Jump to content
FAS Goran
skimyou

Lancia Lybra 1.9 JTD - problem sa snagom

Recommended Posts

  1. Zamjenio MAP senzor,ociscen EGR ventil,ispitana sva vakum crijeva,provjerena turbina ali nista nisam sredio,auto jos uvjek slabo ide.

Danas sam otisao u klub ljubitelja FIAT,ALFA,LANCIA i tamo me uputise kod covjeka koji samo talijanska auta radi,a covjek mi za 10 min sredi auto,ocita dijagnostikom ponasanje motora u radu,iskopca senzor protoka MAF,ja probam i vidim da auto ide kao i prije odlicno s tim da i mnogo dimi sto je i normalno bez MAF-a,kupio sam senzor jos samo sutra da ga postavim i mislim da ce sve bit ok....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavljen MAF senzor i sve je izgledalo ok dok je motor bio vruc,medzutim ujutro kada sam pokusao voziti primjetio sam da motor nema snage i nece preko 2000rpm sve dok se ne zagrije na nekih 80c,tada naglo da da se nesto procepi dobije snagu trzne i sve izgleda normalno,iskljucio MAF i tad auto ide i kad je hladan motor,ali mislim dEa je nemoguce da 3 MAFa nevaljaju.

io 

Majstor me zove danas,kaze neje do MAFa niti do cega drugog nego je EGR neispravan,kaze ne otvara nikako,on stavio drugi da proba i auto ide kao zvjer,ali ipak treba sacekati do ujutro pa vidjeti kako ce se ponasati kada je motor hladan...ne znam da li netko od vas imao slican problem da auto nema snage dog se ne zagreje na cca 80c

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zbog čega ga majstor ne očisti i blokira,zašto bi menjao EGR. Treba ga očistiti,da ne prijavljuje grešku,a kad ga blokiraš,on radi na "prazno",ne dolaze prljavi izduvni gasovi do njega (ostaje uvek čist).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bio je upravu EGR nije bio zaprljan jer je ociscen prije nekoliko dana,EGR je bio neispravan u smislu njegovog elektro dijela,stavljen je novi EGR sa alfe 2005god koji za razliku od moga ima jedan plasticni dio,vjerujte auto mi guzva i cijepa asfalt,nikad onoliku snagu nisam imao,odaziv gasa je fenomenalan,kao da sam dobio 30kw snage,auto je prije dimilo scrni dim na svaki pritisak pedaqle gasa,dok sad gotovo da nema ni trunke dima,jeli moguce da EGR toliko gusio motor vec 1 god i da toliko znaci njegova promjena jer cak vidim i samanjenje potrosnje,trenutno sam prezadovoljan...takodze auto odlicno ide i kad je motor hladan sto nije bio slucaj sa starim EGR,cak sam i svoj stari protokomjer vratio i sve je ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bio je upravu EGR nije bio zaprljan jer je ociscen prije nekoliko dana,EGR je bio neispravan u smislu njegovog elektro dijela,stavljen je novi EGR sa alfe 2005god koji za razliku od moga ima jedan plasticni dio,vjerujte auto mi guzva i cijepa asfalt,nikad onoliku snagu nisam imao,odaziv gasa je fenomenalan,kao da sam dobio 30kw snage,auto je prije dimilo scrni dim na svaki pritisak pedaqle gasa,dok sad gotovo da nema ni trunke dima,jeli moguce da EGR toliko gusio motor vec 1 god i da toliko znaci njegova promjena jer cak vidim i samanjenje potrosnje,trenutno sam prezadovoljan...takodze auto odlicno ide i kad je motor hladan sto nije bio slucaj sa starim EGR,cak sam i svoj stari protokomjer vratio i sve je ok...

To ti je kao kod čoveka kada odu srčani zalisci i samo se mulja krv. Čovek nema snage a ni dovoljno kiseonika.

