Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Od lansiranja prvog modela 1990 godine, Clio je prodat u 11,5 miliona primeraka u više od 115 zemalja. Otkrivanjem prvih zvaničnih fotografija počinje novo poglavlje uspešnog Renault-ovog mališana. Dok se premijera očekuje na Sajmu automobila u Parizu krajem septembra. Karoseriju odlikuje veoma savremen i smeo dizajn sa izraženim logoom fabrike, a potpisuje ga Lorens Van Der Aker. Na povećanje dimenzija novi Clio nije imun tako da je u dužinu porastao za 35 mm (ukupno 406 cm) u širinu za 24 mm (173 cm) a u odnosu na prethodnika sa svojih 145 cm niži za čitavih 45 mm.

Novi dizajn novi motori.

Skromni trocilindraš sa samo 899 kubika Energy TCe Turbo benzinac razvija 90 ks i 135 Nm koji zahvaljujući 100 kg lakšoj karoseriji ostvaruje potrošnju od 4,3 l/100 km i emituje samo 99 g CO2. Sledeće godine biće na raspolaganju 1,2 TCe četvorocilindraš sa 118 ks i 190 Nm uparen sa novom šestostepenom (Dual Clutch) teansmisijom. A vrh ponude i ulaz u klub 200 treba da obezbedi 1,6 turbo koji će razvijati oko 210 konja i nositi tradicionalnu oznaku RS.

Rekorder po niskoj potrošnji biće verzija sa 1,5 DCi koji sa svojih 89 ks u kombinovanoj voznji troši samo 3,2 l/100km. Clio pored novih menjača biće ponuđen i sa Start/Stop sistemom.

Unutrašnjost karakteriše novi koncept instrumenata sa digitalnim brzinomerom i u centralnu konzolu integrisan sedmoinčni audio-navigacioni sistem. Boje instrument table se mogu birat što polako postaje standard u ovog klasi.

Novi Clio pored pogona u Francuskoj proizvodiće se i u Turskoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiv Klica...

A sto vole da trpaju ove osakacene trocilindrase, to je cudo.

Idemo retrogradno. Sledeca serija ce biti dvocilindrasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

lep je nema sta,ima originalan dizajn,jedino mi cudno to sto 1.5dci motor ce da trosi oko 3.2 litra eurodizela,pa onda bi multijet 1.3 trebalo da trosi ispod 3 litra :harhar:

a ok nije problem ti trocilindrasi turbo,vec vidjeno kod fiata,malo kubika,a dosta konja imaju

a kako je krenulo to sa niskom potrosnjom,pa za 15 godina,ima da automobili proizvode gorivo pri voznji :right:

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg 34a.jpg

34b.jpg 34c.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg

Evo boljih slika one gore mogu da se brišu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova nova generacija Clia stvarno opako izgleda, samo se plasim da ce dci opet da upropaste sa delphi sistemom ubrizgavanja, sto im je rak rana poslednjih 11 godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim onog znaka iz kamionskog programa (štednja) dosta atraktivan dizajn. Doduše navikli smo da s vremena na vreme izbace neku revoluciju. Ona kvaka ala Alfa ne izgleda baš najsrećnije uklopljena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno izgleda! Agresivne linije, moderno, u liniji sa poslednjim Meganom.

E sad, da sam ja nesha (mislim, zovem se tako, ali nisam taj nesha) rekao bih da su malo iskopirali Kia-u :lol:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nisam pomislio da cu ovo reci, ali, kupio bih klia.. (ovog), izgleda opasno! Nije kao pre po meni mali zenski autic.. zanimljivo mi je da je i duzi od 4 metara, tj duzi od mog Tipa koj je spadao u 1 klasu jacu,iznad klia.. neverovatno koliko su automobili porasli vremenom.. ono sto je nekad bio C segment pre 20 godina, danas je to velicina B segmenta.. a nekadasni C segment je danas porastao 40cm!! mnogo su porasli za 20 godina..

ps ovaj klio je odlican ali dobro ovo je ful oprema, sigurno ce base model, bez felni, maglenki, navigacije itd biti mnogo slabijeg izgleda, ali dobar je, svetla prednja,zadnja, bas lepo ali ovaj znak napred je stvarno trebao biti manji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već neko vreme ide reklama na Tv-u, a i viđam puno banera na raznim internet portalima, tako da ih verovatno već ima i na ulicama i mogu reći da su napravili jako lep auto i što se dizajna tiče.. Gledao sam neke slike na polovnim automobilima iz salona koji ga ima u prodaji, unutra mi ona plastika deluje nekako jeftino, sve je u nekom bledo sivom tonu i izgleda dosta monotono...

