bulmil 15 Posted April 17, 2013 moze li neko ko zna da mi kaze koja je trenutna cena atesta za plinski uredjaj?danas sam zvao jedan servis i on mi rece da je cena sada 12000.jel to istina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 17, 2013 9400 dinara + tehnicki pregled nakon atesta tamo gde se radi. Posto cene tehnickuh variraju zato varira i krajnja cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted April 17, 2013 Čekaj bre kako 9400, ja danas zvao jednog lika koji ima licencu za servisiranje i ugradnju TNG uređaja i on reče da je 6000 din atest. Za njegovu izjavu hoće 2000 plus popravke i delovi koje uradi i zameni. Danas sam takođe i kupio SAT plus časopis, koji obijašnjava puno stvari koje i ovde na forumu mogu da se pročitaju. U ovom časopisu piše da je kontrola labaratorije 6000 rsd. Ono na šta savetuju da treba obratit pažnju, a nije ovde na forumu pisano(ili bar ja nisam pročitao). Da se povede računa o starosti boce, zato što boca određuje koliko dugo će važiti reatest. Kod mene je slučaj takav da ću ako nezamenim bocu dobiti atest na 1 god. I ja sam rešen da zamenim bocu koja košta 60e točak 42l. I tako ću dobiti reatest na 5 god. i posle 5 god. na ponovnu kontrolu mogu dobiti još 5 god u zavisnosti od datuma koji će pisati na samoj boci. I ako uz sav ovaj sex na suvo od strane države preživim do tad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 17, 2013 se ja na strucnjake ! Strucni su toliko da ti uzmu zadnju koricu hleba iz usta ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 17, 2013 (edited) Čekaj bre kako 9400, ja danas zvao jednog lika koji ima licencu za servisiranje i ugradnju TNG uređaja i on reče da je 6000 din atest. Za njegovu izjavu hoće 2000 plus popravke i delovi koje uradi i zameni. Danas sam takođe i kupio SAT plus časopis, koji obijašnjava puno stvari koje i ovde na forumu mogu da se pročitaju. U ovom časopisu piše da je kontrola labaratorije 6000 rsd. Ono na šta savetuju da treba obratit pažnju, a nije ovde na forumu pisano(ili bar ja nisam pročitao). Da se povede računa o starosti boce, zato što boca određuje koliko dugo će važiti reatest. Kod mene je slučaj takav da ću ako nezamenim bocu dobiti atest na 1 god. I ja sam rešen da zamenim bocu koja košta 60e točak 42l. I tako ću dobiti reatest na 5 god. i posle 5 god. na ponovnu kontrolu mogu dobiti još 5 god u zavisnosti od datuma koji će pisati na samoj boci. I ako uz sav ovaj sex na suvo od strane države preživim do tad. 9400 je za prvi atest. Cena za produzenje vaznosti atesta je 6000. Taj sto trazi 2000 samo za izvestaj i plus njegovi radovi je bezobrazan. Uredu je da si dosao da potpuno ispravnim i homologovanim uredjajem na kom ne treba nista da se radi pa da naplati 2000 za pregled i izvestaj. Ovako i jare i pare. Zaobidji ga. I zapamtite niko jos nije dobio licencu od drzave za vrsenje ugradnje uredjaja. To sto on ima je mozda neki papir od uvoznika i nista viise. Edited April 17, 2013 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karapampula 0 Posted April 18, 2013 Nisam pratio temu neko vreme, a da budem iskren ni ne cita mi se sve unazad zbog onog trolovanja. Mozda je neko vec napisao, a mozda i nije, al' za svaki slucaj evo uputstva za servisere. Ovo sam dobio od AMSS-a jer imam u planu da otvorim autogas servis. Upustvo za servisere koji vrše ugradnju oprema za pogon vozila na TNG ILI CNG Servis mora biti registrovan u APR-U, ugradnjom uređaja i opreme mogu se baviti samo pravna lica.Poslati zahtev u ministarstvo trgovine radi predavanja zahteva za dobijanje dozvole za rad u skladu sa članom 4. važećeg ZOBS-a. U prilogu vam dostavljamo oblik zahteva. Pre početka ugradnje izvršiti proveru na sajtu Amss - cmv, pod opcijom INFORMACIJE za ugrađivače gasa , Podopcija ODOBRENA OPREMA, na osnovu dostavljene dokumetacije. Prilikom ove provere obratiti pažnju na usklađenost opreme sa homologovanim