Jump to content
FAS Goran
abc..

Opšta pitanja oko atesta / reatesta

Recommended Posts

Pretpostavljao sam da je tako,nego sinoć kod kuma na slavi me njih trojica ubeđivala u suprotno pa reko da mi nije promaklo nešto.Alkohol je čudo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam za jedan auto koji kibim za sestru...

Ima ugradjen plin...atestiran na 10 god., upisan u saobracajnu...Mislim da je bio Landi Renzo

Kako se vlasnik poznaje sa likom koji ugradjuje, izvrsio je zamenu celog plinskog uredjaja, ostala samo boca iz tog prvog seta...Sada je Lovato...

Nije izvrsio atest, tj. nije ga potkacio pravilnik, jer je registrovao auto u februaru, par dana pre pravilnika...

Moja pitanja su, sta covek sve treba da uradi sledece godine...?

 

1. Lik koji je izvrsio ugradnju treba da obezbedi licencu (ili ako nema da se jelte plati nekome koje voljan) ???

2. Da se atestira nov uredjaj i da se vidi da li je izvrsena ugradnja po pravilniku (eventualno izvrsi neka promena) ???

3. Posto je atest na 10 godina, sada ce morati na 5, znaci racunam 12 000 din... , ako ne poskupi...

 

Ovo pitam da znam sta me/moju sestru ceka dogodine ako ga kupi.Kakva su iskustva sa ova da plinska sistema, ja imam Zavoli i za sada sam mega zadovoljan...

Hvala & izvinite na dugom postu...

Ako se neko seti jos nekih eventualnih dazbina, neka upise...

Koliko eventualo spustati cenu, sada je okvirna cena 3500e?

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel olabavise nesto ovo oko pregleda (pricalo se nesto)

istice mi registracija za 2 nedelje, da znam sta me ceka

da kupujem nekog juga da premostim ili da pesacim

koliko je cekanje trenutno

 

pip pip pip pip pip  :police: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel olabavise nesto ovo oko pregleda (pricalo se nesto)

istice mi registracija za 2 nedelje, da znam sta me ceka

da kupujem nekog juga da premostim ili da pesacim

koliko je cekanje trenutno

 

pip pip pip pip pip  :police:

 

 

U BG-u u AMSS nema cekanja, ja zvao pre par dana za sebe, veci je problem naci kod nekog valjanog majstora termin da ti izvrsi prepravke, naravno ako su pontrebne (na mojim kolima jesu).

 

Termin kod mastora sam nasao za 07.05. registracija mi istice 06.05. tako da cu morati "pazljivo" da vozim, sreca pa je blizu.

 

Inace idalje su veoma zadrti na pregledu, svaku sitnicu gledaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam za jedan auto koji kibim za sestru...

Ima ugradjen plin...atestiran na 10 god., upisan u saobracajnu...Mislim da je bio Landi Renzo

Kako se vlasnik poznaje sa likom koji ugradjuje, izvrsio je zamenu celog plinskog uredjaja, ostala samo boca iz tog prvog seta...Sada je Lovato...

Nije izvrsio atest, tj. nije ga potkacio pravilnik, jer je registrovao auto u februaru, par dana pre pravilnika...

Moja pitanja su, sta covek sve treba da uradi sledece godine...?

 

1. Lik koji je izvrsio ugradnju treba da obezbedi licencu (ili ako nema da se jelte plati nekome koje voljan) ???

2. Da se atestira nov uredjaj i da se vidi da li je izvrsena ugradnja po pravilniku (eventualno izvrsi neka promena) ???

3. Posto je atest na 10 godina, sada ce morati na 5, znaci racunam 12 000 din... , ako ne poskupi...

 

Ovo pitam da znam sta me/moju sestru ceka dogodine ako ga kupi.Kakva su iskustva sa ova da plinska sistema, ja imam Zavoli i za sada sam mega zadovoljan...

Hvala & izvinite na dugom postu...

Ako se neko seti jos nekih eventualnih dazbina, neka upise...

Koliko eventualo spustati cenu, sada je okvirna cena 3500e?

 

 

1. Ne zahteva se nikakva licenca za sada. Dovoljno je da instalater ima prijavljenu radnju za delatnost odrzavanja i popravke motornih vozila. Potrebno je da ti obezbedi dokument o Opisu prepravke koja je vrsena (od instalatera), dokumentaciju ispraivaca, boce i originalno Uverenje sa prvog atesta gasnog uredjaja. To je neophodno za periodicni pregled.

