Jump to content
FAS Euroauto Goran
Zwengele

Lancia Lybra 1.9 JTD / 2.0 20v / 1.8 16v - dimi, beli dim

Recommended Posts

Nista lepse od full generalne.Kad se uradi kako treba budu bolji od fabrickog.

A sto se tice finansija..... ljubav boli ..ponekad. :flower:

Share this post


Link to post
Share on other sites

250-300e polovan 1,9jtd sa papirima????? :w00t:

Ne mogu da verujem, ako jesu daj mi neki kontakt, uzeo bih par komada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalna,kod nas,se radi samo ako hoces da prodas auto! Mehanicari,koji drze do sebe,vise ne prihvataju da rade generalku,jer kad se pacijent vrati posle 20-30kkm. da reklamira ponovnu potrosnju ulja i duvanje na iberu,ne znaju kako da se opravdaju za los kvalitet delova!Neki moji prijatelji (mehanicari),radije ugradjuju delove sa otpada nego iz nasih radnji! Ranije sam imao Golfa GTI 16v. Dodje vreme za zamenu lamele,u ponudi Turska od 60 eur., Mahle,Nemacka od 160 eur. i original Sachs 230 eur. Uzmem ja original,jelte,zamenim,lepota jedna. Posle nekoliko dana,da malo produvam masinu,KRRRRRRR. Popustim gas,sve normalno,patosiram,kad podivlja na 4500 obrt. opet krlja. Dijagnoza 1.homokin. na menjacu, 2.Nutovi na poluosovini, 3.Menjac. Nista od svega navedenog,menjac extra,majstor koji radi samo menjace se ceska po glavi,misterija! U jednom momentu nam pade napamet da lamelu(kojoj se ni brojevi sa frikcija nisu skinuli),stavimo u srafstuk,u stavimo spojnicku,i svedskim klestima 2'',probamo da okrenemo! Nadjosmo ga,lamela je u nutovima oko centralnog otvora popustila jer nije mogla da prenese snagu! O delovima kod nas,sve najgore,makar se zvali i ORIGINAL. Sta mislite zasto je prvi veliki servis na 120 kkm, a svaki naredni na 60 kkm!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

250-300e polovan 1,9jtd sa papirima????? :w00t:

Ne mogu da verujem, ako jesu daj mi neki kontakt, uzeo bih par komada

Stranac, naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, pa koliko izadje polovan strani motor posle carine i poreza?

Zavisi kako "prodjes". Od 100 do 200e za carinu i porez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvezavanje motora mi je radio prijatelj koji je inace poznat po svom radu sa mercedesima. 21000 za delove u sta idu karike, dihtung glave, lezajevi, gumice, kuvanje glave i ventila sa stelovanjem, provera dizni. Ruke 100e, ali se covek bas potrudio u sta sam se licno uverio, ocistio je svaki moguci deo koji je skinut, bukvalno svaki i to da se sijaju!

A prica sto sam procitao od pre nekoliko postova da ljudima posle osvezavanja ulje procuri posle 30k km mi je ... glupost... ko jos pri zdravoj pameti za tako nesto placa tolike pare...

A jos da dodam da sam delove (glyco) i glavu radio u banijskoj u zemunu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdtav svima. Drug ima Lanciu Lybru 2.0 2000 god benzinac automatik. Jednog dana vozili smo se i pogledali iza nas dim. Stali i auto je počeo da trokira. Majstor nas je odšlepovao. Zamenjeno je sledeće:

Dihtung glave

Dihtung poklopca

Vođice

gumice ventila

Svi hidro podizači

semening bregaste dva komada

Obrađena glava

Auto proguta ulje i izađe beo dim na auspuh.

Majstor je sve to zamenio i spakovao i rekao mu da vozi polako 1000km. Nije prešao ni 100km od tog servisa, ponovo belim dim na auspuh i progutao ulje.

Šta može da bude problem? Da li se ovo Vama događalo? Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli dim nije od ulja. Beli dim je od vode ili kondenzacije. Kad trosi ulje mora i da bude plavkast dim. Generalno ste glavu sredili, ostaje donji deo, blok motora. Hilzne, karike, lezajevi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadis crevo od ibera i pustis ga da bljuje ulje negde ispod motora...

A tamo gde ti je ostala rupa na usisu... Nabijes pampurni cep...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da dosipa ulje usput koliko treba. Nesto tu nije odradjeno kako treba kad bljuje ulje na iber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav na Lanci Lybri 1.8 16v 2000 godiste auto ide dobro doduse ima tek pocetak problema sa varijatorom ali desava se da ga vozim par dana sve je ok onda baci na auspuh beli dim samo na trenutak.i onda opet nista par dana sve ok pa se opet ponovi isto. Sta je u pitanju kako otkloniti kvar.

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav. Imam lanciu lybru 2001 god,1.9 jtd,izbacuje beli dim,a dosta dimi kad je vruc auto. Ne trosi ulje. Sta bi mohko da bude? Cuo sam da mogu da budu dizne

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Opsta tema:

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje nakon spajanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari treba mi preporuka za majstora negde u trouglu Obrenovac, Ub, Vladimirci.

Lanchia Lybra 1.9 85kw.

Troši ulje, a izbacuje beli dim. Smrdi ulje u kabini! Majstor njegov kaže mora generalna, što je oko 600 do 800€, a auto kupljen za 1300 pre dve godine...

Znači neki Fiat-Lanchia majstor u toj okolini, ako znate nekog pa da saljem kuma, bas mu je frka ds bi znao da l da ga prodaje tako ili da resava ako je nesto drugo jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...