Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes C63 AMG / Black Series

Recommended Posts

Weistec Engineering Mercedes C63 AMG

 

140932-weistec%201.jpg

 
Mala je granica između superautomobila i ''običnih'' automobila koji imaju toliko snage da uz minimalni tjuning mogu stati rame uz rame sa daleko skupljim modelima. Ovo je jedan takav primerak koji svakako spada u red lepših. Sa V8 agregatom zapremine 6.2 litara koji je deo standardne ponude Mercedes C63 AMG je automobil koji može dostići brzinu na kojoj bi mu i superautomobili pozavideli. Uz malu pomoć tjunera, konkretno Weistec Engineering ekipe iz Amerike ovaj Nemac postaje još brži.
 

140933-weistec%2011.jpg

 
Posao koji su inžinjeri odradili ogleda su u ukupnoj snazi od 700 konja. Kako bi se lakše nosio sa poboljšanim performansama C63 AMG dobio je i nove agresivne delove na svojoj spoljašnjosti. Za početak tu je ogromni zadnji spojler koji više liči na krilo i koji je nakačen pravo na mesto za tablicu. Prednji spojler je takoše promenjen a u oči upadaju i ogromni crveni ''Brixton Forged'' točkovi. Čitav automobil presvučen je srebrnom bojom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Night Package za Mercedes AMG C63 Coupe i C63 S Coupe

 

mercedes%20c%20np%2011.jpg

 
Mercedes AMG je za C63 Coupe i C63 S Coupe pripemio i opcioni Night Package, u cilju veće personalizacije ionako atraktivnog automobila. Paket između ostalog sadrži high-gloss elemente prednjeg branika, pragova, kućišta retrovizora i prednje maske, kao i specijalni AMG sportski izduvni sistem i modifikovani zadnji difuzor.
 

mercedes%20c%20np%201.jpg

 
Za pogon se i dalje brine 4.0 litarski V8 biturbo motor sa 476KS, odnosno 510KS u snažnijoj S varijanti (u kombinaciji sa sedmostepenom AMG SPEEDSHIFT MCT transmisijom). Verzija sa 476KS do 100 km/h ubrzava za 4 sekunde i može do el. ograničenih 250 km/h (sa opcionim Driver’s Package-om može do 290 km/h), dok S verzija sa 510KS do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi (uz istu maksimalnu brzinu kao i slabija varijanta).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petter Solberg kao 80-godišnji deka u karavanu

 

solberg.jpg

 

Ideja je jednostavna i nije baš originalna, ali kada vidimo ko je u glavnoj ulozi, napetost odmah raste. Petter Solberg je priredio iznenađenje koje će teško biti zaboravljeno, posebno zato što je u rukama imao Mercedesu C63S AMG Estate. Petter Solberg, šampion sveta u reliju iz 2003. godine, i veliki showman, maskirao se u starca i simulirao kvar na svom super-snažnom karavanu Mercedes C63S AMG Estate. Pozvao je mehaničare, a zatim ih zamolio da uđu u njegov karavan kojeg pokreće agregat maksimalne snage 510 konjskih snaga. Podsetimo, iz stanja mirovanja do ''stotke'' potrebno mu je samo 4.1 sekunda i veoma brzo postiže elektronski limitiranih 250 km/h. Nakon što je mehaničar stigao na ''mesto kvara'', negde kod hipodroma, kako je rekao Solberg, zamolio ih je da uđu u automobil, ali pre toga su morali da se izuju! Zatim je usledio novi šok za mlade stručnjake - videvši da je ESP isključen, oni su lepo zamolili Solberga da ga uključi. Šta mislite, da li ih je poslušao?
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Mercedes AMG C63 Estate

 

149168-wheels%2011.jpg

 

Mada je i njegovih 476KS i 650 Nm obrtnog momenta sasvim dovoljno za jedan karavan, Mercedes AMG C63 Estate je u tjuning kući Wheelsandmore pojačan za 144KS i 170 Nm. Tako sada automobil raspolaže sa svih 620KS i 820 Nm, dovoljno za maksimalnih 300 km/h i ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3.6 sekundi.

 

149167-wheels%201.jpg

 

Takođe, Wheelsandmore Mercedes AMG C63 Estate je dobio i novi sportski izduvni sistem, kao i set novih točkova u crnoj boji (uz odličan kontrast u vidu crvenih kočionih klešta).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEC Mercedes AMG C63 S

 

149485-mec%2011.jpg

 

Nemački tjuner MEC Design je svoju ponudu proširio i paketom za doterivanje Mercedes AMG C63 S modela. Za sada su dostupni izduvni sistem sa izmenjenim zvukom i komplet alu točkova od 20 inča, a automobil je i nešto niži od fabričkog.

 

149484-mec%201.jpg

 

Za sada nema paketa za pojačanje njegovog 4.0 litarskog twin-turbo V8 motora koji fabrički raspolaže sa 510KS i 700 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

---------------------------------

BRABUS 650 4.0 Biturbo V8 C63 S AMG

 

Baza je Mercedes AMG C63 S AMG, a 4.0 litarski biturbo V8 motor je pojačan na 650 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao nov C63 AMG Black Series

 

mercedes%20black%201.jpg

 

Za sve ljude koji na tržištu traže ultra - brze kupe automobile kompanije Mercedes, ovaj C63 AMG Black Series iz 2013. godine, poseduje obilje snage i lepote kako bi privukao njihovu pažnju.

 

154035-mercedes%20black%2011.jpg

 

Iz razloga što je Black Series toliko voljen i cenjen automobil, Mercedes je morao da poveća proizvodnju sa inicijalnih 650 na 800 jedinica.

 

mercedes%20black%20111.jpg

 

517KS koji dolaze iz V8 motora - zapremine 6.2 litrara, sedmostepeni Speedshift MCT automatik menjač, prednje i zadnje nezavisno i podesivo vešanje, 7.200 obrtaja, kao i sprint od 0 do 100 za samo 3.7 sekundi zajedno sa maksimalnom brzinom od 300 km/h čine ovaj model jednim od najbržih koji su namenjeni isključivo uličnoj vožnji i kreirani u nekoliko poslednjih godina.

 

mercedes%20black%201111.jpg

 

Ovaj poseban primer koji je postavljen na tržište polovnjaka od strane RM Auctions iz Londona može da donese zaradu između 115 i 150.000 funti. Njegovu karoseriju krasi Fire Opal Red boja sa crnim trkačkim šarama, a u enterijeru se nalaze finiši od crne kože i kombinacije alkantare. Opcije uključuju zadnju kameru, točkove od 19 inča, AMG paket za eksterijer, grejanje u prednjim sedištima, zadnja sedišta i unutrašnje lakirane presvlake.

 

mercedes%20black%2011111.jpg

 

Njegov mnogo agresivniji izgled dolazi zbog mat crnih detalja koji su zamenili one delove koji su inače, na standardnim modelima, hromirani. Ipak, najbolje od svega jeste to što ovaj automobil ima samo 2.533 pređenih kilometara na odometru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAP Sportauspuff Manufacture GmbH Mercedes AMG C63

 

nap%2011.jpg

 

Christian Lübke i njegova kompanija NAP Sportauspuff Manufacture GmbH su kreirali specijalni tjuning paket namenjen sportskom karavanu Mercedes AMG C63.

 

nap%201.jpg

 

Pre svega, tu je njihov novi CL sportski izduvni sistem, kao i set Schmidt Revolution alu točkova, dok je za pojačanje 4.0 litarskog biturbo V8 motora bio zadužen SKN. Konačni rezultat je 620KS, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 4 sekunde, a najveća brzina iznosi 300 km/h.

 

nap%201111.jpg

 

Biće ponuđena ograničena serija od samo 50 ovakvih paketa, ali se cena u kratkoj vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Mercedes AMG-a potvrdio mogućnost lansiranja modela C63 Black Series

 

136843-mercedes%20amg%201.jpg

 

Izgleda da će trenutni Mercedes AMG C63, poput svog prethodnika, dobiti Black Series verziju, odnosno mogućnost lansiranja takvog modela je potvrdio sam šef AMG-a Tobias Moers. Tačnije, Moers je rekao da se trenutno razmatra mogućnost proizvodnje i da će vrlo verovatno na kraju i dobiti zeleno svetlo za proizvodnju. S obzirom na popularnost prethodnog modela C63 Black Series, nije iznenađenje da u Mercedesu planiraju opet da krenu istim putem i sa trenutnom generacijom C klase. Veruje se da bi, kao kod prethodnika, novi C63 Black Series trebalo da bude baziran na coupe karoserijskoj varijanti, a ne na kabrioletu i limuzini. Očekuje se da će standardni 4.0 litarski bi-turbo V8 biti značajno dorađen pa bi njegova snaga sa trenutnih 375 kW, odnosno 510KS, koliko razvija u verziji C63 S, mogla da naraste bliže snazi od oko 600KS. Dakle, bliže novoj verziji istog motora koji u nedavno predstavljenom E63 S razvija snagu od 612KS i 850 Nm, a u E63 snagu od 571KS i 750 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlsson Mercedes AMG C63 S

 

158978-carlsson%20c%201.jpg

 

I tjuner Carlsson se pozabavio sportskim Mercedes AMG C63 S sedanom, što ovde podrazumeva doterani izgled i pojačanje njegovog motora. U najkraćem, prednji deo sada odlikuju branik sa novom spojlerom i otvorima za vazduh, Carlsson maska sa logom ovog tjunera, a tu su i novi pragovi, spojler na prtljažniku i zadnji branik sa difuzorom.

 

158979-carlsson%20c%2011.jpg

 

Takođe, u Carlsson paketu su se našli i Carlsson 1/10 X alu točkovi od 20 inča, četiri black chrome izduvne cevi, modifikovano oslanjanje i doterani enterijer po želji vlasnika (crna i plava Nappa koža, alkantara...).

 

158980-carlsson%20c%20111.jpg

 

I na kraju, kakav bi to tjuning bio bez pojačanja motora... Tako V8 agregat sada raspolaže sa 625KS i 825 Nm, ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 3.8 sekundi, dok je najveća brzina 320 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporedni test: Mercedes AMG C63 S Coupe vs Mercedes AMG C43 4MATIC Coupe

 

mercedes%20ut.jpg

 

Mercedes je proširio AMG ponudu trećom sportskom izvedbom C-klase, dosta umerenijom u odnosu na verzije AMG C63, odnosno AMG C63 S. Ma koliko na prvi pogled delovali kao blizanci, AMG C43 se ipak razlikuje od ''starije braće''. U čemu je njegova prednost, a gde zaostaje, proverili smo u direktnom poređenju dva atraktivna kupea na sportskoj stazi. Ovo nije uobičajeni uporedni test iliti klasično odmeravanje snaga između dva ljuta rivala iz konkurentskih kuća. Zapravo, reč je o poređenju dva modela iz iste sportske porodice. Oni su vizuelno, pa i konceptualno, jako slični, ali se značajno razlikuju u domenu snage, pogona, performansi…

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Na ovako neuobičajen poduhvat nagnalo nas je to što su u Štutgartu odlučili da odstupe od dosadašnje prakse i drugačije promešaju karte u AMG ponudi. Godinama unazad Mercedes je isključivo nadograđivao svoja AMG ''čeda'' predstavljanjem sve snažnijih edicija iz generacije u generaciju, a onda je, prepoznavši slobodan prostor na tržištu, otvorio novi kolosek, rezervisan za nešto umerenije sportiste sa znakom trokrake zvezde.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Paralelno sa tim, došlo je i do promene nomenklature, tako da se umesto Mercedes C63 AMG, najsnažnija C-klasa sada zove malo drugačije - Mercedes AMG C63 S. Na stazi smo zakazali sastanak upravo sa pomenutim modelom u kupe verziji, kao i sa njegovim ''mlađim bratom'' koji nosi oznaku AMG C43 4MATIC Coupe.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Na prvi pogled, toliko su slični da asociraju na blizance. Imaju gotovo podjednako agresivan dizajn, a razlike se mogu pronaći u detaljima. Recimo, kod ''četrdset trojke'', maska hladnjaka ističe zvezdani sjaj, rešenje prvi put promovisano na konceptu A-klase, dok C63 dolazi sa potpuno crnom rešetkom i saćastim prorezima, te dvostrukom vezom koja se proteže između prednjih farova.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Drugačije su oblikovani i odbojnici u donjem delu, kako napred, tako i pozadi. Možda i najznačajniji detalj raspoznavanja predstavljaju završeci izduvnih sistema. Oba su četvorostruka, ali je dosta naglašeniji onaj kod C63, što je potpuno logično i očekivano, s obzirom na to da ovi elementi, pored estetske, imaju još jednu i to važniju funkciju - oslobađanje vrelih gasova iz motora.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Upravo se u domenu motora krije najznačajnija, ali svakako ne i jedina linija razdvajanja dvojice sportista sa trokrakom zvezdom. Ona je prisutna i kod prenosa, ali i kod pogona. No, krenimo od agregata…

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Sa jedne strane, imamo AMG-ov V8 biturbo agregat sa internom oznakom M178, remek delo izrađeno po sistemu ''jedan čovek - jedan motor''. Uz pomoć dva turbo punjača, karakteristično postavljenih između cilindara, iz 4.0 litra zapremine oslobađa 510 KS i 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Ovakva konfiguracija omogućava efikasniji dotok svežeg vazduha u turbo kompresore, koji se, inače vrte i do 186.000 obrtaja u minutu! Sa druge strane, u modelu C43 je takođe biturbo konfiguracija, ali je reč o Mercedesovom V6 agregatu od 3,0 litra zapremine, sa ''samo'' 367 KS i 500 Nm.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