2. Ako postoji gore pomenuta dokumentacija nema potrebe za novim atestom.

3. Ako radis periodicni pregled iz 1. i 2. tacke kosta 6000 din. Atest za novougradjen uredjaj je oko 12000.

 

Zavoli uredjaj ja ugradjujem i odlican je.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool, neki dan i nije strasno, bojim se samo da je ovde mnogo duze, sutra picim u amss

 

posto imam majstora za prepravku ali nije plinadzija nego "obican" ima li negde da se vidi sta je sve potrebno da bi se proslo iz prve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam za jedan auto koji kibim za sestru...

Ima ugradjen plin...atestiran na 10 god., upisan u saobracajnu...Mislim da je bio Landi Renzo

Kako se vlasnik poznaje sa likom koji ugradjuje, izvrsio je zamenu celog plinskog uredjaja, ostala samo boca iz tog prvog seta...Sada je Lovato...

Nije izvrsio atest, tj. nije ga potkacio pravilnik, jer je registrovao auto u februaru, par dana pre pravilnika...

Moja pitanja su, sta covek sve treba da uradi sledece godine...?

 

1. Lik koji je izvrsio ugradnju treba da obezbedi licencu (ili ako nema da se jelte plati nekome koje voljan) ???

2. Da se atestira nov uredjaj i da se vidi da li je izvrsena ugradnja po pravilniku (eventualno izvrsi neka promena) ???

3. Posto je atest na 10 godina, sada ce morati na 5, znaci racunam 12 000 din... , ako ne poskupi...

 

Ovo pitam da znam sta me/moju sestru ceka dogodine ako ga kupi.Kakva su iskustva sa ova da plinska sistema, ja imam Zavoli i za sada sam mega zadovoljan...

Hvala & izvinite na dugom postu...

Ako se neko seti jos nekih eventualnih dazbina, neka upise...

Koliko eventualo spustati cenu, sada je okvirna cena 3500e?

I sad ispade da ce vozila bez plina biti skuplja od onih sa plinom,da ce kupci prodavcima obarati cenu u fazonu...''brate,istice ti atest sledece godine,treba da se izvrse prepravke,spusti cenu za 100-150 evra''...Ja sam 2008 u prosli auto (opel kadet 1.6 i-monopoint) ugradio plin za 190 evra i atest je trebao da vazi do 2018,a sada ce lik koji ga vozi morati na periodicni pregled-6000 din,onu napravu za sondu-60 evra (cuo sam da toliko traze za nju), plus ostale prepravke i dudjes do cifre od 200 evra,a taj auto sada ne vredi vise od 500 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sex.

Rešio sam se atestiranog plina pre dve godine, kao da sam znao da će biti ovakvih gluposti. Više ni u ludilu plin.

Šta je sledeće Dr. Colić i njegovo uverenje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za reatest tj produzenje ne traze landa kontrolu na monopointu

Pa jbm li ga,kolega skoro prepravljao vektru 2.0 i (90. godiste) pa su mu stavili i to                                                          OK,sad sam se setio da ta vektra nije monopoint

Edited by baki nis

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool, neki dan i nije strasno, bojim se samo da je ovde mnogo duze, sutra picim u amss

 

posto imam majstora za prepravku ali nije plinadzija nego "obican" ima li negde da se vidi sta je sve potrebno da bi se proslo iz prve

 

Taj "obican" majstor mora da ti da pismenu belesku o tome sta je radio na kolima, ali pri tome mora da ima firmu, registrovanu radionicu, pib, registovanu delatnost cime se bavi (ugradnja TNG uredjaja)...i sl, bez toga neces moci da atestiras - reatestiras uredjaj koji imas u kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sex.

Rešio sam se atestiranog plina pre dve godine, kao da sam znao da će biti ovakvih gluposti. Više ni u ludilu plin.

Šta je sledeće Dr. Colić i njegovo uverenje ?

Sledeće zabrana pisanja protiv sistema na svim društvenim mrežama!Kazna zatvora i plus novčana koja zavisi od broja napisanih račenica! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool, neki dan i nije strasno, bojim se samo da je ovde mnogo duze, sutra picim u amss

 

posto imam majstora za prepravku ali nije plinadzija nego "obican" ima li negde da se vidi sta je sve potrebno da bi se proslo iz prve

 

 

Ako nista nije menjano tvoja oprema zadovoljava sve norme koje su potrebne ne za produzenje, nego cak za novi atest. Znaci sto se tice opreme bez brige. Jedino da obratis paznju na stanje i homologaciju gasnih creva od ispraivaca do mesaca posto to tada nije bilo potrebno. Treba ti papiri od boce i isparivaca, originalno uverenje sa prvog atesta i opis prepravke od instaletra koji ima registrovanu radnju.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima bilo kakvu informaciju da li je u Srbiji moguće atestirati Vialle plinski uređaj? Uređaj je ugrađen fabrički u Lybru 1.8 16V 2001godine. Vozim ovako već 2 godine pošto su u saobraćajnu upisali da je auto na plin, a pošto je fabrički nisu tražili papire za atest. Auto sa ovim plinom radi savršeno i suludo mi je da menjam sistem od 2000e za nešto lošije.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plinski uredjaj mi je atestiran 11.02.2011.Atest je uradio prethodni vlasnik u AMSS.U plavoj knjizici pise da vazi do 16.02.2016.Da li moram na reatest.P.S. Creva od isparivaca do mesaca nisu homologovana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala pomoc

u subotu dolaze sa nekog fakulteta "neki" strucnjaci da pregledaju

ugovorio sam za potvrdu ali fali mi neko parker crevo za gas, gde naci?

trebaju mi 2 mala parceta, ukupno oko pola metra



premerih

 

1komad 27cm, 1komad 17cm, fi 19

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeh naravno, sad u 1 idem na ugradnju i da uzmem izjavu

u subotu atestiranje, ponedeljak tablice nadam se (pa da se vozim opustenije)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vozači zbog novog atesta za gas mogu da tuže državu

 

plin%20novosti.jpg

 

Prisiljavanje građana koji imaju vozila sa TNG uređajem da i pored atesta dobijenog na 10 godina ponovo provere uređaj i plate 6.000 dinara novi atest, bez kog ne mogu da registruju vozilo, protivustavno je, a vozači mogu da tuže državu jer ih onemogućava da koriste svoja vozila, tvrdi advokat Borivoj Pajović. Problem je što se atesti dobijaju na malom broju mesta, uz komplikovanu proceduru pa vozačima kontrole zakazuju za dva meseca. Bez novog atesta, oni ne mogu da registruju vozilo pa ne mogu ni da ga koriste.

 

Zato bi, prema Pajovićevim rečima, mogli da tuže državu za naknadu štete izazvane nemogućnošću korišćenja automobila.

- Ljudi su platili i u skladu sa tadašnjim zakonom dobili ateste koji važe 10 godina. U međuvremenu je donet pravilnik o ispitivanju vozila prema kom ne mogu da registruju automobil sa TNG uređajem ako je prošlo pet godina od atestiranja. To je protivustavno i protivpravno. Ne može izvršna vlast ničije zakonito stečeno pravo da derogira. Pravilnik može da važi samo za one koji prvi put ugrađuju TNG uređaj - kaže Pajović.

 

On se slaže da je neophodna kontrola TNG uređaja, ali dodaje da je vozačima sa važećim atestom bar trebalo omogućiti besplatnu kontrolu. Prema njegovom mišljenju, ''sve ovo u dobroj meri urađeno je da bi se uzele pare''. Novi atest košta 6.000 dinara pa bi oko 400.000 vozača trebalo da plate oko 22 miliona evra za ateste. Polovina tog novca išla bi Agenciji za bezbednost saobraćaja, kao naknada za korišćenje softvera. Druga polovina išla bi na račune institucija koje izdaju ateste. Stojadin Jovanović, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja, međutim, tvrdi da je bilo dovoljno vremena da se vozači upoznaju sa novim propisima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina nas je ovde pricalo da je ovo klasičan lopovluk države i sistema i da se običnom građaninu jedna te ista stvar ne sme dva puta naplatiti i da ovaj novopečeni atest država može da sprovede samo i samo o svom trošku!!

Ali je bilo i onih koji su već postali marionete sistema i koji su opravdavali sve ovo. Jadno je da već među nama ima toliko ispranih mozgova... :rant:


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...