Jump to content
FAS Goran
klaywert

Punto mk.2a 1.9D - podiže nivo tečnosti pri davanju gasa

Recommended Posts

Treba mi hitno odgovor, burazer je kupio punta isti kao moj bivši 1,9DS 2001 god i oterao u servis na proveru pre nego što isplati novce čoveku, i u servisu su mu rekli da je otišao blok motora jer kad se da gas podiže nivo tečnosti u boci za tečnost i opada puštanjem gasa, tad me je nazvao za mišljenje i ja sam mu rekao da nisam na to nikad obraćao pažnju, otišli smo u drugi servis a tamo su rekli da je to sasvim jedna normalna stvar, auto ide normalno, ne troši tečnost, sve je u najboljem redu.

Sutra treba da mu isplati pa bih molio za brzo mišljenje stručnih lica ovde ili iz iskustva.

Hvala mnogo, people.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne sme da izbacuje mehurove u velikoj kolicini inace sasvim normalno je da dize nivo kad dodas gas... ako ti ne trosi vode i auto ide normalno ne diraj nista

majstori iz prvog servisa bi verovatno morali da cvrknu taj blok cekicem da bi ga polomili samo da opravdaju svoju dijagnostiku... kad dodas gas pumpa se vise vrti znaci pumpa vodu

a posto je termostat nedovoljnog kapaciteta da primi toliku vodu i da je propusti onda se digne nivo u expanzionom sudu dok termostat ne propusti svu vodu koja je naisla

voda=rashladna tecnost=antifriz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cirkulise tecnost-DA ali da se nivo podize-NE !

Proverite da li je dobro izluftiran i da li se pregreva ! S obzirom da ne trosi vodu ne bi trebao da se pregreva ali sve zavisi koliko ste testirali auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 da ne sme ni da pomisli da dize nivo na svako dodavanje gasa...

Samo ne znam da li je otvoreni ili zatvoreni tip cirkulacije tecnosti, ali svejedno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

čisto da znate, razgovarao sam danas sa 4 ovlašćenja Fiat servisa, i svi su potvrdili da mora da se podiže nivo na većim obrtajima jer hladnjak ne može da progura svu tečnost koju gura pumpa za vodu i višak vraća u posudu. Hvala na trudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekao sam da se prvi javis...:)

Covek svakog dana nauci po nesto novo... Nikad nisam to video ni na otvorenom ni na zatvorenom tipu cirkulacije...

Po ovome ispadne da taj auto ne sme da se vozi na visokom broju obrtaja, jer ce u suprotnom izbiti svu tecnost kroz ekspanzioni sud...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nivo se digne za par santimetar dva ne izbiva iz expanzionog suda ne se brines... otvori tvoj sud pa gledaj kad dodas gas kako ce da mu se s oprostenjem digne... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod ni jednog zato svi automobili imaju cepove za exp. sud sa ventilom u njima bas zbog tog dizanja spustanja i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A-ha. Znaci kod ovih sto se dize kad se turira, ostavljen je odusak da to moze lepo da izadje napolje, bez eksplozije :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...