Jump to content
FAS Goran
Stefan55

Punto mk.1 1.1 - check engine (MIL), i trokira

Recommended Posts

Vozim se danas autoputem i odjednom mi se upali lampica dizne i počne da trokira auto, nije hladan bio, vozio ga nekih 30min sigurno, a ni vreo, to vodim racuna, defekt od proslog auta. Posle pola minuta se lampica ugasi, prestaje da trokira i nastavlja normalno da radi. To mi se desilo nekih tri puta, i ne stalno na autoputu, i nikad hladan. Inace ne vozim prebrzo, 120 i to je to. E sad, sumnjao sam na svecice, stavio stare koje sam preventivno zamenio kad sam kupio auto, ista stvar.

Padne mi na pamet, malo kontakte kablova naprskao sa wd-om, isto... Inace, primetio sam pre nedelju dana da su mi obrtaji pali za nekih 50-100 obrtaja na leru, a do tad je auto, za dve godine koliko ga imam, uvek na leru zakucao na 900 obrtaja, bez greske. Da li ima neko ideju sta je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto se palila MIL lampca kada se problem manifestuje spisak problema moze biti veliki. Od problema sa senzorom radilice, diznom, preko losih kontakata na komponentama pa i do snabdevanja gorivom. Spisak je podugacak. Da bi tacno utvrdio sta je a samim tim sebe postedo proba i svega prateceg sto ide uradi dijagnostiku elektronike motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao isti problem na mom puntu,upali se ta lampica i auto pocne da cima,u pitanju je bila bombina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije do goriva, sipam nekih pola godine na istoj pumpi i do sad je bilo ok, mada ko zna... Jedino mozda truncice, probao da ga izduvam malo u mestu i nista. E sad, gledajući da je 1.1, i da je monopoint, mislim da nije problem u dizni jer auto trokira, kao kad bi crkla svecica, i oseca se neki nedefinisan miris, nisu barena jaja, kao da je pola sagoreo, pola ne. Mada dijagnostika definitivno nije losa investicija, iako mislim da je neka glupost, tj najvise sumnjam na kablove, jer Bog zna sam kad su zadnji put i da li su uopste menjani. Najvise mi je cudno jer trokira, dakle nije bombina, a inace sam primetio jos jednu stvar danas, da kada sa nizih obrtaja dam pun gas, do nekih 3000 hoce malo da cima, ne konstantno, pa posle normalno, a sa lera pun gas se na sekund ugusi pa nastavi dalje normalno. Hvala na odgovorima u svakom slucaju!

I da, pre nekih 2 meseca sam zamenio pumpu, tako da nije ona problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Bila bi predugacka prica kada bih je potpuno ispricao! Dok sam imao stroj kao tvoj stalno sipao na istoj pumpi i sve bilo OK do jednog dana! Od tada pa do trenutka kada sam promenio pumpu NOCNE MORE!!! Bio sam pokretna imovina u Bosh servisu! Vise nismo znali sta da radimo pa smo razmisljali cak i o drugoj ECU!

Slucajno se je ispostavilo da je ipak krivo gorivo.

Moze da bude bilo sta kod tebe ali bez dijagnostike je tesko. mozda te zeza neki kontakt na nekom senzoru ili nesto drugo banalno a za pocetak promeni pumpu gde sipas i onda na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio juce kod jednog majstora, on pogledao kablove, i kaze kao da jedan probija, i stvarno ja pogledao kad je skinuo sa svecice, prvi sa leve strane kad gledas u motor (ne znam koji je cilindar pa mi je lakse tako da objasnim :)) kao da je pokorodirao, sagoreo. Nije hteo da mi kaci na dijagnostiku, kaze bezveze, i tako nece nista pokazati... Hmmm, samo sto mu nisam reko, pa nije bas toliki krs, al ajd... Zamenim kablove, ocistio svecke sve po p.s.-u i isto. I sad sam siguran da samo kad se motor lepo zagreje (ne pregreje, nego kad ga vozim po gradu) tad hoce ponekad da zeza. Probacu da promenim pumpu, sipacu bolju corbu, ovde imaju 100 oktana, da vidim jel ima razlike. Koje kontakte da probam malo sa wd-om da podmazem, tj koje senzore, i jel se isplati kupiti polovne bobine, gledajuci da je jedna ovde 30-35e, a polovne obe 20e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova informacija: dakle kao sto su me savetovali @Zvezdo i @Gusar, promenih pumpu, tj juce sipao ovde na OMV 100 oktana, oko 13l i moram da priznam da je vec bolje, da cuknem u drvo da ne ureknem. U tri navrata mi se upalila MIL, ali bukvalno je samo na milisekund trznuo, dok je juce pocinjalo da bude katastrofa, po 3-4 minuta zezao. Posto sam imao skoro pola rezervoara, cekam da potrosim pa ponovo ista terapija :) Ne mogu da verujem da i Slovenci fusare na gorivu! Dakle ako vas ikad put nanese u Sloveniju, imate pun k.... Petrolovih pumpi, i sve ih elegantno zaobidjite. Javljam dalje sta se desava, hvala svima na pomoci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cccc ovo je epidemija

svi misle da su na zapadu posteni... da su nemci bezgresni i da niko od njih ne zna niti misli da krade dok se ne uvere u suprotno da su lopuvi u svim zemljama i da svi vole da dodju do necega bez mnogo truda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ovo nema veze sa gorivom, problem moze da bude do pumpe niskog pritiska, bez obzira sto je ista menjana. Bez dijagnostike nista!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao sličnih problema... Onda sam promenio senzor radilice i za sada je OK. Od tada je prošlo dve nedelje...

Kablove i svećice nisam menjao od kad sam ga kupio, a to ću uraditi u narednom periodu (na platu), čisto da budem siguran...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nada umire zadnja, mucena zena :) No, terapija gorivom nije uspela, ovo postaje sve gore, sad se upali i negasi se MIL, plus zeza i to sve dok ga ne ostavim da se ohladi neko vreme! Uhhhh... Mogu da proverim pumpu, imam jos jednu, tacnije koju sam zamenio jer je pukla plasticna cevcica za gorivo, pa cu je prikrpiti cisto toliko da ga isprobam. Ako nije to, idemo dalje.... Bas gubim zivce sa ovim, a ne vozi mi se kod majstora, oprace me 100%! Prokletinje imaju satnicu 30e, i mozes se j....i, ima da mi naplati 100-150e kao nista, jer Boze moj, dok vrsni kvazimajstori detektuju problem.... Uhhhhhh.... Kao sto mi je za promenu jednog lezaja i lezaj naplatio 80e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garantujem da nije pumpa. Kad se ugreje senzor radilice zeza ili bobina . Pored toga moze da bude i ECU, ali bez obzira na sve poslusaj ove ljude i zakaci ga na dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti lampica stalno gori to je "dobar znak" znaci da ti je konstantno prisutan problem. Moze da bude u pitanju neki senzor ili prekid veze izmedju senzora i ECU.

U svakom slucaju bez dijagnostike NISTA neces moci da uradis!!!

Osim da promenis SVE bilo ispravno ili ne ali ni to nista ne garantuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muci kraj, problem resen. Dakle, nadjem preko drugara decka koji se samo bavi italijanima, odem, zakacio ga na komp i odma izbacio bobina. Promenio bobinu i vvvrrrruuummmmm :) Hvala vam svima! Pozdrav!

PS-pride me nije odrao, Hvala Bogu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri bobine (100% je do njih), a mozes i da ocistis senzor na radilici (nece da smeta nista jer je sigurno zamascen)...ja sam imao problem sa jednom od bobina i dok sam se pravio pametan i vozao kod razno raznih majstora zezne mi se neki tiristor u kompjuteru....Mozes i da sacekas da padne mrak, otvoris lepo haubu i turiraj ga, pa ako svetli oko bobina i kablova kao lightshow onda menjaj kablove i bobine. i :scooter::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sa čišćenjem senzora na radilici mi je veoma interesantno.. Naime, kad sam ja menja senzor, stari je bio vrlo prljav, rekao bih... Stavljen je novi i sad je sve OK... Međutim sad me kopka, ako je stari bio prljav, kad bih ga očistio, da l' bi radio kako treba i nije mi baš najjasnije, od čega se on prlja? Od ulja ili sagorevanja benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sa čišćenjem senzora na radilici mi je veoma interesantno.. Naime, kad sam ja menja senzor, stari je bio vrlo prljav, rekao bih... Stavljen je novi i sad je sve OK... Međutim sad me kopka, ako je stari bio prljav, kad bih ga očistio, da l' bi radio kako treba i nije mi baš najjasnije, od čega se on prlja? Od ulja ili sagorevanja benzina?

prljav od ulja i prasine ulje procurka od semeringa i ondak se blato zalepi na ulje i eto ti belaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pozz raja evo novi sam na forumu, inace sam iz bosne, imam jedan problem na auticu,fiat punto 1.1 98 godina, neki dan sam promijenio diznu u karburatoru, i da upalim pocne da torkira i od tad trokira cim upalim konstantno, jel ima neko ideju sta bi moglo da bude...pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

imam punta 55, 99god.

treba mi pomoc, juce normalno upalim auto, sve super. normalno sam vozio i odjednom krenuo da tokira tj. najcesce se desava kad saltam brzine i dodam gas, onda zatrokira par puta i krene normalno vuci stim da osjetim da mi slabije vuce auto nego inace.  najvise se desava kad se auto ugije jer kad je hladan nekad zna zarokirati ali jedva da se osjeti. ee sad stvar je u tome da u autu stoji gorivo koje je sipano prije vise od mjesec dana i da lije moguce da zbog toga trokira. svjecice sam savio prije 2000 km NGK, i trebao bi kablove  mjenjati pod hitno jer su bas stari. Ja se nadam da je do kablova ili bobine ali ako moze neko napisati ko je imao iskustva bilo bi mi od pomoci.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zeza li te pumpa za benzin?Promeni kablove,filter goriva,ocisti diznu pa ces mozda resiti problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pumpa se cuje svaki put kad dam kontakt, to je normalno koliko sam citao na forumima. prvo cu promjeniti kablove pa cu vidjeti da li je do njih i nasuti novo goivo od 100 oktana. neki kazu da je moguce da ode senzor na radilici, jel moguce da je do njega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...