tipom, što propisuje novi pravilnik o ispitivanju vozila. Primer: Nije dozvoljena ugradnja multiventila iako on poseduje homologaciju, na rezervoare koji nisu predvideli taj multiventil, tj. nisu ga stavili na spisak odobrenih multiventila. Nakon odabira i kupovine opreme, izvšiti popunjavanje izjave o ugradnji uređaja i opreme za pogon vozila na TNG. Upisati sve proizvođače, serijske brojeve i homologacione oznake tačno. Po novom pravilniku vozilo se mora vratiti sa ispitivanja ako se podaci u izjavi instalatera, ne slažu sa činjeničnim stanjem zatečenim na vozilu (2 primerka). Obrazac 2. Napisati kratak opis ugradnje instalacije uređaja. (2 primerka) Nakon toga izvršiti ugradnju instalacije po važećem pravilniku i po smernicama proizvođača opreme. Prilikom ugradnje vežbati fotografisanje postupka ugradnje (kad tad će trebati) Nakon ugradnje dati stranci garantni list za ugrađenu opremu.Zatim dati stranci upustvo za upotrebu i održavanje TNG instalacije.Popuniti stranci zahtev za ispitivanje vozila, koji mora potpisati vlasnik vozila, i koji mora glasiti na vlasnika vozila. (obrazac 1).Očitati saobraćajnu dozvolu u 2 primerka.Isfotokopirati setifikate od : isparivača, multiventila i rezervoara u 2 primerka.Skenirati i sačuvati u elektronskom obliku svu dokumetaciju. Jedan primerak od spremljene dokumentacije sačuvati u servisu kao arhivu ugrađenih vozila.Jedan primerak od spremljene dokumentacije dati stranci da donese na ispitivanje (atest).Sve orginale dati stranci , i skrenuti joj pažnju da ih čuva jer bez njih nije moguće proći atest. Popuniti stranci 2 uplatnice po 250,00 din republičke administrativne takse .Popuniti stranci 1 uplatnicu na 3000,00 din za potrebe izdavanje uverenja agenciji za bezbednost saobraćaja.UPOZORENJE:Kao uplatilac se mora navesti ISKLJUČIVO VLASNIK VOZILA, u slučaju LIZINGA, uplatilac može biti KORISNIK LIZINGA, ali se mora naglasiti za vlasnika vozila (IME LIZING ILI RENT KOPANIJE), UPLATU VRŠI KORISNIK LIZINGA (navesti ime fizičkog ili pravnog lica koje je korisnik lizinga). Upustvo za popunjavanje uplatnica:Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18 модел: ......................... 97 позив на број: .............. 59-013 сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписати zadnjih 6 znakova VIN oznake) Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18 модел: ......................... 97 позив на број: .............. 59-013 сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписаti 6 zadnjih znakova VIN oznake) прималац: ................... Република Србија Број рачуна на који се уплаћује цена услуге издавања уверења о испитивању возила у износу од 3.000,00 динара је: 840-1000627-09 модел: ......................... (не уписује се) позив на број: .............. 190– (уписати 4 zadnja znaka Vin oznake) сврха уплате: ............. цена услуге издавања уверења о испитивању возила прималац уплате: ...... Агенција за безбедност саобраћаја Kolege, molio bih vas da vi uslužno izvršite uplate ovih uplatnica za stranke na šalterima PTT –a ili banaka , kako bi „šetnju“ stranaka između UGRADNJE do ISPITIVANJA, sveli na najmanju moguću meru. Mi nastojimo da obezbedimo šalter PTT-a , na većini naših ispitinih mesta, ali vas molimo da uslužno , bar za početak to uraditi vi, dok se ne donese neko bolje rešenje. Trošak koji se plaća kao i dosada prilikom ispitivanja vozila iznosi 5500, 00 + 360 =5860,00Novina je cena obrasca potrvde o ispravnosti uređaja na TNG , koju Agencija za bezbednost saobraćaja naplaćuje 360 dinara. TAKO DA UKUPAN TROŠAK ISPITIVANJA VOZILA ZA TNG/ CNG IZNOSI : 9360,00 DINARA+ TEHNIČKI PREGLED , KOJI JE OBAVEZAN NAKON NAŠEG PREGLEDA. Ovim upustvom je obuhvaćen veći deo sadržine novog pravilnika. Upustvo će biti dopunjavano i dostavljano vam prilikom svake izmene. Obratite pažnju na izbor opreme. Obratite pažnju na karateristične vidove ugradnje rezervoara i to: Ugradnja toroidnog rezervoara ispod vozila Ugradnja toroidnog rezervoara na mesto rezrvnog točka, kad je dno prtljažnika plastično. U razmatranju je ugradnja cilindričnih rezervoara ispod vozila (pre svega kod vozila LADA NIVA- zbog izmeštanja auspuha, tu će upustva biti naknadno postavljena na sajtu AMSS-CMV- za sada ne ugrađivati ova vozila, sa bocama ispod vozila. Pod pojmom usklađenost pripreme smeše podrazumeva se : Priprema smeše benzina Priprema smeše TNG/CNG Karburator Vakuumski sistem pripremeMonopoint (1-el. Dizna) Lambda kontrol pripremaK-glava Lambda kontrol pripremaMultipoint (4 el. Dizne) do 2001 god. Sekvent /Lambda kontrolMultipoint (4 el. Dizne) od 2001 sekvent pripremaMotori sa plastičnim usisnim granama bez obzira na godište moraju imati ugrađen sekvencioni sistem ubrizgavanja TNG-a. Molimo da se obrati pažnja da se prilikom usklađenosti kontrole smeše , vrši obavezno provera ispravnost lampice za kontrolu rada motora. (ček engine). Tako da vozila koja nisu ispravno podešena, biće vraćena sa ispitivanja na doradu. Upustvo za servisere koji vrše ugradnju oprema za pogon vozila na TNG ILI CNG Servis mora biti registrovan u APR-U, ugradnjom uređaja i opreme mogu se baviti samo pravna lica.Poslati zahtev u ministarstvo trgovine radi predavanja zahteva za dobijanje dozvole za rad u skladu sa članom 4. važećeg ZOBS-a. U prilogu vam dostavljamo oblik zahteva. Pre početka ugradnje izvršiti proveru na sajtu Amss - cmv, pod opcijom INFORMACIJE za ugrađivače gasa , Podopcija ODOBRENA OPREMA, na osnovu dostavljene dokumetacije. Prilikom ove provere obratiti pažnju na usklađenost opreme sa homologovanim tipom, što propisuje novi pravilnik o ispitivanju vozila. Primer: Nije dozvoljena ugradnja multiventila iako on poseduje homologaciju, na rezervoare koji nisu predvideli taj multiventil, tj. nisu ga stavili na spisak odobrenih multiventila. Nakon odabira i kupovine opreme, izvšiti popunjavanje izjave o ugradnji uređaja i opreme za pogon vozila na TNG. Upisati sve proizvođače, serijske brojeve i homologacione oznake tačno. Po novom pravilniku vozilo se mora vratiti sa ispitivanja ako se podaci u izjavi instalatera, ne slažu sa činjeničnim stanjem zatečenim na vozilu (2 primerka). Obrazac 2. Napisati kratak opis ugradnje instalacije uređaja. (2 primerka) Nakon toga izvršiti ugradnju instalacije po važećem pravilniku i po smernicama proizvođača opreme. Prilikom ugradnje vežbati fotografisanje postupka ugradnje (kad tad će trebati) Nakon ugradnje dati stranci garantni list za ugrađenu opremu.Zatim dati stranci upustvo za upotrebu i održavanje TNG instalacije.Popuniti stranci zahtev za ispitivanje vozila, koji mora potpisati vlasnik vozila, i koji mora glasiti na vlasnika vozila. (obrazac 1).Očitati saobraćajnu dozvolu u 2 primerka.Isfotokopirati setifikate od : isparivača, multiventila i rezervoara u 2 primerka.Skenirati i sačuvati u elektronskom obliku svu dokumetaciju. Jedan primerak od spremljene dokumentacije sačuvati u servisu kao arhivu ugrađenih vozila.Jedan primerak od spremljene dokumentacije dati stranci da donese na ispitivanje (atest).Sve orginale dati stranci , i skrenuti joj pažnju da ih čuva jer bez njih nije moguće proći atest. Popuniti stranci 2 uplatnice po 250,00 din republičke administrativne takse .Popuniti stranci 1 uplatnicu na 3000,00 din za potrebe izdavanje uverenja agenciji za bezbednost saobraćaja.UPOZORENJE:Kao uplatilac se mora navesti ISKLJUČIVO VLASNIK VOZILA, u slučaju LIZINGA, uplatilac može biti KORISNIK LIZINGA, ali se mora naglasiti za vlasnika vozila (IME LIZING ILI RENT KOPANIJE), UPLATU VRŠI KORISNIK LIZINGA (navesti ime fizičkog ili pravnog lica koje je korisnik lizinga). Upustvo za popunjavanje uplatnica:Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18 модел: ......................... 97 позив на број: .............. 59-013 сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписати zadnjih 6 znakova VIN oznake) Број рачуна на који се уплаћује републичка административна такса за захтев за испитивање возила у износу од 250,00 динара је: 840-29779845-18 модел: ......................... 97 позив на број: .............. 59-013 сврха уплате: ............. Републичка административна такса – (уписаti 6 zadnjih znakova VIN oznake) прималац: ................... Република Србија Број рачуна на који се уплаћује цена услуге издавања уверења о испитивању возила у износу од 3.000,00 динара је: 840-1000627-09 модел: ......................... (не уписује се) позив на број: .............. 190– (уписати 4 zadnja znaka Vin oznake) сврха уплате: ............. цена услуге издавања уверења о испитивању возила прималац уплате: ...... Агенција за безбедност саобраћаја Kolege, molio bih vas da vi uslužno izvršite uplate ovih uplatnica za stranke na šalterima PTT –a ili banaka , kako bi „šetnju“ stranaka između UGRADNJE do ISPITIVANJA, sveli na najmanju moguću meru. Mi nastojimo da obezbedimo šalter PTT-a , na većini naših ispitinih mesta, ali vas molimo da uslužno , bar za početak to uraditi vi, dok se ne donese neko bolje rešenje. Trošak koji se plaća kao i dosada prilikom ispitivanja vozila iznosi 5500, 00 + 360 =5860,00Novina je cena obrasca potrvde o ispravnosti uređaja na TNG , koju Agencija za bezbednost saobraćaja naplaćuje 360 dinara. TAKO DA UKUPAN TROŠAK ISPITIVANJA VOZILA ZA TNG/ CNG IZNOSI : 9360,00 DINARA+ TEHNIČKI PREGLED , KOJI JE OBAVEZAN NAKON NAŠEG PREGLEDA. Ovim upustvom je obuhvaćen veći deo sadržine novog pravilnika. Upustvo će biti dopunjavano i dostavljano vam prilikom svake izmene. Obratite pažnju na izbor opreme. Obratite pažnju na karateristične vidove ugradnje rezervoara i to: Ugradnja toroidnog rezervoara ispod vozila Ugradnja toroidnog rezervoara na mesto rezrvnog točka, kad je dno prtljažnika plastično. U razmatranju je ugradnja cilindričnih rezervoara ispod vozila (pre svega kod vozila LADA NIVA- zbog izmeštanja auspuha, tu će upustva biti naknadno postavljena na sajtu AMSS-CMV- za sada ne ugrađivati ova vozila, sa bocama ispod vozila. Pod pojmom usklađenost pripreme smeše podrazumeva se : Priprema smeše benzina Priprema smeše TNG/CNG Karburator Vakuumski sistem pripremeMonopoint (1-el. Dizna) Lambda kontrol pripremaK-glava Lambda kontrol pripremaMultipoint (4 el. Dizne) do 2001 god. Sekvent /Lambda kontrolMultipoint (4 el. Dizne) od 2001 sekvent pripremaMotori sa plastičnim usisnim granama bez obzira na godište moraju imati ugrađen sekvencioni sistem ubrizgavanja TNG-a. Molimo da se obrati pažnja da se prilikom usklađenosti kontrole smeše , vrši obavezno provera ispravnost lampice za kontrolu rada motora. (ček engine). Tako da vozila koja nisu ispravno podešena, biće vraćena sa ispitivanja na doradu. A evo i slikovitog prikaza procedure za one koji bi da atestiraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 18, 2013 Meni kao krajnjem korisniku bode oci ova stavka:"3000,00 din za potrebe izdavanje uverenja agenciji za bezbednost saobraćaja" ! Jedino mi je ovo sporna tacka u svemu !Nije objasnjeno kako se vrsi produzenje atesta nakon petogodisnje eksploatacije, bar iz ovog primera. Znaci li to da ako nisam na prethodnom atestu imao izjavu instalatera uz pomenute takse , za sledeci pregled moram i to pribaviti ? Koliko shvatam, moracu za taj deo da se snalazim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 18, 2013 Šta ako zatvori ili je zatvorio radnju gde onda nabaviti potvrdu ?