2a2eafcf26a2_800x600.jpg a575f1223b0a_800x600.jpg

Ono drugo što mi je čudno, ponuda benziniskih motora 1.2 od 75ks i 0,9 od 90ks, motor sa manje kubika veće snage od ovog višelitražnog :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, jako glupo pitanje sa moje strane :guitar:

Nekako sam uvek kao najčešće viđene automobile na našim ulicama u toj klasi poredio Clio, Punto, Corsu i Fiestu, pa je po mom mišljenju sa ovim Cliom Renault odskočio par koraka što se tiče dizajna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio GT

 

renault%20clio%20gt%201.jpg
 

Renault je pripremio još jednog člana porodice novog Clia, i to njegovu GT verziju.

Premijera je održana na Salonu automobila u Ženevi, dok se pod haubom krije 1.2 TCe benzinac sa 120KS, u paru i sa EDC menjačem sa duplim kvačilom.

 

renault%20clio%20gt%2011.jpg
 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8,6 sekundi, najveća brzina je 199 km/h, dok prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 6.6 l/100 km. Takođe, deo paketa Clia GT između ostalog čine i alu točkovi od 17 inča, dve hromirane izduvne cevi, doterani branici, zadnji difuzor, sportskija unutrašnjost...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renault Clio je najprodavaniji automobil u Francuskoj

 

renault%20clio%204023.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, Francuzi i dalje mahom kupuju domaće modele automobila, a najprodavanije vozilo u Francuskoj u prvih šest meseci ove godine je Reno Klio IV, sa ukupno prodatih 63.000 jedinica. Na drugom mestu najprodavanijih automobila u Francuskoj je Pežo 208 koji je glavni Kliov konkurent. Od januara do jula ove godine prodato je 57.800 jedinica, preneo je francuski list 20 minit. Treći najomiljeniji automobil Francuza u prvoj polovini ove godine je Reno Senik III sa prodatih 30.849 jedinica. Četvrti po broju prodatih modela je Reno Megan III koji je jedan od najpopularnijih Renoovih automobila u Francuskoj u poslednjih dve decenije. Na petom mestu ove liste je Sitroen C3 II, automobil posebno prilagođen za gradsku vožnju, sa 28.253 prodatih modela.

 

Na šestoj poziciji je Dačija Sandero, a ono što je Francuze u vreme krize najviše privuklo je njegova povoljna cena. Sedmi najprodavaniji automobil u Francuskoj u prvih šest meseci 2013. je Pežo 3008, a zatim sledi Sitroen C4. Deveti najprodavaniji automobil je Folksvagen Polo, koji je ujedno jedini strani model na ovoj listi. Na desetom mestu našao se Reno Tvingo 2 sa 22.879 prodatih jedinica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault je što se tiče poslednjih par automobila postavio standard što se dizajna tiče... Novi Clio mi je trenutno najlepši auto u klasi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trkački Renault Clio R3T

 

renault%20clio%20r3t.jpg

 

Iako možda neće ostvariti uspeh izuzetno uspešnog VW Polo R WRC-a, novi Renault Clio R3T je dobrodošla pridošlica u svet reli trka.

Baziran na Clio Renaultsportu 200 Turbo EDC, francuski sportista je specijaliziran za trophy trke pa će svoju premijeru doživeti sledeće godine na Rally du Var, poslednjoj trci Renaultsport Rally Trophy sezone. Više detalja će biti otkriveno u narednom periodu, ali je za sada poznato da automobil pokreće 1.6 litarski turbo motor uparen sa 6-stepenim sekvencijalnim menjačem čije se kontrole nalaze na upravljaču.

