skimyou 1 Posted July 2, 2012 Pozdrav svima.Probao sam da vidim da li je neko imao slican problem na forumu, ali, koliko sam primijetio, nije se niko zalio na istu okolnost koja postoji na mojoj Lybri pa sam otvorio novi topic.Prije 10tak dana sam vozeci gradom naisao na nekog spretnog vozaca koji je zakacio moju lijevu (vozacevu) stranu, blatobran i branik.podjem do majstora, on to sve napravi lijepo, ja poslije par dana preuzmem auto, medjutim, osjetim da auto jedva vuce...prije nego sto sam auto vozio do majstora, on je isao eksta (nije cipovan), preko 1.800 ili 2.000 obrtaja u svakoj brzini je super mogao da ``povuce``.Juce kada sam preuzeo auto, ja probam, ali auto jednostavno nece da reaguje na gas kako treba. Cujem da se ukljucuje turbina preko 2.000 obrtaja, ali nista od snage koju je imao prije. Sve lampice na instrument tabli su iskljucene i rekao bih da je sve kako treba u tom smislu. Vratim se do majstora i kazem mu da auto ne radi kako treba, on mi odgovori da je skidao pojedine djelove sa vozaceve strane, far, zmigavac i onaj dio crijeva i djelova ispod blatobrana te da nista drugo nije dirao. JA sam presao malo kilometara (50-60), ne znam da li moze postojati mogucnost da se nesto ``zacepilo`` ili da je usao vazduh u ta crijeva ili da je neki slican problem pa da je potrebno nekoliko deseetina kilometara za vracanje u prvobitni polozaj ili je nesto drugo problem. Cini mi se da sam sinoc nakon predjenih 60tak kilometara mozda osjetio malu promjenu, da auto nakon 3.000 obrtaja vec moze da povuce znacajnije nego juce ujutru. Da li ima neko ideju sta moze da bude problem?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 2, 2012 Da ti nije pogresno vratio crijevo zraka na intercooler, ili ti vuce fals zrak ako nije dobro sastavio nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted July 2, 2012 aha, dakle da provjerim ona crijeva sto je skidao i vracao. Mada, ne znam bas koliko sam strucan da utvrdim je li pravo crijevo vratio na mjesto posto su sva slicna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 2, 2012 Ne moze fuliti toliko da izmjesa crijeva, jednostavno vidi da lije sve na svome mijestu i da lisu sve šelne stegnute. Ili da slucajno sta nije polomio ili probusio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 2, 2012 (edited) Ne znam gde te je tacno udario ali mozda je interkuler zgnjecen il sl pa nema protoka vazduha i turbinu fakticki nemas.Skini levi far mislim da se odatle vidi interkuler. Edited July 2, 2012 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted July 2, 2012 Proveri vakum creva na overboost ventilu koji se nalazi na vrh hladnjaka motora i ide na "pastetu" turbine. Oce da se ukruti od temperature ko "bobi stapic" i ne treba mu jak potres da se prelomi ili naprsne. Drasticno motor izgubi snagu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 3, 2012 (edited) Ne znam gde te je tacno udario ali mozda je interkuler zgnjecen il sl pa nema protoka vazduha i turbinu fakticki nemas.Skini levi far mislim da se odatle vidi interkuler.Moze biti da je jednostavno slomljen ili nije stegnuto sve kako treba.Kanta vode spuzva i sapunica bi mogle da pomognu u pronalazenju gdje gubi pritisak na spojevima. jednostavno ce praviti mjehurice, a reba neko da ti pomaze tako sto ce da dodaje gas da proradi turbina, a ti da pratis spojeve. Edited July 3, 2012 by edinko Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimyou 1 Posted July 3, 2012 Dobar dan opet svima. Interesantna pojava...juce, kada sam zavrsio sa poslom, sjedem u auto, ukljucim klimu, ocekujuci da tek