Čudi me da ne traže i potvrdu sa infektivne ili krv na analizu i onda su sve agencije uključene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karapampula 0 Posted April 18, 2013 O produzenju atesta nisam dobio nikakve informacije, ali vec sutra idem u AMSS sa drugarom koji treba da produzi atest na svom autu (ako se Daewoo moze nazvati autom ). Tako da cete do sutra uvece imati kompletne informacije i o tome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted April 18, 2013 (edited) Meni je svakog dana sve vise spornih pitanja u ovoj situaciji. Prvo i dalje mi nije jasno cemu provera(i naplata 3000 din)nekog ko je vec ovlascen za ugradnju a svojom izjavom potvrdjuje da je ugradio po zakonu? Drugo ako mi je vec izdat atest na 10 god. a sada tvrde da je to radjeno van pravila hoce li da mi vrate novac nazad koji su tada uzeli a radili su van pravila? Trece hoce li se neka agencija za zastitu potrosaca ukljuciti u ovu pricu i opravdati svoje postojanje? Edited April 18, 2013 by Ddd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 18, 2013 Meni kao krajnjem korisniku bode oci ova stavka:"3000,00 din za potrebe izdavanje uverenja agenciji za bezbednost saobraćaja" ! Jedino mi je ovo sporna tacka u svemu !Nije objasnjeno kako se vrsi produzenje atesta nakon petogodisnje eksploatacije, bar iz ovog primera. Znaci li to da ako nisam na prethodnom atestu imao izjavu instalatera uz pomenute takse , za sledeci pregled moram i to pribaviti ? Koliko shvatam, moracu za taj deo da se snalazim. Homologovana oprema, izvestaj o proveri od nekog instalatera, obavezno original uverenje prvog atesta(bez toga ne moze), papiri od isparivaca i boce i 6000 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 18, 2013 Da se ogradim na vreme jer meni atest (petogodisnji) istice 2015 oktobar. Do tada , svaste se moze izdesavati. Samo da budemo zivi ! Papir od boce su uzeli na atestu, koliko se secam. Papir od isparivaca nisam dobio a nisu ni trazili. Uverenje , naravno imam. Jedino cu za izvestaj , kako stvari stoje ako se ne izmisle jos neki nameti, morati da se snalazim. Koliko sam upucen, oprema je homo-odlicna ! Dobro, ne zelim ja ovo pretvoriti u licnu raspravu, ali u sustini to su univerzalni problemi sa kojima se susrecemo.Ipak , hvala!Sacekacemo @Karapampulu , da cujemo detalje iz korisnicke perspektive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 19, 2013 U principu nista ne uzimaju na atestu. Jedino ako je neko zaboravio da ti vrati dokumentaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karapampula 0 Posted April 20, 2013 Evo i mene. Za reatestiranje je potreban izvestaj o ispravnosti sa prvog atesta (ko je ovo izgubio mora od SUP-a da trazi kopiju, to je oko 500 dinara kako kazu u AMSS-u), ona mala knjizica sto se nosi uz saobracajnu, kopija LK i saobracajne dozvole i naravno da je sve ugradjeno po propisima. Ukoliko su u medjuvremenu zamenjeni isparivac ili boca onda su potrebni i fabricki papiri tih novih delova. Izjava servisera o ugradnji ili prepravki nije potrebna, bar ne ovde u Vrscu u AMSS-u. I naravno 6000 dinara, mislim da je ova poslednja stavka najbitnija, bez nje nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 20, 2013 Sve se poklapa sa ovim sto sam cuo od prijatelja , ovde u Zrenjaninu. Za sada po mojim saznanjima samo AMSS je ovlascen za ateste.Za sada sam miran a i kad dodje na red atest , sa svime raspolazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted April 25, 2013 Dakle,juce sam isao na prvi atest u Leskovac(NE reatest /produzenje).Najpre sam cekao od 3. aprila do 24. aprila da me pozovu,rekli su u 8h,na red da mi pregledaju auto sam dosao u 17h a ne u 8.Serviser koji mi je ugradio TNG je zaboravio da mi da garanciju od multiventila ,naravno dobio sam uverenje o NEUSKLADJENOSTI.Isao do servisera ,uzeo tu garanciju vratio se u AMS dobio uverenje o USKLADJENOSTI ,PLATIO 6000 din pa 3650 DIN pa tehnicki 1200 din.AMS je radio do 23 h ,za to vreme su pregledali 60 auta svega 3 ili 4 su bez vracanja dobili atest.Merili su koliko je udaljena cev za TNG od izduva jednog tipa su vratili jer mu je ta cev bila na 95mm a treba valjda na 100mm,ma cudo jedno.Na kraju dobijes to uverenje ili potvrdu u cijem je sastavu nalepnica koja se lepi na stub izmedju vozacevih i zadnjih vrata a tek za 10 do 15 dana u AMS stize nesto(uverenje ili potvrda) naravno na 5 godina.Ovakvo maltretiranje nisam doziveo do sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted April 25, 2013 (edited) Šta ako zatvori ili je zatvorio radnju gde onda nabaviti potvrdu ?