 

''Naš cilj je stvoriti vozilo vrhunskih performansi, pouzdano i prilagodljivo svakoj površini, a sve za manje troškove proizvodnje od onih proizvoda koji zamenjuje'' rekao je direktor Renault Sport Technologies Motorsports-a, Arnaud Boulanger. ''Uspeh koji je postigla prva generacija Clio RS R3 modela nas je uverio da smo otkrili pravu formulu za zadovoljavanje potreba naših klijenata'' dodao je Boulanger.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renault Lutecia Ganache

 

125172-renault%20lutecia%201.jpg

 

Renault je povodom predstojećeg Dana zaljubljenih (14. februar) za japansko tržište pripremio posebno izdanje modela Lutecia (tako se u Zemlji izlazećeg sunca zove Clio). U pitanju je Renault Lutecia Ganache koji će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 100 komada i koji je inspirisan temom čokolade.

 

125173-renault%20lutecia%2011.jpg

 

Automobil je dobio ''Marron Aldan'' boju eksterijera, dvobojni enterijer (braon-crna kombinacija), navigacioni sistem, 17-inčne ačlu točkove... Cena u Japanu iznosi 2.448.000 jena (17.840 evra), a pod haubom je 1.2 litarski turbo benzinac sa 120KS, u paru šestostepenim EDC menjačem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi utisci: Renault Clio TCe GT-Line

 

renault%20clio%20nk.jpg

 

Četvrta generacija modela Clio je pokrenula čitavu lavinu dramatičnih promena kada je u pitanju aktuelna Renault gama vozila. Atraktivna GT Line oprema na test automobilu je učinila da nam Clio izgleda vrlo zanimljivo i aktuelno očekujemo da već tokom jeseni na naše tržište stigne restilizovani model. Kupci Clio modela, baš zbog toga što nas očekuje prispeće restilizovanog modela, mogu izuzetno povoljno da opreme automobil sa nekim od GT Line paketa po promotivnim cenama (300€ umesto 650, odnosno 990€).

 

renault%20clio%20nk%2011.jpg

 

Upravo smo takav model imali na testu - Clio TCe 90 GT Line. GT Line paket, kada je u pitanju Clio, donosi isključivo estetske modifikacije što znači da su utisci veoma slični onima koje smo imali kada smo Clio vozili u prethodnih nekoliko testova.

 

renault%20clio%20nk%20111.jpg

 

GT Line paket opreme za 300€ donosi vrlo zanimljive estetske detalje na karoseriji automobila (drugačiji branici, retrovizori, bočne lajsne, kraj izduvnog sistema) i 16“ aluminijumske felne. Zbog drugačijeg dizajna GT Line prednjeg branika izbačena su svetla za maglu. Ono što je izuzetno zanimljivo je što po identičnoj ceni od 300€ Renault nudi i GT Line plus paket koji umesto 16 sadrži 17“ točkove, pa kome nije problem da donekle žrtvuje udobnost po izuzetno povoljnoj ceni može dobiti vrlo atraktivne felne koje Clio čine još agresivnijim.

 

renault%20clio%20nk%201111.jpg

 

TCe 90 je vrlo zanimljiv pogonski agregat koji svojom radnom zapreminom od samo 900ccm omogućava izuzetno niske troškove registracije, a u praksi nudi i sasvim korektnu potrošnju koja u gradskim uslovima iznosi oko 6-6.5l.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Clio će biti potpuno revolucionaran

 

renault%20eolab%2011.jpg

 

Nova generacija modela Renault Clio će najverovatnije debtovati 2018. godine sa hibridnom tehnologijom i potpuno revolucionarnim enterijerom. Clio Mk4 uopšte nije toliko star, ali francuski proizvođač automobila uveliko dizajnira njegovog naslednika, do čijeg ćemo izlaska iz fabričkog kruga, po svemu sudeći, morati da pričekamo još dve godine. Kako ističu svetski mediji, sledeća generacija novog superminija iz francuske radinosti stiže 2018. godine i posedovaće dizajn koji neodoljivo podseća na poslednji model Megane, dok će u enterijeru nastati prava osveženja u vidu visokokvalitetnih materijala, popravljenog ambijenta i poslednjih tehnoloških karakteristika.