U vožnji na stazi, prvo krećemo sa upoznavanjem mogućnosti kupea C43 AMG 4MATIC. Odmah dajemo pun gas  i stotka je tu za samo 4.7 sekundi, što predstavlja prilično dobar rezultat. Nastavljamo da vrtimo brze krugove. Stabilnost se ne dovodi u pitanje jer imamo adaptivno sportsko oslanjanje AMG Ride Control, podešeno na Sport+ mod.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Pored njega, dostupni su Comfort, Sport i Individual. Imamo i snažnije kočnice u odnosu na standardnu C-klasu. Automobil je u poslušan i stabilan na ulascima, a pogotovo na izlascima iz krivina, gde nešto ranije možemo da dodajemo gas zahvaljujući tome što 4MATIC prenosi snagu na sva četiri točka. Kod ovog modela, on je dorađen od strane AMG Performance odeljenja, a snagu distribuira u odnosu 31:69, napred - pozadi.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Voznoj dinamici umnogome doprinosi i Dynamic Select sistem koji nezavisno od setovanja oslanjanja, omogućava podešavanje režima vožnje odnosno odziva na gas, osećaja na upravljaču, zvuka motora i brzine menjača. Inače, ove poslednje dve stavke predstavljaju i ''najtanje karike'' u sportskom smislu.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

V6 motor daje prijatan zvuk, ali je ipak neubedljiv u poređenju sa AMG C63 S, a slična je situacija i sa menjačem. 9G-Tronic, ipak, nije sportski menjač za razliku od AMG-ovog 7-MCT sa dva stepena manje, ali i jednim kvačilom više (ukupno dva). No, bez obzira na to, opšti utisak je veoma dobar.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Na red je došao i AMG C63 S koji nas već s okretom ključa, uvodi u jednu savim drugu dimenziju. V8 motor se oglašava prepoznatljivim brundanjem, a tu je i dugme kojim se otvaraju klapne na izduvnom sistemu, ukoliko želite da njegova ''muzika'' postane još glasnija. Sa punim gasom, ''šezdeset trojka'' kreće kao iz topa ispaljena i dolazi do 100 km/h za manje od četiri sekunde!

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Prilikom ubrzavanja, potisak u leđa dostiže takav intenzitet da nas podilaze žmarci. Precizno upravljanje i ekstremno snažne keramičke kočnice daju nam dodatnu dozu samopouzdanja. Iako sva snaga, a u pitanju je enormna količina, odlazi na zadnje točkove, automobil se dobro kontroliše, a za to je u velikoj meri zaslužan elektronski kontrolisan zadnji diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Drugim rečima, ma koliko izvrstan bio C43, u C63, vozna dinamika odskače na kvadrat.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Moramo da se osvrnemo i na njegovu unutrašnjost, koja je oplemenjena AMG instrument tablom, a u slučaju testiranog modela i sportskim kadica. Volan je kod snažnijeg modela delom obložen alkantarom, a u sportskom maniru, ima i markiranu poziciju na ''12 časova''.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

I pre nego što smo podvukli crtu, bilo nam je kristalno jasno da se spomenute razlike u korist snažnijeg modela ne osećaju toliko u svakodnevnoj vožnji i da je staza poslednje mesto gde bi C43 želeo da se nadmeće sa C63. Njegova snaga se ne krije ispod poklopca motora već u svakodnevnoj upotrebi i dosta nižim troškovima (cena, održavanje, registracija, potrošnja…).

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Za razliku od sportske staze, kada se nađe parkiran na mondenskim mestima, izazvaće gotovo identičan efekat kao i C63, od kojeg će u Srbiji biti jeftiniji za oko 30.000 evra! Naime, iako kod nas još uvek nije formirana cena za Mercedes-AMG C43 4MATIC, prema informacijama koje smo dobili od ovlašćenog uvoznika, ona bi trebalo da kreće od 46.000 evra.

 

Foto: Luka Kulundžić

 

Na osnovu svega, možemo da zaključimo da ukoliko emocije određuju izbor, to bi svakako bio Mercedes AMG C63 S, ali ako se pita razum, odgovor je definitivno AMG C43 4MATIC!

 

tablica

 

Foto: Luka Kulundžić

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...