Čudi me da ne traže i potvrdu sa infektivne ili krv na analizu i onda su sve agencije uključene....i naravno za sve vozače bilo koje negativne krvne grupe dodatni porez od minimum 10.000 din pa do 30.000 din...što zavisti od starosti vlasnika iste! Meni je svakog dana sve vise spornih pitanja u ovoj situaciji. Prvo i dalje mi nije jasno cemu provera(i naplata 3000 din)nekog ko je vec ovlascen za ugradnju a svojom izjavom potvrdjuje da je ugradio po zakonu? Drugo ako mi je vec izdat atest na 10 god. a sada tvrde da je to radjeno van pravila hoce li da mi vrate novac nazad koji su tada uzeli a radili su van pravila? Trece hoce li se neka agencija za zastitu potrosaca ukljuciti u ovu pricu i opravdati svoje postojanje? Druže,dok ćutimo,trpimo i ne izlazimo na ulice zbog ovakvih i sličnih stvari u velikom broju(što bi se u skoro svakoj drugoj državi odavno desilo)...nastaviće da nas deru sve više i više...!!! Edited April 25, 2013 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
misosneza 0 Posted April 26, 2013 Nacuo sam razgovor u amss , da se pri registraciji placa 6.000,oo dodatno za neki kontrolni pregled gasa, a ukoliko je istekao atest , onda 12.000,oo . Skidanje auto gasa sa vozila / demontaza / 6.000,oo i to samo u servisu sa licencom . ne znam sta da radim za dalje . sve mi se smucilo . Videcemo , mozda se nesto izmenja ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 26, 2013 Prvi atest novougradjenog uredjaja je 12000. Taj kontrolni pregled zovu i periodicni pregled i radi se samo ukoliko je istekao ili uskoro istice atest i kosta 6000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 27, 2013 Ja imam atest od novembra prosle godine uradjen od strane AMSS. Lik je iz AMSS dosao u radionicu gde je ugradjen gas i na licu mesta slikao i pravio dokumentaciju za atest. Ja mu platio 5500 din, dobio brdo papira i nalepnicu od njega i instalatera. Nisam hteo odmah da menjam saobracajnu da ne placam tehnicki, nego cu da sacekam 20. jun kad mi sitice reg da promenim saobracajnu.Moje pitanje je: Da li moram nesto dodatno da radim oko celog atesta? Placanje jos nekom ili najnormalnije idem na tehnicki i zahtevam novu saobracajnu prilikom registracije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted April 27, 2013 Ja sam isto uradio atest u novembru, a menjao sam saobracajnu u martu kad sam registrovao kola. Normalno sam otisao na tehnicki pregled, sa onim papirom od atesta, oni upisali u napomenu da se menja saobracajna zbog ugradjenog TNG uredjaja, i to sam predao u policiju. Posle 10 dana otisao po novu saobracajnu, i to je sve, nije niko pravio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted April 27, 2013 Mislim da ne moze tako. U principu moze, sto se tice saobracajne ,kad hoces da upises uradjen atest ali u AMSS su mi rekli da cim dobijem uverenje o prepravci vozila(atest) imam 15 dana da se to upise u saobracajnu.U suprotnom ,ako te zaustavi policija kao da nemas atest.A i kad sam vec dao 11500 din za taj atest ,sta je jos 1000 din za novu saobracajnu. Sent from my PMP5097CPro using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 27, 2013 I ja sam potpuno isto i u istom vremenskom periodu radio kao i mastormica bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted April 27, 2013 Ajd sad ovako,ugradio plin 30.08.2012.,atest uradio 06.09.2012. ( važi do 06.09.2017.),na registraciji,14.10.2012.ga upisao u saobraćajnu,dali na sledećoj registraciji moram da radim periodični pregled ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 28, 2013 Jok more. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites