deki87 7 Posted November 12, 2014 Uzmi dodaj mu postepeno gas do 2500 ako u rasponu od 1200 do 2000 zartokira,motor neradi linearno ili se ustrisa onda je neka dizna ali to nije merodavno,neka nakaci neko ko ima prof.dijagnostiku da se vidi kakve su verednosti dizni da lije neka mnogo u minus ili kontra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 12, 2014 Mora ljuCki da se proveri. Uzubljenje, zazor ventila i dizne na sto kod bosiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
momirski igor 0 Posted November 12, 2014 pa majstor koji mi odrzava je radio u fiat delta u beogradu dok su bili za fiat zastupnici. po njemu je sve ok. ima original fiatovu dijagnostiku ali ne znam koliko je profesionalna .radi samo italijane ali opet svi uce dok su zivi ! sta ti znaci ustrisa ? ja kada mu dam gas i do 4000 on uopste netrokira .ovo se desava kada vozim na malim obrtajima na primer u 3 -coj na oko 1500 obrtaja bez saltanja. i nemam osecaj da motor trokira vec samo blago cimanje napred nazad a cim mu dam po gasu kao da se nista nedesava ide kao luda i u 4 i 5 - toj se to nedesava iako je vozim na malim obrtajima ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 12, 2014 A neki drzac motora? Krst? Zamajac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
momirski igor 0 Posted November 12, 2014 pa drzaci motora su ok. menjao sam jedan gornji pre neko vreme a ostali su ok. sta je krst ? zamajac je ok ali nije bas najsjajniji posto je auto po meni presao sigurno oko 350000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 12, 2014 Krs na poluosovini ako ga ima libra uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
momirski igor 0 Posted November 12, 2014 ne znam to druze . mram pitati majstora kada se vidimo .hvala tebi u svakom slucaju na savetima .pusticu sta sam uradio . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bove 0 Posted December 13, 2014 drugari pozdrav ponovo. opet problem .libra 1.9 pali,lepo ide izmedju 180-200 km.kada je upalim nece svaki put da ide isto !kao da je nesto davi ! 1.2.3 ok ali 4 i 5 brzina posle 3000 obrtaja slabo puni .egrblokiran,map nov,protokomer nov,overboost ventil nov i dva creva do pastete ventila zamenjena i opet isto ! ima li neko neku ideju sta bi moglo biti ?nema vise onog lepljenja za sediste kada ubrzavam,prvom tek posle1-2 sekunde primi gas i onda povuce .1 i 2 sa jakocom dodje i preko 4000 obtaja i treca je ok ali mislim da problem nastaje u 4 i 5 brzini i imam utisak kao neradi rastereceno .nista nigde necuri,nedimi i za 10000 km pojela je jedva pola litre ulja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 13, 2014 Turbo,vn ventil,dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bove 0 Posted December 13, 2014 turbo mislis turbina ? vn ventil sta je to ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 13, 2014 Da turbo...vn ventil turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bove 0 Posted December 13, 2014 a koji je to venti l? gde se nalazi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 13, 2014 Čitaj i ovu temu, brže ćeš doći do odgovora nego ovako pojedinačno da zapitkuješ za svaku stvar koja se pomene:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-fiat-stilo-jtd-problem-sa-snagom/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
HOGARO 0 Posted September 30, 2020 (edited) Izvinjavam se adminu ako nije tema gde treba. Iscitao sam slicne probleme na ovu temu ali nisam nasao uzrok. Od skoro mi se ne ukljucujje turbina preko 2000 obrtaja. Ne dimi, ne trese, ne cuje se da sisti, proverio sam creva nisam nasao da je pocepano, ubrzava normalno na nizim obrtajima. Max do 130km/h. Imate li neku ideju? Auto je Lybra 1.9jtd I gde bi u Nisu mogao to da proverim? Edited September 30, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 30, 2020 (edited) @HOGARO Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Kako auto ide kada otkačiš protokomer? Kakva je situacija sa EGR-om (zatvoren ili nije)? Edited September 30, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
HOGARO 0 Posted October 1, 2020 (edited) Sad sam otkacio protokomer, ide bas kao sto treba da ide :). Da li moze samo da se ocisti, ili mora da se menja (nov, polovan)? Inace EGR je zatvoren. Edited October 1, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 1, 2020 @HOGARO Možeš da probaš sa čišćenjem, klik ovde: - Čišćenje protokomera (MAF SENZORA) Pogledaj i kakvo je kućište filtera vazduha, da nije puklo negde... Ako ne pomogne čišćenje protokomera, onda ili polovan, ili nov. Od novih se realno pokaže da valja samo original. Možeš voziti i tako sa isključenim protokomerom - auto će u određenim režimima malo više zadimiti, i biće osetljiviji na uticaj spoljne temperature...tj. osetićeš razliku kako bolje ide kad je hladno, a maaaaalo lošije kad je napolju preko 30 stepeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HOGARO 0 Posted October 1, 2020 (edited) Hvala na pomoci za dijagnostiku kvara. Link sam upravo iscitao i zato sam i u nedoumici, mnogi tim ciscenjem ga dodatno ostete. Probacu sa nekim kontakt sprejem pa sta bude. Hvala jos jednom Edited October 1, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites