neshaoct 9591 Posted December 23, 2013 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37533-protesti-akcije-organizacije/?p=975870 Quote Share this post Link to post Share on other sites
adda 0 Posted January 28, 2014 Zdravo svima :-) Zamolio bih ako neko moze da mi kaze neki pouzdan servis za auto gas u Nisu?! Naime posto mi uskoro istice registracija, a od papira za plin nemam nista osim da mi u dozvoli pise benzin-gas, i treba da menjam skoro sve zbog atesta, treba mi neka dobra preporuka za servis plinskih urdjaja. Treba zameniti koliko sam cuo bocu, rasparivac i neki ventil, a verovatno i creva i ko zna sta jos. U Puntu imam kako mi je lik koji mi prodao kola fabricki ugradjen plin, mada u to ne verujem, ali je sigurno ugradjen u inostranstvu... Hvala u napred svima na predlozima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 29, 2014 Posebna tema za iskustva oko servisa za TNG:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40465-gde-ugraditi-odr%C5%BEavati-plinski-ure%C4%91aj/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
setozar 0 Posted January 30, 2014 (edited) mene interesuje,ja bih da prodam ovu moju lancia lybra 1.82001.god.pa bih sa takvom opremom uzeo neki drugi auto,da li alfa romeo 147,tj,156 ima istu opremu,tj,slicnu kao ova lybra.prodajem jer moram da registrujem,i da napravim,ugradim auto gas,jer mi je postojeci,uvezen iz holadije niko ne priznaje.pa moram d augradim novi,auto gas.i da registrujem, Edited February 1, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted January 30, 2014 Kako niko ne priznaje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja punto 2 Posted January 30, 2014 jbg izmisljaju toplu vodu samo oce narodu pare da otimaju lopovi jedni .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flavio 0 Posted January 31, 2014 Istina, i ja sam vise puta naisao na price da ne priznaju te uvozne instalacije iako su cesto bar 3x kvalitetnije od domace opreme.Opet, nekako mi bzvz menjati auto samo zbog toga ... Alfa ima takvu opremu ali onda najpre trazi 156 unutrasnji restyle i, takva retko ima ispod 3200-3300 a da je dobra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milosnis018 0 Posted February 2, 2014 Treba da uradim reatest do Jula pa rekoh da krenem na vreme.Atest sam radio 2008. god.Imam Holandski Koltec ali mu u atestu piše BRC Čuo sam da se boca menja ako je starija od 10 god? Svaki serviser koji je gledao sistem nije smeo ništa da pipne, jedino jedan lik Vuk kod Bubanj potoka koji mi i održava plin.Čitam na sajtu AMSS da mi je potreban sertifikat boce, isparivača. Izjava o ugradnji uređaja. To nemam pošto je auto kupljen u HolandijiŠta mi je činiti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 7, 2014 Nešto sam načuo da točak boca ne može da se atestira, pa rekoh da pitam ovde oko toga, pošto sam na nekoj od prethodnih stranica pročitao skroz suprotno iskustvo, mada post je star skoro godinu dana, pa rekoh da se nije možda kojim slučajem nešto izmenilo u zakonu skorije? Menjao bih svoju običnu bocu za točak bocu da bi se težina pozadi ravnomerno podelila na sredinu, jer mi se dešava kad natankam punu bocu da auto primetno legne na levu stranu, između gume i ruba mogu da zavučem dva prsta, a sa druge strane tri.. I koliko je komplikovano to sa zamenom, da li mogu da se provučem sa tim na registraciji na tehničkom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 7, 2014 Opušteno može ali ti instalater izdaje uverenje ...zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 7, 2014 Naravno da moze tocak boca. Ako menjas bocu morace da se stavi i nov multiventil. Obavezno ti treba i opis radova od instalatera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zom lapovo 0 Posted February 11, 2014 Treba da uradim reatest do Jula pa rekoh da krenem na vreme.Atest sam radio 2008. god.Imam Holandski Koltec ali mu u atestu piše BRC Čuo sam da se boca menja ako je starija od 10 god? Svaki serviser koji je gledao sistem nije smeo ništa da pipne, jedino jedan lik Vuk kod Bubanj potoka koji mi i održava plin.Čitam na sajtu AMSS da mi je potreban sertifikat boce, isparivača. Izjava o ugradnji uređaja. To nemam pošto je auto kupljen u HolandijiŠta mi je činiti ?Idi do AMSS, imas ga u Nisu sigurno.Tmo se radi atest svakog dana, bar je tako u KG.Boca se menja ako je starija od 10 god.inace na svakoj boci imas god proizvodnje. Zapamti bitna je godina proizvodnje a ne god ugradnje. Moja je boca proizvedena 2005 god, gas ugradjen 2006 po prvom zakonu, atest je vazio 10 god, znaci do 2016. Ali sad po novom ako ti je proslo vise od 5 god od ugradnje, moras na novi atest.Evo ti moje iskustvo. Gas ugradjen 2006 landi, kao sto rekoh boca je napravljena 2005. Morao sam da promenim merac na boci, sad je sa nekom spulnom ili kako je vec zovu, neka creva za gas, prekidac koji je bio na nosecoj gredi gde se dovodi gas i benzin je morao da se skloni sa nosece grede i postavi na blatobran desni gde je posuda sa vodom i to je to. Sve te prepravke su me kostale 60 e +6000 dinara za atest+600 dinara za god clanarinu u AMSS ( To su uradili bez pitanje ali ajd ok ) + 820 dinara za 2 takse u mupu da bi mi da lineki papir bez koga nisam mogao da odem i uradim reatest gasa. To je mnogo za gospodjinog keca ili ti z 101 2006god. E sad ide rokenrol, Na sledecoj registraciji cu morati da promenim bocu i da ponovo uradim atest, jer je doslo do prepravke na autu. Plus 10.000 din za registraciju to ti izadje kod mene oko 24,25.000 din za z 101.Sto je mnogo za njega, ali ajd sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvarc011 0 Posted June 14, 2014 Pozdrav.Imam stari fiat bravo i trenutno je boca na mestu rezervnog tocka. Da li po novom atestu boca moze i dalje da bude na istom mestu? Ako mora da bude gore u gepeku da li rezervni tocak moze nesmetano da se izvadi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted June 14, 2014 Nas bivsi Stilo je imao bocu na mestu rezervnog tocka i bez problema je prosao atest.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 15, 2014 Pozdrav.Imam stari fiat bravo i trenutno je boca na mestu rezervnog tocka. Da li po novom atestu boca moze i dalje da bude na istom mestu? Ako mora da bude gore u gepeku da li rezervni tocak moze nesmetano da se izvadi?Moze ukoliko se radi reatest ili periodicni pregled posle prvih 5 godina. Ukoliko iz bilo kog razloga mora da se menja boca onda se nova ne moze ugraditi na mesto tocka. Isto vazi i za prvi atest. Ako se tanja boca postavi na vecu visinu pomocu teleskopskih nosaca odnosu na pod gepeka tocak se vadi bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvarc011 0 Posted June 17, 2014 Nije mi bas jasno to za bocu!Plin je ugradjen pre 4 godine, boca je tada bila nova. Za creva i ostale stvari znam da mora da se menjaju, ali mi za bocu i dalje nije jasnoda li moze da ostane dole? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 18, 2014 Ako je atestiran pre 4 godine tako onda moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted June 18, 2014 koja je cena za atest ukupno sad? trebalo bi da radim atest na bmw 318, ugradjen je sekvent pre 1 dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada72 0 Posted June 27, 2014 Dobro vece!molim za odgovor,interesuje me koliko kosta vadjenje plinskog sistema i atest da bi ponovo vozio auto na benzin.Pozdrav svima i Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 27, 2014 8000 + usluga servisa koji ce ti to odraditi i izdati Opis prepravke vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_032 0 Posted July 27, 2014 Pozdrav, Ako je bilo slicnog pitanja izvinjavam se,vozim punta na benzin nisam bas preterano zadovoljan potrosnjom razmisljam o ugradnji plina,definitivno nov nije isplativo ugradijivati,imam i Yuga tempa 2002 god sa plinskim uredjajem koji bih da skinem (Istekao je atest) ,bocu bih svakako kupio novu i da nije istekao,konkretno me zanima da li je uopste moguce da prebacim taj plinski uredjaj u moj auto i da uradim atest istog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 27, 2014 Nije moguce dobiti atest za taj uredjaj. Yugo ima vakuumski uredjaj a tebi bi trebao tzv. elektronaac koji sam prebacije na gas kad postigne odredjene obrtaje. Uz to ti za punto treba i dodak u vidu Lambda control sistema koji je neophodan za sva vozila koja imaju klasicne gasne uredjaje i lambda sondu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted July 29, 2014 Evo par hipotetickih pitanja u vezi atesta. Auto je neregistrovan, po starom atest vazi jos par godina a po novom je istekao. Necu da radim reatest. Kako skinuti plin? Koja je procedura? Ako hocu da promenim gorivo i prepravim motor benzin+TNG na dizel, recimo ostaje isti blok motora a sve ostalo menjam. Kakva je tu papirologija i procedura po novim uredbama? Moze li se kao nekada sve odraditi jednim atestom ili mora prvo atest za skidanje plinskog uredjaja pa ponovo atest za promenu goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted August 2, 2014 Kad nema nikog da ja kazem. Proverio u AMSS, CMV (Centar za Motorna Vozila) kaze da sve moze "o istom trosku" tj. atestirati sve odjednom. Od ovlascenog servisera TNG doneti potvrdu da je skinut TNG uredjaj, od FAS (Fiat Automobila Srbija) doneti potvrdu o dozvoljenoj prepravci, doci sa prepravljenim vozilom i to je to. Za dobijanje potvrde od FAS-a poslati im iscitanu saobracajnu dozvolu, detaljan opis prepravke koju zelite da izvrsite i podatke o servisu koji ce te prepravke izvrsiti. Onda vam oni na e-mail posalju podatke na koji racun da uplatite 85 evra u dinarskoj protivvrednosti i po dostavljanju uplatnice dobijete potvrdu. Skupo i komplikovano ali bice jos i komplikovanije kad pocnu da proveravaju ostale prepravke, cujem da ce sve sto nije fabricko u vozilima morati da se vadi i vraca u fabricko stanje pa cak i sedista moraju biti od tog modala. Treba napuniti prazan budzet da bi se politicari provodili kojekuda... Quote Share this post Link to post Share on other sites