nece moci da mrdne, kad ono auto ide kao metak iskljucim klimu, auto perfektno ide, cini mi se isto kao prije...sto znaci da je problem rijesen (ili trenutno) sam od sebe. Ali ostaje moje cudjenje zasto je uopste bilo problema sa snagom, je li moguce da je negdje usao vazduh bio pa da se nakon prelazenja odredjenih kilometara to rijesilo ili...? Auto, rekao bih, ide isto kao prije, jer ipak je za nijansu tesko vidjeti razliku. Mozda bih svakako trebao provjeriti ta crijeva da li je sve kako treba, svakako je bolje za auto. Samo me je strah bilo i da vozim auto, da ne napravim jos vecu stetu, ali se evo rijesilo samo od sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
garrett 0 Posted July 24, 2012 Drugari, pazite sad ovo:Dodjem (ne)normalno na posao pre nedelju dana, auto ide kao zmaj, odrobijam osam sati, sednem u kola, krenem...1. ne cujem motor2. ide kao yugo skala 55Preznojim se od muke, shvatim ne radi turbina, ali uopste! Nema greska, nema nista, samo ne radi turbina. Izadjem na gazelu, namolim ga na 100 u cetvrtoj, predje nekako 3.000 obrtaja - ukljuci se CHECK ENGINE. Nekako mi bilo lakse nego dok nije nista javljao. Jedva se dovucem kuci uz par pogresnih procena da nesto mogu da izvucem i da negde mogu da se ubacim...Elem, ispred kuce otvorim haubu i sunce me obasja: maleno, neugledno, nikakvo crevo je puklo! To je jedno (krace) od ona dva sto izlaze/ulaze iz/u overboost na hladnjaku. E sad, posto ej to vakuum crevo, nisam hteo da se zezam i igram s tim, nego odem sutradan na Bubanj potok i nadjem bas takvo (vakuum - cetvroka) i kupim metar i po, da se nadje. Metar je 150rsd, ja sam iskoristio 300mm da resim problem.NAPOMENA: Kad sam to sve obavio, turbina je odmah normalno radila, ali je sijalica ostala dok nisam prvi put ponovo presao 3.000 obrtaja. Nadam se da ce ovaj post pomoci nekome u buducnosti da se ne nervira kao ja sto sam se pojeo tih 2 sata dok sam vozio 2.4 JD Quote Share this post Link to post Share on other sites
kuzaru83 0 Posted April 9, 2013 (edited) Poz svima imam lanciju libru 1.9 jtd i u poslednje vreme imam problem.auto pri dodavanju gasa npr oko 2,5k obrtaja kao da presece i na momenat izgubi snagu.spolja se cuje zvuk kao da povuce vazduh(kao kada bi usisivac prislonili uz tepih da vuce a onda ga naglo odvojili ).vozio sam auto na dijagnostiku i na kompijuteru izadje greska gde pise"pred pritisak (turbo)".e tu nastaju problemi majstori sumnjaju na par nekih ventila neki elektro magnetni ventil i neki vakim ventil ili tako nesto i na jos stosta.tako da nz sta da radim necu kupovati sve te delove i menjati logicno mi je da promenim ono sto stvara problem .pa me izmedju ostalog interesuje da lije neko imao slican problem? Edited April 10, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 9, 2013 Jel imas katalizator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kuzaru83 0 Posted April 9, 2013 nemam izbacio sam ga jos kad sam uzeo auto jer se bio raspao Quote Share this post Link to post Share on other sites
tesendicdd 0 Posted April 9, 2013 Pozdrav kuzaru 83,nek ti neko pregleda crevo od interkulera ono vece oko 40 cm duzine.A ima jos i jedno manje crevo od interkulera koje se desava da pukne pa vude vazduh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 9, 2013 overboost ventil... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nowak24 0 Posted October 3, 2013 gde se nalazi taj ventil na alfi 156 jtd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drmil 0 Posted December 7, 2013 (edited) Imam Lybru 1.9 JTD vec godinu i po. Presao sam sa njom 30.000 km i sve je lepo radilo do skoro. U stvari manji problem mi se javio od pocetka a to je da na 2500 obrtaja napravi malu pauzu u ubrzavanju, ali mi nije smetalo previse, a mozda je i trebalo da mi smeta. Od skoro imam veci problem. Prvo sam primetio da kada stisnem gas kao da ima mala pauza pre ubrzavanja, misilo sam da mi se cini, ali nije tako. E posle vec mi se par puta desio da stisnem gas do daske, a auto niti usporava niti ubrzava. Prodje nekoliko sekundi i onda pocne da vuce. Odem kod majstora, on uzme da ga proba i ko za inat njemu se ne desi to. Ako neko nesto zna nek javi.Pozdrav za SVE! Edited December 7, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted December 7, 2013 za pocetak ciscenje klapne usisa?Ako to uopste ima Lybra Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 7, 2013 Ako okleva po nekoliko sekundi,biće da je pedala gasa. Treba ti majstor koji ima dijagnostiku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drmil 0 Posted December 14, 2013 Bio na dve dijagnostike, nista nijedna ne pokazuje, sve je u redu. Majstor gledao vakum creva kaze da je u redu.Njemu nista jasno, a meni jos manje. A sve cesce se desava da ne primi gas. Bice da odem kod nekog popa da mu prebaje, mozda ce proradi. PS.Gde se mogu naci delovi enterijera (trebaju mi dugmici, piksla, suncobran..) Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted December 14, 2013 Bio na dve dijagnostike, nista nijedna ne pokazuje, sve je u redu. Majstor gledao vakum creva kaze da je u redu.Njemu nista jasno, a meni jos manje. A sve cesce se desava da ne primi gas. Bice da odem kod nekog popa da mu prebaje, mozda ce proradi. PS.Gde se mogu naci delovi enterijera (trebaju mi dugmici, piksla, suncobran..) Pozzpromeni majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted August 17, 2014 (edited) Pozdrav svim lybrasima,prije par dana ispao mi je kljuc skakavac sa nekih 1,5m visine i poslije toga nisam mogao upaliti, pokazala se ikona kljuc na tabli sa natpisom CODE, ja to odmah nisam primjetio i skinuo sam kleme sa baterije nekih 15min,nakon toga je dosao majstor malo kuckao po EGR ventilu,mjerio struju,provjeravao konektore ali nije bilo sanse da upali. Kada sam povezao signal CODE sa ispadanjem kljuca odlazim po rezervni kljuc i odma bez problema palim auto, medzutim poslije toga auto totalno gubi snagu u niskim obrtajima tj od 1000-2500obrtaja i tek na visokim obrtajima osjetim snagu kao i prije,dog se na niskim ponasa kao da ima nekih 40kw snage,a dolaskom na 2500 obrtaja snaga naglo dolazi,napominjem da u tom rasponu dok se motor pati da ubrza i podigne obtaje pojavljuje se mnogo crnog dima na izduvu,a dim nestaje na 2500-3000 obrtaja,sta bi moglo biti jeli itko od vas imao nesto slicno,mozda egr,protokomjer isl.ili mozda skidanje kleme da je nesto poremetilo.... Edited August 18, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 17, 2014 Pa bas kao sto di rekao, sve od toga je mozda. Moras dijagbostikom da proveris sve to. Lici i kao da je zaglavio egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted August 17, 2014 sutra kacim na diagnozu pa cemo vidjet.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 17, 2014 Proveri crevo turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted August 18, 2014 Danas bio na diagnozi i komp kaze Greska P0235 senzor tlaka punjenja e sada ja mislim da je to tzv MAP senzor koji se naazi u usisu odmah kod EGR ventila.Nadam se da nije MAF senzor koji se nalazi u crijevu negdje oko zranog filtera ispravite me ako gresim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites