Jump to content
FAS Goran
abc..

Opšta pitanja oko atesta / reatesta

Recommended Posts

Posto sad neka vozila iz uvoza dolaze sa gasnim uredjajem, da li je moguce te gasne uredjaje atestirati kod nas i sta je potrebno za to? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dal je neko vec pisao o tome al evo mog iskustva !

 

Atest se ne moze dobiti ako vozilo ima zatamljana stakla, posto agencija za bezbednost saobracaja ne dozvoljava nikakve modifikacije na automobilu a da to nije fabricki !

 

Tako da prvo atest pa onda sve ostalo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to su sada uveli. Recimo iso da se raspitam za mene za atest plina. Odma mi rekli da skinem foliju (na sta sam se samo nasmejao) a onda otvorili i videli da karburator nije od njega i da to prvo sredim i vratim u fabricko stanje pa da se javim kod njih :) reko im hvala i okrenuo se lepo i otiso :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kad skines plin sa auta jel ti i ovi u ams ili taj centar kako se vec zove, gledaju nesto ili im je dovoljan taj papir od servisera da je skinut znaci njih ne zanima auto vec taj papir ako sam dobro razumeo? ja hocu da uradim deatest ali da ne vadim plin. ce me boli da im dajem pare a jos uredjaj star 10god znaci mora se prepravlja al sto je najgore i ne koristim ga pa zali pare na te zebancije njihove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kad skines plin sa auta jel ti i ovi u ams ili taj centar kako se vec zove, gledaju nesto ili im je dovoljan taj papir od servisera da je skinut znaci njih ne zanima auto vec taj papir ako sam dobro razumeo? ja hocu da uradim deatest ali da ne vadim plin. ce me boli da im dajem pare a jos uredjaj star 10god znaci mora se prepravlja al sto je najgore i ne koristim ga pa zali pare na te zebancije njihove.

 

Gledaju sve, moras izvaditi sve od pliske instalacije, do najsitnijeg detalja, imati belesku od mastora sa opisom svih radova i onda takav ides da ti u AMSS ili na Masinski fax konstatuju da nemas vise pogon na TNG, naravno tehnicki pregled i promena saobracajne su obavezni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas odradjen reatest na punticu.da ne duzim mnogo proveravana sva creva zbog "E" homologacije cak i ona na injektorima ispod usisne grane.u sustini osim homologovanih creva sva elektrika vezana za gas treba da bude upakovana krpenom izolir trakom a filter treba da ima svoj nosac.pitah i rekose mi da tocak boca pije vodu i kod stare i kod nove ugradnje ukoliko se ne nalazi iznad rezervoara za gorivo zbog donje oduske kroz koju prolaze cevi rezervoara.ovo dajem po nabavnoj ceni pa ako su smuntali mene onda i ja ovde pricam kojesta za ovakvu bocu.na moje oci odbise coveka sa yugoslavom jer na vucnoj kuki nije imao "E" homologaciju nego cini mi se "H".vratise ga uz reci da mora da skine kompletan nosac sa sve kukom a ne samo kuku na ona dva srafa.kakve to veze ima sa gasom nije mi jasno al ajde,pazario covek takvu kartu danas pa to mu je do sledeceg pregleda. :thumbdown: .suma sumarum je 6 kilo novaca  za papir i prica zavrsena :scooter:

Edited by puntara

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel moze ovako da se uradi da ja sam skinem bocu,creva koja se vide i sve sto je vidljivo i da platim nekom majstoru da mi da taj papir da je sve skinuto i tako da idem na deatest? isparivac se ne vidi uopste ispod akumulatora je tek kad ga skines se vidi,utakac za tocenje je pored zadnjeg tocka uopste se ne vidi dok ne legnes dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa reatestom na Puntu Classic sa fabričkim plinom: zvao sam PaneAG kod kojih AMSS dolazi petkom, kažu dovezi auto da pogledamo. Dovezem auto, kažu pa to je fabrički sve u redu. Pošto ne mogu petkom da izlazim sa posla zbog atesta, odem danas direktno u AMSS i kažu nije ti homologovano crevo i filter plina nije pričvršćem, što nisi išau u servis pre reatesta?

 

Tako da ceo ovaj izmišljeni biznis sa reatestom samo pogoduje servisima i državi, a mene će izaći više od 6000 što sam planirao.

 

Moj zaključak nepotrebno maltretiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da prenesem informacije vlasnicima Punta koji imaju fabricki plin. Juce sam isao kod prijatelja koji se bavi ugradnjom plina. Cisto da vidim da li nesto treba da se menja pred atest. Boca je ok,ventil na boci je ok, ispariva je ok. Kao samo treba creva jer nemaju homologaciju, treba da da pisu oznake na crevu. Ja sam odvezao auto,ostavio da radi. Evo njega posle deset minuta, ne trebaju ni creva. Fabricki plin ima homologovana creva. Ali se te oznake  se ne vide od izolacije koje igleda kao pancirno crevo. plasticna je. Slucajno je video kad je poceo da skida. Znaci ima homologovana creva, cisto da javim moje iskustvo da ne bi davali pare majstorima da menjaju. Jedino je pricvrscen filter. 

Edited by velikic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino. Hvala na informacijama. I mene to sve čeka za godinicu-dve. Možeš li slikati kako je to sada pričvršćen filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

postavicu sutra. Nista posebno, stavio je oko njega debeli plasticni buzir i zategao plasticnom vezicom. Kao mora to da ima da ne dodiruje creva. I on kaze glupost,ali mora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel moze ovako da se uradi da ja sam skinem bocu,creva koja se vide i sve sto je vidljivo i da platim nekom majstoru da mi da taj papir da je sve skinuto i tako da idem na deatest? isparivac se ne vidi uopste ispod akumulatora je tek kad ga skines se vidi,utakac za tocenje je pored zadnjeg tocka uopste se ne vidi dok ne legnes dole.

 

Ne moze. Sve se pregleda kao da je ugradnja u pitanju. Gledaju svaku rupu da li je zatvorena. Sumnjam da nece videti isparivac jer gledaju da li su zatvorene i rupe od srafljenja cevi, a gledaju i da li mesac skiunt i demontirane eventualne detonacijske klapne na filteru vazduha. Sve se gleda. Drugo tebi mogu da prave problem zbog felni jer ta dimenzija nije namenjena za taj auto. Slikaju i gume, ukoliko je napukla sajbna, budzen izduv, tamna stakla. Sve sto je naknadno ubaceno a nema homologaciju problem je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene to ceka na leto lepo skinem sve onda sto ima veze s plinom, stavim fabricke celicne, spustim prozore i skinem centralu ili osigurac za prozore ako pitaju crklo mi danas i ne moz da se dignu prozori, ostalo sam sve fabrika. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rkoma 1986 nisam siguran ali sam i ja cuo to sinoc,mada po meni je to samo maltretiranje naroda i uzimanje para.Kakve veze imaju stakla sa plinom?Nisam siguran ali ipak proveri ili ce neko da napise ovde ko zna sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zadnja stakla (zadnja vrata i soferka) moz da ofarbas s farbu najcrnju ako oces to ne gledaju samo prednja se gledaju. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni sam nisam pametan oko svega toga. Vec sam pisao na forumu da svako od ustanova gleda na svoj nacin kada je u pitanju produzenje. A za prvi atest i izgradnju se tu pita Agencija za bez. saobr. i to nema vrckanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...