Jump to content
FAS Goran
abc..

Opšta pitanja oko atesta / reatesta

Recommended Posts

Ako idemo u tom stilu- treba onda zabraniti ugradnju bilo kojeg goriva pod pritiskom. Za prekršioce ove uredbe zatvaranje na duži period (strogo zabranjene posete porodice).

Poenta ugradnja TNG/metan je jeftinija vožnja, a to se ne postiže sa ovolikim nametima.

Koliko kapiram sada su uređaji manje bezbedni u odnosu na uređaje pre 20 i kusur godina. Ranije je period kontrole bio duplo duži.

U tome i jeste stvar ,ova kola su dizajnirana i konstruisana za benzin! kao osnovno i jedino gorivo..., svako drugo gorivo predstavlja mehanicko usloznjavanje konstrukcije i nosi odredjeno povecanje rizika. Pogotovu sto su opasnija od benzina , holivudske eksplozije su itekako moguce sa propanskim rezervoarom ,sa benzinom vrrlo tesko.

Atest osigurava de je sve uradjeno po propisima koje su strucnjaci propisali ,sa originalnim uredjajima , i treba da minimizuje taj rizik.

Što onda znači da prethodni atesti nisu bili po propisima...što dovodi do toga da je država glavni krivac i da je naplaćivala ljudima maglu?I opet je DRŽAVA GLAVNI I ODGOVORNI KRIVAC...stoga nigde na svetu u ovoj situaciji krivicu države ne sme da snosi običan građanin već je DRŽAVA ODGOVORNA DA O SVOM TROŠKU ISPRAVI SVOJU GREŠKU.Što opet sve zajedno dovodi do onog što sam napisao...veliki broj zakona u Srbiji su klasična OTIMAČINA PARA OVOM JADNOM I NAPAĆENOM NARODU!

A ti onda pričaš i zameraš nekome što je stavio na auto alu felne od 100-150 e ili zatamnio stakla!O čemu pričaš ti bre,jesi li siguran da felne i zatamljena stakla imaju ikakve veze sa ovom temom i da o tome svi raspravljamo i pričamo?

Koliko vidim ti si prava MARIONETA ove države,t.j. baš ono što ova država godinama pokušava da napravi od svih nas...poslušne ovce koje slepo veruju u svaki korak ove države i njene jadne vlasti t.j. političara!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je nekom od vas koji se vec dva dana prepucavate palo na pamet da procita naziv ove teme? Ovde nije tema kako je u drzavi, koliko ko zaradjuje, da li narod ima za hleb i slicno. Drzite se konkretnog razgovora o atestu gasnih uredjaja kao i o iskustvima sa istim.

Do sada niko nije dobio dozovolu od Ministarstva za vrsenje ugradnje TNG-a u vozila. Svako ko je aplicirao je dobio povratnicu i ostaje na tome do daljnjeg. Znaci ne zna se kada ce se resenja dobiti. Za sada ugradnja ostaje na osnovu Izjave instalatera, kratkog opisa ugradnje, zahteva ABS-u i uplata taksi. Znaci resenje Ministarstva za sad nije potrebno. Znaci da vas neko ne zavarava, resenje jos niko nema. Sto se tice produzenja atesta pregled, popis komponenti i Izjavu o tehnickoj ispravnosti i homologaciji komponenti izdaje servis za ugradnju gasnih uredjaja i sa tom izjavom se ide u ovascenu organizaciju na kontrolu. Rok za dobijanje produzenja je oko 15 dana, mada im slucajeva da traje i duze. Opsti je haos oko toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda neke stvari o kojima pričamo nisu tema,ali su usko povezane sa temom.Da je ovde standard kao u ostalim zemljama evrope,da su zakoni realniji i normalniji...i da je ovo prvi put da država otima pare narodu...pa da nekako u toj situaciji čovek prećuti,ugrize se za jezik,plati i nastavi dalje sa normalnim životom!Ali koja je ovo stavka u nizu i koliko puta smo do sada u poslednjoj deceniji,a i duže plaćali maglu koju nam je vlast prodavala???

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno ja sam i kritikovao prosli zakon da je manjkav i da je rok vazenja atesta predug ,sada je drzava to konacno ispravila iako je 5 godina jos uvek previse , ti bi znaci prvi trebao da pozdravljas ovu izmenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada niko nije dobio dozovolu od Ministarstva za vrsenje ugradnje TNG-a u vozila. Svako ko je aplicirao je dobio povratnicu i ostaje na tome do daljnjeg. Znaci ne zna se kada ce se resenja dobiti. Za sada ugradnja ostaje na osnovu Izjave instalatera, kratkog opisa ugradnje, zahteva ABS-u i uplata taksi. Znaci resenje Ministarstva za sad nije potrebno. Znaci da vas neko ne zavarava, resenje jos niko nema. Sto se tice produzenja atesta pregled, popis komponenti i Izjavu o tehnickoj ispravnosti i homologaciji komponenti izdaje servis za ugradnju gasnih uredjaja i sa tom izjavom se ide u ovascenu organizaciju na kontrolu. Rok za dobijanje produzenja je oko 15 dana, mada im slucajeva da traje i duze. Opsti je haos oko toga.

Pa ce shodno tome kada dobiju dozvolu podici cene svojih usluga ! - Javlja mi se ! :thumbdown:

Ali su brze bolje podigli cenu atesta (ukupno gledano) ! - Neka se nadje ! :2guns:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi najnormalnije bilo da se uz tehnicki pregled proveri i plinska instalacija, a ne da se provere kocnice i svetla, a za ostalo da se ide po neke ateste ...

A sto se tice tudjih felni, tamnih stakala i ostalog, ko je tebe sta pitao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta je Berkute tvoj problem,što tvoj atest za metan važi 3 a naš za plin 5 godina,to tebi smeta,a?Ja sam već 15 godina električar,radio sam po celoj Srbiji,radio sam u Čačku na "AGROHIM"-ovom salonu i servisu (pošto si iz Čačka trebalo bi da znaš gde je to) a da radim tamo gde ti misliš da radim,ja ti nikad ne bi dao da atestiraš POLOVNI UREĐAJ za metan koji si ti ugradio u tvoj auto.

Ugrožavaju te ljudi koji imaju folije na staklima i aftermarket alufelnama,a ne neiživljeni balavci koji čim polože vozački od tate i mame na poklon dobijaju džipove, audije, BMW-ove i ostale aždaje od pitaj boga koliko KS i hiljada evra, pa onda stavi ribicu u kola,pa onda nagazi gas do patosa da bi ispao šmeker.

Da li su one dve sestre i onaj jadničak u jugiću (bog da im dušu prosti) na Pančevačkom putu poginuli zbog alufelni, folija na staklima ili zbog majmuna koji je BMW-a zgazio do kraja, a takvih je slučajeva sve više.

Ali ne,problem sam ja i meni slični, neiživljeni balavci od 37 godina koji vozimo besne mašine od 60 KS na plin, sa alufelnama i zatamljenim staklima, mi smo tempirane bombe. Evo dok ovo kucam na beogradskoj hronici javljaju..."pijani vozač BMW-a,velikom brzinom"......E moj Berkute,a baš sam imao lepo mišljenje o Čačanima. Izvinjavam se svima za OFF ali morao sam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@baki nis: Ne bih rekao da je iz Čačka, pre bih rekao po avataru da je iz Kragujevca, nismo mi Čačani takvi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dellase,buraz,znam da niste,bio sam u Čačku skoro 5 meseci,i za vas imam samo reči hvale,ali imate i ovakvih koji kvare sliku.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja crna tempirana bomba ?

Do pre koju godinu bilo je preko 90% vozila bez atesta.

Da li se na atestu ispituju ventili na boci ? Ko uopšte utvrđuje njihovu ispravnost ili se samo ispituje zaptivenost.

Nigde nisam ni čuo ni video da je nekom explodirao auto zbog plinske instalacije ili blaža varijanta da se samo zapalio.

Uvek su problemi na drugoj strani.

Bolje ljudima omogući da zarade i neka onda rade atest na 6 meseci i nek sa osmehom na licu plate i 500 e.

Znaci ti bi da se vratimo u mracne 90te u haos i ludnicu , upasane trenerke i utoke za pojasom?

Hvala Bogu da se i ova oblast temeljno i konacno regulise !

Ja sam cuo mnogo prica o pozarima, izgorelim autima ,radionicama, eksplozijama , ranije su se kupovale celicne boce pa pretakale ,imam i ja jednu takvu pretakalicu, bilo je puno nezgoda samo su ljudi cutali i nije bilo prikazivano u vestima...

Naravno da su potrebni dvojni elektro-mehanicki ventili ,samo mehanicki vise nisu dovoljini ,tako je i u Evropi.

Da malo pažljivije čitaš video bi za šta sam. Pre sam za bogate i vesele osamdesete.

Koje crne eksplozije, pa Alvirević je zapalo cokulu sa punom bocom i ništa se nije desilo. Iz boce je sukljao plamen dok je bilo plina i ništa više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada bi neko zaduzen za formiranje ovih zakona , preceslja forum ove vrste imao bi mnogo toga da nauci. Nisam ubedjen da ne citaju.

