MARINER 0 Posted September 14, 2012 Nista lepse od full generalne.Kad se uradi kako treba budu bolji od fabrickog. A sto se tice finansija..... ljubav boli ..ponekad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 14, 2012 250-300e polovan 1,9jtd sa papirima????? Ne mogu da verujem, ako jesu daj mi neki kontakt, uzeo bih par komada Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 14, 2012 (edited) Generalna,kod nas,se radi samo ako hoces da prodas auto! Mehanicari,koji drze do sebe,vise ne prihvataju da rade generalku,jer kad se pacijent vrati posle 20-30kkm. da reklamira ponovnu potrosnju ulja i duvanje na iberu,ne znaju kako da se opravdaju za los kvalitet delova!Neki moji prijatelji (mehanicari),radije ugradjuju delove sa otpada nego iz nasih radnji! Ranije sam imao Golfa GTI 16v. Dodje vreme za zamenu lamele,u ponudi Turska od 60 eur., Mahle,Nemacka od 160 eur. i original Sachs 230 eur. Uzmem ja original,jelte,zamenim,lepota jedna. Posle nekoliko dana,da malo produvam masinu,KRRRRRRR. Popustim gas,sve normalno,patosiram,kad podivlja na 4500 obrt. opet krlja. Dijagnoza 1.homokin. na menjacu, 2.Nutovi na poluosovini, 3.Menjac. Nista od svega navedenog,menjac extra,majstor koji radi samo menjace se ceska po glavi,misterija! U jednom momentu nam pade napamet da lamelu(kojoj se ni brojevi sa frikcija nisu skinuli),stavimo u srafstuk,u stavimo spojnicku,i svedskim klestima 2'',probamo da okrenemo! Nadjosmo ga,lamela je u nutovima oko centralnog otvora popustila jer nije mogla da prenese snagu! O delovima kod nas,sve najgore,makar se zvali i ORIGINAL. Sta mislite zasto je prvi veliki servis na 120 kkm, a svaki naredni na 60 kkm! Edited September 14, 2012 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 14, 2012 250-300e polovan 1,9jtd sa papirima????? Ne mogu da verujem, ako jesu daj mi neki kontakt, uzeo bih par komadaStranac, naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 16, 2012 Cekaj, pa koliko izadje polovan strani motor posle carine i poreza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 16, 2012 Zovi nekog špeditera i sve će ti objasniti. Ili sam da uvoziš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 16, 2012 Cekaj, pa koliko izadje polovan strani motor posle carine i poreza?Zavisi kako "prodjes". Od 100 do 200e za carinu i porez. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 16, 2012 To je opet izuzetno povoljno da se tako kulturno izrazim, tj. dzabe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwengele 0 Posted September 23, 2012 Osvezavanje motora mi je radio prijatelj koji je inace poznat po svom radu sa mercedesima. 21000 za delove u sta idu karike, dihtung glave, lezajevi, gumice, kuvanje glave i ventila sa stelovanjem, provera dizni. Ruke 100e, ali se covek bas potrudio u sta sam se licno uverio, ocistio je svaki moguci deo koji je skinut, bukvalno svaki i to da se sijaju!A prica sto sam procitao od pre nekoliko postova da ljudima posle osvezavanja ulje procuri posle 30k km mi je ... glupost... ko jos pri zdravoj pameti za tako nesto placa tolike pare...A jos da dodam da sam delove (glyco) i glavu radio u banijskoj u zemunu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejan.deki 0 Posted February 14, 2013 (edited) Lybra 2.0 20vpuni usisnu granu uljem i izbacuje beo dim. Da li neko zna o cemu se radi? Edited February 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 14, 2013 vidi gde je crevo od ibera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Autoreparatura 0 Posted February 15, 2013 (edited) Pozdtav svima. Drug ima Lanciu Lybru 2.0 2000 god benzinac automatik. Jednog dana vozili smo se i pogledali iza nas dim. Stali i auto je počeo da trokira. Majstor nas je odšlepovao. Zamenjeno je sledeće:Dihtung glaveDihtung poklopcaVođicegumice ventilaSvi hidro podizačisemening bregaste dva komadaObrađena glavaAuto proguta ulje i izađe beo dim na auspuh.Majstor je sve to zamenio i spakovao i rekao mu da vozi polako 1000km. Nije prešao ni 100km od tog servisa, ponovo belim dim na auspuh i progutao ulje.Šta može da bude problem? Da li se ovo Vama događalo? Hvala unapred. Edited February 15, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 15, 2013 Beli dim nije od ulja. Beli dim je od vode ili kondenzacije. Kad trosi ulje mora i da bude plavkast dim. Generalno ste glavu sredili, ostaje donji deo, blok motora. Hilzne, karike, lezajevi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Autoreparatura 0 Posted February 15, 2013 (edited) Provereno Srđanje sve to. Šta bi još moglo biti problem? Izduvna grana i crebo od ibera su puni ulja... Edited February 15, 2013 by Autoreparatura Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 15, 2013 Izvadis crevo od ibera i pustis ga da bljuje ulje negde ispod motora...A tamo gde ti je ostala rupa na usisu... Nabijes pampurni cep... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 18, 2013 I da dosipa ulje usput koliko treba. Nesto tu nije odradjeno kako treba kad bljuje ulje na iber. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo 1.9 jtd 0 Posted July 25, 2013 Lybra 2.0 20vpuni usisnu granu uljem i izbacuje beo dim. Da li neko zna o cemu se radi?dihtung glave definitivno,isti problem sam ima na 1.9 jtd-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
gvantanamo 0 Posted November 22, 2018 (edited) Pozdrav na Lanci Lybri 1.8 16v 2000 godiste auto ide dobro doduse ima tek pocetak problema sa varijatorom ali desava se da ga vozim par dana sve je ok onda baci na auspuh beli dim samo na trenutak.i onda opet nista par dana sve ok pa se opet ponovi isto. Sta je u pitanju kako otkloniti kvar. Edited November 25, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2018 @gvantanamo Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gvantanamo 0 Posted November 26, 2018 Ok ali meni ne dimi stalnp vec na tri cetiri dana samo na tren baci dim i vise nista naredna tri dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2018 @gvantanamo Sve ok sa nivoom tečnosti za hlađenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Radojicic 0 Posted April 13, 2020 (edited) Pozdrav. Imam lanciu lybru 2001 god,1.9 jtd,izbacuje beli dim,a dosta dimi kad je vruc auto. Ne trosi ulje. Sta bi mohko da bude? Cuo sam da mogu da budu dizne Edited April 13, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted April 13, 2020 (edited) Opsta tema: Edited April 13, 2020 by neshaoct formatiranje nakon spajanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugeera 33 Posted June 15, 2020 Drugari treba mi preporuka za majstora negde u trouglu Obrenovac, Ub, Vladimirci. Lanchia Lybra 1.9 85kw. Troši ulje, a izbacuje beli dim. Smrdi ulje u kabini! Majstor njegov kaže mora generalna, što je oko 600 do 800€, a auto kupljen za 1300 pre dve godine... Znači neki Fiat-Lanchia majstor u toj okolini, ako znate nekog pa da saljem kuma, bas mu je frka ds bi znao da l da ga prodaje tako ili da resava ako je nesto drugo jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites