MS PK 7718 Posted August 20, 2012 Carini se kao i svaka roba koja ulazi u zemlju, motor i dalje nije potrosni materijal kod nas i tu se jos nije nista menjalo, cak je i ono staro poostreno pa je jos i teza svaka prepravka.@ZvengleDokle se ne pripremis psihicki i finansijski NIKAKO neotvaraj motor da nebi sebe saterao u cose pa da nemas para da ga uradis a stari ne mozes da sklopis posle, mnogi su se tako presli. Neka ti majstor lepo pogleda o cemu se radi, reci ce ti kako i koloko otprilike mozes da se vozis i koje bi bilo najbezbolnije resenje za tebe.Da li je moguce da si bas toliki srecnik da naletis na toliko izmucenog jtd-a da je pred generalnom, pa ti motori toliko km. prelaze da za nas dodju prakticno neunistivi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwengele 0 Posted August 30, 2012 (edited) Postovani drugari forumasiOtvorio sam motor i zatekli smo sledece: izduvi na turbini cadjavi, katalizator zabetonirao do kraja, cetri ventila pisaju po dva sa obe strane, klipovi solidni bez potrebe za cackanjem, karike uljne otisle toliko da su se i federi raspali, cilindri su ok osim 2 koji imaju 2 manje obline koje su zanemarljive i koje ce karike same izravnati, grana koja ide iznad ventila ne znam tacno koja je ima oko 1cm garezi oko svoje unutrasnjosti, klipnjace su pocele da menjaju boju "da crvene" majstor mi kaze da sam dosao u 5 do 12. tako da ce me opravka ova izaci oko 300 e. Mastor misli da je auto u italiji bilo komunalno vozilo koje je ko zna koliko preslo i koje su cablavi italijani vozili 180/200 svaki dan. Edited August 30, 2012 by Zwengele Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted August 30, 2012 Bio bi slobodan da dodam sledece: Obavezno zamenite letece i lezece lezajeve radilice,ishonujte cilindre bez povecanja mera rucnom honericom da bi cilindri dobili takozvanu "mrezicu" koja drzi nove karike da se ne poravnaju u uzduznu osu te bi motor dunuo odmah posle 200km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted August 31, 2012 Uuuuuu, kad ga osvezis i ocistis, bice kao nov.Hajde kada sve zavrsis javi nam utiske.@MarinerU pravu si za letece i lezece. Vadi mu radilicu, menja klipnjace, glupo bi bilo da mu vrati stare lezajeve.Ma ja bi tu i komplet karike izmenjao, ali kupio bih originalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted August 31, 2012 Ja sam više za nov motor/polovan/nego li za generalku?Samo ga treba uzeti po mogućnosti sa havarisanog auta,pod uslovom da nije oštećen,a malo prešao.Kod generalke je problem:ko je radio,šta se radi,kakvog su kvaliteta zamjenski djelovi....Sve u svemu puno više rizika nego li sa kupovinom polovnog motora sa malom kilometražom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwengele 0 Posted August 31, 2012 (edited) sve se menja karike, leteci, ciste se usis izduv glava odneta na kuvanje posle ide stelovanje ventila i podizaca, zamena gumica dihtunga glave, semering radilice i verovatno sam nesto propustio Edited August 31, 2012 by Zwengele Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 3, 2012 Ma bice to super, videces. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwengele 0 Posted September 7, 2012 Gotov posao auto je super samo sto se pojavio novi problem. turbina flisuje ulje tako da...mojoj sreci nikad kraja Jurim sad neku od tipa da prepravim a moju cu probati da prodam u ovom stanju kakva je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zwengele 0 Posted September 7, 2012 ako neko ima neku turbinu nek se javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 12, 2012 Kazi, ako nije tajna, koliko te izaslo sve skupa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 12, 2012 (edited) Jedno pitanje, kako proveriti polovan motor bez otvaranja? Ako su u njega nasuti svi moguci i nemoguci modifikatori islicne stvari, uz to napominjem da diagnostika ne moze da prikaze stanje cilindra karika i ostalih stvari. Svi smo skoro bili svedoci takve price gde je clan foruma kupio auto u svarsenom stanju i na kraju se ispostavi da mu je motor presao 100 miliona kilometara i da se samo unistio od muke.Clan se zove gaginjo i sad ti meni woodoo objasni i sa serviserske i sa laicke strane kako moze da se utvrdi stanje polovnog motora za sat vremena i manje, bez otvaranja?E moj Gusaru, da ti kažem nešto, na motoru koji je dunuo ti aditivi ne pomažu. Imao sam Feliciju 1,9D, sipao sam i ništa. Purnja ko luda na čupu za ulje i šipci. Inače sam radio punu gešu sa delovima iz Tiki komerca. Čisto bacanje para, odmah da kažem. Pa motor mi je dunuo 20.000km posle geše, a za gešu sam ukupno dao 1150€!!! Doduše, taj motor je poznat kao najveće đubre u svetu dizel motora, ali opet. Pazi ovo, komplet klipova sa karikama, navodno Getz je koštao cca 220€. Ja sam hteo da kupim Mahle, ali nije bilo ni za leka. Što se mene tiče, generalnu nema šanse da više radim na nekom dizel motoru, a jok.Inače, ortak ima Gnoja 2 GTI 1.8 16v. Zveknu mu je taj motor (verovatno zbog loše uljne pumpe, koja je stradala kada je otkinuo karter), i lepo je kupio polovan 2.0 motor iz Audi 80 karavana koji je ko zna koliko sabio. Uradio mu je glavu, par ventila je otišlo, i to je to. Sabio je sa njim bar 80.000km, i to žestoke vožnje (ko će da vozi lagano 150ks u Golfu 2 ) i još ga vozi. Što je najbitnije, potrošnju ulja nije povećao za to vreme, od prve zamene ulja pije recimo 1 litar na 4000-5000km. I to je to. Inače ti motori su poznati kao neuništivi.Tako da je po meni bolje juriti drugi motor nego raditi gešu sa krš delovima kod nas. Ako je neko dokon, neka na primer pozove auto komerc pa neka pita koliko su original karike za neki VW 2,0 motor Zvao je ortak pa mu nije bilo dobro. Ili neka uradi istu stvar za Fiata, baš me zanima koliko su original karike za 1.9JTD. Edited September 12, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 12, 2012 eto greske ja nikad ne kupujem nove klipove uvek volim da odem na otpad pa da premerim stare i da odaberem one koji su mi u meri sto bi se reklo...a razlog je zato sto su stari klipovi vec odradili i oslobodili se svih napora koji nastaju u trenutku livenja i obrade... jelte. zbog toga se novi motori razradjuju uglavnom stavljam nove karike i lezajeve i nikad jos do sad se nisam zahebo... te price od 10-20kkm stvarno sam umoran od njih...gesa zanci kompletan remont motora tj dovodjenje motora u stanje prve ugradnje a to je malo obimniji posao od zamene lezajeva i karika...ja sam gledao ljude koji menjaju lezajeve a pri tome ne cepuju radilicu tj. ne ociste uljne kanale u radilici i sta se onda desava....a i gledao sam one koji ntriranu radilicu obrade i onda je teko ugrade bez prethodnog nitriranja ocu reci da su u mesto radilice stavili obican komad najgoreg gvozdja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 12, 2012 Meni je konkretno motor bio hilzovan na standard, zamenjeni svi ležajevi itd. Nisam u tom momentu razmišljao o polovnim klipovima, mada sumnjam da za to đubre od motora ima da se nađe bilo šta, pošto se bukvalno raspadaju. Problem je bio što su se karike pojele u rekordnom roku, a Boga mi i hilzne. Ma neću više d se nerviram, svaka škola se plaća, a ja sa baš skupo platio: 1150€ i još posle osvežavanje 300€. Bilo ne ponovilo se. Zato sada samo kod Gorana radim auto i ne brinem se. A da ne ureknem, JTD su se stvarno dobro pokazali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 12, 2012 Kada sam ja radio generalnu na mom 1,9tdi fiatu '96g polovni motori su bili oko 600-700e, a ja sam izracunao generalnu na papir sa delovima tipa Federal Mogul koji inace ide za Fiata, i delovima iz Delte(nemam pojma koja je marka bila u pitanju). I evo racunice, majstor proveren 300e, karike su bile oko 100e, obrada glave oko 40e, hilznovanje 80e, leteci i lezeci 50e, komplet dihtunga nekih 50e, diht glave oko 50e , komplet kaiseva i spanera oko 100 i nesto e i to je izlazilo otprilike koliko kosta polovan motor na otpadu bez ugradnje i naravno garancije. I naravno da se resim da odradim generalnu i miran sam jer znam da je sve novo unutra i sta je stavljeno. I prezadovoljen sam bio, vozio sam dugo posle toga bez ikakvih problema i razmisljanja pred put i prodao sam vozilo sa extra motorom koje se i dan danas koristi i to i dalje za prevoz putnika. Inace sa delovima iz Delte izlazilo je na nekih 1500e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 12, 2012 (edited) Ali to je FIAT dizel motor, a ne raspala škoda. Nisi menjao klipove, ventile, uloške dizni. Imam i ja potpunu specifikaciju delova. Ma serem im se u škodu i VW!!! Inače, konkretno za Feliciju su aftermarket delovi kriminalno lošeg kvaliteta. Pa ovo iz AP sporta i KIT komerca što stavljam na Fiata je bre etalon kvaliteta u odnosu na đubre od delova za Feliciju. Nisam mogao da se namenjam nosača motora na Feliciji, pa neki levi kaiševi, španeri, kočnice... Edited September 12, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 12, 2012 Ma menjao sam i klipove i to morali novi posto nisam hteo da obradjujem stare, tada su bili 11860din komad, pa x4 pa vidi..to me je zeznulo dobro, menjan je i jedan ventil ali gratis, a dizne sam pre toga menjao , nego nisam hteo da gusim temu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 13, 2012 (edited) Majku mu, koliko bi kostalo da se poruci ganc nov JTD? Ili neki njihov, fabricki repariran? Znam da je to moglo ranije, da iz fabrike porucis repariran motor i da su to ljudi uzimali. Nisam siguran da li su to oni motori sto su ih zvali TAUS? Edited September 13, 2012 by MISHONNIUM Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 13, 2012 Jes, čuveni TAUS remontovani motori za mečke. Ti stari 200D i 240D su stvarno prelazili milone, i novi, i posle remonta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 13, 2012 Mozda i Fiat ima slicnu foru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 13, 2012 (edited) JTD 115 ks.................. 3 574,14 eporez 19%..... 679,09 esuma ......... 4 253,23 eRade i vikendom. Edited September 13, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted September 14, 2012 Da li je to cena za polu motor ili za ceo agregat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2012 Go motor. Fabrički remontovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 14, 2012 za neupuceneglavablokradilicaklipovikarikelezajeviremenicei ve to sklopljenoostalo neme nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2012 I ne zaboravi novi čep za dekl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 14, 2012 Na JTD se uopste ne isplati bilo sta remontovati i raditi sto je posledica dotrajalosti ili havarije. Jednostavno polovan motor je 250-300e i opet on sluzi dugo. Otpadi bas ne uzimaju kojekave labine od 500.000 km sa kojih ne mogu pola delova da iskoriste, i treba uzeti u obzir da sigurno imaju preko 200000 km ali to je opet pola zivota motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites