvi moći da vide posetioci sajma automobila u Parizu, mada će sigurno prve slike i detalji biti objavljeni i pre toga.

 

renault%20clio%202018.jpg

 

Auto Plus navodi da će novi Clio koristiti CMF-B platformu, kao i da će se u gami naći benzinski motori sa rasponom snage od 75KS do 120KS i od 75KS do 110KS kod dizelaša. Sem ovoih regularnih verzija, novi Clio će najverovatnije opet biti dostupan i u sportskoj RS varijanti, a pominje se i Hybrid Assist verzija sa 1.5 dCi dizel agregatom od 110KS. Kako se očekuje, budući Clio će nuditi više mesta u unutrašnjosti, kao i unapređenu bezbednost i brojne sisteme asistencije vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test: Renault Clio

 

renault%20clio%20dm.jpg

 

Renault Clio je sa nama već dugo. Od 1990. od kada je nasledio Renault 5, bije bitku u svom tesnom B segmentu gde se u malio metara, za što manje novca mora zapakovati što više. Barem je tako kod nas, a bojim se da će još dugo i biti. A volimo da cenimo i kupujemo automobil na metar, i tu ovi mali četvorometraši imaju problem da pokažu koliko vrede. A konkurencija je opasna i ponuda velika, zato što je ovo volumenski segment u kojem se prodaju milioni vozila. Clio u svojih sada već 27 godina imao je četiri evolucije, i u svakoj od nih zapravo prošao sasvim dobro, uključujući i naše tržište, kojem bolje da ne spominjemo šta se sve izdogađalo u pomenutih 27 godina. Aktuelni Clio IV sada je u drugom polugodištu svog životnog veka prošao je osvežavanje, i drugim rečima, trebalo bi da je upravo sada dostigao svoju puni modelnu zrelost, a i mehaničku pouzdanost. Deluje da je zaista tako. Od starta 2012. uprkos očajnoj situaciji na našem tržištu, odmaćio se na našim ulicama. Što zbog sebe i onoga što nudi, što zbog trajne popularnosti Renaulta kod nas.

 

DSC_3812.jpg

 

Danas iako je već pet godina prisutan, 4 metra dugi hatchback ne deluje kao model koji je na zalasku svoje karijere. Naprotiv, uz par novih detalja na karoseriji, koje je dobio na restilizaciji, uključujući i novi ''potpis'' LED-ovima za dnevnu vožnju Clio je sasvim lepa pojava u svojoj klasi. Kao i kod drugih relacija para i muzike važi i za Clio. Na Dmotion test nije stigla bazna verzija sa najslabijim motorom koja se kupuje za ispod 10.000 evra. Stigla je prava mala bombica, puna opreme i sa najjačim motorom u dizel ponudi. Iz te perspektive i ne treba da čudi što i spolja i iznutra ceo paket dobro izgleda, pogotovo na alu točkovima od 17 cola i niskoprofilnim pneumaticima. U enterijeru je praktično sve što se može u Cliu dobiti, zaključno sa kožnim aplikacijama na sedištu i najkvalitetnijim audio navigacionim sistemom.
Šta to sve u praksi znači? Od 1.5 dCi agragata uvek unapred očekujem mnogo - elastičnost, kultivisan rad i malu potrošnju. Uglavnom, sve to i jeste. Sa 110 KS dizela Clio je odlično motorizovan, a masa vozila od 1.200 kg ne opterećuje agregat. Prija osećaj viška snage u gradu kada se ne mora često menjati stepen prenosa, a prija i na otvorenom pri svakom preticanju.

 

DSC_3739.jpg

 

Mada, govorim o subjektivnom osećaju. U brojkama ova dizel verzija sa više od 11 sekundi do 100 km/h i nije neki izraziti sprinter, a 1.2 TCe benzinska verzija sa slično konja ga ozbiljno nadmašuje. Da bi dostigao svojih maksimalnih 190 km/h ovaj motor mora ozbiljno da se potrudi. U svakom slučaju, barem kod nas, ova brzina nigde nije dozvoljena pa je podatak irelevantan, a do legalnih 120-130, pa i nelegalnih 150 km/h, Clio sa svojim dizelom definitivno ne ostavlja na cedilu. Pri tom, nije žedan, a nema ni razloga da bude. Bez problema sa potrošnja uproseči ispod 6 litara dizela na 100 kilometara.
Definitivno mi prija progresivni servo upravljač. Pri malim brzinama ekstremno jako je pojačan što prija u gradu, a pogotovo pri motanju kroz tesan parking prostor. Pri velikim brzinama, odmereno je tvrd i precizan, tako da su obe krajnosti dobro savladane. A bitna je ova izbalansiranost. Ogibljenje Clia je dosta tvrdo trimovano, i kada se nađe na 215/45 R 17 pneumaticima postaje još tvrđi i ume da namami na brzu vožnju kroz krivine. A tada treba i adekvatno upravljanje. Kočnice su ozbiljno odlučne, toliko da mi pada na pamet da nisu preuzete sa prethodnog RS modela. međutim, sigurno nisu, obzirom da su pozadi doboši. E sad, tvrdo trimovanje na dobroj podlozi prija, na neravnoj, treba li pominjati, javlja svaku neravninu. Ja volim dinamično upravljanje i spreman sam to da prihvatim, a ko nije, u startu može da se odluči barem za pneumatike sa višim profilom. Mora se biti realan, meko ogibljenje ne ide sa dobrom voznom dinamikom.

 

3x3.jpg

 

Enterijer Clia prija. Da, nisam zaboravio da je ovo najskuplja verzija. Sedišta su dobro profilisana, prostora, barem napred dovoljno. E sad, pozadi je već malo drugačije, kao i kod svih drugih u B segmentu. Ako je vozač visok (npr preko 190 cm), iza njega ne ostaje previše mesta. Ergonomija je dobra i sve sem preglednosti, koja je kroz stražnji prozor slaba, može da dobije odlične ocene. Realno, malo mi smetaju odavno prevaziđene komande audio sistema iza upravljača, umesto na njemu, a i dugme za uključivanje tempomata i limitera brzine zavučeno kod parkirne kočnice. Sa druge strane, prija mi dobra grafika instrumenata sa krupnom digitalnom indikacijom brzine. I jako prija debeo kožom presvučen upavljač. E sad, u vožnji treba i uživati, R-Link i Bose kombinacija donose sve što mi je potrebno. Od navigacije sa karatama cele Evrope koje se nalaze na SD kartici, preko 7'' ekrana osetljivog na dodir, do Bose bas reflex zvučnika u vratima. Naravno, korist kamere za vožnju unazad ne neosporna, mada, silna zvučna upozorenja kada su aktivne sve ausutencije za parkiranje umeju i da nerviraju i dovode u nedoumicu.

 

Na kraju, moram reći stari dobri Clio, ne zato što je star nego zato što održava nivo onoga što kupcu donosi. Negde više od drugih, negde manje, ali u paketu veoma korektno. Iako je Clio model o čijem nasledniku već polako može da se razmišlja, i u aktuelnom osveženom IV izdanju je dobra ponuda. Jedino, da bi se kupio ovako opremljen automobil, svugde mora da se plati pa i u Renultu. Sa 9.900 osnovnih evra, za verziju sa testa stigne se do 15.900 evra. Dobija se adekvatno, ali samo ako se kupovina automobila ne postavlja ''na metar''.

 

3x1.jpg

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio dolazi uskoro, a donosi brojna iznenađenja

 

renault%20clio%20v.jpg

 

Četvrta generacija Renault Clia je na tržištu prisutna od 2012. godine, pa dolazi vreme za naslednika. U jeku najave nove petoletke Renaulta, strateškog plana poslovanja za period do 2022. godine, sa posebnom pažnjom se prate sve novosti vezane za gamu proizvoda. Tu se pre svega misli na Clio, model koji spada u red najpopularnijih proizvoda francuskog proizvođača. Nova generacija ne bi trebalo da razočara, posebno jer se radi o potpuno novom modelu. Pozivajući se na izjave predsednika evropske filijale Renaulta, Jeana-Christophea Kuglera, britanski Autocar tako piše da će novi Clio imati elektrifikovani pogon. Ipak, za sada je nepoznato koji motor će dobiti električnu podršku. Dodatno, novi Clio će ugostiti i sisteme autonomne vožnje. Za razliku od novog Audija A8 koji uvodi ''Nivo 3'' autonomije u vožnji, u Renaultu će biti za nivo manja. Prevedeno to znači da će auto kontrolisati brzinu i upravljanje, a vozač će morati da konstantno prati saobraćaj. Od ostalih novosti vezanih za novi Clio, treba reći da će potpis prednjeg dela viđen na Meganu i Talismanu, sa svetlima u obliku slova C, biti zadržan u većoj meri. Unutra će se naći infotainment s povećim ekranom, dok će ispod lima uz 1.5 dCi dizelaš biti zadržani još neki motori iz aktuelne game. Premijeru novog Clia ne treba očekivati pre 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio na sajmu u Parizu

 

174738-renault clio 5.jpg

 

Renault je aktuelnu generacije Clia restilizovao 2016. godine, dok će potpuno nova, peta generacija premijeru imati na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu. Imajući u vidu da je konkurencija u međuvremenu obnovila svoje predatavnike u B segmentu (VW Polo, Ford Fiesta, Citroen C3, Nissan Micra, Suzuki Swift, Seat Ibiza...), dolazak novog Clia je i očekivan.

 

174739-renault clio 55.jpg

 

Mada će dizajn biti evolucija dosadašnjeg modela, uticaj na Clio V će imati i Renault Symbioz concept, i to pre svega na prednjim i zadnjim svetlima. Auto Express navodi da će novi Clio koristiti unapređenu verziju CMF-B platforme (pri čemu će automobil biti lakši od sadašnje generacije), kao i da će se u gami naći novi 1.3 litarski turbo benzinac i revidirani 0.9 litarski turbo trocilindraš. Osim ovih regularnih verzija, novi Clio će najverovatnije opet biti dostupan i u sportskoj RS varijanti, a pominje se i mild hybrid verzija. Kako se očekuje, budući Clio će nuditi više mesta u potpuno izmenjenoj unutrašnjosti (kvalitetniji materijali, veći ekran osetjiv na dodir...), kao i unapređenu bezbednost i brojne sisteme asistencije vozaču (uključujući i određenu tehnologiju autonomnog upravljanja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Renault Clio

 

178409-renault clio V.jpg

 

Renault je aktuelnu generaciju Clia restilizovao 2016. godine, dok će potpuno nova, peta generacija premijeru imati na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu. Imajući u vidu da je konkurencija u međuvremenu obnovila svoje predatavnike u B segmentu (VW Polo, Ford Fiesta, Citroen C3, Nissan Micra, Suzuki Swift, Seat Ibiza...), dolazak novog Clia je i očekivan. Mada će dizajn biti evolucija dosadašnjeg modela, uticaj na Clio V će imati i Renault Symbioz concept, i to pre svega na prednjim i zadnjim svetlima. Auto Express navodi da će novi Clio koristiti unapređenu verziju CMF-B platforme (pri čemu će automobil biti lakši od sadašnje generacije), kao i da će se u gami između ostalog naći i novi 1.3 litarski turbo benzinac. Osim ovih regularnih verzija, novi Clio će najverovatnije opet biti dostupan i u sportskoj RS varijanti, a pominje i mild hybrid verzija, kao i potpuno električna varijanta. Kako se očekuje, budući Clio će nuditi više mesta u potpuno izmenjenoj unutrašnjosti (kvalitetniji materijali, veći ekran osetljiv na dodir, možda i digitalni kokpit), kao i unapređenu bezbednost i brojne sisteme asistencije vozaču (uključujući i određenu tehnologiju autonomnog upravljanja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio na novim renderima

 

180262-renault clio 11.jpg

 

Renault će potpuno novu, petu generaciju modela Clio predstaviti na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu, a do tada pred nama su novi renderi koji pokazuju njegov najverovatniji izgled.

 

180261-renault clio 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault seli proizvodnju novog modela Clio u Sloveniju

 

180262-renault clio 11.jpg

 

Revoz iz Novog Mesta bi trebalo da uskoro proizvodi više komada novog modela Clio francuske kompanije Renault. Novi Clio je za Sloveniju važniji od prethodnih modela, jer će se u Revozu proizvoditi od početka i Novo Mesto neće imati status pomoćne fabrike. Revoz, koji zapošljava nešto manje od 3.400 ljudi, najveći je slovenački izvoznik. Planovi francuskog automobilskog giganta Renault u sklopu investicionog zamaha na polju električne mobilnosti su da udvostruči proizvodnju modela Zoe u svojoj najvećoj fabrici u Flinsu, tako da će i Revoz i pogon u Bursi u Turskoj preuzeti proizvodnju Clia. Renault ulaže oko milijardu evra u poboljšanje proizvodnje električnih vozila, a sledeće godine bi trebalo da lansira i novu verziju Zoe električnog automobila, što će biti prva modernizacija modela od 2012. kada je kao jedan od prvih komercijalnih električnih automobila izašao na puteve.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revoz za novi Clio od države dobio podsticaj od 6 miliona evra

 

180262-renault clio 11.jpg

 

Renault će novi model Clija proizvoditi i u slovenačkoj fabrici Revoz u Novom Mestu. U tu svrhu će biti uloženo 90 miliona evra za izgradnju nove proizvodne linije, a projekat će biti završen do kraja sledeće godine i stvoriće 75 novih radnih mesta. Zbog toga je slovenačka vlada odobrila Revozu finansijski podsticaj od šest miliona evra, piše list ''Delo''.

 

Stižu nove mašine

U oktobru su predstavnici Revoza i firme Renault Nissan Slovenija posetili kabinet premijera Marjana Šareca gde su predstavili sadašnju poslovnu sliku kompanije i daljnje planove i ciljeve koje želi da ostvari Revoz, navodi ljubljanski list. Državna pomoć Revozu od šest miliona evra je odobrena za izgradnju proizvodne linije za model BJA. Reč je o nazivu budućeg modela pete generacije Clija. Revoz će dobiti 4.5 miliona evra podsticaja još ove godine, a 1.5 miliona sledeće godine, čime će automobilska kompanija iz Novog Mesta postati najveći primalac podsticaja za strana ulaganja. Revoz bi proširio svoje sadašnje kapacitete pa će ulagati u adaptaciju postojećih objekata i kupovinu novih mašina i opreme za postrojenje za oblikovanje lima, postrojenja za zavarivanje i montažu karoserije i lakirnicu.

 

90 miliona evra će ukupno biti uloženo u novu proizvodnu liniju u Revozu

U obnovu ili izgradnju zgrada planiraju da ulože 4.2 miliona evra, a u kupovinu novih mašina i opreme 85.8 miliona evra. Krajem prošle godine Revoz je zapošljavao ukupno 3.388 radnika. Podsticaji projektu Revoza će se državi višestruko isplatiti, jer će od kompanije kroz tri godine, od 2018. do 2020., samo od poreza i doprinosa na plate dobiti 14 miliona evra. Ukupni efekti investicionog projekta za državu će iznositi nešto više od 834 miliona evra, tvrde u slovenačkoj vladi.

 

Prodaja kreće na jesen 2019.

Iako još ne postoje zvanični podaci, Renault Clio pete generacije ili bar njegova nova slika bi mogli da budu objavljeni u prvim mesecima sledeće godine, verovatno i pre velike godišnje izložbu automobila u martu u Ženevi. Očekuje se da će početi prodavati na jesen 2019. godine. Renault Clio je inače jedan od najuspešnijih modela francuskog proizvođača automobila, koji je prvi put predstavljen 1990. godine kao naslednik Renaulta 5. Trenutno je na tržištu njegova četvrta generacija koja se proizvodi u Flinsu u Francuskoj i Bursi u Turskoj, a ponovo od februara 2017. godine u Revozu u Novom Mestu, gde se već proizvodio Clio prve dve generacije. Očekuje se da će Revoz, koji proizvodi Renault Twingo, Smart Forfour i Renault Clio IV, ove godine proizvesti ukupno više od 200.000 vozila, što će biti više nego prošle godine.

 

Od izvoza 99 posto prihoda

Automobili iz Revoza se prodaju na 50 inostranih tržišta, gde ostvaruju 99 posto prihoda. Ove godine očekuju 200 miliona evra prihoda više ili ukupno 1.803 milijarde evra. U poslednje tri godine prihodi Revoza su porasli za 600 miliona evra i postali su najveći slovenački izvoznik po prihodima. Najveća izvozna tržišta su im Francuska (38 posto), Nemačka (17 posto) i Italija (13 posto). Revoz je jedna od najefikasnijih fabrika grupe Renault koja im omogućava pristup najnaprednijim tehnologijama u području automatizacije i robotizacije, a deluju u skladu sa načelima ''pametne fabrike''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Renault Clio

 

renault clio 1011.jpg

 

Renault će novu generaciju Clia po ranijim najavama predsataviti sutra, ali do tada evo i jedne slike ovog noviteta snimljenog u fabrici francuske marke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio: zvanične slike unutrašnjosti

 

188506-renault c 1111.jpg

 

Renaut je danas objavio set zvaničnih fotografija i video koji prikazuju unutrašnjost potpuno nove, pete generacije njihovog uspešnog modela Clio, a koji je od svog predstavljanja 1990. godine do danas prodat u oko 15 miliona primeraka (sve generacije zajedno).

 

188507-renault c 11111.jpg

 

Pre svega, novi Clio odlikuju veliki 9.3-inčni multimedijski ekran, digitalna instrument tabla (to će verovatno biti opcija), novi multifukcionalni volan, viši kvalitet upotrebljenih materijala, kao i ergonomski oblikovana sedišta koja ''svojim kvalitetom pripadaju višoj klasi''.

 

renault c 111111.jpg

 

Na sve to treba dodati i bogatiju opremu, unapređenu bezbednost i brojne sisteme asistencije vozaču.

 

188505-renault c 11.jpg 188504-renault c 1.jpg

 

Za dizajn eksterijera se već duže vreme zna da će biti evolucija sadašnjeg modela, uz veliki uticaj Megana (na prednjem delu).

 

renault c 1111111.jpg

 

Renaultov šef dizajna Laurens van Decker je inače još ranije najavio da će to biti i najbolji Clio koji su ikada napravili. Ostaje još da Renault otkrije izgleda eksterijera i tehničke detalje (to bi trebalo da se desi sutra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio

 

renault clio 190111.jpg

 

Stigle su nove fabričke fotografije ovog dugo očekivanog noviteta.

 

renault clio 19021.jpg

 

Imajući u vidu da je konkurencija obnovila svoje predstavnike u B segmentu (VW Polo, Ford Fiesta, Citroen C3, Nissan Micra, Suzuki Swift, Seat Ibiza...), kao i skoru premijeru novog Peugeota 208, dolazak novog Clia je bio željno očekivan.

 

renault clio 1902.jpg

 

Novi Clio će koristiti unapređenu verziju CMF-B platforme, a zvanični detalji o paleti motora će biti saopšteni kasnije. Ipak, nezvanične informacije kažu da će se u gami između ostalog najverovatnije naći i novi 1.0 litarski i 1.3 litarski turbo benzinci, kao i 1.5 litarski dizelaš. Po nekim ranijim najavama, u ponudi će biti samo hatchback karoserija sa 5 vrata. Automobil između ostalog ima i full-LED prednja svetla i deflekore na blatobranima sa ciljem smanjenja potrošnje goriva. Što se dimenzija tiče, novi Clio je dugačak 4048 mm što je za 14 mm kraće od prethodnika, ali je automobil ipak prostraniji nego ranije, zahvaljujući i tome što je za 66 mm širi (sada 1798 mm). Takođe je i niži za 30 mm (visina je 1440 mm), dok je prtljažnik povećan sa 300 na 391 litar.

 

U ponudi će i dalje biti luksuzna verzija Clio Initiale Paris, a novost predstavlja R.S. Line paket koji zamenjuje dosadašnji GT Line. Clio R.S. Line dolazi sa elementima inspirisanim Renault Sport odeljenjem, što podrazumeva saćastu masku, 17-inčne alu točkove, drugačiji uzgled branika, sportska sedišta, nove pedale, kao i sportski volan sa kožom, crvenim šavovima i R.S. logom.

 

renault clio 1901.jpg

 

Osim ovih ''regularnih'' verzija, novi Clio će opet biti dostupan i u sportskoj RS varijanti (sa 1.6 ili 1.8 litarskim motorom), a nezvanično se pominje i mild hybrid verzija, kao i Clio plug-in hybrid (ovaj poslednji se očekuje 2020. godine).

 

renault clio 107.jpg renault clio 1093.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio na sajmu u Ženevi

 

autoexpress.jpg AutoExpress video:

 

Peta generacija modela koji donosi Renault-u velike prodajne brojke. Do sada je u svim generacijama ukupno prodato oko 15 miliona Clia. Zato spolja liči na staru generaciju, pa se može reći da je spolja evolucija starog dizajna. Ali, unutra je potpuna revolucija, tj. novi model mnogo više unutra pokazuje da je nov. Nije samo dizajn drugačiji, nego je i kvalitet materijala u kabini poboljšan.

 

 

redlinereviews.jpg RedlineReviews video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za novi Renault Clio u Francuskoj

 

renault clio fr.jpg

 

Renault je na francuskom tržištu objavio cenovnik za novi Clio koji tamo startuje po ceni od 14.100 evra.

 

renault clio fr 111.jpg

 

Na početku su u ponudi benzinski motori sa 65KS, 75KS, 100KS i 130KS, kao i dizelaši sa 85KS i 115KS.

 

renault clio fr 11.jpg

 

U gami je i EDC menjač sa dvostrukim kvačilom, dok su paketi opreme Life, Zen, Intens, R.S. Line i Initiale Paris. Kompletan cenovnik za novi Clio u Francuskoj možete pogledati u nastavku:

 

Benzinci

  • SCe 65 Life: 14.100 €
  • SCe 75 Life: 14.600 €
  • SCe 75 Zen: 16.500 €
  • TCe 100 Zen: 17.800 €
  • TCe 100 Intens: 20.100 €
  • TCe 100 R.S. Line: 21.400 €
  • TCe 100 Initiale Paris: 23.300 €
  • TCe 130 EDC Intens: 22.800 €
  • TCe 130 EDC R.S. Line: 24.100 €
  • TCe 130 EDC Initiale Paris: 26.000 €

Dizelaši

  • Blue dCi 85 Zen: 19.300 €
  • Blue dCi 115 Zen: 20.600 €
  • Blue dCi 115 Intens: 22.900 €
  • Blue dCi 115 R.S. Line: 24.200 €
  • Blue dCi 115 Initiale Paris: 26.100 €

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Clio IV će se proizvoditi do marta 2020. godine

 

150438-renault clio 1.jpg

 

Na autosalonu u Ženevi, svetla reflektora prvi put su obasjala petu generaciju modela Renault Clio, a posle samo nekoliko dana i publika u Srbiji imala je priliku da vidi novi Clio na sajmu automobila u Beogradu. Njegov dolazak ne znači i kraj proizvodnje za aktuelnu, četvrtu generaciju. Ponuda motora biće redukovana, ali će se Clio IV i dalje proizvoditi.

 

150440-renault clio 111.jpg

 

Podsetimo, četvrta generacija Clia predstavljena je 2012. godine. Godinu dana kasnije, stigla je karoserijska verzija karavan, pod imenom Grandtour. Kada se novi Clio pojavio u Ženevi, mnogi su se pitali kada će prestati proizvodnja aktuelnog modela. Prema najnovijim informacijama iz Francuske, aktuelni Clio će se proizvoditi sve do marta 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Clio za trke Renault Sport Series (od sezone 2020.)

 

renault sport clio.jpg

 

- Baza: Clio RS Line

- Motor: 1.3 TCe Renault, 4 cilindra i 16 ventila

- Turbo: Garrett

- Snaga: 170-180KS

- Najveći obrtni moment: 280-320 Nm

- Dimenzije: Dužina-širina-visina (mm): 4050-1988-1400

- Međuosovinsko rastojanje (mm): 2579

- Menjač: Sadey sekvencijalni 5-stepeni

- ZF LSD diferencijal

- Kvačilo: Sachs

- Točkovi: 6x15 (šljunak), 6.5x16 (Asfalt), 7x17 (Cup)

- Gume: Michelin

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...