Zatarabi taj EGR i osetićeš šta je snaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nadahnut govor ivane:-)

Ko i nije mislio sad ce ga blindirati:-)

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,sada cu ga ostaviti ovako,a ako ikada osjetim neke promjene na snazi ili dimljenju naravno da cu ga zatvoriti,danas sam vozio autoputem i 200km/h lybra ide bez problema dok nazad ne pokazuje niti trunku dima,majstor mi je rekao da je EGR novije verzije sa alfe koja je 2005god...

Edited by amelonix

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav.kako da proverim taj overboost ventil ? meni se desava da auto nece svaki put da vuce isto ! da se razumemo vuce dobro uvek ali su nijanse u pitanju .uvek sipam na istom mestu gorivo,redovno servisiram. da nekada je i bucniji auto .egr ventil je  imobilisan .katalizator je cist ,auto jedva da dimi ,netrosi ulje,protokomer ok, pali bez problema i uvek isto .kada ugasim auto par sekundi se cuje neko zujanje i ja mislim da je to taj overboost ventil.a u zadnje vreme kada treba da prestane da zuji pojavi se neki drugi zvuk kao da se nesto tesko zatvara i taj zvuk postepeno nestaje ! da li je moguce da je to taj ventil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto zuji kad se ugasi je ventil,a taj drugi zvuk je znak da ventil ne radi dobro tj nezatvara kako treba.Uzmi i ocisti ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni vec 2 godine zuji overboost kad se ugasi auto,ali nemam problema sa njim. To sto zuji se cuje otpustanje vakuma iz sistema kad se ugasi auto. Da je sam overboost u problemu,izbacio bi ti gresku na tabli. Mozda da proveris creva od vakuma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene zuji kad se ugasi,a cuje se zato sto je na kuciste akumulator a ma libru je gore iznad hladnjaka,inace kod stila je u branik skroz dole tako da se retko cuje,to sto odpusta vazduh nije dobro jer treba da zatvori kad se ugasi i posle 5 min kad izvuces crevo treba da ima vakum vec duze vreme ga ispusti,a moze da bude i neko crevce problem,ali nesme da ispusta kad se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalazi se pored egr ventila ima dzek na njemu drzi ga jedan sraf,sluzi da meri pritisak u usisnoj grani koji turbina nabija,kad je zaprljan auto slabo ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav .da li bi neko mogao da mi da neki savet . lancia libra 1.9 jtd.u voznji 2,3, brzina izmedju 1500-2000 obrtaja hoce da blago trza .auto ide po meni dosta dobro  lepo puni kada stisnem gas ali imam utisak kao da neradi rastereceno . dosada sam vozio benzice pa je mozda to ta razlika . inace upravo uradjen mali servis(ulje,antifriz,svi filteri) zamenjen overboost ventil i creva vakuma od njega,egr zapusen ,menjan senzor obrtaja radilice,zamenjena plivajuca remenica na alternatoru (mozda nisam dobro rekao) ,lamela,korpa i druk lezaj,protokomer ok,map senzor nije nesto prljav,pali lepo i uvek isto ,pri prvom  paljenju baci malo crnog dima i generalno malo dimi koliko ja mogu da vidim iz retrovizora .netrosi ulje ,nepali nikakve lampice sem airbega ona sija non stop,katalizator cist i u funkciji. MOZDA SE JA TRIPUJEM ALI VOLIM ISPRAVAN AUTO ! voleo bih da cujem misljenje nekog iskusnijeg tj. vase komentare ? i da fiatova dijagnostika nista nepokazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa hoce tako da se ponasa kada je neka dizna losa....ili kada regulator brljavi,ali vise tipujem na neku diznu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko jer se kod jtd kanali na ulosku sire a ne zapusavaju,probaj.A jer teran na dijagnostiku da se vide parametri motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I po meni se tako ponasa kad su dizne. Probaj neki aditiv da koristis ali sipi jace od preporucenog, mada, slaba vajda, po meni je to vise za prevenciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...