 

''Mi želimo da naše mušterije pogledaju u karoseriju novog automobila i ostanu bez daha, ali potom vide izgled enterijera i budu oboreni sa nogu. Moramo osigurati to da naši sledeći enterijeri potpuno ožive standarde eksterijera. U kompaniji trenutno više ljudi radi na enterijeru nego ikada pre i mi težimo ka tome da u automobilski svet unesemo nešto potpuno novo'', izjavio je glavni dizajner brenda Renault Laurens van den Aker. ''Nekada je bilo pravilo da samo luksuzni automobili poseduju svu tehniku, ali sada je potrebno sačekati samo godinu ili dve pre nego što vrhunski sistemi stignu u manje modele.'' Renault Clio 2019. će dobiti duži i mnogo aktivniji ekran na dodir, portretnog stila, ali proizvođač nikako ne odbacuje mogućnost kontrola putem pokreta i govorka se o tome da je autonomni bezbednosni sistem takođe na ovoj listi zanimljivih spravica. Šta više, novi model bi mogao sadržati i srednju hibridnu tehnologiju, sličnu onoj koju možemo videti u poslednjem modelu Scenic. ''Kompanija Renault želi da doda elektroniku koja je pristupačna. To znači da mi našim kupcima pružamo sasvim dovoljno kako bi kreirali što manje ugljendioksida'', objasnio je izvršni potprecednik proizvodnje i planiranja, dijamantskog brenda, Bruno Ancelin.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj aktuelni model je stvarno odlican, imao sam priliku da ga vozim, bas je kvalitetno odradjen, ima jako udobna sedista 0.9tce motor je za grad odlican, a i multimedia je super odradjena. Mislim da je best buy u toj klasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild test: Renault Clio facelift

 

renault%20clio%20alo.jpg

 

Francuzi su osvežili svoj Clio, manje dizajnerski, a značajnije po pitanju dinamike vožnje.

Što se tiče izgleda, u Renou su bili oprezni sa promenama, jer je Clio redovno u vrhu prodaje modela B segmenta. Zato su odigrali na kartu ''veće mogućnosti za personalizaciju'', odnosno, prilagođavanje različitim ukusima i željama svakog vozača. Proširena je ponuda boja karoserije i aluminijumskih točkova, a redizajnirani Clio je dostupan i sa LED ''pure vision'' prednjim svetlima. Unutra, međutim, enterijer je dobio bolje materijale i za nijansu kvalitetniju završnu obradu. Kokpit je oživljen hromiranim detaljima, plastikom visokog sjaja i sa nekoliko umetaka u drugoj boji (okviri ventilacionih otvora, deo oko menjača i na oblozi vrata). Ponuda prostora je ostala identična, a to znači da pozadi ima dovoljno prostora za kolena i glavu putnika visokog do 1.8 metara. Izbrojali smo i dosta pregrada za sitnice, ali nam je u vožnji često smetao nisko postavljeni prednji naslon za ruke. Zapremina prtljažnika je i dalje 300 litara i može da se poveća na maksimalnih 1.146 litara.

 

Mnogo važniji novitet su motori. Novina je 1.2-litarski četvorocilindrični turbobenzinac sa 118 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnog već na 2.000 obrtaja, pa je mali Clio tako postao živahan i brz, što se i očekuje od gradskog automobila. Na našem testu se, međutim, našao primerak sa 1.5-litarskim dCi motorom sa 110 KS u kombinaciji sa ručnim menjačem i start-stop sistemom, koji je namenjen, pre svega, onima koji u gradskoj vožnji, uz živahnost automobila, žele da ostvare i značajnije uštede u potrošnji. Posle kratkog testiranja, motor je ostavio utisak agregata koji ima sasvim dovoljno snage za pokretanje automobila B segmenta, a u poslednjoj evoluciji prilično je tih i bez puno vibracija. Reno je blago unapredio i oslanjanje, koje je i dalje ''podešeno'' na komfornu vožnju. Upravljač sada pruža više povratnih informacija sa puta, ali ne očekujte čudo - sportski osećaj dobićete samo za volanom RS2 i ''RS trofej'' verzija. Clio je i dalje dostupan sa TCi i dCi agregatima sa 75 KS, odnosno 90 KS, a vozači kao i do sada mogu da se odluče i za automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom (6 stepeni prenosa). Cena redizajniranog Clia za srpsko tržište kreće se od 9.650 evra sa aktuelnim popustom (''life'' paket opreme i 1.2 16v motor, 75 KS), dok se verzije sa testiranim motorom prodaju isključivo u najvišem ''intens'' paketu opreme po trenutnoj ceni od 15.750 evra (popust 1.800 evra).

 

preuzeto sa - alo.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...