Kako doci do kompromisa?! - Lepo, da bude i "para" i jarici na broju moze se organizovati pregled svake godine, t.j. uz registraciju, s tim da cifra nadoknade bude reda velicina 100-200din. Znam da bi se i ta cifra uskladjivala sa kretanjem kursa , itd.

Sa druge strane , to je mac sa dve ostrice! Cim otvorite novu opciju eto mogucnosti da i ona astronomski poskupi, jer eto troskovi ovo-ono... Izgovori slicni onima kao nije poskupelo od tad i tad mi se popeli ... Niko ne postavlja pitanje sta je ucinjeno u tom periodu sa tim sredstvima i koliko se njih uglavilo u redove ...

Sta je unapredjeno u odnosu na prethodni period u pogledu bezbednosti , konkretno u ovoj sferi, da na osnovu toga neko trazi povecanje cene pregleda ako se sve svodi na dvominutni letimican osvrt na uredjaj i bocu.

Sta je to sto opravdava sve ove malverzacije koje u nizu jedna za drugom poskupljuju i ovako skup i nesiguran zivot a da Vi kad izadjete na drum imate neku satisfakciju u vidu novih obelezavajucih linija i bezbednijeg kolovoza ?!

NISTA !

Tu je problem i nece se resiti povecanjem cene atesta i ugradnje jer ce prouzrokovati lavinu nezadovoljstva koja daje za rezultat oglusavanje o glupe , protivgradjanske zakone !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se ništa nije promenilo i utrošilo. Je su li iz agencije nakupovali ogromnu količinu jelkica i pretpostavljam zamenili stare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušao sam da vas razumem, ali mi nije ostalo jasno jedno pitanje. Ugradio sam plin 2005 god. uradio atest i dobio na 10 god to jes važi bar u onoj plavoj knižici do avgusta 2015-te, uredno upisan u saobraćajnoj.

Ovaj novi pravilnik pobija sve dosadašnje ateste i mora se raditi iznova ili ne mora dok važi već urađeni atest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi zakoni nova pravila igre. Igraš po novim pravilima igre i igra traje 5 godina od datuma kad je rađen atest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko radio (prevremeni) atest u Nišu? Da li se zakazuje ili ne... neki telefon za zakazivanje. Pretpostavljam da je gužva neviđena. Čovek na tehničkom pregledu mi reče da rade samo 12 vozila za dan (ili smenu) i da je ceo april već popunjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa detaljno pregledaju a to trazi vremena ,zato toliko i kosta, cena vkv rada po satu je velika .

jos kad se ukljuci pored masinca ,ekolog i saobracajac bezbednosnog smera nije ni cudo da ce biti 20.000 od 2014te. Tako mora.

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa detaljno pregledaju a to trazi vremena ,zato toliko i kosta, cena vkv rada po satu je velika .

jos kad se ukljuci pored masinca ,ekolog i saobracajac bezbednosnog smera nije ni cudo da ce biti 20.000 od 2014te. Tako mora.

Druže u kojoj ti državnoj ustanovi radiš majke ti?Boga mi,mora da je dobar procenat kada si ovoliko uporan!?

Edited by aleksandarbud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam od ovoga nista. Verovatno polazis od sebe kad mislis da imam neki interes , podrzavam dobru stvar imam pravo na svoje misljenje -to je sve.

Nas je narod navikao da izbegava, mulja ,krade, vrda , e pa ne moze tako doveka , i kad se nesto zakonski regulise svi se cude, rad mora da se plati ,znanje kosta!

Plin je plin i u nemackoj i kod nas i cene atesta moraju biti iste jer bezbednost mora biti na jednakom nivou- u ovom slucaju zbog prirodnih zakona i licne bezbednosti ,ne vredi se pozivati na standard...

Ovako stanje voznog parka kod nas je lazno nerealno i samo privid ,uvozom krseva koji se nalickaju.

Treba se boriti za bolji standard a tad ce biti i dobrih kola. A za bolji standard mora da se ceni pamet i rad! i postuje zakon ,sto sam vec i rekao.

tip vozila prilagodi svom ekonomskom nivou ,ako ne mozes da vozis kola ti predji na motor il bicikl ,javni prevoz itd...

Ili ti mislis da ja nisam mogao da uzmem jacu masinu od punta klasika? Npr. nekog passata?

Pa ovde veceg patriote od mene nema ja kupujem domace i dajem nasem radniku pare ,ne nemackom il ceskom ,italijanskom, francuskom ...

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me interesuje u kom sektoru radi ova mudra glava ! Kladim se da je u pitanju drzavni , jer samo tu vidiM logiku ovih recenica ! Ostalo se samo namece !

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...